Gratis. Alleen een review/reclame op deze forum.quote:
Iedereen zegt dat ik gek was met mijn hobby als ik dit zo lees sta ik tegenwoordig weer op de tweede plaats. Moet niet veel gekker worden. Ach succes in ieder geval met je hobby.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:37 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Gratis. Alleen een review/reclame op deze forum.
Er is ook een reden waarom ik hiermee ben begonnen. Maar het is ingewikkeld en saai om aan te horen, dus laten we zeggen dat ik geïnspireerd ben door Will Smith's Hitch film. Ken je die?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:40 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat ik gek was met mijn hobby als ik dit zo lees sta ik tegenwoordig weer op de tweede plaats. Moet niet veel gekker worden. Ach succes in ieder geval met je hobby.
As in, zelfde karakters passen het beste bij elkaar, in plaats van opposites attract. Wil je een langdurige relatie hebben is het beter om veel dingen in gemeenschap te hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:41 schreef Scuidward het volgende:
Hoe bedoel je soort zoekt soort? Dik dik, dun dun, mooi mooi en lelijk lelijk? Of tokkie tokkie, alto alto, kneus kneus?
Ah, ok ... op die manier. Ja, daar zit inderdaad wat in. Helaas kom je daar niet altijd binnen 24 uur achterquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:44 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
As in, zelfde karakters passen het beste bij elkaar, in plaats van opposites attract. Wil je een langdurige relatie hebben is het beter om veel dingen in gemeenschap te hebben.
Oke dat is toch wel redelijke onzin? Ten eerste is ieder mens verschillend, en ten tweede als je partner het tegenovergesteld is van wat jij ben, heb je kans dat je de wereld en dingen op een andere manier ziet.. En ag.. kan nog wel 100 redenen verzinnen waarom wat je zei onzin is, maar heb het idee dat je beetje overtuigt van jezelf bent?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:44 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
As in, zelfde karakters passen het beste bij elkaar, in plaats van opposites attract. Wil je een langdurige relatie hebben is het beter om veel dingen in gemeenschap te hebben.
Nee, dat klopt. Maar ik ben meer de type die een verlegen jongen of onzekere meisje wat meer zekerheid wil geven zodat hij of zij durft om te gaan voor wie hij of zij wil. Als die persoon je levenspartner is, kan ik niemand beloven.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ah, ok ... op die manier. Ja, daar zit inderdaad wat in. Helaas kom je daar niet altijd binnen 24 uur achter
Uit grootschalige onderzoek is dat uitgekomen, helaas. Natuurlijk zijn er andere belangrijke factoren, maar soort met soort werkt het beste. Dit zeg natuurlijk weinig over verschillende culturen met elkaar, omdat je binnen verschillende culturen nog steeds mensen hebt die hetzelfde karakter en smaken hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Oke dat is toch wel redelijke onzin? Ten eerste is ieder mens verschillend, en ten tweede als je partner het tegenovergesteld is van wat jij ben, heb je kans dat je de wereld en dingen op een andere manier ziet.. En ag.. kan nog wel 100 redenen verzinnen waarom wat je zei onzin is, maar heb het idee dat je beetje overtuigt van jezelf bent?
Maurice de hond doet genoeg onderzoeken en die heeft het nog nooit juist gehad, dus dat soort onderzoeken zeggen en betekenen nogal weinig imho. Maar stel dat jongen A een bankhanger is en meisje B ook, dat dat beter bij elkaar past dan een bankhanger, met een meisje die graag uitgaat? Denk je niet dat het meisje die jongen kan laten zien dat er leukere dingen zijn dan bankhangen, en vice versa ofc. Vind je niet dat tegenpolen kunnen leren van elkaar?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:51 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Uit grootschalige onderzoek is dat uitgekomen, helaas. Natuurlijk zijn er andere belangrijke factoren, maar soort met soort werkt het beste. Dit zeg natuurlijk weinig over verschillende culturen met elkaar, omdat je binnen verschillende culturen nog steeds mensen hebt die hetzelfde karakter en smaken hebben.
Denk dat er wel een wezenlijk verschil is tussen iemands karakter en iemands interesses.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:55 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Maurice de hond doet genoeg onderzoeken en die heeft het nog nooit juist gehad, dus dat soort onderzoeken zeggen en betekenen nogal weinig imho. Maar stel dat jongen A een bankhanger is en meisje B ook, dat dat beter bij elkaar past dan een bankhanger, met een meisje die graag uitgaat? Denk je niet dat het meisje die jongen kan laten zien dat er leukere dingen zijn dan bankhangen, en vice versa ofc. Vind je niet dat tegenpolen kunnen leren van elkaar?
Mijn ervaring zegt van niet. Tenzij jongen A gewoon verlegen is en daardoor veel gaat bank hangen. En ja, ik heb veel ervaring met daten en uitgaan, en ook 2 redelijk lange relaties.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:55 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Maurice de hond doet genoeg onderzoeken en die heeft het nog nooit juist gehad, dus dat soort onderzoeken zeggen en betekenen nogal weinig imho. Maar stel dat jongen A een bankhanger is en meisje B ook, dat dat beter bij elkaar past dan een bankhanger, met een meisje die graag uitgaat? Denk je niet dat het meisje die jongen kan laten zien dat er leukere dingen zijn dan bankhangen, en vice versa ofc. Vind je niet dat tegenpolen kunnen leren van elkaar?
Nouja, zou iemand zijn karakter niet diegene z'n interesses bepalen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:56 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Denk dat er wel een wezenlijk verschil is tussen iemands karakter en iemands interesses.
Maar harde wetenschap is het natuurlijk niet.
twee?! Nee?!quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:57 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Mijn ervaring zegt van niet. Tenzij jongen A gewoon verlegen is en daardoor veel gaat bank hangen. En ja, ik heb veel ervaring met daten en uitgaan, en ook 2 redelijk lange relaties.
Voor fokkers is dat veel.quote:
Er zal wellicht wel enige overlap zijn ...quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:57 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Nouja, zou iemand zijn karakter niet diegene z'n interesses bepalen?
Rond 2 jaar elk.quote:
Dus dat is de criteria die je gebruikt voor jezelf? 2x een 2 jarige relatie? Ik zelf heb ook lange gehad, maakt mij dat nu ook een expert?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |