abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118021582
Overigens vraag ik me af of dames die gratis member zijn, nou alleen interesse berichtjes versturen naar betalende leden.

Waarschijnlijk wel, want gratis members die onderling maar wat interesse berichtjes zitten te versturen schiet nou niet echt op natuurlijk.
pi_118021742
[quote]0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:48 schreef Moogwai10 het volgende:

[..]

Hier zelfs 13 interesses + 4 persoonlijke berichtjes in 2 dagen tijd.
/quote]

Overigens zelf 4 berichten verstuurd en niets retour. :D
  maandag 15 oktober 2012 @ 22:57:16 #203
172848 chrisr
nom nom nom
pi_118022042
Volgens mij is die twijfel vrij normaal. Ik heb dat ook, ben ook nog niet zo lang alleen en heb al een aantal leuke dates met leuke vrouwen gehad. Van 1 vond ik het gewoon irritant van mezelf dat ik niet verliefd was, gelukkig heb ik een nuchtere zus die zei: dan is ze vast niet leuk genoeg nu.
En daar zit volgens mij de waarheid, als je die ene (of 1 van de...) waar je verliefd op kunt worden, dan voel en weet je dat echt wel.
Niet te druk om maken dus.
pi_118029628
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:52 schreef Moogwai10 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 15 oktober 2012 22:48 schreef Moogwai10 het volgende:

[..]

Hier zelfs 13 interesses + 4 persoonlijke berichtjes in 2 dagen tijd.
/quote]

Overigens zelf 4 berichten verstuurd en niets retour. :D
Op RP was voor mij de respons 1 op 20 ongeveer. Was echt veel te veel werk
En 0 interesseberichtjes gekregen
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118029700
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:34 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Kut waarom is iedereen om mij heen zo gelukkig met zijn vriendin terwijl het lijkt alsof ik uiteindelijk op iedereen uitgekeken raak. Zo voelt die twijfel.
Die vrienden zullen ook twijfels hebben waarschijnlijk, over of ze niet toch nog ff moeten rondneuken voor ze zich helemaal vastpinnen.
I think I'm in love
(probably just hungry)
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:27:28 #206
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_118029899
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Gatenkaas het volgende:
Ben ook nog nooit verliefd geweest, maar heb wel een aantal relaties achter de rug en heb op die momenten in het verleden zeker sterke gevoelens gehad voor de meid in kwestie. Hoewel ik in eerste instantie ook wel zit te twijfelen moet je op gegeven moment over 'nee dit is het toch niet' heen kijken en de ander moeten accepteren zoals ze is en er gewoon voor gaan. ;)
Ach wat is verliefdheid he...
Heaven is a place on earth with you
pi_118029964
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:27 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ach wat is verliefdheid he...
Hoe is het eigenlijk met jouw dates?
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:30:44 #208
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118029973
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik wil er geen heel topic voor maken daarom maar ff hier. Zit met een vraag.

Ik vraag me steeds vaker af waarom ik niet verliefd word en of er iets " mis" met me is. Ik date super leuke meiden, knap, lief, intelligent e.d.... En als ik dan aan het daten ben/er bijna iets mee heb denk ik....nee dit is het toch niet. Ze is leuk maar ben niet verliefd.

En elke keer als het dan over is, of besluiten we niet verder te gaan. (of ze vindt iemand anders die wel echt gek op d'r is) Dan voel ik me na een paar weken ineens klote en begin ik te twijfelen of het wel de goede beslissing was.

Hebben meer mensen hier last van? |:(
Ik heb precies hetzelfde en juist omdat ik dat weet van mezelf (dat ik me na het besluit niet door te gaan kut ga voelen), heb ik besloten er toch voor te gaan... :)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_118030053
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:30 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde en juist omdat ik dat weet van mezelf (dat ik me na het besluit niet door te gaan kut ga voelen), heb ik besloten er toch voor te gaan... :)
Maarja...hoe lang wil je dat volhouden? Of je moet genoegen neem met zo'n "lege" relatie. Ik heb het ook wel eens geprobeerd hoor, dikke 3 maanden lang. Maar het kwam echt niet.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:37:59 #210
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_118030149
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:30 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Hoe is het eigenlijk met jouw dates?
Goed, heb inmiddels een relatie :)
Dus ik hoor hier eigenlijk niet... :@

En met die van jou? :)
pi_118030188
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:37 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Goed, heb inmiddels een relatie :)
Dus ik hoor hier eigenlijk niet... :@

