Ikan teri sambal (scherpe kleine gedroogde visjes) en all in one mix van Indiase snacks.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:07 schreef FutureFairytale het volgende:
wat voor zoutjes? beef jerky heb ik nog nooit gegeten.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, was iedereen maar zo proactief Bloes
Eergister mailtje naar Megapool gestuurd dat hun beschrijving van de koelkast, die ik nu net van elders heb geleverd gekregen, niet goed is (wél vriesvak ipv geen, zoals in hun beschrijving + foto). Linkje erbij gedaan van de officiele Zanussi-website.
Mailtje terug:
[..]
Officiële website en wat er in mijn keuken staat, is verkeerd, ja hoor.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, en beef jerky verkopen ze ook gewoon bij de AH, maar die vind ik niet zo lekker. Bij deze toko hebben ze grote verpakkingen Beef Jerky met 5 spices kruiden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:07 schreef FutureFairytale het volgende:
beef jerky heb ik nog nooit gegeten.
Sinds ik deze zelf fabriceer http://www.kayotic.nl/blog/five-spice-blendquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, en beef jerky verkopen ze ook gewoon bij de AH, maar die vind ik niet zo lekker. Bij deze toko hebben ze grote verpakkingen Beef Jerky met 5 spices kruiden.
Is het vergelijkbaar met bifi worstjes?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, en beef jerky verkopen ze ook gewoon bij de AH, maar die vind ik niet zo lekker. Bij deze toko hebben ze grote verpakkingen Beef Jerky met 5 spices kruiden.
Nee. Het is echt rundvlees dat ultra gedroogd is. Vergelijkbaar met niks anders.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Is het vergelijkbaar met bifi worstjes?
Die zoutjes zien er lekker uit btw.
Oja met die mega-antenne uit zn schouder als zn telefoon gaatquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:59 schreef MaximusTG het volgende:
Nee, die staat er niet bij, Dat zijn de Baron, Vlugge Japie en B2
Dit is B100
[ afbeelding ]
Dat zag ik al aan de foto/ingredienten. Sowieso wil ik saus bij mn spaghetti.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:39 schreef borisz het volgende:
Vandaag: Spaghetti met biet en ricotta uit de AH-allerhande --> http://www.ah.nl/allerhan(...)ndaag/?recipe=853294
Niet voor herhaling vatbaar. Er miste iets aan het gerecht.
Hmm weet niet of ik dat lekker vindquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Het is echt rundvlees dat ultra gedroogd is. Vergelijkbaar met niks anders.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Beef_jerky
Klinkt goedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:52 schreef kaasplankje het volgende:
Ik maak een ovenschaal met kabeljauwfilets die ik nog had liggen, tomaat en kaas en kruiden en knof. Erbij gebakken piepers met schil.
Ow .quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:41 schreef freecell het volgende:
Aardappel, boerenkool (mous) worst en augurk
Meestal.
Heerlijk op z'n tijd. Ik denk dat ik vrijdag andijviestamp met kaas en pinda's ga maken, nóg lekkerder wat mij betreftquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:54 schreef Isabeau het volgende:
Boerenkool! Dat kan ik morgen wel eens maken
Raapstelenstamp vind ik misschien nog wel lekkerder..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:58 schreef Isabeau het volgende:
Ja, maar dat heb ik net gehadAndijviestamppot is idd het allerlekkerst
Och ja!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Raapstelenstamp vind ik misschien nog wel lekkerder..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |