abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:17:34 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117085586
Oke, ik heb vorige keer een topic gemaakt met hetzelfde naam, maar het werd gesloten voor een geldige reden. Maar ik wil toch opnieuw proberen om nog een keer een topic te maken.

Ik ben al een paar jaar bezig mensen via fok en buiten fok te helpen met relatie problemen en andere laken. Een soort dating coach. Het reden waarom ik hiermee ben begonnen is omdat ik een series traumatische ervaring hebt meegemaakt in mijn leven in dit is mijn manier geworden om die ervaringen te verwerken. Inmiddels doe ik het gewoon als hobby.

Ik ben in principe heel open, omdat ik anders de helft van mijn leven moet gaan verzinnen en dat heb ik liever niet. Ik ga niet alles op fok gooien, maar als je vragen hebt, voel gerust om door te vragen. Ik help zowel mannen als vrouwen. Bij mannen kan ik directe advies geven over hun zijn en manier van denken, wat ze aan zichzelf moeten verbeteren en hoe ik denk dat vrouwen denken. Bij vrouwen kan ik een zo objectief mogelijk beeld geven van hoe mannen denken en eventuele feedback op hun uiterlijk en gedrag. Alle feedback dat ik geef, zal ik eerlijk zijn maar tegelijkertijd rekening houden met de ontvanger. Dus ik zal geen botte lul zijn.

Ik ga uit van drie regels:

1. Het gaat om hoe je de ander laat voelen.
2. Uiterlijk/Uitstraling is heel belangrijk.
3. Het is soort zoek soort.

Ik kan niet helpen bij diepgaande psychische problemen, maar ook daarmee weet ik hoe ik voorzichtig mee om moet gaan. Het enige wat ik vraag is dat als je baat hebt aan mijn dienst, een review achterlaten op Fok. We kunnen ook via internet praten als het je te veel moeite lijkt om IRL af te spreken.

Haters mogen haten, maar liever liefde en vrede.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_117086967
Quanta kosta?
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:37:35 #3
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117087138
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:35 schreef FAUSTINO het volgende:
Quanta kosta?
Gratis. Alleen een review/reclame op deze forum.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_117087150
:')
Edit : :') :')

En voordat je begint met dat ik haat of wat dan ook. Totaal niet, en ik vin het echt top wat je probeert te doen.. Maar kom op, jezelf dating doctor noemen is gewoon.. :')
"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein
pi_117087380
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Gratis. Alleen een review/reclame op deze forum.
Iedereen zegt dat ik gek was met mijn hobby als ik dit zo lees sta ik tegenwoordig weer op de tweede plaats. Moet niet veel gekker worden. Ach succes in ieder geval met je hobby.
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:41:29 #6
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_117087412
Hoe bedoel je soort zoekt soort? Dik dik, dun dun, mooi mooi en lelijk lelijk? Of tokkie tokkie, alto alto, kneus kneus?
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:43:19 #7
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117087519
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:40 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Iedereen zegt dat ik gek was met mijn hobby als ik dit zo lees sta ik tegenwoordig weer op de tweede plaats. Moet niet veel gekker worden. Ach succes in ieder geval met je hobby.
Er is ook een reden waarom ik hiermee ben begonnen. Maar het is ingewikkeld en saai om aan te horen, dus laten we zeggen dat ik geïnspireerd ben door Will Smith's Hitch film. Ken je die?
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:44:28 #8
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117087593
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:41 schreef Scuidward het volgende:
Hoe bedoel je soort zoekt soort? Dik dik, dun dun, mooi mooi en lelijk lelijk? Of tokkie tokkie, alto alto, kneus kneus?
As in, zelfde karakters passen het beste bij elkaar, in plaats van opposites attract. Wil je een langdurige relatie hebben is het beter om veel dingen in gemeenschap te hebben.
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:45:22 #9
203089 Scuidward
pi_117087638
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:44 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

As in, zelfde karakters passen het beste bij elkaar, in plaats van opposites attract. Wil je een langdurige relatie hebben is het beter om veel dingen in gemeenschap te hebben.
Ah, ok ... op die manier. Ja, daar zit inderdaad wat in. Helaas kom je daar niet altijd binnen 24 uur achter :P
pi_117087677
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:44 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Oke dat is toch wel redelijke onzin? Ten eerste is ieder mens verschillend, en ten tweede als je partner het tegenovergesteld is van wat jij ben, heb je kans dat je de wereld en dingen op een andere manier ziet.. En ag.. kan nog wel 100 redenen verzinnen waarom wat je zei onzin is, maar heb het idee dat je beetje overtuigt van jezelf bent?
"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:47:55 #11
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117087839
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Ah, ok ... op die manier. Ja, daar zit inderdaad wat in. Helaas kom je daar niet altijd binnen 24 uur achter :P
Nee, dat klopt. Maar ik ben meer de type die een verlegen jongen of onzekere meisje wat meer zekerheid wil geven zodat hij of zij durft om te gaan voor wie hij of zij wil. Als die persoon je levenspartner is, kan ik niemand beloven.
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:51:26 #12
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117088098
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:45 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

Oke dat is toch wel redelijke onzin? Ten eerste is ieder mens verschillend, en ten tweede als je partner het tegenovergesteld is van wat jij ben, heb je kans dat je de wereld en dingen op een andere manier ziet.. En ag.. kan nog wel 100 redenen verzinnen waarom wat je zei onzin is, maar heb het idee dat je beetje overtuigt van jezelf bent?
Uit grootschalige onderzoek is dat uitgekomen, helaas. Natuurlijk zijn er andere belangrijke factoren, maar soort met soort werkt het beste. Dit zeg natuurlijk weinig over verschillende culturen met elkaar, omdat je binnen verschillende culturen nog steeds mensen hebt die hetzelfde karakter en smaken hebben.
pi_117088370
Godverdomme _O-
pi_117088421
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:51 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Uit grootschalige onderzoek is dat uitgekomen, helaas. Natuurlijk zijn er andere belangrijke factoren, maar soort met soort werkt het beste. Dit zeg natuurlijk weinig over verschillende culturen met elkaar, omdat je binnen verschillende culturen nog steeds mensen hebt die hetzelfde karakter en smaken hebben.
Maurice de hond doet genoeg onderzoeken en die heeft het nog nooit juist gehad, dus dat soort onderzoeken zeggen en betekenen nogal weinig imho. Maar stel dat jongen A een bankhanger is en meisje B ook, dat dat beter bij elkaar past dan een bankhanger, met een meisje die graag uitgaat? Denk je niet dat het meisje die jongen kan laten zien dat er leukere dingen zijn dan bankhangen, en vice versa ofc. Vind je niet dat tegenpolen kunnen leren van elkaar?
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:56:21 #15
203089 Scuidward
pi_117088511
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:55 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

Maurice de hond doet genoeg onderzoeken en die heeft het nog nooit juist gehad, dus dat soort onderzoeken zeggen en betekenen nogal weinig imho. Maar stel dat jongen A een bankhanger is en meisje B ook, dat dat beter bij elkaar past dan een bankhanger, met een meisje die graag uitgaat? Denk je niet dat het meisje die jongen kan laten zien dat er leukere dingen zijn dan bankhangen, en vice versa ofc. Vind je niet dat tegenpolen kunnen leren van elkaar?
Denk dat er wel een wezenlijk verschil is tussen iemands karakter en iemands interesses.

Maar harde wetenschap is het natuurlijk niet.
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:57:13 #16
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117088581
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:55 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

Mijn ervaring zegt van niet. Tenzij jongen A gewoon verlegen is en daardoor veel gaat bank hangen. En ja, ik heb veel ervaring met daten en uitgaan, en ook 2 redelijk lange relaties.
pi_117088616
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:56 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Denk dat er wel een wezenlijk verschil is tussen iemands karakter en iemands interesses.

Maar harde wetenschap is het natuurlijk niet.
Nouja, zou iemand zijn karakter niet diegene z'n interesses bepalen?
pi_117088674
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:57 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Mijn ervaring zegt van niet. Tenzij jongen A gewoon verlegen is en daardoor veel gaat bank hangen. En ja, ik heb veel ervaring met daten en uitgaan, en ook 2 redelijk lange relaties.
twee?! Nee?! :o

Nee maar even serieus, hoezo geloof je niet dat 2 personen, die totaal verschillend zijn, niet aan elkaar een hele andere wereld kunnen laten zien?
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:59:13 #19
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117088759
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:58 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

twee?! Nee?! :o
Voor fokkers is dat veel.
  vrijdag 21 september 2012 @ 21:59:44 #20
203089 Scuidward
pi_117088787
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:57 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

Nouja, zou iemand zijn karakter niet diegene z'n interesses bepalen?
Er zal wellicht wel enige overlap zijn ...
pi_117088790
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Voor fokkers is dat veel.
En wat is redelijk lang?
  vrijdag 21 september 2012 @ 22:00:54 #22
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117088878
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 21:59 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

En wat is redelijk lang?
Rond 2 jaar elk.
pi_117088917
Leuk initiatief maar wat maakt jou dan zeg maar de expert ?? dat is wel handig om erbij te vermelden . Enneh let op de grammatica , dat helpt om serieus over te komen ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2012 22:05:51 ]
pi_117089070
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Rond 2 jaar elk.
Dus dat is de criteria die je gebruikt voor jezelf? 2x een 2 jarige relatie? Ik zelf heb ook lange gehad, maakt mij dat nu ook een expert?
pi_117089332
Wat is nu eigenlijk de bedoeling van dit topic?
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')