En met die van jou? :)
Na mijn relatie weer aan het daten, al een paar dates met dezelfde gehad. Is steeds weer leuk en ik zie wel waar het schip strandt. Niet via een datingsite overigens. Dus ik hoor hier ook niet :')
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:41:35 #212
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118030226
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:34 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Maarja...hoe lang wil je dat volhouden? Of je moet genoegen neem met zo'n "lege" relatie. Ik heb het ook wel eens geprobeerd hoor, dikke 3 maanden lang. Maar het kwam echt niet.
Leeg wil ik het niet noemen... dat gevoel dat ik verliefdheid mis (heb het wel 1 a 2 dagen gehad, maar dat was net na de eerste paar dates...) is wel vervelend, maar dat betekent niet dat ik niets om die persoon geef...
Ik probeer gewoon haar zoveel mogelijk te zien zodat ik een verstandig besluit kan maken dan nu impulsief te zeggen: dit wordt het niet (met als gevolg dat ik over 2 weken denk: KUT wat heb ik nou weer aan me voorbij laten gaan!!!!)...
Ik weet namelijk wel 100% zeker dat ik spijt zou krijgen als ik haar kwijt zou raken om wat voor reden dan ook... maar ik ben wel gesteld op m'n "onafhankelijkheid" en op het "alleen zijn" soms... en daar moet je samen uit zien te komen...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:44:53 #213
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_118030300
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:39 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Na mijn relatie weer aan het daten, al een paar dates met dezelfde gehad. Is steeds weer leuk en ik zie wel waar het schip strandt. Niet via een datingsite overigens. Dus ik hoor hier ook niet :')
Leuk! Hoeveel dates nu gehad met haar?
En hoe dan leren kennen? Was je klaar met sites?
pi_118030325
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:50 schreef Moogwai10 het volgende:
Overigens vraag ik me af of dames die gratis member zijn, nou alleen interesse berichtjes versturen naar betalende leden.

Waarschijnlijk wel, want gratis members die onderling maar wat interesse berichtjes zitten te versturen schiet nou niet echt op natuurlijk.
Als gratis member kun je niet zien of de ander gratis of betalend is. Maar zodra je een hartje terugkrijgt op je hartje, weet je ook wel weer genoeg lijkt me. Als je als man betaalt en je ziet dat de vrouw gratis member is, dan stuur je meestal je emailadres zodat ze kan reageren.

Ja, cheap, maar het werkt wel voor vrouwen dus waarom zou je dan gaan betalen? Ik vind het een beetje vergelijkbaar met een vrouw een drankje aanbieden in de kroeg.
Sarcasme. Herken het.
pi_118030382
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:44 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Leuk! Hoeveel dates nu gehad met haar?
En hoe dan leren kennen? Was je klaar met sites?
Euh...Vier of vijf dates geloof ik. Het klikt wel, maar we zijn allebei niet van die types die gelijk duidelijkheid moeten en willen. Zolang het leuk is blijven we daten en wie weet.

Het is wel via internet, maar niet via een datingsite. We spraken elkaar regelmatig en toen besloten dat we maar eens moesten daten. Dat werkte goed. Voor mijn laatste relatie was ik helemaal klaar met sites en mijn ex kwam ik dus ook gewoon ergens anders tegen. Dit kwam vrij snel daarna, dus heb helemaal geen kans gehad me weer eens in te schrijven.

Waar komt jouw vriend vandaan? (Dan bedoel ik dus of hij van een datingsite is of niet :') )
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:52:10 #216
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118030447
Aaah datingland. O+

Veel mensen weer terug op het oude honk, jammer dat het niet zo liep als het had kunnen lopen. Maar dat is het spel helaas.

Mystikvm, Fok! date? :P
Eefje, is er al voortgang?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:52:44 #217
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_118030462
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:49 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Euh...Vier of vijf dates geloof ik. Het klikt wel, maar we zijn allebei niet van die types die gelijk duidelijkheid moeten en willen. Zolang het leuk is blijven we daten en wie weet.

Het is wel via internet, maar niet via een datingsite. We spraken elkaar regelmatig en toen besloten dat we maar eens moesten daten. Dat werkte goed. Voor mijn laatste relatie was ik helemaal klaar met sites en mijn ex kwam ik dus ook gewoon ergens anders tegen. Dit kwam vrij snel daarna, dus heb helemaal geen kans gehad me weer eens in te schrijven.

Waar komt jouw vriend vandaan? (Dan bedoel ik dus of hij van een datingsite is of niet :') )
Ah, via fok dus :P :7
Klinkt goed :)

Die van mij via vrienden, dus ook niet via een site o.i.d. Werkt toch het beste denk ik. Voor mij in ieder geval.
pi_118030518
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:52 schreef -Splash- het volgende:

Mystikvm, Fok! date? :P

Als mijn date van Fok zou zijn dan zou ik dat zeker niet hier vermelden :7

Overigens werkt iemand via-via leren kennen toch het beste, dat is niet zo geforceerd. Daarom was ik er ongeveer een jaar geleden ook even helemaal klaar mee. Elke keer dat leuk doen, dezelfde gesprekken en niemand van wie ik echt dacht dat ik er wel iets in zag. Soms houd je er een los contact aan over maar meer is het nooit geweest.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:56:59 #219
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118030562
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:46 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Als gratis member kun je niet zien of de ander gratis of betalend is. Maar zodra je een hartje terugkrijgt op je hartje, weet je ook wel weer genoeg lijkt me. Als je als man betaalt en je ziet dat de vrouw gratis member is, dan stuur je meestal je emailadres zodat ze kan reageren.

Ja, cheap, maar het werkt wel voor vrouwen dus waarom zou je dan gaan betalen? Ik vind het een beetje vergelijkbaar met een vrouw een drankje aanbieden in de kroeg.
En ook kenmerkend voor de rest van de relatie, waarbij de man alles mag betalen. O-)

Waarom betalen? Wil je zelf actief jagen en precies het juiste vinden? Of wil je kijken of het hertje naar je toe komt gekropen en of het dan net het hertje is dat je evt. neer wilt schieten met je pijl en boog (cupido referentie, is romantisch).

Aan de andere kant... je weet pas of iets écht bij je past... als je hij/zij leert kennen. En dat kan soms uit onverwachte hoe komen...
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:58:05 #220
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118030591
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:55 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als mijn date van Fok zou zijn dan zou ik dat zeker niet hier vermelden :7

Overigens werkt iemand via-via leren kennen toch het beste, dat is niet zo geforceerd. Daarom was ik er ongeveer een jaar geleden ook even helemaal klaar mee. Elke keer dat leuk doen, dezelfde gesprekken en niemand van wie ik echt dacht dat ik er wel iets in zag. Soms houd je er een los contact aan over maar meer is het nooit geweest.
Mee eens. :Y Daten zonder het door te hebben en het uit laten groeien is ook best apart. ;)
pi_118032406
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:56 schreef -Splash- het volgende:

[..]

En ook kenmerkend voor de rest van de relatie, waarbij de man alles mag betalen. O-)

Waarom betalen? Wil je zelf actief jagen en precies het juiste vinden? Of wil je kijken of het hertje naar je toe komt gekropen en of het dan net het hertje is dat je evt. neer wilt schieten met je pijl en boog (cupido referentie, is romantisch).

Aan de andere kant... je weet pas of iets écht bij je past... als je hij/zij leert kennen. En dat kan soms uit onverwachte hoe komen...
Ik snap niet wat je bedoelt ;( Over het algemeen heerst bij mannen EN vrouwen het idee dat mannen moeite moeten doen voor de vrouw. Je moet eens weten hoeveel vrouwen geen berichtje sturen (hartjes uitgezonderd) omdat ze vinden dat het initiatief van de man uit moet komen...

Wat vind jij zelf aantrekkelijker? Een vrouw die zichzelf in jouw schoot werpt of een vrouw waar je een beetje moeite voor moet doen? Ik zie het verschil niet zo met internetdaten als een vrouw niet betaalt voor een website: het resultaat is hetzelfde.

Ik spreek hier trouwens niet perse over mezelf. Ja, ik heb een tijd lang een gratis profiel gehad en daar behoorlijk wat dates aan overgehouden. Nee, ik vind het niet normaal dat een man alles betaalt, hoewel ik het wel erg kan waarderen als hij aanbiedt te betalen.

En ja, ik had uiteindelijk een betaald profiel en heb mn huidige vriend als eerste een berichtje gestuurd. En de eerste date hebben we nog sam-sam gedaan ook :'( En toch werkt het :Y)
Sarcasme. Herken het.
pi_118033033
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:02 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je bedoelt ;( Over het algemeen heerst bij mannen EN vrouwen het idee dat mannen moeite moeten doen voor de vrouw. Je moet eens weten hoeveel vrouwen geen berichtje sturen (hartjes uitgezonderd) omdat ze vinden dat het initiatief van de man uit moet komen...

Wat vind jij zelf aantrekkelijker? Een vrouw die zichzelf in jouw schoot werpt of een vrouw waar je een beetje moeite voor moet doen? Ik zie het verschil niet zo met internetdaten als een vrouw niet betaalt voor een website: het resultaat is hetzelfde.

Ik spreek hier trouwens niet perse over mezelf. Ja, ik heb een tijd lang een gratis profiel gehad en daar behoorlijk wat dates aan overgehouden. Nee, ik vind het niet normaal dat een man alles betaalt, hoewel ik het wel erg kan waarderen als hij aanbiedt te betalen.

En ja, ik had uiteindelijk een betaald profiel en heb mn huidige vriend als eerste een berichtje gestuurd. En de eerste date hebben we nog sam-sam gedaan ook :'( En toch werkt het :Y)
dat is juist de reden waarom het goed gaat
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:25:15 #223
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118033062
Ik heb zin om weer te daten, maar ben te druk ;(
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:25:56 #224
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_118033083
quote:
8s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:25 schreef Cue_ het volgende: