Ik zat nog te twijfelen over het aantal smiley's bij de eerste zin. Deze was meer als erg flauwe grap bedoeld. Anyhow; Ik heb ook een gratis profiel gehad en er veel leuke dates aan over gehouden. Je (in dit geval ik) mist daarbij toch wel wat leuke date mogelijkheden als je het gratis wilt houden (man of vrouw). Net die ene man/vrouw die je eigenlijk een berichtje had willen sturen...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoeltOver het algemeen heerst bij mannen EN vrouwen het idee dat mannen moeite moeten doen voor de vrouw. Je moet eens weten hoeveel vrouwen geen berichtje sturen (hartjes uitgezonderd) omdat ze vinden dat het initiatief van de man uit moet komen...
Wat vind jij zelf aantrekkelijker? Een vrouw die zichzelf in jouw schoot werpt of een vrouw waar je een beetje moeite voor moet doen? Ik zie het verschil niet zo met internetdaten als een vrouw niet betaalt voor een website: het resultaat is hetzelfde.
Ik spreek hier trouwens niet perse over mezelf. Ja, ik heb een tijd lang een gratis profiel gehad en daar behoorlijk wat dates aan overgehouden. Nee, ik vind het niet normaal dat een man alles betaalt, hoewel ik het wel erg kan waarderen als hij aanbiedt te betalen.
En ja, ik had uiteindelijk een betaald profiel en heb mn huidige vriend als eerste een berichtje gestuurd. En de eerste date hebben we nog sam-sam gedaan ookEn toch werkt het
een vrouw die initiatief toont is niet perse een vrouw die zich in je schoot werpt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:02 schreef Spirit82 het volgende:
Wat vind jij zelf aantrekkelijker? Een vrouw die zichzelf in jouw schoot werpt of een vrouw waar je een beetje moeite voor moet doen? Ik zie het verschil niet zo met internetdaten als een vrouw niet betaalt voor een website: het resultaat is hetzelfde.
eerste date bied ik sowieso aan om te betalen, maar ik ga er geen discussie over houden zegmaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:38 schreef -Splash- het volgende:
Mijn ervaring is dat sommige vrouwen perse mee willen betalen aan de rekening en sommige het fijn vinden als jij alles....
Dat is dus gokken soms.
Je legt je prioriteiten verkeerdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:25 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb zin om weer te daten, maar ben te druk
En hoe ist met jouw dateleven??quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:57 schreef Silenus het volgende:
Nouja als de rekening echt 40+ euro is ga ik echt niet in mn eentje betalen.Ook gewoon asociaal van de vrouw als ze dan gewoon achterover gaat leunen, om eerlijk te zijn.
Vrouwen die zelf initiatief nemen (tot berichtje sturen etc) vind ik overigens wel aantrekkelijker dan de vrouwen die het allemaal maar op zich af laten komen. De eerste groep weet ook beter wat ze wil en is vaak wat pittiger. Dus leuker.
Het echte versierwerk op de date zelf doe ik dan zelf wel.
Nouja hij is ook druk, dus dat werkt ook niet echt mee. Lastig om dan even een avondje te prikken.quote:
Slaat in principe ook nergens op nee. Ik wil ook best tot zekere hoogte betalen maar er moet inderdaad geen misbruik van gemaakt wordenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:57 schreef Silenus het volgende:
Nouja als de rekening echt 40+ euro is ga ik echt niet in mn eentje betalen.Ook gewoon asociaal van de vrouw als ze dan gewoon achterover gaat leunen, om eerlijk te zijn.
wat reactiesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Had voor het weekend weer wat reacties de deur uit gedaan, nog 0,0 teruggehad. Blijken dus idd ook paar gratis members bij te zitten die niet kunnen reageren met een eigen tekst... en eentje wiens profiel opeens verdwenen is.
Nu weer een nieuwe ronde, kijken wat er gebeurt
QFT.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:57 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen die zelf initiatief nemen (tot berichtje sturen etc) vind ik overigens wel aantrekkelijker dan de vrouwen die het allemaal maar op zich af laten komen. De eerste groep weet ook beter wat ze wil en is vaak wat pittiger. Dus leuker.
Ook niet op een eerste date? (en ze is echt een toppertje)quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:57 schreef Silenus het volgende:
Idd, ik ook niet. Tenzij je het voor puur sex doetquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wat reacties
nieuwe kansen
ik snap dit echt niet. Komt op mij meer over als met hagel schieten en hopen dat je er eentje raakt
Zodat zij daarna kan vertellen dat jij haar aan haar broer deed denken?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:17 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ook niet op een eerste date? (en ze is echt een toppertje)
Ik vind dat je als vrouw op zijn minst aan moet bieden om mee te betalen bij een etentje (dus als het meer dan 20 euro ofzo kost), maar stiekem vond ik het altijd wel heel erg leuk als de man dan toch alles betaalde. Dat hebben ze dus ook stuk voor stuk gedaan, behalve vriendlief...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zodat zij daarna kan vertellen dat jij haar aan haar broer deed denken?
60 euro well spent.
Mwah je kan toch inschatten of ze je ziet zitten, maar oke. Goed punt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zodat zij daarna kan vertellen dat jij haar aan haar broer deed denken?
60 euro well spent.
Ik zeg altijd ik neem je mee dus ik betaal. Vaak is het al snel van haar kant, volgende keer betaal ik. En je hebt een 2de datequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind dat je als vrouw op zijn minst aan moet bieden om mee te betalen bij een etentje (dus als het meer dan 20 euro ofzo kost), maar stiekem vond ik het altijd wel heel erg leuk als de man dan toch alles betaalde. Dat hebben ze dus ook stuk voor stuk gedaan, behalve vriendlief...
Moraal van het verhaal: als het goed zit, boeit het allemaal van geen kant wie wie benadert en wie wat betaalt
We hebben hem!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:44 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik neem altijd een coupon/waardebon mee en dan spit ik de rekening en betaal ik mijn deel met die waardebon.
Grappig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind dat je als vrouw op zijn minst aan moet bieden om mee te betalen bij een etentje (dus als het meer dan 20 euro ofzo kost), maar stiekem vond ik het altijd wel heel erg leuk als de man dan toch alles betaalde. Dat hebben ze dus ook stuk voor stuk gedaan, behalve vriendlief...
Moraal van het verhaal: als het goed zit, boeit het allemaal van geen kant wie wie benadert en wie wat betaalt
Mijn vriend is verslaafd aan grouponquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:52 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb nog een coupon voor een restaurant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |