stern! but fair!!quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:13 schreef chrisr het volgende:
Maar dan nog, je hebt toch al leuk contact gehad? En blijkbaar is diegene al wat onzeker over zichzelf, ga je die dan echt een trap na geven of toch maar soft afwimpelen?
Is het grootste probleem niet dat je niet durft? Als je over die angst heen stapt dan kan je wel een afspraakje regelen op paiq. Prik een datum, een plek, een tijd en spreek af.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:38 schreef SergeantFluffy het volgende:
hoi, ik wil heel graag ooit kunnen afspreken met een meisje, echt irl enzo. een romantisch afspraakje.
nog nooit gelukt of geprobeert ofzo, ik weet niet. weet dus nu niet echt goed hoe dat moet. afspreken enzo.
heb nu een meisje die me "niet oninteressant" noemde tijdens chatten op de site paiq.
is dat goed?
Waarom stuur je jou mailadres mee als je niet terug gaat mailen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:47 schreef An_awesome_wave het volgende:
Had wat berichtjes gekregen via RP (idd veel animo daar!) en had er op één gereageerd met m'n mailadres. Vervolgens een mailtje ontvangen, niet op gereageerd (ja, is niet netjes maar begin er een beetje klaar mee te raken allemaal) en vandaag wilde ze me ineens toevoegen op facebook, stalkertje, haha!
Na wat foto's te hebben bekeken toch maar toegevoegd omdat ze er goed uit zietVolgende weekend weer 2 dates, 1 van de 2 heb ik hoge verwachtingen van want we hebben echt leuk mailcontact en we passen erg goed bij elkaar qua interesses. (en dat is al best een uitdaging bij mij)
Wist ik niet vantevoren... kreeg een heel kort mailtje terug en besloot er maar niet op in te gaan omdat geen zinquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Waarom stuur je jou mailadres mee als je niet terug gaat mailen?
Yes..was erg leuk weekend. Geen supermooi weer dus vooral lekker binnen gekropen, voor elkaar gekookt en films gekeken, veel gepraat ook. Twee vrienden ontmoet en bij toeval ook nog zijn broer dat was wel even spannend, ha ha. Ben ik meestal niet zo snel mee maar het viel reuze meequote:
je kan zeggen "sorry dat ik niet eerder reageerde, heb je nog zin om te mailen?"quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:08 schreef SergeantFluffy het volgende:
wat als een meisje(ja dus de vrouw. niet de man) een jongen gratis interesseberichtjes stuurt op relatieplanet.
en dan later heeft ze wel abbonement en stuurt ze die jongen haar mailadres.
wat moet de jongen dan doen als die maanden lang daar niet op reageert enzo. wat moet de jongen zowiezo gaan emailen?
oh de jongen is wanhopig enzo trouwens.
Als die jongen (de man dus, niet het meisje) echt zo wanhopig was had hij niet maanden gewacht met reagerenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:08 schreef SergeantFluffy het volgende:
wat als een meisje(ja dus de vrouw. niet de man) een jongen gratis interesseberichtjes stuurt op relatieplanet.
en dan later heeft ze wel abbonement en stuurt ze die jongen haar mailadres.
wat moet de jongen dan doen als die maanden lang daar niet op reageert enzo. wat moet de jongen zowiezo gaan emailen?
oh de jongen is wanhopig enzo trouwens.
niet waar.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:12 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als die jongen (de man dus, niet het meisje) echt zo wanhopig was had hij niet maanden gewacht met reageren
Klinkt goed!quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Yes..was erg leuk weekend. Geen supermooi weer dus vooral lekker binnen gekropen, voor elkaar gekookt en films gekeken, veel gepraat ook. Twee vrienden ontmoet en bij toeval ook nog zijn broer dat was wel even spannend, ha ha. Ben ik meestal niet zo snel mee maar het viel reuze mee
Stap eerst over die angst heen om te reageren voordat je met internetdaten begint. Als je niet terug durft te schrijven/reageren schiet het natuurlijk nooit op.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:13 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
niet waar.
hij is best wanhopig maar hij stuurt niets, want hij weet niet wat enzo. wat qua inhoud van het mailtje, en ook de onderwerptitel
oh dat is alles. maar moet er dan nog meer in staan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:11 schreef Ballard het volgende:
[..]
je kan zeggen "sorry dat ik niet eerder reageerde, heb je nog zin om te mailen?"
Jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:13 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ook alweer wat nieuws afgesproken? Oftewel, blijven jullie elkaar zien voorlopig?
Leer hem eens de kneepjes van het vak Sil.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:16 schreef Silenus het volgende:
Het heeft echt geen zin om die gozer tips te geven hoor.
nee wat! ik durf soms wel te reageren hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:16 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Stap eerst over die angst heen om te reageren voordat je met internetdaten begint. Als je niet terug durft te schrijven/reageren schiet het natuurlijk nooit op.
Waarom zijn er nog steeds mensen die er op ingaan....quote:
Ja je kan beter niet melden dat je naar de hoeren bent gegaan tegen een potentiele friendzonepartner. Ik geloof best dat ze je niet oninteressant vond. Ik vind jou ook niet oninteressant. Je moet gewoon wat normaal leren te doen en dan komt alles goedquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:19 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee wat! ik durf soms wel te reageren hoor.
maar ik heb nu alles verkloot met de vorige, opgebiegt nooit een date gehad. iets met hoeren enzo. toen vond ze mij niet oninteressant.
Ik kom pas net in dit topic en ik irriteer me al mateloosquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom zijn er nog steeds mensen die er op ingaan....
oh dus dat niet-oninteressant van haar is niet een soort dat ze ezigenlijk wel de ware is?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja je kan beter niet melden dat je naar de hoeren bent gegaan tegen een potentiele friendzonepartner. Ik geloof best dat ze je niet oninteressant vond. Ik vind jou ook niet oninteressant. Je moet gewoon wat normaal leren te doen en dan komt alles goed
Je wat?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:24 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik kom pas net in dit topic en ik irriteer me al mateloos
dus er moet meer in de mail staan zoals ik al dacht?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:16 schreef Silenus het volgende:
Het heeft echt geen zin om die gozer tips te geven hoor.
Ik zou een meid niet-oninteressant noemen als ik haar gedrag zo raar vind dat ik nog wel contact met haar wil om maar te zien hoe leip ze wel niet kan denken... maar ze zou dan niet voor mij de ware zijn. Ik verwacht zij ook niet voor jou. Heb jij afwijkingen waar je je van bewust bent? lichamelijk of geestelijk?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:25 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh dus dat niet-oninteressant van haar is niet een soort dat ze ezigenlijk wel de ware is?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:25 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh dus dat niet-oninteressant van haar is niet een soort dat ze ezigenlijk wel de ware is?
Heerlijk dit...quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:26 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dus er moet meer in de mail staan zoals ik al dacht?
wat dan? iets over wat hij vandaag gedaan heeft ofzo?
ja wat dan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
[..]
Heerlijk dit...
[ afbeelding ]
You just made my day
Een dag niet gehosselt is een dag niet geleefd. Ga je zo je dag opgeven? Beter blijf je hier om advies te vragen!quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:29 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja wat dan?
fuck dit., laat anders maar, ga vandaag toch niets doen.
oh dat is dan jammer. ik vond haar wel oprecht lijken maar dat is dan weer allemaal fake blijkbaar.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik zou een meid niet-oninteressant noemen als ik haar gedrag zo raar vind dat ik nog wel contact met haar wil om maar te zien hoe leip ze wel niet kan denken...
nee officieel ben ik gewoon en normaal.quote:maar ze zou dan niet voor mij de ware zijn. Ik verwacht zij ook niet voor jou. Heb jij afwijkingen waar je je van bewust bent? lichamelijk of geestelijk?
Ja officieel ben je dat als je niet naar een psychiater bent gegaan o.a. Ben je daar heen gegaan? Want tot die tijd is iedereen officieel normaal... Denk je niet dat er wat anders aan jou is? onofficieel gezien dan tot nu toe...quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:32 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh dat is dan jammer. ik vond haar wel oprecht lijken maar dat is dan weer allemaal fake blijkbaar.
[..]
nee officieel ben ik gewoon en normaal.
Dit moet je in een email zettenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:29 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja wat dan?
fuck dit., laat anders maar, ga vandaag toch niets doen.
Vraag in ieder geval hoe zij haar dag heeft beleefd. Beetje interesse tonen kan geen kwaad.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:26 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dus er moet meer in de mail staan zoals ik al dacht?
wat dan? iets over wat hij vandaag gedaan heeft ofzo?
oh maar dat maakt niet uit, want er is toch niets aan te doen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja officieel ben je dat als je niet naar een psychiater bent gegaan o.a. Ben je daar heen gegaan? Want tot die tijd is iedereen officieel normaal... Denk je niet dat er wat anders aan jou is? onofficieel gezien dan tot nu toe...
Dus dat is wel alles? net weer niet en nu weer wel. wel dus?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:33 schreef Ballard het volgende:
[..]
Dit moet je in een email zetten
Onderwerp: RP
Bericht: Ik weet niet of je nog weet wie ik ben, je had me een tijd terug een berichtje gestuurd op RP . Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen, heb je nog zin om te mailen?
groetjes
Ja ze kunnen berichtjes lezen, beste wat je kan doen is op een interessebericht reageren met je emailadres. Wél netjes terugmailen overigens als ze je mailen daarna.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:33 schreef Moogwai10 het volgende:
Hey luitjes,
Even een paar korte RP vraagjes:
Hoe kan ik herkennen of profielen van wel of niet betalende leden zijn?
En klopt het dat niet-betalende leden alleen intresse berichtjes kunnen versturen? En kunnen de niet-betalende leden eigenlijk wel berichtjes lezen dan?
Moogwai
Je weet dus wel wat er mis met je is. Anders kan je niet stellen dat er niks aan te doen is.. Geef gewoon eens serieus wat informatie man. Nu heeft iedereen gewoon lol om je gedrag terwijl je misschien daadwerkelijk wel echt hulp kan gebruiken..quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:36 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh maar dat maakt niet uit, want dan is er toch niets aan te doen.
[..]
Dus dat is wel alles? net weer niet en nu weer wel. wel dus?
Ja ik weet jouw naam nog van eerder. ik weet niet meer zeker wat je allemaal schreef, ik ga dat straks kijken voor serieusheid
is het echt alles?
Ja. Het zal waarschijnlijk niks worden omdat er zoveel tijd tussen is gaan zittenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:36 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh maakt niet uit, want er is toch niets aan te doen.
[..]
Dus dat is wel alles? net weer niet en nu weer wel. wel dus?
Ja ik weet jouw naam nog van eerder. ik weet niet meer zeker wat je allemaal schreef, ik ga dat straks kijken voor serieusheid
is het echt alles?
gele ster voor betalende leden volgens mijquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:33 schreef Moogwai10 het volgende:
Hey luitjes,
Even een paar korte RP vraagjes:
Hoe kan ik herkennen of profielen van wel of niet betalende leden zijn?
En klopt het dat niet-betalende leden alleen intresse berichtjes kunnen versturen? En kunnen de niet-betalende leden eigenlijk wel berichtjes lezen dan?
Moogwai
laat dat maar, ik doe voorlopig wel niets.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je weet dus wel wat er mis met je is. Anders kan je niet stellen dat er niks aan te doen is.. Geef gewoon eens serieus wat informatie man. Nu heeft iedereen gewoon lol om je gedrag terwijl je misschien daadwerkelijk wel echt hulp kan gebruiken..
Ik zou eerst met wat ik voorstelde beginnen. Als ze reageert kan je alsnog terugkomen op haar vragen. Maar met dit meisje zal het waarschijnlijk niks meer worden. Beter is om berichtjes te sturen naar nieuwe meisjes.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:41 schreef SergeantFluffy het volgende:
ohnee wacht, er stonden ook nog een paar vragen in dat bericht van haar met haar emailadres. oa wat voor meisje ik precies zoek.
Maar dat weet ik niet, alleen maar wanhopige redenen dat ik een meisje wil die mij leuk vind en verder maakt niet uit.
en het klopt dat ze dat vraagt want daar heb ik helemaal niets over instaan op mijn relatieplanetprofiel. Niet aan gedacht want ik heb geen eisen.
dus ik moet daar ook nog iets op gaan bedenken enzo. en dat moet ik dan wel echt zelf bedenken
anders copy/paste ik wel dat berichtje van hierboven. vanacht ofzo.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:45 schreef Ballard het volgende:
[..]
Ik zou eerst met wat ik voorstelde beginnen. Als ze reageert kan je alsnog terugkomen op haar vragen. Maar met dit meisje zal het waarschijnlijk niks meer worden. Beter is om berichtjes te sturen naar nieuwe meisjes.
Ah, nu zie ik het. Gouden bal is full member en zilveren bal is gratis member.quote:gele ster voor betalende leden volgens mij
niet betalend kunnen wel lezen maar niet reageren. De done thing is om een email adres mee te sturen in het bericht.
Master of disguisequote:Op zondag 14 oktober 2012 19:47 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
anders copy/paste ik wel dat berichtje van hierboven. vanacht ofzo.
en dan stuur ik het om 7 uur sochtends alsof ik een normaal leven heb en vroeg moet opstaan.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:47 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
anders copy/paste ik wel dat berichtje van hierboven. vanacht ofzo.
en dan stuur ik het om 7 uur sochtends alsof ik een normaal leven heb en vroeg moet opstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja en ballard had dacht ik een keer een date gehad. en kon dates krijgen. dat moet ik nog even dubbelchecken alleen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Eigenlijk is het dan dus alsof de meid met Ballard praat.
ja tuurlijk! of een beetje, of heel erg.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:53 schreef Ballard het volgende:
ze is toch wel een beetje lekker hoop ik
De chickies willen gewoon geplayed worden... dat snap je toch wel.quote:
Misschien eens contact met hem opnemen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:54 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja ik weet niet.
mooie meisjes schrikken mij af en vind ik ze weer lelijker ofzo. dus ik kan mooiheid van meisjes niet inschatten.
val dus niet op mooie meisjes.
maar soms vergis ik me ook weleens
Misschien wil hij gewoon met Ballard daten.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ballard je gaat zometeen gedubbelchecked worden
Hahaha, geniaal ditquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:47 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
.
Schrikken je af omdat je weet dat je ze niet kan krijgen dus zelfverdedigingsmechanisme. Omdat je weet dat je nare ervaringen ermee kan krijgen als je wel wat probeert. Dat is dat schrikken..quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:54 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja ik weet niet.
mooie meisjes schrikken mij af en vind ik ze weer lelijker ofzo. dus ik kan mooiheid van meisjes niet inschatten.
val dus niet op mooie meisjes.
maar soms vergis ik me ook weleens
Dit, ja. Volgens mij kun je zinnigere gesprekken voeren met een muur.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom zijn er nog steeds mensen die er op ingaan....
Een muur is lang zo leuk nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit, ja. Volgens mij kun je zinnigere gesprekken voeren met een muur.
En wie van de 2 wil je precies dood hebben?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Misschien eens contact met hem opnemen?
Gratis Dating Doctor
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En wie van de 2 wil je precies dood hebben?
oh gaan we weer beledigen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit, ja. Volgens mij kun je zinnigere gesprekken voeren met een muur.
fixed. gefixt voor de veiligheid!quote:ik wil liever geen mooi meisje, gewoon voor de veiligheid. maar ik vind hun altijd wel mooi. meisjes behalve fascination zijn leuk
beetje contact mee gehad lang terug. Ik vind wat dingen niet leuk aan hem maar is meer persoonlijkquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Misschien eens contact met hem opnemen?
Gratis Dating Doctor
Dank je!quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:54 schreef -Splash- het volgende:
[..]
De chickies willen gewoon geplayed worden... dat snap je toch wel.
Eefje: Klinkt goed! Wat leuk! Hoop dat het hét is.
toch nog even nagedacht.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:33 schreef Ballard het volgende:
[..]
Dit moet je in een email zetten
Onderwerp: RP
Bericht: Ik weet niet of je nog weet wie ik ben, je had me een tijd terug een berichtje gestuurd op RP . Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen, heb je nog zin om te mailen?
groetjes
stuur gewoon dat bericht, maak je verder niet druk en als je toch niet luistert naar de adviezen blijf dan gewoon weg hier.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:35 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
toch nog even nagedacht.
maar dan als een meisje dat krijgt, dan moet zij dingen gaan bedenken om terug te sturen.
ze kan "ja lijkt me leuk" terugsturen, en dan moet ze dingen gaan bedenken.
en dat is moeilijk voor de vrouw denk ik. dan slaat ze het over en gaat ze door met de andere 9 vd 10 mails per dag die ze krijgt beantwoorden.
kan niet beter er veel meer in staan? met aanknopingspunten waarop ze makkelijk kan doorbreien en antwoorden enzo? volgensmij wel.
maar! dan moet het weer net lijken alsof ik er geen moeite voor doe, want een jongen die veel moeite doet dat mag niet(vooral niet in dat stadia).
dus veel info in een kort stukje perfecte tekst moet er komen. En dan moet dat helemaal bedacht worden ofzo? En ik moet nog wat bedenken om af te kraken aan haar anders lijk ik te needy. maar dan moet ik nog wat bedenken wat geen breekpunt zal worden.
maar ik weet niets.
ik wil graag bij kaarslicht een bordspel wat ik nu weer heb gevonden spelen maar dat gaat vast toch niet lukken.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:35 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
toch nog even nagedacht.
maar dan als een meisje dat krijgt, dan moet zij dingen gaan bedenken om terug te sturen.
ze kan "ja lijkt me leuk" terugsturen, en dan moet ze dingen gaan bedenken.
en dat is moeilijk voor de vrouw denk ik. dan slaat ze het over en gaat ze door met de andere 9 vd 10 mails per dag die ze krijgt beantwoorden.
kan niet beter er veel meer in staan? met aanknopingspunten waarop ze makkelijk kan doorbreien en antwoorden enzo? volgensmij wel.
maar! dan moet het weer net lijken alsof ik er geen moeite voor doe, want een jongen die veel moeite doet dat mag niet(vooral niet in dat stadia).
dus veel info in een kort stukje perfecte tekst moet er komen. En dan moet dat helemaal bedacht worden ofzo? En ik moet nog wat bedenken om af te kraken aan haar anders lijk ik te needy. maar dan moet ik nog wat bedenken wat geen breekpunt zal worden.
maar ik weet niets.
ik wil graag bij kaarslicht een bordspel wat ik nu weer heb gevonden spelen maar dat gaat vast toch niet lukken.
ja ik wil weggaan. ja primaquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
stuur gewoon dat bericht, maak je verder niet druk en als je toch niet luistert naar de adviezen blijf dan gewoon weg hier.
maar dit! dit is echt waarheid denk ik. er was zo in dit(of misschien een ander topic) iets over badoo. en daar postte een vrouw dat ze nooit wat zei tegen sjonnies die alleen met "hoi" aankwamen.quote:
Er moet meer als 'hoi' in staan, het is geen checklist. Weet je wat pas apart is? Als iemand een datingsite mailtje om 7 uur sochtends stuurt op een werkdag ipv om 20:00 op zondag avond. Je hoeft niets aan haar af te kraken en vrouwen vinden het leuk als iemand moeite voor hen doet. Doe gewoon normaal en wees jezelf... djees...... ik heb nog nooit iemand zo debiel zien denken als jij als het om daten gaat.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:05 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja ik wil weggaan. ja prima
voorlopig
[..]
maar dit! dit is echt waarheid denk ik. er was zo in dit(of misschien een ander topic) iets over badoo. en daar postte een vrouw dat ze nooit wat zei tegen sjonnies die alleen met "hoi" aankwamen.
er moet dus meer in staan.
Weet wat je zegt....quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:09 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Er moet meer als 'hoi' in staan, het is geen checklist. Weet je wat pas apart is? Als iemand een datingsite mailtje om 7 uur sochtends stuurt op een werkdag ipv om 20:00 op zondag avond. Je hoeft niets aan haar af te kraken en vrouwen vinden het leuk als iemand moeite voor hen doet. Doe gewoon normaal en wees jezelf... djees...... ik heb nog nooit iemand zo debiel zien denken als jij als het om daten gaat.
Iedereen maakt fouten... (met een beetje geluk komen de dames hier de ervaringen postenquote:
Verschil moet er wezen...misschien zit er ergens wel een fokstertje te zwijmelen bij al zijn mooie woorden. De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:09 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Er moet meer als 'hoi' in staan, het is geen checklist. Weet je wat pas apart is? Als iemand een datingsite mailtje om 7 uur sochtends stuurt op een werkdag ipv om 20:00 op zondag avond. Je hoeft niets aan haar af te kraken en vrouwen vinden het leuk als iemand moeite voor hen doet. Doe gewoon normaal en wees jezelf... djees...... ik heb nog nooit iemand zo debiel zien denken als jij als het om daten gaat.
Het is ook best aandoenlijk.. wil jij soms.....quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:12 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Verschil moet er wezen...misschien zit er ergens wel een fokstertje te zwijmelen bij al zijn mooie woorden. De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Ik twijfel...quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het is ook best aandoenlijk.. wil jij soms.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ik had zelf een beetje het idee (van new girl enzo en andere series) dat het het beste is om zondagochtend te sturen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:09 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Op zondag trapt ze net degene de deur uit die haar wel heeft durven aan te spreken. Dus helaas..quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:22 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh ik had zelf een beetje het idee (van new girl enzo en andere series) dat het het beste is om zondagochtend te sturen.
dan is de single vrouw misschien op het meest wanhopig voor een man, omdat ze alleen heeft moeten ontbijten enzo en het is zondag.
maar sommige gelovigen zijn dan weer dat alle arbeid op zondag niet mag enzo, dus dan kan het weer beter niet.
met doordeweek rond 7 uur s'ochtends sturen is het net of ik een leven heb enzo en geen moeite heb met vroeg opstaan. dat is vast goed
dit moet ontopic zijn. !dat is het ook
ja maar dan is het ook weer net alsof je de hele goede mail(die het dan moet worden) even snel uit je mouw hebt geschud in de spits van de ochtendrituelen. komt weer terug op "niet te needy lijken". en dan is het net of je er niet al teveel moeite voor hebt gedaan terwijl in werkelijkheid er uren aan gewerkt is.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:24 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Op zondag trapt ze net degene de deur uit die haar wel heeft durven aan te spreken. Dus helaas..
Als je om 7 uur sochtends iets gaat sturen, dan heb je geen leven. Als ik op sta om naar mijn werk te gaan heb ik écht geen tijd om een mail te sturen.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zondagavond is het beste. Hebben ze in een hoop gevallen net een zwaar weekend stappen achter de rug om uiteindelijk - slechts gezelschap gehouden door een fles goedkope wijn en bonbons - op de bank Boer Zoekt Vrouw te kijken, wachtend op jouw reactie, SergeantFluffy.
(ik kan het ook niet laten, sorry...)
Zeer logische gedachte...go for it!quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:26 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja maar dan is het ook weer net alsof je de hele goede mail(die het dan moet worden) even snel uit je mouw hebt geschud in de spits van de ochtendrituelen. komt weer terug op "niet te needy lijken". en dan is het net of je er niet al teveel moeite voor hebt gedaan terwijl in werkelijkheid er uren aan gewerkt is.
Helaasquote:
Mijn ex kwam en komt regelmatig op zondag om 7 uur thuis vanaf haar werk. Werkdagen en tijden zijn tegenwoordig niet echt meer van 9 tot 5quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:24 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Op zondag trapt ze net degene de deur uit die haar wel heeft durven aan te spreken. Dus helaas..
Als je om 7 uur sochtends iets gaat sturen, dan heb je geen leven. Als ik op sta om naar mijn werk te gaan heb ik écht geen tijd om een mail te sturen.
Heyquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mijn ex kwam en komt regelmatig op zondag om 7 uur thuis vanaf haar werk. Werkdagen en tijden zijn tegenwoordig niet echt meer van 9 tot 5
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:46 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hey
Lang niet gezien hier...
Ex als in die laatse vrouw waar je mee date/relatie had of al van daarvoor?
Maar je bent dus wel weer aan het daten of nog steeds een bezet man?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]![]()
![]()
idd lang niet gezien omdat ik niet aan het daten was via de bekende media.
Ex als in 3 jaar geleden.
Ik ben sinds 2 weken weer een vrij manquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:00 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Maar je bent dus wel weer aan het daten of nog steeds een bezet man?
Welcome back!quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben sinds 2 weken weer een vrij man
Haha, Keep_Walking kent hem al langer dan vandaag en die gaat daar echt niet aan beginnen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:00 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Ik vind het nog de beste tip voor Fluffy die hier gegeven is
Thanks darlingquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:03 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Welcome back!
Maar wel jammer dat het niks geworden is...
Dat wist ik dan weer niet...maar zo slecht gedacht was het dus niet als hij het al geprobeerd heeft.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha, Keep_Walking kent hem al langer dan vandaag en die gaat daar echt niet aan beginnen.
Het is niet iets wat valt op te lossen met online hulp of tips, dus ik vraag me af waarom hij erom blijft vragen. Een datingsite is al helemaal nutteloos als je zelf te bang bent om met iemand te mailen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer niet...maar zo slecht gedacht was het dus niet als hij het al geprobeerd heeft.
Klopt, hij lijkt het allemaal niet zo te begrijpen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is niet iets wat valt op te lossen met online hulp of tips, dus ik vraag me af waarom hij erom blijft vragen. Een datingsite is al helemaal nutteloos als je zelf te bang bent om met iemand te mailen.
quote:
Indien je überhaupt geen idee hebt hoe de andere sexe te benaderen, zwaarwegende self-esteem issues hebt, of gewoon compleet verdwaald in je eigen wereld bent (of alle 3) —> GTFO
Nee, niks. Die eerste quote volstaat prima.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dan politiek correct verwoord en kusje-kroel-verantwoord he.
wat zijn de leeftijden dan? Ben zelf met iemand van 8 jaar jonger, maar ervaar dat niet als probleem.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Thanks darling![]()
Het is wel jammer maar het leeftijdsverschil was uiteindelijk toch te groot.
waarheidquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, niks. Die eerste quote volstaat prima.
Dit wijfje.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is er een wiki oid voor de OP?
Kunnen we een heftige disclaimer opnemen? In bold en groene knipperende letters met een lichtgevend randje:
[..]
Kan wel zo zijn...maar als je vragen stelt krijg je antwoorden (vooral op FOK!). Denk dat de meeste hier hem al wel het advies hebben gegeven dat hij (nog) niet klaar is voor datingsites als hij er op deze manier instaat. Er dan steeds op blijven doorgaan (op de manier waarop hij dat doet) lokt nou eenmaal bepaalde reacties uit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:26 schreef minthy het volgende:
Jongens, volgens mij is dat jong behoorlijk autistisch (volgens mij postte hij dat net zelf ook). Ik denk dat hij in de war raakt van alle adviezen die hij overal oppikt, alles bij elkaar optelt en dan met zijn (ietwat bizarre) conclusies en vragen hier komt posten
Zijn angsten zitten hem op dit moment meer in de weg dan zijn (eventuele) autisme. Maar beter zoekt hij begeleiding voor beide.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:26 schreef minthy het volgende:
Jongens, volgens mij is dat jong behoorlijk autistisch (volgens mij postte hij dat net zelf ook). Ik denk dat hij in de war raakt van alle adviezen die hij overal oppikt, alles bij elkaar optelt en dan met zijn (ietwat bizarre) conclusies en vragen hier komt posten
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn...maar als je vragen stelt krijg je antwoorden (vooral op FOK!). Denk dat de meeste hier hem al wel het advies hebben gegeven dat hij (nog) niet klaar is voor datingsites als hij er op deze manier instaat. Er dan steeds op blijven doorgaan (op de manier waarop hij dat doet) lokt nou eenmaal bepaalde reacties uit.
If you can't stand the heat, get out of the kitchen.
Helemaal eens met beidequote:Op zondag 14 oktober 2012 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn angsten zitten hem op dit moment meer in de weg dan zijn (eventuele) autisme. Maar beter zoekt hij begeleiding voor beide.
Precies. Al schijnt elektroshock-therapie een prima alternatieve methode te zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn angsten zitten hem op dit moment meer in de weg dan zijn (eventuele) autisme. Maar beter zoekt hij begeleiding voor beide.
Eindelijk! Kom maar door met de sappige storiesquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:00 schreef Re het volgende:
Daar gaan we dus een streep onder zetten en vanaf hier gaat het weer over datingsite ervaringen
Volgens mij zijn die "dames" de echte golddiggersquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:47 schreef zalkc het volgende:
Heb het nu 2 keer meegemaakt![]()
Maar dit valt zeker in de categorie 'handig om van tevoren te weten'
Vraag me ook serieus af of er gasten zijn die daar heil inzien
quote:
Ze komen er niet direct mee, maar uiteindelijk hoor je het vanzelf wel een keer, meestal heb ik na een paar uur chatten het over wat aparte "oorlogsverhalen" die je mee maakt op datingsites, dan trek je vaak wel een paar kleine details uit aan de andere kantquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Maar vraag mij vooral of ze er zelf al snel mee komen of dat je het eruit moet gooien.
Verder eens met wat Silenus zegt (op die eerste zin na dan)
Die misschien zelfs zo voor de gek gehouden is dat het kind van hem isquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:04 schreef piere het volgende:
Ik kende toevallig een dame die zwanger werd van een date, hadden even verkering., hij dumpt haar en binnen notime vindt ze online een ander die nu nog steeds bij haar is!![]()
Ze zei tegen mij dat dat niet zo was. Volgens mij is ze tegen hem ook wel eerlijk geweest maar ik was er niet bij. Mij zou het iig niet trekken om met een zwangere vrouw te daten en verder te gaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die misschien zelfs zo voor de gek gehouden is dat het kind van hem is
Zo ken ik ook iemand namelijk... als je gaat rekenen klopt er geen zak van namelijk, maar da's niet zijn sterkste kant
En mag je op komen draven als die egel gaat ontploffenquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:43 schreef Mystikvm het volgende:
Dan ga je daten, en dan leer je iemand pas echt kennen als je tegen 12 centimeter ontsluiting aan zit te kijken
quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:47 schreef zalkc het volgende:
Heb het nu 2 keer meegemaakt![]()
Maar dit valt zeker in de categorie 'handig om van tevoren te weten'
Vraag me ook serieus af of er gasten zijn die daar heil inzien
Er zijn schijnbaar gasten die daar geen problemen mee hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:49 schreef piere het volgende:
[..]
En mag je op komen draven als die egel gaat ontploffen
Misschien kicken sommige gasten er zelfs opquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er zijn schijnbaar gasten die daar geen problemen mee hebbenZegt genoeg over ze.
Zo van 'ik heb weer een milf aan de haak geslagen'?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:25 schreef piere het volgende:
[..]
Misschien kicken sommige gasten er zelfs op
En wanneer ga jij ontploffen Spirit?
Of genieten van dat moment dat je het hoofdje ziet komenquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zo van 'ik heb weer een milf aan de haak geslagen'?
Maar dat beter leren kennen doe je tijdens de dates lijkt mij. Dus je kan die internetsites gebruiken om met vrouwen te daten en dan zie je wel verder.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:59 schreef Plasterk het volgende:
En ik ben hier weer terug. Ik merk dat ik daten via internet lastig vind. Ik word niet snel verliefd, het heeft tijd nodig bij mij. Ik vind het fijn om eerst iemand beter te leren kennen en hier schuilt dus het nadeel van internetdating. Vrouwen gaan toch snel op hun gevoel af terwijl ik de tijd wil hebben om iemand beter te leren kennen.
ik leer in 2 a 3 dates niet iemand kennen. Dat geldt ook andersom, echter gaan vrouwen snel op hun gevoel af terwijl ik nog in de ontdekfase zit.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat beter leren kennen doe je tijdens de dates lijkt mij. Dus je kan die internetsites gebruiken om met vrouwen te daten en dan zie je wel verder.
Maar dat heb je toch met vrouwen die je in de kroeg ontmoet en dan gaat daten?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:05 schreef Plasterk het volgende:
ik leer in 2 a 3 dates niet iemand kennen. Dat geldt ook andersom, echter gaan vrouwen snel op hun gevoel af terwijl ik nog in de ontdekfase zit.
Als iemand met jou op 2e of 3e date wil dan is er in elk geval al een klik en een bewijs dat de vrouw in kwestie ook meer tijd wil/nodig heeft om je te leren kennen. Als ze echt niks in je ziet dat weet je dat na date 1 wel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:05 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ik leer in 2 a 3 dates niet iemand kennen. Dat geldt ook andersom, echter gaan vrouwen snel op hun gevoel af terwijl ik nog in de ontdekfase zit.
Als je er een beetje goed uitziet dan krijg je wel berichten jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:53 schreef Blue_note het volgende:
Ik las dit topic, gister beetje lachen met vrienden over online dating. Me toch eens aangemeld: nu 12 uurtjes geleden en 36 views, en 4 berichtjes waarvan 2 ook nog echt leuk. En dat als man...nooit gedacht.
Klopt, dan begint het ontdekken. Ik heb daar gewoon meer tijd bij nodig. Vrouwen voelen wrs sneller dan mij aan of het wat wordt of niet.quote:Maar dat heb je toch met vrouwen die je in de kroeg ontmoet en dan gaat daten?
Niet per se uit vriendschap.quote:Of bedoel je dat het voor jou toch echt uit vriendschap moet ontstaan.. omdat je dan dus de tijd hebt gekregen?
Dan moet je dus gewoon op zoek naar een vrouw die het ook niet weet in 2 of 3 dates. Dat ligt dan niet aan het medium waarop je de dates regeltquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:09 schreef Plasterk het volgende:
[..]
voornamelijk wel ja.
[..]
Klopt, dan begint het ontdekken. Ik heb daar gewoon meer tijd bij nodig. Vrouwen voelen wrs sneller dan mij aan of het wat wordt of niet.
[..]
Niet per se uit vriendschap.
vind die maar eensquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je dus gewoon op zoek naar een vrouw die het ook niet weet in 2 of 3 dates. Dat ligt dan niet aan het medium waarop je de dates regelt
Bedant voor je complimentquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:07 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Als je er een beetje goed uitziet dan krijg je wel berichten jaVoldoe je al niet aan de norm van de meeste vrouwen dan kan je als man lang wachten hoor
Daten?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ben er zelf een sprekend voorbeeld van, dus zo moeilijk is het niet haha
Jij niet dan?quote:
daar geef ik je gelijk in. Bovendien weet ik niet eens hoe je er uit zietquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij niet dan?![]()
Ben al met iemand aan het daten, daarbij ken ik je niet, ook niet qua posts wat ik heb onthouden, dus om op basis van deze 5 posts met je te gaan daten, nee
Gohquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:15 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Was in het algemeen bedoeld hahaha
Wacht maar totdat je er een maand opzit en je niets meer krijgtquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:17 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Goh.
Thanks voor het verbeteren van m'n typo ^^
Ik merk wel dat contact qua mail eigk best raar is als je iemand niet kent. Ik heb er nooit problemen mee om iemand in een bar aan te spreken. En ben eigenlijk ook niet op zoek, maar meer voor de flauwekul eens aangemeld. Maar toch beetje overdonderd qua reacties. Streelt je ego toch weer
Dat is toch logisch te verklaren als er minder nieuwe mensen zich aanmelden? In het begin ben je voor iedereen nieuw, na een maand alleen nog voor nieuwe mensen waarbij jij binnen het profiel past.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je er een maand opzit en je niets meer krijgt
Of wel en dan heb je het goed voor elkaar
Haha sorryquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:17 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Goh.
Thanks voor het verbeteren van m'n typo ^^
Ik merk wel dat contact qua mail eigk best raar is als je iemand niet kent. Ik heb er nooit problemen mee om iemand in een bar aan te spreken. En ben eigenlijk ook niet op zoek, maar meer voor de flauwekul eens aangemeld. Maar toch beetje overdonderd qua reacties. Streelt je ego toch weer
Dit idd ja. ik kreeg in het begin ook leuke berichten van dames, en chatte er weleens mee.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je er een maand opzit en je niets meer krijgt
Of wel en dan heb je het goed voor elkaar
Ik maak eruit op dat hij zelfs die deur voor je open wil houdenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:06 schreef Fascination het volgende:
Haha, ik voor de grap bij paiq aangegeven dat ik op beide geslachten val. Word ik aan een man gekoppeld en krijg de volgende vraag voorgelegd: Mag ik altijd een deur voor je open houden? Maakt niet uit welke deur. Daar antwoord ik op: Het liefst niet de deur naar je martelkelder. Krijg ik daarop een gepikeerd berichtje wat dat nou voor antwoord is, dat hij een galante jongen is die altijd lief naar iedereen is.
Veeg me op.
Ik vind zulke opmerkingen dus ook gewoon niet kunnen hoor. Beetje mensen belachelijk maken...quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:06 schreef Fascination het volgende:
Haha, ik voor de grap bij paiq aangegeven dat ik op beide geslachten val. Word ik aan een man gekoppeld en krijg de volgende vraag voorgelegd: Mag ik altijd een deur voor je open houden? Maakt niet uit welke deur. Daar antwoord ik op: Het liefst niet de deur naar je martelkelder. Krijg ik daarop een gepikeerd berichtje wat dat nou voor antwoord is, dat hij een galante jongen is die altijd lief naar iedereen is.
Veeg me op.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik vind zulke opmerkingen dus ook gewoon niet kunnen hoor. Beetje mensen belachelijk maken...
daar ben je toch veel te snel op uitgekekenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:16 schreef Cue_ het volgende:
'altijd lief naar iedereen' als opmerking geven over een martelkelder. Dat wordt dus alleen koetsie koetsie seks
Haha, dat is idd niet iemand die je snel even een veeg geeft. "Ik ben galant en altijd lief voor iedereen"...quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:16 schreef Cue_ het volgende:
'altijd lief naar iedereen' als opmerking geven over een martelkelder. Dat wordt dus alleen koetsie koetsie seks
FOK!quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:00 schreef Gatenkaas het volgende:
Ben op het moment uitgekeken op paiq. Heb dates gehad met een drietal meiden, wat wel heel gezellig was, maar het was niet geheel wat ik zoek. Wellicht dat er op paiq een groep vrouwen op af komt wat mij niet geheel interesseert.
Is er uit de sites van de OP een site die echt positief opvalt? Wil dit wel eens via mailcontact proberen.
Anders wordt het weer volledig richten op versieren tijdens uitgaan.
in mijn oren klinkt het alsof hij sarcastisch isquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:06 schreef Fascination het volgende:
Veeg me op.
Ik heb een zoldertjequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:28 schreef Coco98 het volgende:
Zijn er mensen zonder martelkelder dan?
Allemaal wanhopige kattenvrouwtjes.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:18 schreef An_awesome_wave het volgende:
Jezus dat RP gaat echt hard. 13 interesses in 5 dagen tijd.
I love it when a plan comes together ^_^quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Allemaal wanhopige kattenvrouwtjes.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:49 schreef Gatenkaas het volgende:
Mja, FOK zit vol met autisten en RP vol met kattenvrouwtjes, dus ik zie dat wel slagen.
Is dat zo? En dan accepteren dat er blijkbaar niet iemand is bij wie die twijfels er niet zijn en waar je dus echt volledig voor gaat zonder twijfels? Ik zie mensen om me heen die jarenlang zo blij zijn met hun partner, en er nog steeds vollédig voor gaan....dat moet voor mij ook weggelegd zijn denk ik dan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Gatenkaas het volgende:
. Hoewel ik in eerste instantie ook wel zit te twijfelen moet je op gegeven moment over 'nee dit is het toch niet' heen kijken en de ander moeten accepteren zoals ze is en er gewoon voor gaan.
Tja, dat (die twijfels) heb ik tot nu toe bij elke meid gehad, maar ik heb wel een paar fijne relaties aan overgehouden. Zoals ik al eerder zei ben ik nog nooit verliefd geweest maar ik denk dat als je dat bent, dat heel erg makkelijk kan zijn en je dus die 'twijfels' niet hebt. Maar soit, ik spreek wat dat betreft alleen voor mezelf.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:04 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Is dat zo? En dan accepteren dat er blijkbaar niet iemand is bij wie die twijfels er niet zijn en waar je dus echt volledig voor gaat zonder twijfels? Ik zie mensen om me heen die jarenlang zo blij zijn met hun partner, en er nog steeds vollédig voor gaan....dat moet voor mij ook weggelegd zijn denk ik dan.
Precies, dus dat.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:04 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Is dat zo? En dan accepteren dat er blijkbaar niet iemand is bij wie die twijfels er niet zijn en waar je dus echt volledig voor gaat zonder twijfels? Ik zie mensen om me heen die jarenlang zo blij zijn met hun partner, en er nog steeds vollédig voor gaan....dat moet voor mij ook weggelegd zijn denk ik dan.
Kut waarom is iedereen om mij heen zo gelukkig met zijn vriendin terwijl het lijkt alsof ik uiteindelijk op iedereen uitgekeken raak. Zo voelt die twijfel.quote:
Misschien het wat minder vergelijken? Natuurlijk is niet iedereen om je heen altijd gelukkig met zijn vriendin. Je hebt toch een relatie voor jezelf, omdat je graag bij iemand wilt zijn. Maar volgens mij twijfelt iedereen, vooral in de beginfase. En je doet beide wat water bij de wijn. Als je dat gevoel niet hebt bij iemand is het gewoon nog niet de juiste, denk ik dan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:34 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Kut waarom is iedereen om mij heen zo gelukkig met zijn vriendin terwijl het lijkt alsof ik uiteindelijk op iedereen uitgekeken raak. Zo voelt die twijfel.
Hier zelfs 13 interesses + 4 persoonlijke berichtjes in 2 dagen tijd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:18 schreef An_awesome_wave het volgende:
Jezus dat RP gaat echt hard. 13 interesses in 5 dagen tijd.
Op RP was voor mij de respons 1 op 20 ongeveer. Was echt veel te veel werkquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:52 schreef Moogwai10 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 15 oktober 2012 22:48 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Hier zelfs 13 interesses + 4 persoonlijke berichtjes in 2 dagen tijd.
/quote]
Overigens zelf 4 berichten verstuurd en niets retour.
Die vrienden zullen ook twijfels hebben waarschijnlijk, over of ze niet toch nog ff moeten rondneuken voor ze zich helemaal vastpinnen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:34 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Kut waarom is iedereen om mij heen zo gelukkig met zijn vriendin terwijl het lijkt alsof ik uiteindelijk op iedereen uitgekeken raak. Zo voelt die twijfel.
Ach wat is verliefdheid he...quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Gatenkaas het volgende:
Ben ook nog nooit verliefd geweest, maar heb wel een aantal relaties achter de rug en heb op die momenten in het verleden zeker sterke gevoelens gehad voor de meid in kwestie. Hoewel ik in eerste instantie ook wel zit te twijfelen moet je op gegeven moment over 'nee dit is het toch niet' heen kijken en de ander moeten accepteren zoals ze is en er gewoon voor gaan.
Ik heb precies hetzelfde en juist omdat ik dat weet van mezelf (dat ik me na het besluit niet door te gaan kut ga voelen), heb ik besloten er toch voor te gaan...quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik wil er geen heel topic voor maken daarom maar ff hier. Zit met een vraag.
Ik vraag me steeds vaker af waarom ik niet verliefd word en of er iets " mis" met me is. Ik date super leuke meiden, knap, lief, intelligent e.d.... En als ik dan aan het daten ben/er bijna iets mee heb denk ik....nee dit is het toch niet. Ze is leuk maar ben niet verliefd.
En elke keer als het dan over is, of besluiten we niet verder te gaan. (of ze vindt iemand anders die wel echt gek op d'r is) Dan voel ik me na een paar weken ineens klote en begin ik te twijfelen of het wel de goede beslissing was.
Hebben meer mensen hier last van?
Maarja...hoe lang wil je dat volhouden? Of je moet genoegen neem met zo'n "lege" relatie. Ik heb het ook wel eens geprobeerd hoor, dikke 3 maanden lang. Maar het kwam echt niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde en juist omdat ik dat weet van mezelf (dat ik me na het besluit niet door te gaan kut ga voelen), heb ik besloten er toch voor te gaan...
Goed, heb inmiddels een relatiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jouw dates?
Na mijn relatie weer aan het daten, al een paar dates met dezelfde gehad. Is steeds weer leuk en ik zie wel waar het schip strandt. Niet via een datingsite overigens. Dus ik hoor hier ook nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Goed, heb inmiddels een relatie
Dus ik hoor hier eigenlijk niet...
En met die van jou?
Leeg wil ik het niet noemen... dat gevoel dat ik verliefdheid mis (heb het wel 1 a 2 dagen gehad, maar dat was net na de eerste paar dates...) is wel vervelend, maar dat betekent niet dat ik niets om die persoon geef...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:34 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Maarja...hoe lang wil je dat volhouden? Of je moet genoegen neem met zo'n "lege" relatie. Ik heb het ook wel eens geprobeerd hoor, dikke 3 maanden lang. Maar het kwam echt niet.
Leuk! Hoeveel dates nu gehad met haar?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Na mijn relatie weer aan het daten, al een paar dates met dezelfde gehad. Is steeds weer leuk en ik zie wel waar het schip strandt. Niet via een datingsite overigens. Dus ik hoor hier ook niet
Als gratis member kun je niet zien of de ander gratis of betalend is. Maar zodra je een hartje terugkrijgt op je hartje, weet je ook wel weer genoeg lijkt me. Als je als man betaalt en je ziet dat de vrouw gratis member is, dan stuur je meestal je emailadres zodat ze kan reageren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:50 schreef Moogwai10 het volgende:
Overigens vraag ik me af of dames die gratis member zijn, nou alleen interesse berichtjes versturen naar betalende leden.
Waarschijnlijk wel, want gratis members die onderling maar wat interesse berichtjes zitten te versturen schiet nou niet echt op natuurlijk.
Euh...Vier of vijf dates geloof ik. Het klikt wel, maar we zijn allebei niet van die types die gelijk duidelijkheid moeten en willen. Zolang het leuk is blijven we daten en wie weet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Leuk! Hoeveel dates nu gehad met haar?
En hoe dan leren kennen? Was je klaar met sites?
Ah, via fok dusquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Euh...Vier of vijf dates geloof ik. Het klikt wel, maar we zijn allebei niet van die types die gelijk duidelijkheid moeten en willen. Zolang het leuk is blijven we daten en wie weet.
Het is wel via internet, maar niet via een datingsite. We spraken elkaar regelmatig en toen besloten dat we maar eens moesten daten. Dat werkte goed. Voor mijn laatste relatie was ik helemaal klaar met sites en mijn ex kwam ik dus ook gewoon ergens anders tegen. Dit kwam vrij snel daarna, dus heb helemaal geen kans gehad me weer eens in te schrijven.
Waar komt jouw vriend vandaan? (Dan bedoel ik dus of hij van een datingsite is of niet)
Als mijn date van Fok zou zijn dan zou ik dat zeker niet hier vermeldenquote:
En ook kenmerkend voor de rest van de relatie, waarbij de man alles mag betalen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als gratis member kun je niet zien of de ander gratis of betalend is. Maar zodra je een hartje terugkrijgt op je hartje, weet je ook wel weer genoeg lijkt me. Als je als man betaalt en je ziet dat de vrouw gratis member is, dan stuur je meestal je emailadres zodat ze kan reageren.
Ja, cheap, maar het werkt wel voor vrouwen dus waarom zou je dan gaan betalen? Ik vind het een beetje vergelijkbaar met een vrouw een drankje aanbieden in de kroeg.
Mee eens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als mijn date van Fok zou zijn dan zou ik dat zeker niet hier vermelden
Overigens werkt iemand via-via leren kennen toch het beste, dat is niet zo geforceerd. Daarom was ik er ongeveer een jaar geleden ook even helemaal klaar mee. Elke keer dat leuk doen, dezelfde gesprekken en niemand van wie ik echt dacht dat ik er wel iets in zag. Soms houd je er een los contact aan over maar meer is het nooit geweest.
Ik snap niet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En ook kenmerkend voor de rest van de relatie, waarbij de man alles mag betalen.![]()
Waarom betalen? Wil je zelf actief jagen en precies het juiste vinden? Of wil je kijken of het hertje naar je toe komt gekropen en of het dan net het hertje is dat je evt. neer wilt schieten met je pijl en boog (cupido referentie, is romantisch).
Aan de andere kant... je weet pas of iets écht bij je past... als je hij/zij leert kennen. En dat kan soms uit onverwachte hoe komen...
dat is juist de reden waarom het goed gaatquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoeltOver het algemeen heerst bij mannen EN vrouwen het idee dat mannen moeite moeten doen voor de vrouw. Je moet eens weten hoeveel vrouwen geen berichtje sturen (hartjes uitgezonderd) omdat ze vinden dat het initiatief van de man uit moet komen...
Wat vind jij zelf aantrekkelijker? Een vrouw die zichzelf in jouw schoot werpt of een vrouw waar je een beetje moeite voor moet doen? Ik zie het verschil niet zo met internetdaten als een vrouw niet betaalt voor een website: het resultaat is hetzelfde.
Ik spreek hier trouwens niet perse over mezelf. Ja, ik heb een tijd lang een gratis profiel gehad en daar behoorlijk wat dates aan overgehouden. Nee, ik vind het niet normaal dat een man alles betaalt, hoewel ik het wel erg kan waarderen als hij aanbiedt te betalen.
En ja, ik had uiteindelijk een betaald profiel en heb mn huidige vriend als eerste een berichtje gestuurd. En de eerste date hebben we nog sam-sam gedaan ookEn toch werkt het
jaaaaaa jongen, te druk....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:25 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb zin om weer te daten, maar ben te druk
over 2 weken ben ik weer in de buurtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:25 schreef Cue_ het volgende:
Ik zat nog te twijfelen over het aantal smiley's bij de eerste zin. Deze was meer als erg flauwe grap bedoeld. Anyhow; Ik heb ook een gratis profiel gehad en er veel leuke dates aan over gehouden. Je (in dit geval ik) mist daarbij toch wel wat leuke date mogelijkheden als je het gratis wilt houden (man of vrouw). Net die ene man/vrouw die je eigenlijk een berichtje had willen sturen...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoeltOver het algemeen heerst bij mannen EN vrouwen het idee dat mannen moeite moeten doen voor de vrouw. Je moet eens weten hoeveel vrouwen geen berichtje sturen (hartjes uitgezonderd) omdat ze vinden dat het initiatief van de man uit moet komen...
Wat vind jij zelf aantrekkelijker? Een vrouw die zichzelf in jouw schoot werpt of een vrouw waar je een beetje moeite voor moet doen? Ik zie het verschil niet zo met internetdaten als een vrouw niet betaalt voor een website: het resultaat is hetzelfde.
Ik spreek hier trouwens niet perse over mezelf. Ja, ik heb een tijd lang een gratis profiel gehad en daar behoorlijk wat dates aan overgehouden. Nee, ik vind het niet normaal dat een man alles betaalt, hoewel ik het wel erg kan waarderen als hij aanbiedt te betalen.
En ja, ik had uiteindelijk een betaald profiel en heb mn huidige vriend als eerste een berichtje gestuurd. En de eerste date hebben we nog sam-sam gedaan ookEn toch werkt het
een vrouw die initiatief toont is niet perse een vrouw die zich in je schoot werpt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:02 schreef Spirit82 het volgende:
eerste date bied ik sowieso aan om te betalen, maar ik ga er geen discussie over houden zegmaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:38 schreef -Splash- het volgende:
Mijn ervaring is dat sommige vrouwen perse mee willen betalen aan de rekening en sommige het fijn vinden als jij alles....
Dat is dus gokken soms.
Je legt je prioriteiten verkeerdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:25 schreef Cue_ het volgende:
En hoe ist met jouw dateleven??quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:57 schreef Silenus het volgende:
Nouja als de rekening echt 40+ euro is ga ik echt niet in mn eentje betalen.Ook gewoon asociaal van de vrouw als ze dan gewoon achterover gaat leunen, om eerlijk te zijn.
Vrouwen die zelf initiatief nemen (tot berichtje sturen etc) vind ik overigens wel aantrekkelijker dan de vrouwen die het allemaal maar op zich af laten komen. De eerste groep weet ook beter wat ze wil en is vaak wat pittiger. Dus leuker.
Het echte versierwerk op de date zelf doe ik dan zelf wel.
Nouja hij is ook druk, dus dat werkt ook niet echt mee. Lastig om dan even een avondje te prikken.quote:
Slaat in principe ook nergens op nee. Ik wil ook best tot zekere hoogte betalen maar er moet inderdaad geen misbruik van gemaakt wordenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:57 schreef Silenus het volgende:
Nouja als de rekening echt 40+ euro is ga ik echt niet in mn eentje betalen.Ook gewoon asociaal van de vrouw als ze dan gewoon achterover gaat leunen, om eerlijk te zijn.
wat reactiesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Had voor het weekend weer wat reacties de deur uit gedaan, nog 0,0 teruggehad. Blijken dus idd ook paar gratis members bij te zitten die niet kunnen reageren met een eigen tekst... en eentje wiens profiel opeens verdwenen is.
Nu weer een nieuwe ronde, kijken wat er gebeurt
QFT.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:57 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen die zelf initiatief nemen (tot berichtje sturen etc) vind ik overigens wel aantrekkelijker dan de vrouwen die het allemaal maar op zich af laten komen. De eerste groep weet ook beter wat ze wil en is vaak wat pittiger. Dus leuker.
Ook niet op een eerste date? (en ze is echt een toppertje)quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:57 schreef Silenus het volgende:
Idd, ik ook niet. Tenzij je het voor puur sex doetquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wat reacties
nieuwe kansen
ik snap dit echt niet. Komt op mij meer over als met hagel schieten en hopen dat je er eentje raakt
Zodat zij daarna kan vertellen dat jij haar aan haar broer deed denken?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:17 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ook niet op een eerste date? (en ze is echt een toppertje)
Ik vind dat je als vrouw op zijn minst aan moet bieden om mee te betalen bij een etentje (dus als het meer dan 20 euro ofzo kost), maar stiekem vond ik het altijd wel heel erg leuk als de man dan toch alles betaalde. Dat hebben ze dus ook stuk voor stuk gedaan, behalve vriendlief...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zodat zij daarna kan vertellen dat jij haar aan haar broer deed denken?
60 euro well spent.
Mwah je kan toch inschatten of ze je ziet zitten, maar oke. Goed punt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zodat zij daarna kan vertellen dat jij haar aan haar broer deed denken?
60 euro well spent.
Ik zeg altijd ik neem je mee dus ik betaal. Vaak is het al snel van haar kant, volgende keer betaal ik. En je hebt een 2de datequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind dat je als vrouw op zijn minst aan moet bieden om mee te betalen bij een etentje (dus als het meer dan 20 euro ofzo kost), maar stiekem vond ik het altijd wel heel erg leuk als de man dan toch alles betaalde. Dat hebben ze dus ook stuk voor stuk gedaan, behalve vriendlief...
Moraal van het verhaal: als het goed zit, boeit het allemaal van geen kant wie wie benadert en wie wat betaalt
We hebben hem!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:44 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik neem altijd een coupon/waardebon mee en dan spit ik de rekening en betaal ik mijn deel met die waardebon.
Grappig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind dat je als vrouw op zijn minst aan moet bieden om mee te betalen bij een etentje (dus als het meer dan 20 euro ofzo kost), maar stiekem vond ik het altijd wel heel erg leuk als de man dan toch alles betaalde. Dat hebben ze dus ook stuk voor stuk gedaan, behalve vriendlief...
Moraal van het verhaal: als het goed zit, boeit het allemaal van geen kant wie wie benadert en wie wat betaalt
Mijn vriend is verslaafd aan grouponquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:52 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb nog een coupon voor een restaurant
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:00 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn vriend is verslaafd aan grouponWel een paar leuke dingetjes van gedaan, maar ik vind het zo irritant dat we uit eten moeten "want de bon verloopt bijna"... arme ik, zwaar leven enzo.
Arme jij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn vriend is verslaafd aan grouponWel een paar leuke dingetjes van gedaan, maar ik vind het zo irritant dat we uit eten moeten "want de bon verloopt bijna"... arme ik, zwaar leven enzo.
Eh..ik begreep het als een reactie op het groupon gebeuren, maar kan het mis hebben hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:17 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik snap hem niet....hij kan er toch niks aan doen dat de rekening toevallig acht euro is? Of wou hij die acht euro splitten?
Je linkje werkt alleen als je in kan loggen en ws dus een account moet hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:04 schreef Andromache het volgende:
Meld! Ik heb me maar eens goed verdiept in de datingsites.
• Paiq sta ik op het punt om op te geven. Op het moment dat de foto's zichtbaar worden slaat het toch altijd dood.
• Relatieplanet net fullmember geworden voor 3 maanden. Heb me voorgenomen minimaal elke dag een berichtje te sturen naar iemand.
• E-matching: net lid geworden, leuke site met leuke mannen lijkt me dat. Commentaar op mijn profiel alsjeblieft?
Sorry...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:04 schreef Andromache het volgende:
• E-matching: net lid geworden, leuke site met leuke mannen lijkt me dat. Commentaar op mijn profiel alsjeblieft?
quote:Je probeert een pagina op te vragen waarvoor je ingelogd moet zijn. Log hieronder eerst in, je wordt dan automatisch naar de door jou opgevraagde pagina gestuurd.
Haha, wie weet ben ik de mysteryklant van E-matchingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ook een manier om leden te werven
Iets met de wiki en je naam erin zetten en dan doorgeven...geloof ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:21 schreef Andromache het volgende:
Vraagje: hoe kom ik in de OP met mijn usericon?
Dit is nu juist de tactiek die ik wil gaan toepassen. Elke dag een berichtje en ik hoop dat er bij de 100+ mannen iets leuks lijkt te zitten. Rustig afwachten brengt me al jaren alleen vage scharrels, klootzakken die me gebruiken etc. Dit alles IRL ontmoet. Ik ga nu inzetten op actief een volume aan mannen benaderen. Ik heb een jaar een gratis profiel gehad op Relatieplanet maar afgezien van de eerste maand 0,0 reactie. En op E-matching val ik op het eerste gezicht mogelijk in de B-categorie omdat ik geen superbaan heb.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wat reacties
nieuwe kansen
ik snap dit echt niet. Komt op mij meer over als met hagel schieten en hopen dat je er eentje raakt
Als je alleen maar klootzakken tegenkomt dan heeft dat denk ik niet te maken met dikke vette pech, maar heb je gewoon een slechte hand in mannen kiezenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 04:52 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dit is nu juist de tactiek die ik wil gaan toepassen. Elke dag een berichtje en ik hoop dat er bij de 100+ mannen iets leuks lijkt te zitten. Rustig afwachten brengt me al jaren alleen vage scharrels, klootzakken die me gebruiken etc. Dit alles IRL ontmoet. Ik ga nu inzetten op actief een volume aan mannen benaderen. Ik heb een jaar een gratis profiel gehad op Relatieplanet maar afgezien van de eerste maand 0,0 reactie. En op E-matching val ik op het eerste gezicht mogelijk in de B-categorie omdat ik geen superbaan heb.
Zolang ze dat niet vertelt is er niets aan de handquote:Op woensdag 17 oktober 2012 07:28 schreef Mystikvm het volgende:
Je nieuwe vage scharrel zal het wel grappig vinden dat hij het product is van statistiek, en niet van pure interesse en enthousiasme.
joh kom, stel je niet aan. ik vind je heel belerend overkomenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 07:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je alleen maar klootzakken tegenkomt dan heeft dat denk ik niet te maken met dikke vette pech, maar heb je gewoon een slechte hand in mannen kiezenEn dan kan je wel als een idioot berichtjes gaan sturen op datingsites, de kans dat je weer een dergelijk type man uitkiest is aanzienlijk.
Wel kudo's voor je rekenwerk. Je nieuwe vage scharrel zal het wel grappig vinden dat hij het product is van statistiek, en niet van pure interesse en enthousiasme.
Dat mag, ik vind haar namelijk bijzonder naïef en een beetje wanhopig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:30 schreef Ballard het volgende:
[..]
joh kom, stel je niet aan. ik vind je heel belerend overkomen
Hoeveel DM's/PM's heb je nu al?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:21 schreef Andromache het volgende:
Vraagje: hoe kom ik in de OP met mijn usericon?
Heb ik al laten zien aan deze en gene en ze vonden hem leuk. Dus dat hoeft niet meer. Ik wil nog wel kwijt dat ik een o.a. Betrouwbare man zoek volgens mijn profieltekst. Hoop dat dat enige natuurlijke schifting oplevert, en, inderdaad, daarna goed luisteren naar mijn gevoel wat ik in het verleden nogal eens dood heb beredeneerd. Want ja, "na jaren niks móet dit hem wel zijn", en zulks. Ook al smsten ze me pas dagen later of zagen we nooit elkaars vrienden en familie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:58 schreef Ballard het volgende:
Kan je je profiel hier copypasten Andromache?
Ik wil echt niet de zure lul uithangen, maar elke man vindt zichzelf toch betrouwbaar? Als jij vraagt om een eerlijke, lieve en betrouwbare man dan voelt elke man zich aangesproken, ook al is het helemaal niet waar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:53 schreef Andromache het volgende:
[..]
Heb ik al laten zien aan deze en gene en ze vonden hem leuk. Dus dat hoeft niet meer. Ik wil nog wel kwijt dat ik een o.a. Betrouwbare man zoek volgens mijn profieltekst. Hoop dat dat enige natuurlijke schifting oplevert, en, inderdaad, daarna goed luisteren naar mijn gevoel wat ik in het verleden nogal eens dood heb beredeneerd. Want ja, "na jaren niks móet dit hem wel zijn", en zulks. Ook al smsten ze me pas dagen later of zagen we nooit elkaars vrienden en familie.
op zich een prima profiel. Alleen begrijp ik wel dat je wat vage reacties kan krijgen, met die nadruk op je "nerdy" hobby's/muzieksmaak enzo. En uiterlijke eisen neerzetten zal ik zelf persoonlijk niet zo snel doen, dat haal je wel uit de foto's niet?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:04 schreef Andromache het volgende:
Meld! Ik heb me maar eens goed verdiept in de datingsites.
• Paiq sta ik op het punt om op te geven. Op het moment dat de foto's zichtbaar worden slaat het toch altijd dood.
• Relatieplanet net fullmember geworden voor 3 maanden. Heb me voorgenomen minimaal elke dag een berichtje te sturen naar iemand.
Elke man zal zeggen dat die betrouwbaar isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:53 schreef Andromache het volgende:
[..]
Heb ik al laten zien aan deze en gene en ze vonden hem leuk. Dus dat hoeft niet meer. Ik wil nog wel kwijt dat ik een o.a. Betrouwbare man zoek volgens mijn profieltekst. Hoop dat dat enige natuurlijke schifting oplevert, en, inderdaad, daarna goed luisteren naar mijn gevoel wat ik in het verleden nogal eens dood heb beredeneerd. Want ja, "na jaren niks móet dit hem wel zijn", en zulks. Ook al smsten ze me pas dagen later of zagen we nooit elkaars vrienden en familie.
Maar wie wil dat nou niet? Ik denk niet dat een vrouw (of man) zegt op zoek te zijn naar een eikel die alleen maar stomme dingen wil doenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:58 schreef ook_gek het volgende:
Elke man zal zeggen dat die betrouwbaar is![]()
Je zoekt vast een lieve, eerlijke gezellige man die jou respecteert en behandeld zoals het moet. Gezellige dingen doen enz.
Potver, en ik maar zoeken naar die gezellige, spontane en betrouwbare meid die van lekker eten houdt en een goed wijntje op zijn tijdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wie wil dat nou niet? Ik denk niet dat een vrouw (of man) zegt op zoek te zijn naar een eikel die alleen maar stomme dingen wil doen
Dat is hetzelfde als zeggen 'ja ik vind stappen leuk, maar ook een avondje op de bank hangen'. Dat heeft haast iedereen. Er zijn maar weinig die elke avond willen stappen en het nooit leuk vinden om op de bank te hangen.
Samenvatting: ben van mening dat dergelijke omschrijvingen helemaal geen toegevoegde waarde hebben
Ga je niet vindenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:01 schreef Mystikvm het volgende:
Potver, en ik maar zoeken naar die gezellige, spontane en betrouwbare meid die van lekker eten houdt en een goed wijntje op zijn tijd
Kan ik jou dan een maaltijd aanbieden die niet te hachelen is, in combinatie met een goedkope wijn van de Lidl? Aangezien jij toch ongezellig, totaal niet spontaan en volkomen onbetrouwbaar bent?quote:
Je maakt het wel erg aantrekkelijk zoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:04 schreef Mystikvm het volgende:
Kan ik jou dan een maaltijd aanbieden die niet te hachelen is, in combinatie met een goedkope wijn van de Lidl? Aangezien jij toch ongezellig, totaal niet spontaan en volkomen onbetrouwbaar bent?
Precies, en leuke dingen? Tja wat is dat dan? Iedereen geeft daar een eigenen invulling aan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:00 schreef Cue_ het volgende:
Maar wie wil dat nou niet? Ik denk niet dat een vrouw (of man) zegt op zoek te zijn naar een eikel die alleen maar stomme dingen wil doen
Je hebt hem gevonden! Ik haat bank hangen. Ik heb gisteravond thuis gezeten wat een hel! Thee kan je ook ergens gezellig drinken ipv thuis. Dus dat doe ik dan ook vaak buiten de deur!quote:Dat is hetzelfde als zeggen 'ja ik vind stappen leuk, maar ook een avondje op de bank hangen'. Dat heeft haast iedereen. Er zijn maar weinig die elke avond willen stappen en het nooit leuk vinden om op de bank te hangen.
Dat was mijn punt ook een beetjequote:Samenvatting: ben van mening dat dergelijke omschrijvingen helemaal geen toegevoegde waarde hebben
Positieve punten: 'ik draag graag jurkjes en hoge hakken', 'ik hou van koken', etc....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:53 schreef Andromache het volgende:
[..]
Zelfde als bij lekker eten. Smaken verschillen nu eenmaalquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:19 schreef ook_gek het volgende:
Precies, en leuke dingen? Tja wat is dat dan? Iedereen geeft daar een eigenen invulling aan.
Eens! Doe dan gespecificeerd wat je echt leuk vindt, of dat je graag wilt dat de ander doet.quote:Je kan beter vertellen wat jij leuk vind om te doen door middel van voorbeelden ipv alleen zeggen "leuke dingen doen"
Zelfs met een vriendinnetje wil je niet gezellig een avondje knus op de bank zitten, filmpje erbij of wat dan ook?quote:Je hebt hem gevonden! Ik haat bank hangen. Ik heb gisteravond thuis gezeten wat een hel! Thee kan je ook ergens gezellig drinken ipv thuis. Dus dat doe ik dan ook vaak buiten de deur!
Niks mis met nerd-meisjes.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:57 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
op zich een prima profiel. Alleen begrijp ik wel dat je wat vage reacties kan krijgen, met die nadruk op je "nerdy" hobby's/muzieksmaak enzo. En uiterlijke eisen neerzetten zal ik zelf persoonlijk niet zo snel doen, dat haal je wel uit de foto's niet?
Wat voor mannen zal dat aantrekken? Dat lijkt mij dat je dat alleen zegt om evt "geil" over te komen volgens mij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:23 schreef -Splash- het volgende:
'ik draag graag jurkjes en hoge hakken',
mee eens, maar ze moet niet raar opkijken als ze ook reacties gaat krijgen van nerd-mannenquote:
Dat dus. Het viel mee dat er niets in stond over reizen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen 'ja ik vind stappen leuk, maar ook een avondje op de bank hangen'. Dat heeft haast iedereen. Er zijn maar weinig die elke avond willen stappen en het nooit leuk vinden om op de bank te hangen.
Samenvatting: ben van mening dat dergelijke omschrijvingen helemaal geen toegevoegde waarde hebben
Daarom was ik helemaal klaar met profielensites. Ik kon alleen maar af gaan op de foto, want de teksten zijn volkomen uitwisselbaar. En vaak zijn het ook nog eens van die nietszeggende types die inderdaad echt niet verder komen dan een filmpje kijken, in de sportschool staan en af en toe een drankje met vriendinnen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat dus. Het viel mee dat er niets in stond over reizen.
Profielen op dating sites lijken zoveel op elkaar (dan maar het vlees keuren); koken, reizen, stappen... maar ook bankhangen, betrouwbare lieve man die ook stoer is.
Bizar! Jij hebt gewoon 66.000 posts gemaakt vanuit een theehuisquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:19 schreef ook_gek het volgende:
Je hebt hem gevonden! Ik haat bank hangen. Ik heb gisteravond thuis gezeten wat een hel! Thee kan je ook ergens gezellig drinken ipv thuis. Dus dat doe ik dan ook vaak buiten de deur!
Dat klopt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat voor mannen zal dat aantrekken? Dat lijkt mij dat je dat alleen zegt om evt "geil" over te komen volgens mij.
Zoekt ze die niet dan? Misschien is dat haar publiek wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:25 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
mee eens, maar ze moet niet raar opkijken als ze ook reacties gaat krijgen van nerd-mannen
9 van de 10x wordt er toch een selectie gemaakt op de foto..verder ook niks mis meequote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarom was ik helemaal klaar met profielensites. Ik kon alleen maar af gaan op de foto, want de teksten zijn volkomen uitwisselbaar. En vaak zijn het ook nog eens van die nietszeggende types die inderdaad echt niet verder komen dan een filmpje kijken, in de sportschool staan en af en toe een drankje met vriendinnen.
Nee, dat doet iedereen, maar dan graag met een ondersteunende tekst die mij ook aanspreekt, en niet een paar alinea's vol met clichés die ik overal kan lezen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:30 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
9 van de 10x wordt er toch een selectie gemaakt op de foto..verder ook niks mis mee
Precies, of om even door te gaan met voorbeelden...... Muziekquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfde als bij lekker eten. Smaken verschillen nu eenmaal
Dat is inderdaad het beste! Als die dingen iemand aanspreekt heb je al een gedeelde intressequote:Eens! Doe dan gespecificeerd wat je echt leuk vindt, of dat je graag wilt dat de ander doet.
Vast wel een keer als ik moe ben, maar voor de rest lekker op pad zijn. Ik ga zeer regelmatig naar de kroeg om theetje te drinken of een drankje, ga regelmatig uit eten en soms lekker extra uitgebreid uit eten met een 6 gangen dinee en zo heb ik voor veel leuke dingen verschillende vriendinnen of vrienden om wat te doen.quote:Zelfs met een vriendinnetje wil je niet gezellig een avondje knus op de bank zitten, filmpje erbij of wat dan ook?
ik wel(met vriendje dan, vriendin is anders
)
Maar dat zou betekenen dat je 7 dagen in de week tussen 18.00 en 23.00 uur weg bent? En dat ook lekker vindt, om dus echt elke avond weg te zijn?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:36 schreef ook_gek het volgende:
Vast wel een keer als ik moe ben, maar voor de rest lekker op pad zijn. Ik ga zeer regelmatig naar de kroeg om theetje te drinken of een drankje, ga regelmatig uit eten en soms lekker extra uitgebreid uit eten met een 6 gangen dinee en zo heb ik voor veel leuke dingen verschillende vriendinnen of vrienden om wat te doen.
Je moet genieten van het leven, op de bank zitten doe ik wel als ik 80 ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |