abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117972439
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:33 schreef Ballard het volgende:

[..]

Dit moet je in een email zetten

Onderwerp: RP
Bericht: Ik weet niet of je nog weet wie ik ben, je had me een tijd terug een berichtje gestuurd op RP . Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen, heb je nog zin om te mailen?

groetjes
toch nog even nagedacht.
maar dan als een meisje dat krijgt, dan moet zij dingen gaan bedenken om terug te sturen.
ze kan "ja lijkt me leuk" terugsturen, en dan moet ze dingen gaan bedenken.
en dat is moeilijk voor de vrouw denk ik. dan slaat ze het over en gaat ze door met de andere 9 vd 10 mails per dag die ze krijgt beantwoorden.

kan niet beter er veel meer in staan? met aanknopingspunten waarop ze makkelijk kan doorbreien en antwoorden enzo? volgensmij wel.
maar! dan moet het weer net lijken alsof ik er geen moeite voor doe, want een jongen die veel moeite doet dat mag niet(vooral niet in dat stadia).
dus veel info in een kort stukje perfecte tekst moet er komen. En dan moet dat helemaal bedacht worden ofzo? En ik moet nog wat bedenken om af te kraken aan haar anders lijk ik te needy. maar dan moet ik nog wat bedenken wat geen breekpunt zal worden.
maar ik weet niets.
ik wil graag bij kaarslicht een bordspel wat ik nu weer heb gevonden spelen maar dat gaat vast toch niet lukken.

[ Bericht 5% gewijzigd door SergeantFluffy op 14-10-2012 20:47:31 ]
seduco sum.en ben erg stout
  zondag 14 oktober 2012 @ 20:49:21 #77
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_117973299
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:35 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

toch nog even nagedacht.
maar dan als een meisje dat krijgt, dan moet zij dingen gaan bedenken om terug te sturen.
en dat is moeilijk voor de vrouw denk ik. dan slaat ze het over en gaat ze door met de andere 9 vd 10 mails per dag die ze krijgt beantwoorden.

kan niet beter er veel meer in staan? met aanknopingspunten waarop ze makkelijk kan doorbreien en antwoorden enzo? volgensmij wel.
maar! dan moet het weer net lijken alsof ik er geen moeite voor doe, want een jongen die veel moeite doet dat mag niet(vooral niet in dat stadia).
dus veel info in een kort stukje perfecte tekst moet er komen. En dan moet dat helemaal bedacht worden ofzo? En ik moet nog wat bedenken om af te kraken aan haar anders lijk ik te needy. maar dan moet ik nog wat bedenken wat geen breekpunt zal worden.
maar ik weet niets.
ik wil graag bij kaarslicht een bordspel wat ik nu weer heb gevonden spelen maar dat gaat vast toch niet lukken.
stuur gewoon dat bericht, maak je verder niet druk en als je toch niet luistert naar de adviezen blijf dan gewoon weg hier.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_117973364
Ik ben bang.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 14 oktober 2012 @ 20:54:12 #79
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_117973581
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben bang.
ik wil niet geassocieerd worden met dit soort mensen; dat dit nog kan...
  zondag 14 oktober 2012 @ 20:59:35 #80
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_117973923
Ik benader bijna de R&P modjes om dit gedrag eens in te tomen :')
Hier zit echt niemand op te wachten volgens mij. Stoorzender galore.
  zondag 14 oktober 2012 @ 21:02:57 #81
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117974132
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:35 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

toch nog even nagedacht.

maar ik weet niets.
_O_

Hoe kom je erop. :D
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_117974269
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:49 schreef Paxlie het volgende:

[..]

stuur gewoon dat bericht, maak je verder niet druk en als je toch niet luistert naar de adviezen blijf dan gewoon weg hier.
ja ik wil weggaan. ja prima
voorlopig
quote:
11s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:02 schreef -Splash- het volgende:

[..]

_O_

Hoe kom je erop. :D
maar dit! dit is echt waarheid denk ik. er was zo in dit(of misschien een ander topic) iets over badoo. en daar postte een vrouw dat ze nooit wat zei tegen sjonnies die alleen met "hoi" aankwamen.
er moet dus meer in staan.
en dan wordt het moeilijk, want het moet lijken alsof er enige moeite is gedaan, maar het mag ook weer absoluut niet teveel zijn.
  zondag 14 oktober 2012 @ 21:09:45 #83
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117974468
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:05 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ja ik wil weggaan. ja prima
voorlopig

[..]

maar dit! dit is echt waarheid denk ik. er was zo in dit(of misschien een ander topic) iets over badoo. en daar postte een vrouw dat ze nooit wat zei tegen sjonnies die alleen met "hoi" aankwamen.
er moet dus meer in staan.
Er moet meer als 'hoi' in staan, het is geen checklist. Weet je wat pas apart is? Als iemand een datingsite mailtje om 7 uur sochtends stuurt op een werkdag ipv om 20:00 op zondag avond. Je hoeft niets aan haar af te kraken en vrouwen vinden het leuk als iemand moeite voor hen doet. Doe gewoon normaal en wees jezelf... djees...... ik heb nog nooit iemand zo debiel zien denken als jij als het om daten gaat.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_117974529
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:09 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Er moet meer als 'hoi' in staan, het is geen checklist. Weet je wat pas apart is? Als iemand een datingsite mailtje om 7 uur sochtends stuurt op een werkdag ipv om 20:00 op zondag avond. Je hoeft niets aan haar af te kraken en vrouwen vinden het leuk als iemand moeite voor hen doet. Doe gewoon normaal en wees jezelf... djees...... ik heb nog nooit iemand zo debiel zien denken als jij als het om daten gaat.
Weet wat je zegt....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 14 oktober 2012 @ 21:12:05 #85
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117974624
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Weet wat je zegt....
Iedereen maakt fouten... (met een beetje geluk komen de dames hier de ervaringen posten ;))
pi_117974630
quote:

[..]

Verschil moet er wezen...misschien zit er ergens wel een fokstertje te zwijmelen bij al zijn mooie woorden. De wonderen zijn de wereld nog niet uit :P
  zondag 14 oktober 2012 @ 21:13:59 #87
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117974769
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:12 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Verschil moet er wezen...misschien zit er ergens wel een fokstertje te zwijmelen bij al zijn mooie woorden. De wonderen zijn de wereld nog niet uit :P
Het is ook best aandoenlijk.. wil jij soms.....
pi_117974988
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:13 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Het is ook best aandoenlijk.. wil jij soms.....
Ik twijfel...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117975195
quote:

[..]

oh ik had zelf een beetje het idee (van new girl enzo en andere series) dat het het beste is om zondagochtend te sturen.
dan is de single vrouw misschien op het meest wanhopig voor een man, omdat ze alleen heeft moeten ontbijten enzo en het is zondag.
maar sommige gelovigen zijn dan weer dat alle arbeid op zondag niet mag enzo, dus dan kan het weer beter niet.

met doordeweek rond 7 uur s'ochtends sturen is het net of ik een leven heb enzo en geen moeite heb met vroeg opstaan. dat is vast goed
dan weet ze niet dat ik van uitslapen houd en geen leven heb

dit moet ontopic zijn. ! :P dat is het ook
  zondag 14 oktober 2012 @ 21:24:53 #90
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117975359
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:22 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

oh ik had zelf een beetje het idee (van new girl enzo en andere series) dat het het beste is om zondagochtend te sturen.
dan is de single vrouw misschien op het meest wanhopig voor een man, omdat ze alleen heeft moeten ontbijten enzo en het is zondag.
maar sommige gelovigen zijn dan weer dat alle arbeid op zondag niet mag enzo, dus dan kan het weer beter niet.

met doordeweek rond 7 uur s'ochtends sturen is het net of ik een leven heb enzo en geen moeite heb met vroeg opstaan. dat is vast goed

dit moet ontopic zijn. ! :P dat is het ook
Op zondag trapt ze net degene de deur uit die haar wel heeft durven aan te spreken. Dus helaas..
Als je om 7 uur sochtends iets gaat sturen, dan heb je geen leven. Als ik op sta om naar mijn werk te gaan heb ik écht geen tijd om een mail te sturen.
pi_117975488
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:24 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Op zondag trapt ze net degene de deur uit die haar wel heeft durven aan te spreken. Dus helaas..
Als je om 7 uur sochtends iets gaat sturen, dan heb je geen leven. Als ik op sta om naar mijn werk te gaan heb ik écht geen tijd om een mail te sturen.
ja maar dan is het ook weer net alsof je de hele goede mail(die het dan moet worden) even snel uit je mouw hebt geschud in de spits van de ochtendrituelen. komt weer terug op "niet te needy lijken". en dan is het net of je er niet al teveel moeite voor hebt gedaan terwijl in werkelijkheid er uren aan gewerkt is.
pi_117975648
pi_117975739
Zondagavond is het beste. Hebben ze in een hoop gevallen net een zwaar weekend stappen achter de rug om uiteindelijk - slechts gezelschap gehouden door een fles goedkope wijn en bonbons - op de bank Boer Zoekt Vrouw te kijken, wachtend op jouw reactie, SergeantFluffy.

(ik kan het ook niet laten, sorry...)
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 14 oktober 2012 @ 21:33:48 #94
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_117975974
quote:
14s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zondagavond is het beste. Hebben ze in een hoop gevallen net een zwaar weekend stappen achter de rug om uiteindelijk - slechts gezelschap gehouden door een fles goedkope wijn en bonbons - op de bank Boer Zoekt Vrouw te kijken, wachtend op jouw reactie, SergeantFluffy.

(ik kan het ook niet laten, sorry...)
:D
pi_117976173
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:26 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ja maar dan is het ook weer net alsof je de hele goede mail(die het dan moet worden) even snel uit je mouw hebt geschud in de spits van de ochtendrituelen. komt weer terug op "niet te needy lijken". en dan is het net of je er niet al teveel moeite voor hebt gedaan terwijl in werkelijkheid er uren aan gewerkt is.
Zeer logische gedachte...go for it!
  zondag 14 oktober 2012 @ 21:38:36 #96
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117976269
Dit kan niet echt zijn, toch?
  zondag 14 oktober 2012 @ 21:39:33 #97
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_117976342
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit kan niet echt zijn, toch?
Helaas ;(
pi_117976703
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:24 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Mijn ex kwam en komt regelmatig op zondag om 7 uur thuis vanaf haar werk. Werkdagen en tijden zijn tegenwoordig niet echt meer van 9 tot 5
pi_117976797
quote:
11s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:44 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Mijn ex kwam en komt regelmatig op zondag om 7 uur thuis vanaf haar werk. Werkdagen en tijden zijn tegenwoordig niet echt meer van 9 tot 5
Hey :W
Lang niet gezien hier...
Ex als in die laatse vrouw waar je mee date/relatie had of al van daarvoor?
pi_117977046
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:46 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Hey :W
Lang niet gezien hier...
Ex als in die laatse vrouw waar je mee date/relatie had of al van daarvoor?
:W :*
idd lang niet gezien omdat ik niet aan het daten was via de bekende media.

Ex als in 3 jaar geleden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')