abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92012443
Deze jongen is 27 jaar, bouwvakker, ken m via een vriendin, we hadden vandaag tijd om wat te gaan drinken. Niet echt een leuke jongen om te zien; toen ik zijn zeeman nike schoenen zag wist ik het eigenlijk al; this is a no-no maar ik heb toch maar doorgezet omdat iemand me hier zei dat iedereen interessant genoeg is om een gesprek mee te hebben.

We zaten in Zwolle om een drankje te doen en ik zag daar een tent waar ik het heel erg gezellig vind, hij wilde perse ergens anders heen. Vreemd, maar allé. Toen was het tijd om af te rekenen voor twee bakjes koffie en gebak. Hij had "toevallig" nog een bon die hij "toevallig" vandaag nog uit de krant had gescheurd. Hij betaalde ermee, niks aan de hand. Na wat gewandel zijn we wat gaan eten, weer een tent uitgezocht en weer wilde hij perse ergens anders heen. Guess what; hij betaalde met een couponbon die hij had gekregen van zijn moeder, ook toeval. Toen hij daarna nog even snel een schoenenwinkel instapte, betaalde hij met een kortingbon die hij op zijn verjaarsdag had gekregen, toevallig. Ik ging nog even de kruidvat in en ja hoor; hij had nog wel een kortingcoupon voor me. :-) Op weg naar station vroeg hij of we morgen filmpje kunnen pakken in de bios. Vroeg ik voor de grap: " heb je daar wel een coupon voor?" Guess what he did? -> Hij checkte onhandig zijn jaszak en ja hoor een filmbon, van de buurman. En of ik zelf even mijn eigen kaartje wilde betalen? :')
Dit wordt het dus niet. Ik ga later niet overleven op couponbonnen. Dag zeeman! Better luck next time.

-> Is deze jongen een genie?
-> Wat was jullie worst date ever!
  vrijdag 28 januari 2011 @ 22:04:51 #2
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_92012643
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_92012842
3 dagen geleden had je nog een vaste vriend?
pi_92013003
Waar slaat dit op? moet hij zijn portomonnee al geven bij de eerste date. Ik had je gewoon laten betalen met zo'n instelling. Ik ga echt niet voor een vrouw betalen omdat het hoort hij heeft je goed getest en je bent te zwak bevonden. Ik betaal voor een vrouw als ritueel waar filantropische waarde aan wordt gehecht. Kortingsbonnen geniaal!
UITGESCHREVEN
pi_92013043
Leuk verhaal.

Mijn ergste date was een meisje dat vooraf seks had beloofd, maar haar afspraak niet nakwam. Het bleef bij zoenen.
pi_92013076
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:10 schreef picardmike het volgende:
Waar slaat dit op? moet hij zijn portomonnee al geven bij de eerste date. Ik had je gewoon laten betalen met zo'n instelling. Ik ga echt niet voor een vrouw betalen omdat het hoort hij heeft je goed getest en je bent te zwak bevonden. Ik betaal voor een vrouw als ritueel waar waarde aan wordt gehecht. Kortingsbonnen geniaal!
Er is een verschil tussen het apart betalen en met 10000 kortingsbonnen komen.
pi_92013149
oh, zie net dat dat ook al uit is.

Maar hij ging dus een schoenenwinkel in en kocht schoenen, dat is toch positief aangezien je zijn schoenen niks vond?
pi_92013167
het is wel el-cheapo, maar niet iedereen heeft het breed, hij probeert het in ieder geval.

En zeiken op schoenen :')
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_92013209
er is trouwens een dating ervaringen topic met veel betere verhalen dan dit. Ik heb het echt veel erger meegemaakt.
pi_92013268
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:12 schreef Triptamine2 het volgende:
het is wel el-cheapo, maar niet iedereen heeft het breed, hij probeert het in ieder geval.

ja, hij had hele mooie nike air max! (maar dan met een knik in de nike teken :') ik heb het nog niet eens over zijn 'bomberjack' gehad)
pi_92013307
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:12 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
er is trouwens een dating ervaringen topic met veel betere verhalen dan dit. Ik heb het echt veel erger meegemaakt.
link aub, doen we hier slotje op
  vrijdag 28 januari 2011 @ 22:16:03 #12
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_92013427
Je maakt wat mee meid. Kortingsbonnen man :D misschien zou je wel heel rijk worden met hem zo veel bespaar je.

Overigens, waarom zou de man alles voor de vrouw moeten betalen? Ik bied het doorgaans aan op een eerste date maar een vrouw die dan zegt dat ze prima haar eigen deel kan betalen scoort bij mij wel extra punten.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_92013475
ik kan hem niet vinden, vast wel iemand die hem weet? Het is een hele reeks, erg vermakelijk om te lezen trouwens!

Die van mij zit er ook ergens tussen, iets met een meisje waar ik bleef slapen en een pruik en een vetrol waardoor het leek of ze 3 borsten had :P
pi_92013686
Gaat sowieso niet zo goed in de liefde zie ik, TS?

Eindelijk een vriend, maar dan het volgende...
pi_92013738
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:16 schreef Frag_adder het volgende:
Je maakt wat mee meid. Kortingsbonnen man :D misschien zou je wel heel rijk worden met hem zo veel bespaar je.

Overigens, waarom zou de man alles voor de vrouw moeten betalen? Ik bied het doorgaans aan op een eerste date maar een vrouw die dan zegt dat ze prima haar eigen deel kan betalen scoort bij mij wel extra punten.
Stom van mij idd. In "Marokkaanse situaties" betaal de man altijd. Op automatische piloot gehandeld. Bij nader inzien had ik idd best mee kunnen betalen. :|W Misschien doe ik voor de aardigheid toch nog een keer met m uit en dan betaal ik
pi_92013791
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Gaat sowieso niet zo goed in de liefde zie ik, TS?

Eindelijk een vriend, maar dan het volgende...
Komt goeeeeed, krijg de smaak nog wel te pakken :)
  vrijdag 28 januari 2011 @ 22:22:43 #17
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_92013828
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:21 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Stom van mij idd. In "Marokkaanse situaties" betaal de man altijd. Op automatische piloot gehandeld. Bij nader inzien had ik idd best mee kunnen betalen. :|W Misschien doe ik voor de aardigheid toch nog een keer met m uit en dan betaal ik
Kijk ik snap dat vrouwen als prinses behandeld willen worden, maar een vrouw die zelfstandigheid en onafhankelijkheid toont vind ik persoonlijk veel interessanter. Sowieso, vast houden aan, wel de positieve punten van het feminisme, maar voor de rest alles ouderwets, ga mee met je tijd!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_92013888
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:21 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Misschien doe ik voor de aardigheid toch nog een keer met m uit en dan betaal ik
straks zit hij ook op fok _O-
pi_92013946
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:22 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Kijk ik snap dat vrouwen als prinses behandeld willen worden, maar een vrouw die zelfstandigheid en onafhankelijkheid toont vind ik persoonlijk veel interessanter. Sowieso, vast houden aan, wel de positieve punten van het feminisme, maar voor de rest alles ouderwets, ga mee met je tijd!
Feminisme? Het is bij ons gewoon romantisch dat de man betaalt. Doorgaands genieten onze soort mannen daar ook van... betalen voor de vrouw. Tsjah..
pi_92013981
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:23 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:

[..]

straks zit hij ook op fok _O-
Vraag of hij couponbon voor je heeft!!
pi_92013982
Nou nou lief dagboek.... had hij ook nog sportsokken aan? :')
pi_92014028
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:25 schreef Blobje het volgende:
Nou nou lief dagboek.... had hij ook nog sportsokken aan? :')
Niet opgelet, zag wel een D &G horloge!!!
pi_92014040
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:12 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik werd ook niet aan te blij van het feit dat één van mijn dates op Nike Air Max kwam aanzetten. Je krijgt maar mooi smaak.
pi_92014060
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:07 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
3 dagen geleden had je nog een vaste vriend?
pi_92014093
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef Regnat_Populus het volgende:

[..]

dat dacht ik ook. Ik weet niet wat we hadden, but it's over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')