Op maandag 15 oktober 2012 22:48 schreef Moogwai10 het volgende:
Op RP was voor mij de respons 1 op 20 ongeveer. Was echt veel te veel werkquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:52 schreef Moogwai10 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 15 oktober 2012 22:48 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Hier zelfs 13 interesses + 4 persoonlijke berichtjes in 2 dagen tijd.
/quote]
Overigens zelf 4 berichten verstuurd en niets retour.
Die vrienden zullen ook twijfels hebben waarschijnlijk, over of ze niet toch nog ff moeten rondneuken voor ze zich helemaal vastpinnen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:34 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Kut waarom is iedereen om mij heen zo gelukkig met zijn vriendin terwijl het lijkt alsof ik uiteindelijk op iedereen uitgekeken raak. Zo voelt die twijfel.
Ach wat is verliefdheid he...quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Gatenkaas het volgende:
Ben ook nog nooit verliefd geweest, maar heb wel een aantal relaties achter de rug en heb op die momenten in het verleden zeker sterke gevoelens gehad voor de meid in kwestie. Hoewel ik in eerste instantie ook wel zit te twijfelen moet je op gegeven moment over 'nee dit is het toch niet' heen kijken en de ander moeten accepteren zoals ze is en er gewoon voor gaan.
Ik heb precies hetzelfde en juist omdat ik dat weet van mezelf (dat ik me na het besluit niet door te gaan kut ga voelen), heb ik besloten er toch voor te gaan...quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik wil er geen heel topic voor maken daarom maar ff hier. Zit met een vraag.
Ik vraag me steeds vaker af waarom ik niet verliefd word en of er iets " mis" met me is. Ik date super leuke meiden, knap, lief, intelligent e.d.... En als ik dan aan het daten ben/er bijna iets mee heb denk ik....nee dit is het toch niet. Ze is leuk maar ben niet verliefd.
En elke keer als het dan over is, of besluiten we niet verder te gaan. (of ze vindt iemand anders die wel echt gek op d'r is) Dan voel ik me na een paar weken ineens klote en begin ik te twijfelen of het wel de goede beslissing was.
Hebben meer mensen hier last van?
Maarja...hoe lang wil je dat volhouden? Of je moet genoegen neem met zo'n "lege" relatie. Ik heb het ook wel eens geprobeerd hoor, dikke 3 maanden lang. Maar het kwam echt niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde en juist omdat ik dat weet van mezelf (dat ik me na het besluit niet door te gaan kut ga voelen), heb ik besloten er toch voor te gaan...
Goed, heb inmiddels een relatiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jouw dates?
Na mijn relatie weer aan het daten, al een paar dates met dezelfde gehad. Is steeds weer leuk en ik zie wel waar het schip strandt. Niet via een datingsite overigens. Dus ik hoor hier ook nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Goed, heb inmiddels een relatie
Dus ik hoor hier eigenlijk niet...
En met die van jou?
Leeg wil ik het niet noemen... dat gevoel dat ik verliefdheid mis (heb het wel 1 a 2 dagen gehad, maar dat was net na de eerste paar dates...) is wel vervelend, maar dat betekent niet dat ik niets om die persoon geef...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:34 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Maarja...hoe lang wil je dat volhouden? Of je moet genoegen neem met zo'n "lege" relatie. Ik heb het ook wel eens geprobeerd hoor, dikke 3 maanden lang. Maar het kwam echt niet.
Leuk! Hoeveel dates nu gehad met haar?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Na mijn relatie weer aan het daten, al een paar dates met dezelfde gehad. Is steeds weer leuk en ik zie wel waar het schip strandt. Niet via een datingsite overigens. Dus ik hoor hier ook niet
Als gratis member kun je niet zien of de ander gratis of betalend is. Maar zodra je een hartje terugkrijgt op je hartje, weet je ook wel weer genoeg lijkt me. Als je als man betaalt en je ziet dat de vrouw gratis member is, dan stuur je meestal je emailadres zodat ze kan reageren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:50 schreef Moogwai10 het volgende:
Overigens vraag ik me af of dames die gratis member zijn, nou alleen interesse berichtjes versturen naar betalende leden.
Waarschijnlijk wel, want gratis members die onderling maar wat interesse berichtjes zitten te versturen schiet nou niet echt op natuurlijk.
Euh...Vier of vijf dates geloof ik. Het klikt wel, maar we zijn allebei niet van die types die gelijk duidelijkheid moeten en willen. Zolang het leuk is blijven we daten en wie weet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Leuk! Hoeveel dates nu gehad met haar?
En hoe dan leren kennen? Was je klaar met sites?
Ah, via fok dusquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Euh...Vier of vijf dates geloof ik. Het klikt wel, maar we zijn allebei niet van die types die gelijk duidelijkheid moeten en willen. Zolang het leuk is blijven we daten en wie weet.
Het is wel via internet, maar niet via een datingsite. We spraken elkaar regelmatig en toen besloten dat we maar eens moesten daten. Dat werkte goed. Voor mijn laatste relatie was ik helemaal klaar met sites en mijn ex kwam ik dus ook gewoon ergens anders tegen. Dit kwam vrij snel daarna, dus heb helemaal geen kans gehad me weer eens in te schrijven.
Waar komt jouw vriend vandaan? (Dan bedoel ik dus of hij van een datingsite is of niet)
Als mijn date van Fok zou zijn dan zou ik dat zeker niet hier vermeldenquote:
En ook kenmerkend voor de rest van de relatie, waarbij de man alles mag betalen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als gratis member kun je niet zien of de ander gratis of betalend is. Maar zodra je een hartje terugkrijgt op je hartje, weet je ook wel weer genoeg lijkt me. Als je als man betaalt en je ziet dat de vrouw gratis member is, dan stuur je meestal je emailadres zodat ze kan reageren.
Ja, cheap, maar het werkt wel voor vrouwen dus waarom zou je dan gaan betalen? Ik vind het een beetje vergelijkbaar met een vrouw een drankje aanbieden in de kroeg.
Mee eens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als mijn date van Fok zou zijn dan zou ik dat zeker niet hier vermelden
Overigens werkt iemand via-via leren kennen toch het beste, dat is niet zo geforceerd. Daarom was ik er ongeveer een jaar geleden ook even helemaal klaar mee. Elke keer dat leuk doen, dezelfde gesprekken en niemand van wie ik echt dacht dat ik er wel iets in zag. Soms houd je er een los contact aan over maar meer is het nooit geweest.
Ik snap niet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En ook kenmerkend voor de rest van de relatie, waarbij de man alles mag betalen.![]()
Waarom betalen? Wil je zelf actief jagen en precies het juiste vinden? Of wil je kijken of het hertje naar je toe komt gekropen en of het dan net het hertje is dat je evt. neer wilt schieten met je pijl en boog (cupido referentie, is romantisch).
Aan de andere kant... je weet pas of iets écht bij je past... als je hij/zij leert kennen. En dat kan soms uit onverwachte hoe komen...
dat is juist de reden waarom het goed gaatquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoeltOver het algemeen heerst bij mannen EN vrouwen het idee dat mannen moeite moeten doen voor de vrouw. Je moet eens weten hoeveel vrouwen geen berichtje sturen (hartjes uitgezonderd) omdat ze vinden dat het initiatief van de man uit moet komen...
Wat vind jij zelf aantrekkelijker? Een vrouw die zichzelf in jouw schoot werpt of een vrouw waar je een beetje moeite voor moet doen? Ik zie het verschil niet zo met internetdaten als een vrouw niet betaalt voor een website: het resultaat is hetzelfde.
Ik spreek hier trouwens niet perse over mezelf. Ja, ik heb een tijd lang een gratis profiel gehad en daar behoorlijk wat dates aan overgehouden. Nee, ik vind het niet normaal dat een man alles betaalt, hoewel ik het wel erg kan waarderen als hij aanbiedt te betalen.
En ja, ik had uiteindelijk een betaald profiel en heb mn huidige vriend als eerste een berichtje gestuurd. En de eerste date hebben we nog sam-sam gedaan ookEn toch werkt het
jaaaaaa jongen, te druk....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:25 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb zin om weer te daten, maar ben te druk
over 2 weken ben ik weer in de buurtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:25 schreef Cue_ het volgende:
Ik zat nog te twijfelen over het aantal smiley's bij de eerste zin. Deze was meer als erg flauwe grap bedoeld. Anyhow; Ik heb ook een gratis profiel gehad en er veel leuke dates aan over gehouden. Je (in dit geval ik) mist daarbij toch wel wat leuke date mogelijkheden als je het gratis wilt houden (man of vrouw). Net die ene man/vrouw die je eigenlijk een berichtje had willen sturen...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoeltOver het algemeen heerst bij mannen EN vrouwen het idee dat mannen moeite moeten doen voor de vrouw. Je moet eens weten hoeveel vrouwen geen berichtje sturen (hartjes uitgezonderd) omdat ze vinden dat het initiatief van de man uit moet komen...
Wat vind jij zelf aantrekkelijker? Een vrouw die zichzelf in jouw schoot werpt of een vrouw waar je een beetje moeite voor moet doen? Ik zie het verschil niet zo met internetdaten als een vrouw niet betaalt voor een website: het resultaat is hetzelfde.
Ik spreek hier trouwens niet perse over mezelf. Ja, ik heb een tijd lang een gratis profiel gehad en daar behoorlijk wat dates aan overgehouden. Nee, ik vind het niet normaal dat een man alles betaalt, hoewel ik het wel erg kan waarderen als hij aanbiedt te betalen.
En ja, ik had uiteindelijk een betaald profiel en heb mn huidige vriend als eerste een berichtje gestuurd. En de eerste date hebben we nog sam-sam gedaan ookEn toch werkt het
een vrouw die initiatief toont is niet perse een vrouw die zich in je schoot werpt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:02 schreef Spirit82 het volgende:
eerste date bied ik sowieso aan om te betalen, maar ik ga er geen discussie over houden zegmaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:38 schreef -Splash- het volgende:
Mijn ervaring is dat sommige vrouwen perse mee willen betalen aan de rekening en sommige het fijn vinden als jij alles....
Dat is dus gokken soms.
Je legt je prioriteiten verkeerdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:25 schreef Cue_ het volgende:
En hoe ist met jouw dateleven??quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:57 schreef Silenus het volgende:
Nouja als de rekening echt 40+ euro is ga ik echt niet in mn eentje betalen.Ook gewoon asociaal van de vrouw als ze dan gewoon achterover gaat leunen, om eerlijk te zijn.
Vrouwen die zelf initiatief nemen (tot berichtje sturen etc) vind ik overigens wel aantrekkelijker dan de vrouwen die het allemaal maar op zich af laten komen. De eerste groep weet ook beter wat ze wil en is vaak wat pittiger. Dus leuker.
Het echte versierwerk op de date zelf doe ik dan zelf wel.
Nouja hij is ook druk, dus dat werkt ook niet echt mee. Lastig om dan even een avondje te prikken.quote:
Slaat in principe ook nergens op nee. Ik wil ook best tot zekere hoogte betalen maar er moet inderdaad geen misbruik van gemaakt wordenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:57 schreef Silenus het volgende:
Nouja als de rekening echt 40+ euro is ga ik echt niet in mn eentje betalen.Ook gewoon asociaal van de vrouw als ze dan gewoon achterover gaat leunen, om eerlijk te zijn.
wat reactiesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Had voor het weekend weer wat reacties de deur uit gedaan, nog 0,0 teruggehad. Blijken dus idd ook paar gratis members bij te zitten die niet kunnen reageren met een eigen tekst... en eentje wiens profiel opeens verdwenen is.
Nu weer een nieuwe ronde, kijken wat er gebeurt
QFT.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:57 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen die zelf initiatief nemen (tot berichtje sturen etc) vind ik overigens wel aantrekkelijker dan de vrouwen die het allemaal maar op zich af laten komen. De eerste groep weet ook beter wat ze wil en is vaak wat pittiger. Dus leuker.
Ook niet op een eerste date? (en ze is echt een toppertje)quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:57 schreef Silenus het volgende:
Idd, ik ook niet. Tenzij je het voor puur sex doetquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wat reacties
nieuwe kansen
ik snap dit echt niet. Komt op mij meer over als met hagel schieten en hopen dat je er eentje raakt
Zodat zij daarna kan vertellen dat jij haar aan haar broer deed denken?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:17 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ook niet op een eerste date? (en ze is echt een toppertje)
Ik vind dat je als vrouw op zijn minst aan moet bieden om mee te betalen bij een etentje (dus als het meer dan 20 euro ofzo kost), maar stiekem vond ik het altijd wel heel erg leuk als de man dan toch alles betaalde. Dat hebben ze dus ook stuk voor stuk gedaan, behalve vriendlief...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zodat zij daarna kan vertellen dat jij haar aan haar broer deed denken?
60 euro well spent.
Mwah je kan toch inschatten of ze je ziet zitten, maar oke. Goed punt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zodat zij daarna kan vertellen dat jij haar aan haar broer deed denken?
60 euro well spent.
Ik zeg altijd ik neem je mee dus ik betaal. Vaak is het al snel van haar kant, volgende keer betaal ik. En je hebt een 2de datequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind dat je als vrouw op zijn minst aan moet bieden om mee te betalen bij een etentje (dus als het meer dan 20 euro ofzo kost), maar stiekem vond ik het altijd wel heel erg leuk als de man dan toch alles betaalde. Dat hebben ze dus ook stuk voor stuk gedaan, behalve vriendlief...
Moraal van het verhaal: als het goed zit, boeit het allemaal van geen kant wie wie benadert en wie wat betaalt
We hebben hem!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:44 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik neem altijd een coupon/waardebon mee en dan spit ik de rekening en betaal ik mijn deel met die waardebon.
Grappig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind dat je als vrouw op zijn minst aan moet bieden om mee te betalen bij een etentje (dus als het meer dan 20 euro ofzo kost), maar stiekem vond ik het altijd wel heel erg leuk als de man dan toch alles betaalde. Dat hebben ze dus ook stuk voor stuk gedaan, behalve vriendlief...
Moraal van het verhaal: als het goed zit, boeit het allemaal van geen kant wie wie benadert en wie wat betaalt
Mijn vriend is verslaafd aan grouponquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:52 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb nog een coupon voor een restaurant
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:00 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn vriend is verslaafd aan grouponWel een paar leuke dingetjes van gedaan, maar ik vind het zo irritant dat we uit eten moeten "want de bon verloopt bijna"... arme ik, zwaar leven enzo.
Arme jij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn vriend is verslaafd aan grouponWel een paar leuke dingetjes van gedaan, maar ik vind het zo irritant dat we uit eten moeten "want de bon verloopt bijna"... arme ik, zwaar leven enzo.
Eh..ik begreep het als een reactie op het groupon gebeuren, maar kan het mis hebben hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:17 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik snap hem niet....hij kan er toch niks aan doen dat de rekening toevallig acht euro is? Of wou hij die acht euro splitten?
Je linkje werkt alleen als je in kan loggen en ws dus een account moet hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:04 schreef Andromache het volgende:
Meld! Ik heb me maar eens goed verdiept in de datingsites.
• Paiq sta ik op het punt om op te geven. Op het moment dat de foto's zichtbaar worden slaat het toch altijd dood.
• Relatieplanet net fullmember geworden voor 3 maanden. Heb me voorgenomen minimaal elke dag een berichtje te sturen naar iemand.
• E-matching: net lid geworden, leuke site met leuke mannen lijkt me dat. Commentaar op mijn profiel alsjeblieft?
Sorry...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:04 schreef Andromache het volgende:
• E-matching: net lid geworden, leuke site met leuke mannen lijkt me dat. Commentaar op mijn profiel alsjeblieft?
quote:Je probeert een pagina op te vragen waarvoor je ingelogd moet zijn. Log hieronder eerst in, je wordt dan automatisch naar de door jou opgevraagde pagina gestuurd.
Haha, wie weet ben ik de mysteryklant van E-matchingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ook een manier om leden te werven
Iets met de wiki en je naam erin zetten en dan doorgeven...geloof ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:21 schreef Andromache het volgende:
Vraagje: hoe kom ik in de OP met mijn usericon?
Dit is nu juist de tactiek die ik wil gaan toepassen. Elke dag een berichtje en ik hoop dat er bij de 100+ mannen iets leuks lijkt te zitten. Rustig afwachten brengt me al jaren alleen vage scharrels, klootzakken die me gebruiken etc. Dit alles IRL ontmoet. Ik ga nu inzetten op actief een volume aan mannen benaderen. Ik heb een jaar een gratis profiel gehad op Relatieplanet maar afgezien van de eerste maand 0,0 reactie. En op E-matching val ik op het eerste gezicht mogelijk in de B-categorie omdat ik geen superbaan heb.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wat reacties
nieuwe kansen
ik snap dit echt niet. Komt op mij meer over als met hagel schieten en hopen dat je er eentje raakt
Als je alleen maar klootzakken tegenkomt dan heeft dat denk ik niet te maken met dikke vette pech, maar heb je gewoon een slechte hand in mannen kiezenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 04:52 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dit is nu juist de tactiek die ik wil gaan toepassen. Elke dag een berichtje en ik hoop dat er bij de 100+ mannen iets leuks lijkt te zitten. Rustig afwachten brengt me al jaren alleen vage scharrels, klootzakken die me gebruiken etc. Dit alles IRL ontmoet. Ik ga nu inzetten op actief een volume aan mannen benaderen. Ik heb een jaar een gratis profiel gehad op Relatieplanet maar afgezien van de eerste maand 0,0 reactie. En op E-matching val ik op het eerste gezicht mogelijk in de B-categorie omdat ik geen superbaan heb.
Zolang ze dat niet vertelt is er niets aan de handquote:Op woensdag 17 oktober 2012 07:28 schreef Mystikvm het volgende:
Je nieuwe vage scharrel zal het wel grappig vinden dat hij het product is van statistiek, en niet van pure interesse en enthousiasme.
joh kom, stel je niet aan. ik vind je heel belerend overkomenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 07:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je alleen maar klootzakken tegenkomt dan heeft dat denk ik niet te maken met dikke vette pech, maar heb je gewoon een slechte hand in mannen kiezenEn dan kan je wel als een idioot berichtjes gaan sturen op datingsites, de kans dat je weer een dergelijk type man uitkiest is aanzienlijk.
Wel kudo's voor je rekenwerk. Je nieuwe vage scharrel zal het wel grappig vinden dat hij het product is van statistiek, en niet van pure interesse en enthousiasme.
Dat mag, ik vind haar namelijk bijzonder naïef en een beetje wanhopig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:30 schreef Ballard het volgende:
[..]
joh kom, stel je niet aan. ik vind je heel belerend overkomen
Hoeveel DM's/PM's heb je nu al?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:21 schreef Andromache het volgende:
Vraagje: hoe kom ik in de OP met mijn usericon?
Heb ik al laten zien aan deze en gene en ze vonden hem leuk. Dus dat hoeft niet meer. Ik wil nog wel kwijt dat ik een o.a. Betrouwbare man zoek volgens mijn profieltekst. Hoop dat dat enige natuurlijke schifting oplevert, en, inderdaad, daarna goed luisteren naar mijn gevoel wat ik in het verleden nogal eens dood heb beredeneerd. Want ja, "na jaren niks móet dit hem wel zijn", en zulks. Ook al smsten ze me pas dagen later of zagen we nooit elkaars vrienden en familie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:58 schreef Ballard het volgende:
Kan je je profiel hier copypasten Andromache?
Ik wil echt niet de zure lul uithangen, maar elke man vindt zichzelf toch betrouwbaar? Als jij vraagt om een eerlijke, lieve en betrouwbare man dan voelt elke man zich aangesproken, ook al is het helemaal niet waar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:53 schreef Andromache het volgende:
[..]
Heb ik al laten zien aan deze en gene en ze vonden hem leuk. Dus dat hoeft niet meer. Ik wil nog wel kwijt dat ik een o.a. Betrouwbare man zoek volgens mijn profieltekst. Hoop dat dat enige natuurlijke schifting oplevert, en, inderdaad, daarna goed luisteren naar mijn gevoel wat ik in het verleden nogal eens dood heb beredeneerd. Want ja, "na jaren niks móet dit hem wel zijn", en zulks. Ook al smsten ze me pas dagen later of zagen we nooit elkaars vrienden en familie.
op zich een prima profiel. Alleen begrijp ik wel dat je wat vage reacties kan krijgen, met die nadruk op je "nerdy" hobby's/muzieksmaak enzo. En uiterlijke eisen neerzetten zal ik zelf persoonlijk niet zo snel doen, dat haal je wel uit de foto's niet?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:04 schreef Andromache het volgende:
Meld! Ik heb me maar eens goed verdiept in de datingsites.
• Paiq sta ik op het punt om op te geven. Op het moment dat de foto's zichtbaar worden slaat het toch altijd dood.
• Relatieplanet net fullmember geworden voor 3 maanden. Heb me voorgenomen minimaal elke dag een berichtje te sturen naar iemand.
Elke man zal zeggen dat die betrouwbaar isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:53 schreef Andromache het volgende:
[..]
Heb ik al laten zien aan deze en gene en ze vonden hem leuk. Dus dat hoeft niet meer. Ik wil nog wel kwijt dat ik een o.a. Betrouwbare man zoek volgens mijn profieltekst. Hoop dat dat enige natuurlijke schifting oplevert, en, inderdaad, daarna goed luisteren naar mijn gevoel wat ik in het verleden nogal eens dood heb beredeneerd. Want ja, "na jaren niks móet dit hem wel zijn", en zulks. Ook al smsten ze me pas dagen later of zagen we nooit elkaars vrienden en familie.
Maar wie wil dat nou niet? Ik denk niet dat een vrouw (of man) zegt op zoek te zijn naar een eikel die alleen maar stomme dingen wil doenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:58 schreef ook_gek het volgende:
Elke man zal zeggen dat die betrouwbaar is![]()
Je zoekt vast een lieve, eerlijke gezellige man die jou respecteert en behandeld zoals het moet. Gezellige dingen doen enz.
Potver, en ik maar zoeken naar die gezellige, spontane en betrouwbare meid die van lekker eten houdt en een goed wijntje op zijn tijdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wie wil dat nou niet? Ik denk niet dat een vrouw (of man) zegt op zoek te zijn naar een eikel die alleen maar stomme dingen wil doen
Dat is hetzelfde als zeggen 'ja ik vind stappen leuk, maar ook een avondje op de bank hangen'. Dat heeft haast iedereen. Er zijn maar weinig die elke avond willen stappen en het nooit leuk vinden om op de bank te hangen.
Samenvatting: ben van mening dat dergelijke omschrijvingen helemaal geen toegevoegde waarde hebben
Ga je niet vindenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:01 schreef Mystikvm het volgende:
Potver, en ik maar zoeken naar die gezellige, spontane en betrouwbare meid die van lekker eten houdt en een goed wijntje op zijn tijd
Kan ik jou dan een maaltijd aanbieden die niet te hachelen is, in combinatie met een goedkope wijn van de Lidl? Aangezien jij toch ongezellig, totaal niet spontaan en volkomen onbetrouwbaar bent?quote:
Je maakt het wel erg aantrekkelijk zoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:04 schreef Mystikvm het volgende:
Kan ik jou dan een maaltijd aanbieden die niet te hachelen is, in combinatie met een goedkope wijn van de Lidl? Aangezien jij toch ongezellig, totaal niet spontaan en volkomen onbetrouwbaar bent?
Precies, en leuke dingen? Tja wat is dat dan? Iedereen geeft daar een eigenen invulling aan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:00 schreef Cue_ het volgende:
Maar wie wil dat nou niet? Ik denk niet dat een vrouw (of man) zegt op zoek te zijn naar een eikel die alleen maar stomme dingen wil doen
Je hebt hem gevonden! Ik haat bank hangen. Ik heb gisteravond thuis gezeten wat een hel! Thee kan je ook ergens gezellig drinken ipv thuis. Dus dat doe ik dan ook vaak buiten de deur!quote:Dat is hetzelfde als zeggen 'ja ik vind stappen leuk, maar ook een avondje op de bank hangen'. Dat heeft haast iedereen. Er zijn maar weinig die elke avond willen stappen en het nooit leuk vinden om op de bank te hangen.
Dat was mijn punt ook een beetjequote:Samenvatting: ben van mening dat dergelijke omschrijvingen helemaal geen toegevoegde waarde hebben
Positieve punten: 'ik draag graag jurkjes en hoge hakken', 'ik hou van koken', etc....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:53 schreef Andromache het volgende:
[..]
Zelfde als bij lekker eten. Smaken verschillen nu eenmaalquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:19 schreef ook_gek het volgende:
Precies, en leuke dingen? Tja wat is dat dan? Iedereen geeft daar een eigenen invulling aan.
Eens! Doe dan gespecificeerd wat je echt leuk vindt, of dat je graag wilt dat de ander doet.quote:Je kan beter vertellen wat jij leuk vind om te doen door middel van voorbeelden ipv alleen zeggen "leuke dingen doen"
Zelfs met een vriendinnetje wil je niet gezellig een avondje knus op de bank zitten, filmpje erbij of wat dan ook?quote:Je hebt hem gevonden! Ik haat bank hangen. Ik heb gisteravond thuis gezeten wat een hel! Thee kan je ook ergens gezellig drinken ipv thuis. Dus dat doe ik dan ook vaak buiten de deur!
Niks mis met nerd-meisjes.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:57 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
op zich een prima profiel. Alleen begrijp ik wel dat je wat vage reacties kan krijgen, met die nadruk op je "nerdy" hobby's/muzieksmaak enzo. En uiterlijke eisen neerzetten zal ik zelf persoonlijk niet zo snel doen, dat haal je wel uit de foto's niet?
Wat voor mannen zal dat aantrekken? Dat lijkt mij dat je dat alleen zegt om evt "geil" over te komen volgens mij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:23 schreef -Splash- het volgende:
'ik draag graag jurkjes en hoge hakken',
mee eens, maar ze moet niet raar opkijken als ze ook reacties gaat krijgen van nerd-mannenquote:
Dat dus. Het viel mee dat er niets in stond over reizen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen 'ja ik vind stappen leuk, maar ook een avondje op de bank hangen'. Dat heeft haast iedereen. Er zijn maar weinig die elke avond willen stappen en het nooit leuk vinden om op de bank te hangen.
Samenvatting: ben van mening dat dergelijke omschrijvingen helemaal geen toegevoegde waarde hebben
Daarom was ik helemaal klaar met profielensites. Ik kon alleen maar af gaan op de foto, want de teksten zijn volkomen uitwisselbaar. En vaak zijn het ook nog eens van die nietszeggende types die inderdaad echt niet verder komen dan een filmpje kijken, in de sportschool staan en af en toe een drankje met vriendinnen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat dus. Het viel mee dat er niets in stond over reizen.
Profielen op dating sites lijken zoveel op elkaar (dan maar het vlees keuren); koken, reizen, stappen... maar ook bankhangen, betrouwbare lieve man die ook stoer is.
Bizar! Jij hebt gewoon 66.000 posts gemaakt vanuit een theehuisquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:19 schreef ook_gek het volgende:
Je hebt hem gevonden! Ik haat bank hangen. Ik heb gisteravond thuis gezeten wat een hel! Thee kan je ook ergens gezellig drinken ipv thuis. Dus dat doe ik dan ook vaak buiten de deur!
Dat klopt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat voor mannen zal dat aantrekken? Dat lijkt mij dat je dat alleen zegt om evt "geil" over te komen volgens mij.
Zoekt ze die niet dan? Misschien is dat haar publiek wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:25 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
mee eens, maar ze moet niet raar opkijken als ze ook reacties gaat krijgen van nerd-mannen
9 van de 10x wordt er toch een selectie gemaakt op de foto..verder ook niks mis meequote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarom was ik helemaal klaar met profielensites. Ik kon alleen maar af gaan op de foto, want de teksten zijn volkomen uitwisselbaar. En vaak zijn het ook nog eens van die nietszeggende types die inderdaad echt niet verder komen dan een filmpje kijken, in de sportschool staan en af en toe een drankje met vriendinnen.
Nee, dat doet iedereen, maar dan graag met een ondersteunende tekst die mij ook aanspreekt, en niet een paar alinea's vol met clichés die ik overal kan lezen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:30 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
9 van de 10x wordt er toch een selectie gemaakt op de foto..verder ook niks mis mee
Precies, of om even door te gaan met voorbeelden...... Muziekquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfde als bij lekker eten. Smaken verschillen nu eenmaal
Dat is inderdaad het beste! Als die dingen iemand aanspreekt heb je al een gedeelde intressequote:Eens! Doe dan gespecificeerd wat je echt leuk vindt, of dat je graag wilt dat de ander doet.
Vast wel een keer als ik moe ben, maar voor de rest lekker op pad zijn. Ik ga zeer regelmatig naar de kroeg om theetje te drinken of een drankje, ga regelmatig uit eten en soms lekker extra uitgebreid uit eten met een 6 gangen dinee en zo heb ik voor veel leuke dingen verschillende vriendinnen of vrienden om wat te doen.quote:Zelfs met een vriendinnetje wil je niet gezellig een avondje knus op de bank zitten, filmpje erbij of wat dan ook?
ik wel(met vriendje dan, vriendin is anders
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |