heerlijke varia's zie ik voorbij komen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heerlijk op z'n tijd. Ik denk dat ik vrijdag andijviestamp met kaas en pinda's ga maken, nóg lekkerder wat mij betreft
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:09 schreef freecell het volgende:
SaunaJa
(en een heleboel blikken negeren dus, hihi)
Thuis zou echt fijn zijnAlleen we hopen wel dat baby blijft zitten tot volgende week zaterdag, anders wordt het alsnog zkh...
En dan van die verwijtende blikken van wat oudere vrouwenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Allemaal staren naar die dikke buik.
Als je er maar voor zorgt dat je vliezen daar niet breken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:13 schreef freecell het volgende:
Ik heb het uitgezocht en als je gewend bent aan sauna is het echt alleen maar goed en ontspannend, als het slecht zou zijn voor baby zou ik het echt niet doen
Daar heb ik dan weer geen invloed opquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je er maar voor zorgt dat je vliezen daar niet breken.
in de categorie morgen nog een keer plezier?quote:
Dat zit er zeker in. Ook al doordat ik vanavond ook die sambal goreng ikan teri naar binnen had gewerkt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:39 schreef z80 het volgende:
in de categorie morgen nog een keer plezier?
lekker sticky.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ooit in de brugklas een pak Capri-sonne in m'n schooltas ontploft
Traumatischquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ooit in de brugklas een pak Capri-sonne in m'n schooltas ontploft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |