dat krijg je hier gelukkig gewoon in de super!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef MaximusTG het volgende:
Ja, volgens mij bedoelen ze er idd baking soda, of natriumbicarbonaat mee. Dat kan je bij de toko halen. Of je neemt zelfrijzend bakmeel.
quote:
Waterquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:08 schreef freecell het volgende:
Ik zoek nog drinken wat niet zuur is
Melk verdraag ik niet goed en verder is alles zuur?
Frisdrank is heel zuur, sap ook,limonade ook, thee ook....
Hmm dat ligt dan aan jouquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:08 schreef freecell het volgende:
Ik zoek nog drinken wat niet zuur is
Melk verdraag ik niet goed en verder is alles zuur?
Frisdrank is heel zuur, sap ook,limonade ook, thee ook....
Van water ga ik spugenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Water![]()
Of water met dreft? = alkalisch
quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:18 schreef borisz het volgende:
Poes lag boven te slapen. Maakte een broodje haring klaar en dat beest sprintte naar beneden in monsterstand
En terechtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:18 schreef borisz het volgende:
Poes lag boven te slapen. Maakte een broodje haring klaar en dat beest sprintte naar beneden in monsterstand
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:21 schreef freecell het volgende:
[..]
En terecht
Mijn kat lag net te slapen in de wieg. Die heb ik er echt uitgescholden.
Idioot beest,ze mag niet eens op onze slaapkamer komen en dat weet ze donders goed
Zou ik maar doen ja anders droog je uitquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Van water ga ik spugen
En van water met koolzuur niet, maar dat is weer zuur
Bitter lemon is ook heel zuur trouwens
Gewoon accepteren dat alles zuur is en meer rennie eten?
Warm? Wat is warm?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:41 schreef MissHobje het volgende:
Oe morgen een mooie zonnige dag zeggen ze net! en warm! komt mooi uit, fatboy balkon op en lekker de zon in en vooral niets doen
Ohh dat is inderdaad ff een ommekeerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
20-24 graden das wel wat meer ri in het land
Dat is het betere werk. In Zevenhuizen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:45 schreef freecell het volgende:
Ha
We hadden saunaplannen voor morgen, wisten al welke sauna.
Krijg ik net een mail van die sauna met een last-minute 2 voor de prijs van 1 aanbieding voor dit weekend
Wops, meteen gereserveerd
Pfoe, het mot niet gekker worre.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:48 schreef MissHobje het volgende:
Ik ben vrijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:48 schreef MissHobje het volgende:
Jupquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is het betere werk. In Zevenhuizen?
True, maar ben wel overbezorgd over de katten hoor....vervelendquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Lag dus op zich niet aan het huisNou ja, de onrustige katten misschien wel.
Ik hoop dat je maagpijn ook over is.
Verhuis binnen 3 jaar nog een keer, dan gooi je het vanzelf weg.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:38 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, weer wat ingepakt in het oude huis. Toch nog best wat spul. Gelukkig was het meeste reeds ingepakt en nooit uitgepakt na mijn Limburgs avontuur....
Kun je nagaan hoeveel spul je eigenlijk niet nodig hebt![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk hoor dat mooie weer, maar het leverde wel een lieveheersbeestjesplaag op in mijn klas![]()
Er zaten er wel 50 of zo! Door het raam naar binnen gekomen, wakker uit een pas begonnen winterslaap ergens in de gevel vermoed ik
Haha ja alle kevers kunnen bijten. Maar dat heb ik de kinderen maar niet verteldquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:55 schreef freecell het volgende:
[..]Gezellig!
(ze bijten,wist je dat?)
Toch alleen de gele? Of ook de rode?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:55 schreef freecell het volgende:
[..]Gezellig!
(ze bijten,wist je dat?)
Hier net een lek koffiekopje. Dan zit je echt evente kijken.
Waar komt die koffie nou vandaan dan?
Ook de rodequote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Toch alleen de gele? Of ook de rode?
En mooi weer vond ik het vandaag niet. Hele tijd dreigend grijs en lichte regen.
Hier de hele dag grijs, saai en af en toe regen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:05 schreef TAV74 het volgende:
Het was vandaag prachtig weer, als je maar aan de goede kant van het land zatZat thuis te werken met het zonnescherm uitgedraaid
Die hebben dan ook enorme kaken waarmee ze zo vliegjes uit de lucht kunnen grijpenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:01 schreef freecell het volgende:
Ik ben ooit gebeten door zo'n grote libelle... AUWE!
Ik als kind ook, en toen overstuur vertellend dat ik gestoken was door een Elsevier. Heb dat nog jaaaaaaaren moeten horen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:01 schreef freecell het volgende:
Oh vandaar... kan me niet voorstellen dat die beestjes door je huid kunnen. Ik heb toch heel wat lieveheersbeestjes in mn hand gehad vroegerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Ook de rode
Indianen moeten ook eten
Ze komen alleen meestal niet door je huid heen, tenzij ze in je lip oid bijten. En dat voel je dan ook wel behoorlijk
Ojeequote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik als kind ook, en toen overstuur vertellend dat ik gestoken was door een Elsevier. Heb dat nog jaaaaaaaren moeten horen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik als kind ook, en toen overstuur vertellend dat ik gestoken was door een Elsevier. Heb dat nog jaaaaaaaren moeten horen.
Wahaha!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard, Piet lijdt er heel erg onderquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Geeft niks toch? Zulke herinneringen zijn leuk.
Kloten Elseviersquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard, Piet lijdt er heel erg onder
Voor eeuwig getraumatiseerd. Het verklaart je verdere gedrag en de keuzes in je leven.quote:
Pah, en dat zegt iemand die op zes kasten zit als ik wat zeg over het leven van een pensionado? Mensen die uitdelen en niet kunnen insteken, tsk tsk tsk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor eeuwig getraumatiseerd. Het verklaart je verdere gedrag en de keuzes in je leven.
Ik voel mij gestoken door een Gaykrant nu.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Pah, en dat zegt iemand die op zes kasten zit als ik wat zeg over het leven van een pensionado? Mensen die uitdelen en niet kunnen insteken, tsk tsk tsk.
Ja, ik weet ook niet wat tegenwoordig een beetje in is in die scene.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, dat is een bejaardenblaadje
LOL
Ik ook niet, daar ben je met 25 al oud.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet wat tegenwoordig een beetje in is in die scene.
Jij had in maart TV opnames?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Samen Single begint nu (Net5). Ff kijken want een meisje met wie ik in maart tv-opnames had zit hier ook in. Een nogal vreemd meisje btw van wie we toen allen echt een slapeloze nacht om hadden. Maar tv-programma's zijn echt wat voor haar dus vind het niet gek dat zij zich hiervoor heeft opgegeven. Oh en ik zie dat ze geen steek is veranderd.
Waarom hadden jullie daar allemaal een slapeloze nacht om dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Samen Single begint nu (Net5). Ff kijken want een meisje met wie ik in maart tv-opnames had zit hier ook in. Een nogal vreemd meisje btw van wie we toen allen echt een slapeloze nacht om hadden. Maar tv-programma's zijn echt wat voor haar dus vind het niet gek dat zij zich hiervoor heeft opgegeven. Oh en ik zie dat ze geen steek is veranderd.
Dan loop je wel heel erg achterquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Wist niet dat FFT bekend was van radio en bendrecorder
Oh dear, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan loop je wel heel erg achterZe heeft zelfs een hit gehad!
Heb je nog geen gesigneerde foto van haar, dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Wist niet dat FFT bekend was van radio en bendrecorder
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom hadden jullie daar allemaal een slapeloze nacht om dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Hehe, nr 42 in Oostenrijk en nr 28 in Denemarken. Geen top-10 hits maar wel meer dan ik ooit had durven hopen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:45 schreef kaasplankje het volgende:
Ze stond eens in de Giga Top 30 toch?
Je moet die pop ook op tijd weer uit de vriezer halen om te ontdooien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn koelkast flirt met me!
Het maakt allemaal zuigzoengeluiden
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige week te horen dat het niet meer wordt uitgezondenquote:
Dus we moeten verder leven zonder dat kwaliteitsprogramma?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik kreeg vorige week te horen dat het niet meer wordt uitgezonden. Vind het helemaal niet erg! Leuke spannende tijd gehad (op dat mens na), geld verdiend, in een villa gezeten en niemand ziet wat
.
Ik kan niet kiezen, vond die clip met het doolhof, het autowassen en de lead met een andere kleur bikini alledrie eigenlijk best goed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan loop je wel heel erg achterZe heeft zelfs een hit gehad!
jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus we moeten verder leven zonder dat kwaliteitsprogramma?
Dit klinkt zo best vreemdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen, vond die clip met het doolhof, het autowassen en de lead met een andere kleur bikini alledrie eigenlijk best goed.
Jammer. Hoe meer FFT op tvquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige week te horen dat het niet meer wordt uitgezonden. Vind het helemaal niet erg! Leuke spannende tijd gehad (op dat mens na), geld verdiend, in een villa gezeten en niemand ziet wat
.
Geloof niet dat het voor de Vpro was...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus we moeten verder leven zonder dat kwaliteitsprogramma?
Verheug me nou al op die klompendans die in de preview voor volgende week zatquote:
Yep.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
DH hoe was je etentje in die toko net?Wat heb je gehad?
Hmm, vleeschquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Yep.
Terrine de campagne vooraf
en plat du jour was runderstoofvlees in bouillon
Karafje wijn erbij.
waarom eet jij overal zo lekker en uitgebreid?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Yep.
Terrine de campagne vooraf
en plat du jour was runderstoofvlees in bouillon
Karafje wijn erbij.
Uitgebreid valt wel mee. En omdat ik van lekker eten houquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom eet jij overal zo lekker en uitgebreid?
Net de opname bekeken. Heerlijke TV weer.quote:
Wij staan dit jaar op de reservelijst voor Maarten in Carré, want was al meteen uitverkocht.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:31 schreef Den_Haag het volgende:
Oudejaarsconference is al weer geboekt
Ik ook nog 1 dagje morgenquote:
Het wordt weer zomerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik ook nog 1 dagje morgenzou echt lekker zijn.,. al wordt het 18 graden en zonnig dan is het al prima
ben benieuwd morgen
De buren van het KG gooien ook 250 mensen eruit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:46 schreef Bluezz het volgende:
Nou het is out in the open.
Het nieuws wat we vandaag te horen kregen...
Hier hebben ze het over in de loop van november, vandaag werd gezegd binnen 3 maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |