Mijn WTF momentje weer gehad.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:51 schreef MaximusTG het volgende:
Dit is echt hilarisch (en ranzig) :
Jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lijkt me heel leuk zo'n stagiare! En tot na de bevalling of zo?
Kan ze leuk met de kinderen?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Mooi gelukt hoor die make-up
Jeez, wat is meer plastic, zij of die poederburgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
mooi hequote:
Het is trouwens allemaal eetbaar (!)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn WTF momentje weer gehad.
Dat is voor iedereen verschillend.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mooi he. en dr tieten zitten achterlijk hoog.
op welke leeftijd is iemand eigenlijk tevreden met zichzelf zonder sexy kleding, stoer doen/uitsloven of dikke lagen make-up? jaar of 25??
Officiële website en wat er in mijn keuken staat, is verkeerd, ja hoor.quote:'Deze koelkast is echt een koelkast zonder vriesvak.
De foto die u van Zanussi heeft is verkeerd.'
LOLquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, was iedereen maar zo proactief Bloes
Eergister mailtje naar Megapool gestuurd dat hun beschrijving van de koelkast, die ik nu net van elders heb geleverd gekregen, niet goed is (wél vriesvak ipv geen, zoals in hun beschrijving + foto). Linkje erbij gedaan van de officiele Zanussi-website.
Mailtje terug:
[..]
Officiële website en wat er in mijn keuken staat, is verkeerd, ja hoor.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nipponquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:51 schreef MaximusTG het volgende:
Dit is echt hilarisch (en ranzig) :
Ja hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
Eergister mailtje naar Megapool gestuurd dat hun beschrijving van de koelkast, die ik nu net van elders heb geleverd gekregen, niet goed is (wél vriesvak ipv geen, zoals in hun beschrijving + foto). Linkje erbij gedaan van de officiele Zanussi-website.
Mailtje terug:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
wat voor zoutjes? beef jerky heb ik nog nooit gegeten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:38 schreef golfer het volgende:
Zo, weer veel te veel lekkere trek (snoep)dingen meegenomen van die grote toko, waaronder beef-jerky, dimsum, saké, bamisoepjes, een bamboe stoomkoker, allerlei aziatische zoutjes en hapjes, teryaki-spiezen etc.....
Ikan teri sambal (scherpe kleine gedroogde visjes) en all in one mix van Indiase snacks.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:07 schreef FutureFairytale het volgende:
wat voor zoutjes? beef jerky heb ik nog nooit gegeten.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
Mailtje terug:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, en beef jerky verkopen ze ook gewoon bij de AH, maar die vind ik niet zo lekker. Bij deze toko hebben ze grote verpakkingen Beef Jerky met 5 spices kruiden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:07 schreef FutureFairytale het volgende:
beef jerky heb ik nog nooit gegeten.
Sinds ik deze zelf fabriceer http://www.kayotic.nl/blog/five-spice-blendquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, en beef jerky verkopen ze ook gewoon bij de AH, maar die vind ik niet zo lekker. Bij deze toko hebben ze grote verpakkingen Beef Jerky met 5 spices kruiden.
Is het vergelijkbaar met bifi worstjes?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, en beef jerky verkopen ze ook gewoon bij de AH, maar die vind ik niet zo lekker. Bij deze toko hebben ze grote verpakkingen Beef Jerky met 5 spices kruiden.
Nee. Het is echt rundvlees dat ultra gedroogd is. Vergelijkbaar met niks anders.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Is het vergelijkbaar met bifi worstjes?
Die zoutjes zien er lekker uit btw.
Oja met die mega-antenne uit zn schouder als zn telefoon gaatquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:59 schreef MaximusTG het volgende:
Nee, die staat er niet bij, Dat zijn de Baron, Vlugge Japie en B2
Dit is B100
[ afbeelding ]
Dat zag ik al aan de foto/ingredienten. Sowieso wil ik saus bij mn spaghetti.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:39 schreef borisz het volgende:
Vandaag: Spaghetti met biet en ricotta uit de AH-allerhande --> http://www.ah.nl/allerhan(...)ndaag/?recipe=853294
Niet voor herhaling vatbaar. Er miste iets aan het gerecht.
Hmm weet niet of ik dat lekker vindquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Het is echt rundvlees dat ultra gedroogd is. Vergelijkbaar met niks anders.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Beef_jerky
Klinkt goedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:52 schreef kaasplankje het volgende:
Ik maak een ovenschaal met kabeljauwfilets die ik nog had liggen, tomaat en kaas en kruiden en knof. Erbij gebakken piepers met schil.
Ow .quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:41 schreef freecell het volgende:
Aardappel, boerenkool (mous) worst en augurk
Meestal.
Heerlijk op z'n tijd. Ik denk dat ik vrijdag andijviestamp met kaas en pinda's ga maken, nķg lekkerder wat mij betreftquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:54 schreef Isabeau het volgende:
Boerenkool! Dat kan ik morgen wel eens maken
Raapstelenstamp vind ik misschien nog wel lekkerder..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:58 schreef Isabeau het volgende:
Ja, maar dat heb ik net gehadAndijviestamppot is idd het allerlekkerst
Och ja!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Raapstelenstamp vind ik misschien nog wel lekkerder..
heerlijke varia's zie ik voorbij komen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heerlijk op z'n tijd. Ik denk dat ik vrijdag andijviestamp met kaas en pinda's ga maken, nķg lekkerder wat mij betreft
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:09 schreef freecell het volgende:
SaunaJa
(en een heleboel blikken negeren dus, hihi)
Thuis zou echt fijn zijnAlleen we hopen wel dat baby blijft zitten tot volgende week zaterdag, anders wordt het alsnog zkh...
En dan van die verwijtende blikken van wat oudere vrouwenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Allemaal staren naar die dikke buik.
Als je er maar voor zorgt dat je vliezen daar niet breken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:13 schreef freecell het volgende:
Ik heb het uitgezocht en als je gewend bent aan sauna is het echt alleen maar goed en ontspannend, als het slecht zou zijn voor baby zou ik het echt niet doen
Daar heb ik dan weer geen invloed opquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je er maar voor zorgt dat je vliezen daar niet breken.
in de categorie morgen nog een keer plezier?quote:
Dat zit er zeker in. Ook al doordat ik vanavond ook die sambal goreng ikan teri naar binnen had gewerkt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:39 schreef z80 het volgende:
in de categorie morgen nog een keer plezier?
lekker sticky.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ooit in de brugklas een pak Capri-sonne in m'n schooltas ontploft
Traumatischquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ooit in de brugklas een pak Capri-sonne in m'n schooltas ontploft
Wat was er mis?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:14 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Eerste nachtje in het nieuwe huis was nog niet zo'n succes
Maar gaat vast goedkomen.
quote:
Ook geen poes?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:09 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
Hier al m'n derde nacht in het huis, gaat prima. Geen onwennigheid, geen katten, allemaal goed.
De locatie van het huis is wel een chick magnet natuurlijk....quote:
mm.. heb je een receptje? wil binnenkort ook weer eens speculaas maken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
Speculaas-experimentje errug geslaagd
Uit mijn hoofd:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mm.. heb je een receptje? wil binnenkort ook weer eens speculaas maken.
Hou op! Ik probeer gevulde speculaas nog te mijden. De Hoogvlietbakker heeft altijd van die heerlijk verse gevulde molens met een hele dikke laag amandelspijsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:38 schreef MaximusTG het volgende:
Hmm, mn moeder maakt altijd een hele lekkere gevulde speculaas met Sinterklaas.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:35 schreef MaximusTG het volgende:
Lekker he? Veel te ongezonde tijd van het jaar dit.
Hier nog speculaasrecepten;
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Komt uit boekje Calvé voor de bakkerij. Biskien is een botervervanger (uiteraard van Calvé). Kan je gewoon door roomboter vervangen, maar dan moet je wat meer gebruiken, en het water in het recept verhogen. Hoewel het voor kleine hoeveelheden niet zo nauw zal komen.
cool! maar, hoe komt een mens nu aan koolzuur?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:35 schreef MaximusTG het volgende:
Lekker he? Veel te ongezonde tijd van het jaar dit.
Hier nog speculaasrecepten;
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Komt uit boekje Calvé voor de bakkerij. Biskien is een botervervanger (uiteraard van Calvé). Kan je gewoon door roomboter vervangen, maar dan moet je wat meer gebruiken, en het water in het recept verhogen. Hoewel het voor kleine hoeveelheden niet zo nauw zal komen.
Koolzuur -> vervangen door baking soda?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
cool! maar, hoe komt een mens nu aan koolzuur?
Van het weekend maar eens bakken. Ook eens zelf amandelspijs maken, dan!
dat krijg je hier gelukkig gewoon in de super!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef MaximusTG het volgende:
Ja, volgens mij bedoelen ze er idd baking soda, of natriumbicarbonaat mee. Dat kan je bij de toko halen. Of je neemt zelfrijzend bakmeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |