Er is een verschil tussen het apart betalen en met 10000 kortingsbonnen komen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:10 schreef picardmike het volgende:
Waar slaat dit op? moet hij zijn portomonnee al geven bij de eerste date. Ik had je gewoon laten betalen met zo'n instelling. Ik ga echt niet voor een vrouw betalen omdat het hoort hij heeft je goed getest en je bent te zwak bevonden. Ik betaal voor een vrouw als ritueel waar waarde aan wordt gehecht. Kortingsbonnen geniaal!
ja, hij had hele mooie nike air max! (maar dan met een knik in de nike tekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:12 schreef Triptamine2 het volgende:
het is wel el-cheapo, maar niet iedereen heeft het breed, hij probeert het in ieder geval.
En zeiken op schoenen
link aub, doen we hier slotje opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:12 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
er is trouwens een dating ervaringen topic met veel betere verhalen dan dit. Ik heb het echt veel erger meegemaakt.
Stom van mij idd. In "Marokkaanse situaties" betaal de man altijd. Op automatische piloot gehandeld. Bij nader inzien had ik idd best mee kunnen betalen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:16 schreef Frag_adder het volgende:
Je maakt wat mee meid. Kortingsbonnen manmisschien zou je wel heel rijk worden met hem zo veel bespaar je.
Overigens, waarom zou de man alles voor de vrouw moeten betalen? Ik bied het doorgaans aan op een eerste date maar een vrouw die dan zegt dat ze prima haar eigen deel kan betalen scoort bij mij wel extra punten.
Komt goeeeeed, krijg de smaak nog wel te pakkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Gaat sowieso niet zo goed in de liefde zie ik, TS?
Eindelijk een vriend, maar dan het volgende...
Kijk ik snap dat vrouwen als prinses behandeld willen worden, maar een vrouw die zelfstandigheid en onafhankelijkheid toont vind ik persoonlijk veel interessanter. Sowieso, vast houden aan, wel de positieve punten van het feminisme, maar voor de rest alles ouderwets, ga mee met je tijd!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:21 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Stom van mij idd. In "Marokkaanse situaties" betaal de man altijd. Op automatische piloot gehandeld. Bij nader inzien had ik idd best mee kunnen betalen.Misschien doe ik voor de aardigheid toch nog een keer met m uit en dan betaal ik
straks zit hij ook op fokquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:21 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Misschien doe ik voor de aardigheid toch nog een keer met m uit en dan betaal ik
Feminisme? Het is bij ons gewoon romantisch dat de man betaalt. Doorgaands genieten onze soort mannen daar ook van... betalen voor de vrouw. Tsjah..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:22 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Kijk ik snap dat vrouwen als prinses behandeld willen worden, maar een vrouw die zelfstandigheid en onafhankelijkheid toont vind ik persoonlijk veel interessanter. Sowieso, vast houden aan, wel de positieve punten van het feminisme, maar voor de rest alles ouderwets, ga mee met je tijd!
Vraag of hij couponbon voor je heeft!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:23 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
straks zit hij ook op fok
Niet opgelet, zag wel een D &G horloge!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:25 schreef Blobje het volgende:
Nou nou lief dagboek.... had hij ook nog sportsokken aan?
Ik werd ook niet aan te blij van het feit dat één van mijn dates op Nike Air Max kwam aanzetten. Je krijgt maar mooi smaak.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:07 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
3 dagen geleden had je nog een vaste vriend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |