Klopt, dan begint het ontdekken. Ik heb daar gewoon meer tijd bij nodig. Vrouwen voelen wrs sneller dan mij aan of het wat wordt of niet.quote:Maar dat heb je toch met vrouwen die je in de kroeg ontmoet en dan gaat daten?
Niet per se uit vriendschap.quote:Of bedoel je dat het voor jou toch echt uit vriendschap moet ontstaan.. omdat je dan dus de tijd hebt gekregen?
Dan moet je dus gewoon op zoek naar een vrouw die het ook niet weet in 2 of 3 dates. Dat ligt dan niet aan het medium waarop je de dates regeltquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:09 schreef Plasterk het volgende:
[..]
voornamelijk wel ja.
[..]
Klopt, dan begint het ontdekken. Ik heb daar gewoon meer tijd bij nodig. Vrouwen voelen wrs sneller dan mij aan of het wat wordt of niet.
[..]
Niet per se uit vriendschap.
vind die maar eensquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je dus gewoon op zoek naar een vrouw die het ook niet weet in 2 of 3 dates. Dat ligt dan niet aan het medium waarop je de dates regelt
Bedant voor je complimentquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:07 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Als je er een beetje goed uitziet dan krijg je wel berichten jaVoldoe je al niet aan de norm van de meeste vrouwen dan kan je als man lang wachten hoor
Daten?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ben er zelf een sprekend voorbeeld van, dus zo moeilijk is het niet haha
Jij niet dan?quote:
daar geef ik je gelijk in. Bovendien weet ik niet eens hoe je er uit zietquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij niet dan?![]()
Ben al met iemand aan het daten, daarbij ken ik je niet, ook niet qua posts wat ik heb onthouden, dus om op basis van deze 5 posts met je te gaan daten, nee
Gohquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:15 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Was in het algemeen bedoeld hahaha
Wacht maar totdat je er een maand opzit en je niets meer krijgtquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:17 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Goh.
Thanks voor het verbeteren van m'n typo ^^
Ik merk wel dat contact qua mail eigk best raar is als je iemand niet kent. Ik heb er nooit problemen mee om iemand in een bar aan te spreken. En ben eigenlijk ook niet op zoek, maar meer voor de flauwekul eens aangemeld. Maar toch beetje overdonderd qua reacties. Streelt je ego toch weer
Dat is toch logisch te verklaren als er minder nieuwe mensen zich aanmelden? In het begin ben je voor iedereen nieuw, na een maand alleen nog voor nieuwe mensen waarbij jij binnen het profiel past.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je er een maand opzit en je niets meer krijgt
Of wel en dan heb je het goed voor elkaar
Haha sorryquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:17 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Goh.
Thanks voor het verbeteren van m'n typo ^^
Ik merk wel dat contact qua mail eigk best raar is als je iemand niet kent. Ik heb er nooit problemen mee om iemand in een bar aan te spreken. En ben eigenlijk ook niet op zoek, maar meer voor de flauwekul eens aangemeld. Maar toch beetje overdonderd qua reacties. Streelt je ego toch weer
Dit idd ja. ik kreeg in het begin ook leuke berichten van dames, en chatte er weleens mee.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je er een maand opzit en je niets meer krijgt
Of wel en dan heb je het goed voor elkaar
Ik maak eruit op dat hij zelfs die deur voor je open wil houdenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:06 schreef Fascination het volgende:
Haha, ik voor de grap bij paiq aangegeven dat ik op beide geslachten val. Word ik aan een man gekoppeld en krijg de volgende vraag voorgelegd: Mag ik altijd een deur voor je open houden? Maakt niet uit welke deur. Daar antwoord ik op: Het liefst niet de deur naar je martelkelder. Krijg ik daarop een gepikeerd berichtje wat dat nou voor antwoord is, dat hij een galante jongen is die altijd lief naar iedereen is.
Veeg me op.
Ik vind zulke opmerkingen dus ook gewoon niet kunnen hoor. Beetje mensen belachelijk maken...quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:06 schreef Fascination het volgende:
Haha, ik voor de grap bij paiq aangegeven dat ik op beide geslachten val. Word ik aan een man gekoppeld en krijg de volgende vraag voorgelegd: Mag ik altijd een deur voor je open houden? Maakt niet uit welke deur. Daar antwoord ik op: Het liefst niet de deur naar je martelkelder. Krijg ik daarop een gepikeerd berichtje wat dat nou voor antwoord is, dat hij een galante jongen is die altijd lief naar iedereen is.
Veeg me op.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik vind zulke opmerkingen dus ook gewoon niet kunnen hoor. Beetje mensen belachelijk maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |