abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:34:01 #226
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118033326
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:02 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je bedoelt ;( Over het algemeen heerst bij mannen EN vrouwen het idee dat mannen moeite moeten doen voor de vrouw. Je moet eens weten hoeveel vrouwen geen berichtje sturen (hartjes uitgezonderd) omdat ze vinden dat het initiatief van de man uit moet komen...

Wat vind jij zelf aantrekkelijker? Een vrouw die zichzelf in jouw schoot werpt of een vrouw waar je een beetje moeite voor moet doen? Ik zie het verschil niet zo met internetdaten als een vrouw niet betaalt voor een website: het resultaat is hetzelfde.

Ik spreek hier trouwens niet perse over mezelf. Ja, ik heb een tijd lang een gratis profiel gehad en daar behoorlijk wat dates aan overgehouden. Nee, ik vind het niet normaal dat een man alles betaalt, hoewel ik het wel erg kan waarderen als hij aanbiedt te betalen.

En ja, ik had uiteindelijk een betaald profiel en heb mn huidige vriend als eerste een berichtje gestuurd. En de eerste date hebben we nog sam-sam gedaan ook :'( En toch werkt het :Y)
Ik zat nog te twijfelen over het aantal smiley's bij de eerste zin. Deze was meer als erg flauwe grap bedoeld. Anyhow; Ik heb ook een gratis profiel gehad en er veel leuke dates aan over gehouden. Je (in dit geval ik) mist daarbij toch wel wat leuke date mogelijkheden als je het gratis wilt houden (man of vrouw). Net die ene man/vrouw die je eigenlijk een berichtje had willen sturen...

Mijn post was ook niet over het 'vrouwen gratis' gebeuren, maar over het feit dat je voor jezelf leukere dates kan regelen als je betaald ipv aan het lot bent overgelaten wie er op je profiel zal reageren (ongeacht m/v).

Ik vind een vrouw waar ik moeite voor moet doen leuker.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:38:05 #227
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118033471
Mijn ervaring is dat sommige vrouwen perse mee willen betalen aan de rekening en sommige het fijn vinden als jij alles....

Dat is dus gokken soms. ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_118033689
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:02 schreef Spirit82 het volgende:

Wat vind jij zelf aantrekkelijker? Een vrouw die zichzelf in jouw schoot werpt of een vrouw waar je een beetje moeite voor moet doen? Ik zie het verschil niet zo met internetdaten als een vrouw niet betaalt voor een website: het resultaat is hetzelfde.
een vrouw die initiatief toont is niet perse een vrouw die zich in je schoot werpt.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:45:49 #229
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118033740
Had voor het weekend weer wat reacties de deur uit gedaan, nog 0,0 teruggehad. Blijken dus idd ook paar gratis members bij te zitten die niet kunnen reageren met een eigen tekst... en eentje wiens profiel opeens verdwenen is.

Nu weer een nieuwe ronde, kijken wat er gebeurt :)
pi_118033787
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:38 schreef -Splash- het volgende:
Mijn ervaring is dat sommige vrouwen perse mee willen betalen aan de rekening en sommige het fijn vinden als jij alles....

Dat is dus gokken soms. ;)
eerste date bied ik sowieso aan om te betalen, maar ik ga er geen discussie over houden zegmaar ;)
pi_118034180
quote:
8s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:25 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb zin om weer te daten, maar ben te druk ;(
Je legt je prioriteiten verkeerd :(
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:57:12 #232
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118034188
Nouja als de rekening echt 40+ euro is ga ik echt niet in mn eentje betalen. :+ Ook gewoon asociaal van de vrouw als ze dan gewoon achterover gaat leunen, om eerlijk te zijn.

Vrouwen die zelf initiatief nemen (tot berichtje sturen etc) vind ik overigens wel aantrekkelijker dan de vrouwen die het allemaal maar op zich af laten komen. De eerste groep weet ook beter wat ze wil en is vaak wat pittiger. Dus leuker. ;)
Het echte versierwerk op de date zelf doe ik dan zelf wel.
Gourmetten of steengrillen?
pi_118034266
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:57 schreef Silenus het volgende:
Nouja als de rekening echt 40+ euro is ga ik echt niet in mn eentje betalen. :+ Ook gewoon asociaal van de vrouw als ze dan gewoon achterover gaat leunen, om eerlijk te zijn.

Vrouwen die zelf initiatief nemen (tot berichtje sturen etc) vind ik overigens wel aantrekkelijker dan de vrouwen die het allemaal maar op zich af laten komen. De eerste groep weet ook beter wat ze wil en is vaak wat pittiger. Dus leuker. ;)
Het echte versierwerk op de date zelf doe ik dan zelf wel.
En hoe ist met jouw dateleven??
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:59:41 #234
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118034310
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:56 schreef Spirit82 het volgende:
Je legt je prioriteiten verkeerd :(
Nouja hij is ook druk, dus dat werkt ook niet echt mee. Lastig om dan even een avondje te prikken.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:01:45 #235
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_118034414
quote:
Slaat in principe ook nergens op nee. Ik wil ook best tot zekere hoogte betalen maar er moet inderdaad geen misbruik van gemaakt worden :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:02:19 #236
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_118034437
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Had voor het weekend weer wat reacties de deur uit gedaan, nog 0,0 teruggehad. Blijken dus idd ook paar gratis members bij te zitten die niet kunnen reageren met een eigen tekst... en eentje wiens profiel opeens verdwenen is.

Nu weer een nieuwe ronde, kijken wat er gebeurt :)
wat reacties
nieuwe kansen

ik snap dit echt niet. Komt op mij meer over als met hagel schieten en hopen dat je er eentje raakt
pi_118034637
quote:

QFT.
pi_118035087
quote:

Ook niet op een eerste date? (en ze is echt een toppertje)
pi_118035140
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:02 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

wat reacties
nieuwe kansen

ik snap dit echt niet. Komt op mij meer over als met hagel schieten en hopen dat je er eentje raakt
Idd, ik ook niet. Tenzij je het voor puur sex doet
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:21:00 #240
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118035231
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:17 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ook niet op een eerste date? (en ze is echt een toppertje)
Zodat zij daarna kan vertellen dat jij haar aan haar broer deed denken? ;)
60 euro well spent. :P
pi_118035396
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:21 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ik vind dat je als vrouw op zijn minst aan moet bieden om mee te betalen bij een etentje (dus als het meer dan 20 euro ofzo kost), maar stiekem vond ik het altijd wel heel erg leuk als de man dan toch alles betaalde. Dat hebben ze dus ook stuk voor stuk gedaan, behalve vriendlief...

Moraal van het verhaal: als het goed zit, boeit het allemaal van geen kant wie wie benadert en wie wat betaalt O+
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:27:10 #242
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118035446
Eens met Spirit. Ik vind het leuk als een man aanbiedt om te betalen. Zelf zal ik altijd aanbieden om mee te betalen. En als het echt leuk en gezellig is, dan betaal ik gewoon, simple as that. Net hoe of wat het loopt :)

Mensen die daar super moeilijk over doen of het tot de bodem willen splitsen kunnen wat mij betreft sowieso de pot op :)
pi_118035466
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:21 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Mwah je kan toch inschatten of ze je ziet zitten, maar oke. Goed punt.

Daarom eerste date nooit gaan eten, maar altijd ff wat drinken. Vooral voor als het van 1 van de twee kanten niet klinkt wel zo fijn.

(En dan betaal ik vaak/altijd alles. Tenzij ze echt heeeel erg tegenvalt)
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:28:39 #244
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118035496
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:25 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik vind dat je als vrouw op zijn minst aan moet bieden om mee te betalen bij een etentje (dus als het meer dan 20 euro ofzo kost), maar stiekem vond ik het altijd wel heel erg leuk als de man dan toch alles betaalde. Dat hebben ze dus ook stuk voor stuk gedaan, behalve vriendlief...

Moraal van het verhaal: als het goed zit, boeit het allemaal van geen kant wie wie benadert en wie wat betaalt O+
Ik zeg altijd ik neem je mee dus ik betaal. Vaak is het al snel van haar kant, volgende keer betaal ik. En je hebt een 2de date :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118035933
Ik let nooit zo op het betalen :@ Laatst zat mijn date gewoon de rekening van het eten te betalen. Volgens mij heb ik het laatst in de kroeg weer goedgemaakt met haar.

Maar die mentale credit/debetbalansen die mensen er soms in hun hoofd op na houden...Alsjeblieft zeg :')
pi_118036095
Ik neem altijd een coupon/waardebon mee en dan spit ik de rekening en betaal ik mijn deel met die waardebon.
pi_118036255
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:44 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik neem altijd een coupon/waardebon mee en dan spit ik de rekening en betaal ik mijn deel met die waardebon.
We hebben hem!

My horror date!
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:51:42 #248
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118036372
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:25 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Grappig. :) Bij mij was het doorgaans ook geen punt, maar dit spotje was een eye opener voor mij:

dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:52:14 #249
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118036400
Ik heb nog een coupon voor een restaurant ;(
pi_118036744
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:52 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb nog een coupon voor een restaurant ;(
Mijn vriend is verslaafd aan groupon ;( Wel een paar leuke dingetjes van gedaan, maar ik vind het zo irritant dat we uit eten moeten "want de bon verloopt bijna"... arme ik, zwaar leven enzo.
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')