Is het vergelijkbaar met bifi worstjes?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, en beef jerky verkopen ze ook gewoon bij de AH, maar die vind ik niet zo lekker. Bij deze toko hebben ze grote verpakkingen Beef Jerky met 5 spices kruiden.
Nee. Het is echt rundvlees dat ultra gedroogd is. Vergelijkbaar met niks anders.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Is het vergelijkbaar met bifi worstjes?
Die zoutjes zien er lekker uit btw.
Oja met die mega-antenne uit zn schouder als zn telefoon gaatquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:59 schreef MaximusTG het volgende:
Nee, die staat er niet bij, Dat zijn de Baron, Vlugge Japie en B2
Dit is B100
[ afbeelding ]
Dat zag ik al aan de foto/ingredienten. Sowieso wil ik saus bij mn spaghetti.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:39 schreef borisz het volgende:
Vandaag: Spaghetti met biet en ricotta uit de AH-allerhande --> http://www.ah.nl/allerhan(...)ndaag/?recipe=853294
Niet voor herhaling vatbaar. Er miste iets aan het gerecht.
Hmm weet niet of ik dat lekker vindquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Het is echt rundvlees dat ultra gedroogd is. Vergelijkbaar met niks anders.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Beef_jerky
Klinkt goedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:52 schreef kaasplankje het volgende:
Ik maak een ovenschaal met kabeljauwfilets die ik nog had liggen, tomaat en kaas en kruiden en knof. Erbij gebakken piepers met schil.
Ow .quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:41 schreef freecell het volgende:
Aardappel, boerenkool (mous) worst en augurk
Meestal.
Heerlijk op z'n tijd. Ik denk dat ik vrijdag andijviestamp met kaas en pinda's ga maken, nóg lekkerder wat mij betreftquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:54 schreef Isabeau het volgende:
Boerenkool! Dat kan ik morgen wel eens maken
Raapstelenstamp vind ik misschien nog wel lekkerder..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:58 schreef Isabeau het volgende:
Ja, maar dat heb ik net gehadAndijviestamppot is idd het allerlekkerst
Och ja!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Raapstelenstamp vind ik misschien nog wel lekkerder..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |