Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:00 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn vriend is verslaafd aan grouponWel een paar leuke dingetjes van gedaan, maar ik vind het zo irritant dat we uit eten moeten "want de bon verloopt bijna"... arme ik, zwaar leven enzo.
Arme jij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn vriend is verslaafd aan grouponWel een paar leuke dingetjes van gedaan, maar ik vind het zo irritant dat we uit eten moeten "want de bon verloopt bijna"... arme ik, zwaar leven enzo.
Eh..ik begreep het als een reactie op het groupon gebeuren, maar kan het mis hebben hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:17 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik snap hem niet....hij kan er toch niks aan doen dat de rekening toevallig acht euro is? Of wou hij die acht euro splitten?
Je linkje werkt alleen als je in kan loggen en ws dus een account moet hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:04 schreef Andromache het volgende:
Meld! Ik heb me maar eens goed verdiept in de datingsites.
• Paiq sta ik op het punt om op te geven. Op het moment dat de foto's zichtbaar worden slaat het toch altijd dood.
• Relatieplanet net fullmember geworden voor 3 maanden. Heb me voorgenomen minimaal elke dag een berichtje te sturen naar iemand.
• E-matching: net lid geworden, leuke site met leuke mannen lijkt me dat. Commentaar op mijn profiel alsjeblieft?
Sorry...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:04 schreef Andromache het volgende:
• E-matching: net lid geworden, leuke site met leuke mannen lijkt me dat. Commentaar op mijn profiel alsjeblieft?
quote:Je probeert een pagina op te vragen waarvoor je ingelogd moet zijn. Log hieronder eerst in, je wordt dan automatisch naar de door jou opgevraagde pagina gestuurd.
Haha, wie weet ben ik de mysteryklant van E-matchingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ook een manier om leden te werven
Iets met de wiki en je naam erin zetten en dan doorgeven...geloof ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:21 schreef Andromache het volgende:
Vraagje: hoe kom ik in de OP met mijn usericon?
Dit is nu juist de tactiek die ik wil gaan toepassen. Elke dag een berichtje en ik hoop dat er bij de 100+ mannen iets leuks lijkt te zitten. Rustig afwachten brengt me al jaren alleen vage scharrels, klootzakken die me gebruiken etc. Dit alles IRL ontmoet. Ik ga nu inzetten op actief een volume aan mannen benaderen. Ik heb een jaar een gratis profiel gehad op Relatieplanet maar afgezien van de eerste maand 0,0 reactie. En op E-matching val ik op het eerste gezicht mogelijk in de B-categorie omdat ik geen superbaan heb.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wat reacties
nieuwe kansen
ik snap dit echt niet. Komt op mij meer over als met hagel schieten en hopen dat je er eentje raakt
Als je alleen maar klootzakken tegenkomt dan heeft dat denk ik niet te maken met dikke vette pech, maar heb je gewoon een slechte hand in mannen kiezenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 04:52 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dit is nu juist de tactiek die ik wil gaan toepassen. Elke dag een berichtje en ik hoop dat er bij de 100+ mannen iets leuks lijkt te zitten. Rustig afwachten brengt me al jaren alleen vage scharrels, klootzakken die me gebruiken etc. Dit alles IRL ontmoet. Ik ga nu inzetten op actief een volume aan mannen benaderen. Ik heb een jaar een gratis profiel gehad op Relatieplanet maar afgezien van de eerste maand 0,0 reactie. En op E-matching val ik op het eerste gezicht mogelijk in de B-categorie omdat ik geen superbaan heb.
Zolang ze dat niet vertelt is er niets aan de handquote:Op woensdag 17 oktober 2012 07:28 schreef Mystikvm het volgende:
Je nieuwe vage scharrel zal het wel grappig vinden dat hij het product is van statistiek, en niet van pure interesse en enthousiasme.
joh kom, stel je niet aan. ik vind je heel belerend overkomenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 07:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je alleen maar klootzakken tegenkomt dan heeft dat denk ik niet te maken met dikke vette pech, maar heb je gewoon een slechte hand in mannen kiezenEn dan kan je wel als een idioot berichtjes gaan sturen op datingsites, de kans dat je weer een dergelijk type man uitkiest is aanzienlijk.
Wel kudo's voor je rekenwerk. Je nieuwe vage scharrel zal het wel grappig vinden dat hij het product is van statistiek, en niet van pure interesse en enthousiasme.
Dat mag, ik vind haar namelijk bijzonder naïef en een beetje wanhopig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:30 schreef Ballard het volgende:
[..]
joh kom, stel je niet aan. ik vind je heel belerend overkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |