En dan van die verwijtende blikken van wat oudere vrouwenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Allemaal staren naar die dikke buik.
Als je er maar voor zorgt dat je vliezen daar niet breken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:13 schreef freecell het volgende:
Ik heb het uitgezocht en als je gewend bent aan sauna is het echt alleen maar goed en ontspannend, als het slecht zou zijn voor baby zou ik het echt niet doen
Daar heb ik dan weer geen invloed opquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je er maar voor zorgt dat je vliezen daar niet breken.
in de categorie morgen nog een keer plezier?quote:
Dat zit er zeker in. Ook al doordat ik vanavond ook die sambal goreng ikan teri naar binnen had gewerkt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:39 schreef z80 het volgende:
in de categorie morgen nog een keer plezier?
lekker sticky.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ooit in de brugklas een pak Capri-sonne in m'n schooltas ontploft
Traumatischquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ooit in de brugklas een pak Capri-sonne in m'n schooltas ontploft
Wat was er mis?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:14 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Eerste nachtje in het nieuwe huis was nog niet zo'n succes
Maar gaat vast goedkomen.
quote:
Ook geen poes?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:09 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
Hier al m'n derde nacht in het huis, gaat prima. Geen onwennigheid, geen katten, allemaal goed.
De locatie van het huis is wel een chick magnet natuurlijk....quote:
mm.. heb je een receptje? wil binnenkort ook weer eens speculaas maken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
Speculaas-experimentje errug geslaagd
Uit mijn hoofd:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mm.. heb je een receptje? wil binnenkort ook weer eens speculaas maken.
Hou op! Ik probeer gevulde speculaas nog te mijden. De Hoogvlietbakker heeft altijd van die heerlijk verse gevulde molens met een hele dikke laag amandelspijsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:38 schreef MaximusTG het volgende:
Hmm, mn moeder maakt altijd een hele lekkere gevulde speculaas met Sinterklaas.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:35 schreef MaximusTG het volgende:
Lekker he? Veel te ongezonde tijd van het jaar dit.
Hier nog speculaasrecepten;
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Komt uit boekje Calvé voor de bakkerij. Biskien is een botervervanger (uiteraard van Calvé). Kan je gewoon door roomboter vervangen, maar dan moet je wat meer gebruiken, en het water in het recept verhogen. Hoewel het voor kleine hoeveelheden niet zo nauw zal komen.
cool! maar, hoe komt een mens nu aan koolzuur?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:35 schreef MaximusTG het volgende:
Lekker he? Veel te ongezonde tijd van het jaar dit.
Hier nog speculaasrecepten;
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Komt uit boekje Calvé voor de bakkerij. Biskien is een botervervanger (uiteraard van Calvé). Kan je gewoon door roomboter vervangen, maar dan moet je wat meer gebruiken, en het water in het recept verhogen. Hoewel het voor kleine hoeveelheden niet zo nauw zal komen.
Koolzuur -> vervangen door baking soda?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
cool! maar, hoe komt een mens nu aan koolzuur?
Van het weekend maar eens bakken. Ook eens zelf amandelspijs maken, dan!
dat krijg je hier gelukkig gewoon in de super!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef MaximusTG het volgende:
Ja, volgens mij bedoelen ze er idd baking soda, of natriumbicarbonaat mee. Dat kan je bij de toko halen. Of je neemt zelfrijzend bakmeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |