Maar je bent dus wel weer aan het daten of nog steeds een bezet man?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]![]()
![]()
idd lang niet gezien omdat ik niet aan het daten was via de bekende media.
Ex als in 3 jaar geleden.
Ik ben sinds 2 weken weer een vrij manquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:00 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Maar je bent dus wel weer aan het daten of nog steeds een bezet man?
Welcome back!quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben sinds 2 weken weer een vrij man
Haha, Keep_Walking kent hem al langer dan vandaag en die gaat daar echt niet aan beginnen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:00 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Ik vind het nog de beste tip voor Fluffy die hier gegeven is
Thanks darlingquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:03 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Welcome back!
Maar wel jammer dat het niks geworden is...
Dat wist ik dan weer niet...maar zo slecht gedacht was het dus niet als hij het al geprobeerd heeft.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha, Keep_Walking kent hem al langer dan vandaag en die gaat daar echt niet aan beginnen.
Het is niet iets wat valt op te lossen met online hulp of tips, dus ik vraag me af waarom hij erom blijft vragen. Een datingsite is al helemaal nutteloos als je zelf te bang bent om met iemand te mailen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer niet...maar zo slecht gedacht was het dus niet als hij het al geprobeerd heeft.
Klopt, hij lijkt het allemaal niet zo te begrijpen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is niet iets wat valt op te lossen met online hulp of tips, dus ik vraag me af waarom hij erom blijft vragen. Een datingsite is al helemaal nutteloos als je zelf te bang bent om met iemand te mailen.
quote:
Indien je überhaupt geen idee hebt hoe de andere sexe te benaderen, zwaarwegende self-esteem issues hebt, of gewoon compleet verdwaald in je eigen wereld bent (of alle 3) —> GTFO
Nee, niks. Die eerste quote volstaat prima.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dan politiek correct verwoord en kusje-kroel-verantwoord he.
wat zijn de leeftijden dan? Ben zelf met iemand van 8 jaar jonger, maar ervaar dat niet als probleem.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Thanks darling![]()
Het is wel jammer maar het leeftijdsverschil was uiteindelijk toch te groot.
waarheidquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, niks. Die eerste quote volstaat prima.
Dit wijfje.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is er een wiki oid voor de OP?
Kunnen we een heftige disclaimer opnemen? In bold en groene knipperende letters met een lichtgevend randje:
[..]
Kan wel zo zijn...maar als je vragen stelt krijg je antwoorden (vooral op FOK!). Denk dat de meeste hier hem al wel het advies hebben gegeven dat hij (nog) niet klaar is voor datingsites als hij er op deze manier instaat. Er dan steeds op blijven doorgaan (op de manier waarop hij dat doet) lokt nou eenmaal bepaalde reacties uit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:26 schreef minthy het volgende:
Jongens, volgens mij is dat jong behoorlijk autistisch (volgens mij postte hij dat net zelf ook). Ik denk dat hij in de war raakt van alle adviezen die hij overal oppikt, alles bij elkaar optelt en dan met zijn (ietwat bizarre) conclusies en vragen hier komt posten
Zijn angsten zitten hem op dit moment meer in de weg dan zijn (eventuele) autisme. Maar beter zoekt hij begeleiding voor beide.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:26 schreef minthy het volgende:
Jongens, volgens mij is dat jong behoorlijk autistisch (volgens mij postte hij dat net zelf ook). Ik denk dat hij in de war raakt van alle adviezen die hij overal oppikt, alles bij elkaar optelt en dan met zijn (ietwat bizarre) conclusies en vragen hier komt posten
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn...maar als je vragen stelt krijg je antwoorden (vooral op FOK!). Denk dat de meeste hier hem al wel het advies hebben gegeven dat hij (nog) niet klaar is voor datingsites als hij er op deze manier instaat. Er dan steeds op blijven doorgaan (op de manier waarop hij dat doet) lokt nou eenmaal bepaalde reacties uit.
If you can't stand the heat, get out of the kitchen.
Helemaal eens met beidequote:Op zondag 14 oktober 2012 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn angsten zitten hem op dit moment meer in de weg dan zijn (eventuele) autisme. Maar beter zoekt hij begeleiding voor beide.
Precies. Al schijnt elektroshock-therapie een prima alternatieve methode te zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn angsten zitten hem op dit moment meer in de weg dan zijn (eventuele) autisme. Maar beter zoekt hij begeleiding voor beide.
Eindelijk! Kom maar door met de sappige storiesquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:00 schreef Re het volgende:
Daar gaan we dus een streep onder zetten en vanaf hier gaat het weer over datingsite ervaringen
Volgens mij zijn die "dames" de echte golddiggersquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:47 schreef zalkc het volgende:
Heb het nu 2 keer meegemaakt![]()
Maar dit valt zeker in de categorie 'handig om van tevoren te weten'
Vraag me ook serieus af of er gasten zijn die daar heil inzien
quote:
Ze komen er niet direct mee, maar uiteindelijk hoor je het vanzelf wel een keer, meestal heb ik na een paar uur chatten het over wat aparte "oorlogsverhalen" die je mee maakt op datingsites, dan trek je vaak wel een paar kleine details uit aan de andere kantquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Maar vraag mij vooral of ze er zelf al snel mee komen of dat je het eruit moet gooien.
Verder eens met wat Silenus zegt (op die eerste zin na dan)
Die misschien zelfs zo voor de gek gehouden is dat het kind van hem isquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:04 schreef piere het volgende:
Ik kende toevallig een dame die zwanger werd van een date, hadden even verkering., hij dumpt haar en binnen notime vindt ze online een ander die nu nog steeds bij haar is!![]()
Ze zei tegen mij dat dat niet zo was. Volgens mij is ze tegen hem ook wel eerlijk geweest maar ik was er niet bij. Mij zou het iig niet trekken om met een zwangere vrouw te daten en verder te gaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die misschien zelfs zo voor de gek gehouden is dat het kind van hem is
Zo ken ik ook iemand namelijk... als je gaat rekenen klopt er geen zak van namelijk, maar da's niet zijn sterkste kant
En mag je op komen draven als die egel gaat ontploffenquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:43 schreef Mystikvm het volgende:
Dan ga je daten, en dan leer je iemand pas echt kennen als je tegen 12 centimeter ontsluiting aan zit te kijken
quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:47 schreef zalkc het volgende:
Heb het nu 2 keer meegemaakt![]()
Maar dit valt zeker in de categorie 'handig om van tevoren te weten'
Vraag me ook serieus af of er gasten zijn die daar heil inzien
Er zijn schijnbaar gasten die daar geen problemen mee hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:49 schreef piere het volgende:
[..]
En mag je op komen draven als die egel gaat ontploffen
Misschien kicken sommige gasten er zelfs opquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er zijn schijnbaar gasten die daar geen problemen mee hebbenZegt genoeg over ze.
Zo van 'ik heb weer een milf aan de haak geslagen'?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:25 schreef piere het volgende:
[..]
Misschien kicken sommige gasten er zelfs op
En wanneer ga jij ontploffen Spirit?
Of genieten van dat moment dat je het hoofdje ziet komenquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zo van 'ik heb weer een milf aan de haak geslagen'?
Maar dat beter leren kennen doe je tijdens de dates lijkt mij. Dus je kan die internetsites gebruiken om met vrouwen te daten en dan zie je wel verder.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:59 schreef Plasterk het volgende:
En ik ben hier weer terug. Ik merk dat ik daten via internet lastig vind. Ik word niet snel verliefd, het heeft tijd nodig bij mij. Ik vind het fijn om eerst iemand beter te leren kennen en hier schuilt dus het nadeel van internetdating. Vrouwen gaan toch snel op hun gevoel af terwijl ik de tijd wil hebben om iemand beter te leren kennen.
ik leer in 2 a 3 dates niet iemand kennen. Dat geldt ook andersom, echter gaan vrouwen snel op hun gevoel af terwijl ik nog in de ontdekfase zit.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat beter leren kennen doe je tijdens de dates lijkt mij. Dus je kan die internetsites gebruiken om met vrouwen te daten en dan zie je wel verder.
Maar dat heb je toch met vrouwen die je in de kroeg ontmoet en dan gaat daten?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:05 schreef Plasterk het volgende:
ik leer in 2 a 3 dates niet iemand kennen. Dat geldt ook andersom, echter gaan vrouwen snel op hun gevoel af terwijl ik nog in de ontdekfase zit.
Als iemand met jou op 2e of 3e date wil dan is er in elk geval al een klik en een bewijs dat de vrouw in kwestie ook meer tijd wil/nodig heeft om je te leren kennen. Als ze echt niks in je ziet dat weet je dat na date 1 wel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:05 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ik leer in 2 a 3 dates niet iemand kennen. Dat geldt ook andersom, echter gaan vrouwen snel op hun gevoel af terwijl ik nog in de ontdekfase zit.
Als je er een beetje goed uitziet dan krijg je wel berichten jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:53 schreef Blue_note het volgende:
Ik las dit topic, gister beetje lachen met vrienden over online dating. Me toch eens aangemeld: nu 12 uurtjes geleden en 36 views, en 4 berichtjes waarvan 2 ook nog echt leuk. En dat als man...nooit gedacht.
Klopt, dan begint het ontdekken. Ik heb daar gewoon meer tijd bij nodig. Vrouwen voelen wrs sneller dan mij aan of het wat wordt of niet.quote:Maar dat heb je toch met vrouwen die je in de kroeg ontmoet en dan gaat daten?
Niet per se uit vriendschap.quote:Of bedoel je dat het voor jou toch echt uit vriendschap moet ontstaan.. omdat je dan dus de tijd hebt gekregen?
Dan moet je dus gewoon op zoek naar een vrouw die het ook niet weet in 2 of 3 dates. Dat ligt dan niet aan het medium waarop je de dates regeltquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:09 schreef Plasterk het volgende:
[..]
voornamelijk wel ja.
[..]
Klopt, dan begint het ontdekken. Ik heb daar gewoon meer tijd bij nodig. Vrouwen voelen wrs sneller dan mij aan of het wat wordt of niet.
[..]
Niet per se uit vriendschap.
vind die maar eensquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je dus gewoon op zoek naar een vrouw die het ook niet weet in 2 of 3 dates. Dat ligt dan niet aan het medium waarop je de dates regelt
Bedant voor je complimentquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:07 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Als je er een beetje goed uitziet dan krijg je wel berichten jaVoldoe je al niet aan de norm van de meeste vrouwen dan kan je als man lang wachten hoor
Daten?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ben er zelf een sprekend voorbeeld van, dus zo moeilijk is het niet haha
Jij niet dan?quote:
daar geef ik je gelijk in. Bovendien weet ik niet eens hoe je er uit zietquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij niet dan?![]()
Ben al met iemand aan het daten, daarbij ken ik je niet, ook niet qua posts wat ik heb onthouden, dus om op basis van deze 5 posts met je te gaan daten, nee
Gohquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:15 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Was in het algemeen bedoeld hahaha
Wacht maar totdat je er een maand opzit en je niets meer krijgtquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:17 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Goh.
Thanks voor het verbeteren van m'n typo ^^
Ik merk wel dat contact qua mail eigk best raar is als je iemand niet kent. Ik heb er nooit problemen mee om iemand in een bar aan te spreken. En ben eigenlijk ook niet op zoek, maar meer voor de flauwekul eens aangemeld. Maar toch beetje overdonderd qua reacties. Streelt je ego toch weer
Dat is toch logisch te verklaren als er minder nieuwe mensen zich aanmelden? In het begin ben je voor iedereen nieuw, na een maand alleen nog voor nieuwe mensen waarbij jij binnen het profiel past.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je er een maand opzit en je niets meer krijgt
Of wel en dan heb je het goed voor elkaar
Haha sorryquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:17 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Goh.
Thanks voor het verbeteren van m'n typo ^^
Ik merk wel dat contact qua mail eigk best raar is als je iemand niet kent. Ik heb er nooit problemen mee om iemand in een bar aan te spreken. En ben eigenlijk ook niet op zoek, maar meer voor de flauwekul eens aangemeld. Maar toch beetje overdonderd qua reacties. Streelt je ego toch weer
Dit idd ja. ik kreeg in het begin ook leuke berichten van dames, en chatte er weleens mee.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je er een maand opzit en je niets meer krijgt
Of wel en dan heb je het goed voor elkaar
Ik maak eruit op dat hij zelfs die deur voor je open wil houdenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:06 schreef Fascination het volgende:
Haha, ik voor de grap bij paiq aangegeven dat ik op beide geslachten val. Word ik aan een man gekoppeld en krijg de volgende vraag voorgelegd: Mag ik altijd een deur voor je open houden? Maakt niet uit welke deur. Daar antwoord ik op: Het liefst niet de deur naar je martelkelder. Krijg ik daarop een gepikeerd berichtje wat dat nou voor antwoord is, dat hij een galante jongen is die altijd lief naar iedereen is.
Veeg me op.
Ik vind zulke opmerkingen dus ook gewoon niet kunnen hoor. Beetje mensen belachelijk maken...quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:06 schreef Fascination het volgende:
Haha, ik voor de grap bij paiq aangegeven dat ik op beide geslachten val. Word ik aan een man gekoppeld en krijg de volgende vraag voorgelegd: Mag ik altijd een deur voor je open houden? Maakt niet uit welke deur. Daar antwoord ik op: Het liefst niet de deur naar je martelkelder. Krijg ik daarop een gepikeerd berichtje wat dat nou voor antwoord is, dat hij een galante jongen is die altijd lief naar iedereen is.
Veeg me op.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik vind zulke opmerkingen dus ook gewoon niet kunnen hoor. Beetje mensen belachelijk maken...
daar ben je toch veel te snel op uitgekekenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:16 schreef Cue_ het volgende:
'altijd lief naar iedereen' als opmerking geven over een martelkelder. Dat wordt dus alleen koetsie koetsie seks
Haha, dat is idd niet iemand die je snel even een veeg geeft. "Ik ben galant en altijd lief voor iedereen"...quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:16 schreef Cue_ het volgende:
'altijd lief naar iedereen' als opmerking geven over een martelkelder. Dat wordt dus alleen koetsie koetsie seks
FOK!quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:00 schreef Gatenkaas het volgende:
Ben op het moment uitgekeken op paiq. Heb dates gehad met een drietal meiden, wat wel heel gezellig was, maar het was niet geheel wat ik zoek. Wellicht dat er op paiq een groep vrouwen op af komt wat mij niet geheel interesseert.
Is er uit de sites van de OP een site die echt positief opvalt? Wil dit wel eens via mailcontact proberen.
Anders wordt het weer volledig richten op versieren tijdens uitgaan.
in mijn oren klinkt het alsof hij sarcastisch isquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:06 schreef Fascination het volgende:
Veeg me op.
Ik heb een zoldertjequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:28 schreef Coco98 het volgende:
Zijn er mensen zonder martelkelder dan?
Allemaal wanhopige kattenvrouwtjes.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:18 schreef An_awesome_wave het volgende:
Jezus dat RP gaat echt hard. 13 interesses in 5 dagen tijd.
I love it when a plan comes together ^_^quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Allemaal wanhopige kattenvrouwtjes.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:49 schreef Gatenkaas het volgende:
Mja, FOK zit vol met autisten en RP vol met kattenvrouwtjes, dus ik zie dat wel slagen.
Is dat zo? En dan accepteren dat er blijkbaar niet iemand is bij wie die twijfels er niet zijn en waar je dus echt volledig voor gaat zonder twijfels? Ik zie mensen om me heen die jarenlang zo blij zijn met hun partner, en er nog steeds vollédig voor gaan....dat moet voor mij ook weggelegd zijn denk ik dan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Gatenkaas het volgende:
. Hoewel ik in eerste instantie ook wel zit te twijfelen moet je op gegeven moment over 'nee dit is het toch niet' heen kijken en de ander moeten accepteren zoals ze is en er gewoon voor gaan.
Tja, dat (die twijfels) heb ik tot nu toe bij elke meid gehad, maar ik heb wel een paar fijne relaties aan overgehouden. Zoals ik al eerder zei ben ik nog nooit verliefd geweest maar ik denk dat als je dat bent, dat heel erg makkelijk kan zijn en je dus die 'twijfels' niet hebt. Maar soit, ik spreek wat dat betreft alleen voor mezelf.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:04 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Is dat zo? En dan accepteren dat er blijkbaar niet iemand is bij wie die twijfels er niet zijn en waar je dus echt volledig voor gaat zonder twijfels? Ik zie mensen om me heen die jarenlang zo blij zijn met hun partner, en er nog steeds vollédig voor gaan....dat moet voor mij ook weggelegd zijn denk ik dan.
Precies, dus dat.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:04 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Is dat zo? En dan accepteren dat er blijkbaar niet iemand is bij wie die twijfels er niet zijn en waar je dus echt volledig voor gaat zonder twijfels? Ik zie mensen om me heen die jarenlang zo blij zijn met hun partner, en er nog steeds vollédig voor gaan....dat moet voor mij ook weggelegd zijn denk ik dan.
Kut waarom is iedereen om mij heen zo gelukkig met zijn vriendin terwijl het lijkt alsof ik uiteindelijk op iedereen uitgekeken raak. Zo voelt die twijfel.quote:
Misschien het wat minder vergelijken? Natuurlijk is niet iedereen om je heen altijd gelukkig met zijn vriendin. Je hebt toch een relatie voor jezelf, omdat je graag bij iemand wilt zijn. Maar volgens mij twijfelt iedereen, vooral in de beginfase. En je doet beide wat water bij de wijn. Als je dat gevoel niet hebt bij iemand is het gewoon nog niet de juiste, denk ik dan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:34 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Kut waarom is iedereen om mij heen zo gelukkig met zijn vriendin terwijl het lijkt alsof ik uiteindelijk op iedereen uitgekeken raak. Zo voelt die twijfel.
Hier zelfs 13 interesses + 4 persoonlijke berichtjes in 2 dagen tijd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:18 schreef An_awesome_wave het volgende:
Jezus dat RP gaat echt hard. 13 interesses in 5 dagen tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |