Jupquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is het betere werk. In Zevenhuizen?
True, maar ben wel overbezorgd over de katten hoor....vervelendquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Lag dus op zich niet aan het huisNou ja, de onrustige katten misschien wel.
Ik hoop dat je maagpijn ook over is.
Verhuis binnen 3 jaar nog een keer, dan gooi je het vanzelf weg.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:38 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, weer wat ingepakt in het oude huis. Toch nog best wat spul. Gelukkig was het meeste reeds ingepakt en nooit uitgepakt na mijn Limburgs avontuur....
Kun je nagaan hoeveel spul je eigenlijk niet nodig hebt![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk hoor dat mooie weer, maar het leverde wel een lieveheersbeestjesplaag op in mijn klas![]()
Er zaten er wel 50 of zo! Door het raam naar binnen gekomen, wakker uit een pas begonnen winterslaap ergens in de gevel vermoed ik
Haha ja alle kevers kunnen bijten. Maar dat heb ik de kinderen maar niet verteldquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:55 schreef freecell het volgende:
[..]Gezellig!
(ze bijten,wist je dat?)
Toch alleen de gele? Of ook de rode?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:55 schreef freecell het volgende:
[..]Gezellig!
(ze bijten,wist je dat?)
Hier net een lek koffiekopje. Dan zit je echt evente kijken.
Waar komt die koffie nou vandaan dan?
Ook de rodequote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Toch alleen de gele? Of ook de rode?
En mooi weer vond ik het vandaag niet. Hele tijd dreigend grijs en lichte regen.
Hier de hele dag grijs, saai en af en toe regen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:05 schreef TAV74 het volgende:
Het was vandaag prachtig weer, als je maar aan de goede kant van het land zatZat thuis te werken met het zonnescherm uitgedraaid
Die hebben dan ook enorme kaken waarmee ze zo vliegjes uit de lucht kunnen grijpenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:01 schreef freecell het volgende:
Ik ben ooit gebeten door zo'n grote libelle... AUWE!
Ik als kind ook, en toen overstuur vertellend dat ik gestoken was door een Elsevier. Heb dat nog jaaaaaaaren moeten horen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:01 schreef freecell het volgende:
Oh vandaar... kan me niet voorstellen dat die beestjes door je huid kunnen. Ik heb toch heel wat lieveheersbeestjes in mn hand gehad vroegerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Ook de rode
Indianen moeten ook eten
Ze komen alleen meestal niet door je huid heen, tenzij ze in je lip oid bijten. En dat voel je dan ook wel behoorlijk
Ojeequote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik als kind ook, en toen overstuur vertellend dat ik gestoken was door een Elsevier. Heb dat nog jaaaaaaaren moeten horen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik als kind ook, en toen overstuur vertellend dat ik gestoken was door een Elsevier. Heb dat nog jaaaaaaaren moeten horen.
Wahaha!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard, Piet lijdt er heel erg onderquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Geeft niks toch? Zulke herinneringen zijn leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |