abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91866160
1) Ik mag van hem niet met andere jongens praten
2) Soms heb ik het gevoel dat hij me bewust onzeker wil maken
3) Hij laat me geen moment even alleen zijn...

Op de lange termijn gaat dit niet werken. Bovendien neemt mijn bewondering voor hem af. Ik heb een beetje angst die ik niet echt kan plaatsen; was ik wel echt verliefd, ik weet niet of ik nog veel langer met hem samen kan zijn maar ik geef compleet andere tegenstrijdige signalen om zijn ego te strelen (dit doe ik bewust, ik weet niet waarom). Ik vind het serieus zielig voor hem als ik hem verlaat... Hij lijkt zo gelukkig te zijn... Aan de andere kant moet ik het misschien nog wat langer aanzien om een andere relatielevel te bereiken.

Ik weet het niet...
pi_91866195
Als je geen vrijheid hebt bij zo'n figuur, dan dump je 'm toch gewoon?
pi_91866222
Dit is niet mijn vriend, vriend
( /)
(O.o)
(> <)
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
pi_91866262
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:52 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

Aan de andere kant moet ik het misschien nog wat langer aanzien om een andere relatielevel te bereiken.

Ik weet het niet...
En ik weet het wel.. :D
pi_91866264
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:53 schreef Tru3n0 het volgende:
Dit is niet mijn vriend, vriend
Come again?
pi_91866296
Hij mag je toch wel een beetje testen die vriend van je. Waarschijnlijk krijg je vanzelf meer vrijheid van hem.
UITGESCHREVEN
pi_91866305
Eindelijk een vriend: moeite om een vriend te zoeken? Zo ja en je vindt hem leuk: blijf bij hem.
Failure is success if we learn from it.
pi_91866340
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:54 schreef Kabolter het volgende:

[..]

En ik weet het wel.. :D
Maybe... Misschien is die ijverigheid in het begin van een relatie wel normaal? En wil ik van jullie horen dat ik me niet aan moet stellen?
  Redactie Frontpage dinsdag 25 januari 2011 @ 20:56:11 #9
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_91866346
Get. The. Hell. Out.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  dinsdag 25 januari 2011 @ 20:57:14 #10
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91866412
ts, hij was een goede player en nu kom je er achter hoe irritant een player irl kan zijn. players zijn trieste. jaloerse machtswellustelingen. kap met die persoon en ga lekker met een normale gast die gewoon leuk is. je bent nog jong. laat niet door dit soort mannen je ontwikkeling beperken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_91866513
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:56 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Maybe... Misschien is die ijverigheid in het begin van een relatie wel normaal? En wil ik van jullie horen dat ik me niet aan moet stellen?
Ik vind het aanstellerij, hij vertrouwt je niet. Is een man goed recht om dat te vinden. Probeer zijn vertrouwen eerst is te winnen.

hoewel ik het anders aangepakt zou hebben, ik zou een ultimatum stellen en niet zomaar toch doorgaan.
UITGESCHREVEN
pi_91866555
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:57 schreef zoalshetis het volgende:
ts, hij was een goede player en nu kom je er achter hoe irritant een player irl kan zijn. players zijn trieste. jaloerse machtswellustelingen. kap met die persoon en ga lekker met een normale gast die gewoon leuk is. je bent nog jong. laat je niet door dit soort mannen je ontwikkeling beperken.
Glad, misschien. Geen player, veel te intelligent voor. Soms bekruipt mij zo'n naar gevoel: ik ben erin getrapt... ik ben te ver gegaan in het verheerlijken van zijn ego. bah...
Misschien overdrijf ik en moet ik dingen laten bezinken. Omdat ik alle vrijheid gewend was en nu kan dat niet meer..
  dinsdag 25 januari 2011 @ 20:59:56 #13
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91866570
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:59 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik vind het aanstellerij, hij vertrouwt je niet. Is een man goed recht om dat te vinden. Probeer zijn vertrouwen eerst is te winnen.
je klinkt als een niet-westerse loverboy.
pi_91866627
quote:

Op de lange termijn gaat dit niet werken. Bovendien neemt mijn bewondering voor hem af. Ik heb een beetje angst die ik niet echt kan plaatsen; was ik wel echt verliefd, ik weet niet of ik nog veel langer met hem samen kan zijn maar ik geef compleet andere tegenstrijdige signalen om zijn ego te strelen (dit doe ik bewust, ik weet niet waarom). Ik vind het serieus zielig voor hem als ik hem verlaat... Hij lijkt zo gelukkig te zijn... Aan de andere kant moet ik het misschien nog wat langer aanzien om een andere relatielevel te bereiken.

Ik weet het niet...
Lees punt 1,2 en 3 nog even... ^O^
pi_91866649
Als ik je fotoboek foto zie ben je knap zat om redelijk makkelijk een nieuwe kerel te scoren, dus dumt die jongen en zoek de volgende. Zeker omdat je nu al minder verlieft/gek op hem bent.
pi_91866651
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:59 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je klinkt als een niet-westerse loverboy.
Nee ik vind dat het gewoon moet kunnen iemand niet vertrouwen en toch proberen een te relatie willen. Maar dan moet je wel uitgepraat zijn als je er aan begint.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:01:50 #17
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91866704
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:59 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Glad, misschien. Geen player, veel te intelligent voor. Soms bekruipt mij zo'n naar gevoel: ik ben erin getrapt... ik ben te ver gegaan in het verheerlijken van zijn ego. bah...
Misschien overdrijf ik en moet ik dingen laten bezinken. Omdat ik alle vrijheid gewend was en nu kan dat niet meer..
als je zo denkt over jouw eigen vrijheid, dan zit je geheid met de verkeerde persoon te rommelen. iemand die dat gevoel geeft is niets waard.

je kent de uitdrukking: zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten?

snel kappen met die man, voordat je echt gepakt wordt.
pi_91866766
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:56 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Hoe lang ben je dan verliefd? Als deze signalen je nu al opvallen dat je ben je:
- of niet verliefd. En zoek je een reden.
- of verliefd en is het wel overduidelijk, dat gedrag van hem.

Kan je er helemaal niks positiefs over zeggen nu? Want ik kon/kan dat gedrag in het begin van de relatie op de één of andere manier meestal wel (deels) goed lullen.

Overigens is het niet erg dat je medelijden met hem hebt om het uit te maken. Dat heb ik vroeger ook meer dan genoeg gehad. Vooral de eerste paar relaties. Maak dan in ieder geval niet de fout door een breuk te forceren door diegene te negeren of door ander gedrag ..
pi_91866823
quote:

Ik weet het niet...
Je klinkt niet echt verliefd nee. Ik zou er persoonlijk niet door mee willen gaan. Je houdt jezelf en hem voor de gek als je er langer mee blijft doorgaan.

Eindelijk een vriend. Ik ben blij voor je maar.. blijf niet aan hem plakken. Je twijfelt, dat zegt echt enorm veel. Als je verliefd bent dan twijfel je niet, je verzuipt gewoon in het verliefd zijn. :)
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:05:40 #20
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_91866917
Dat klinkt nou echt als de ware liefde :N
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_91866932
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:03 schreef D_tjuh het volgende:

[..]

Je klinkt niet echt verliefd nee.
Je mag niet met andere jongens praten? :') nee, ik bedoel ;(
Dat je je daarvoor laat lenen, joh...
Dit, dus.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:06:14 #22
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91866949
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:03 schreef D_tjuh het volgende:

[..]

Je klinkt niet echt verliefd nee.
ze zegt dan ook 'eindelijk' een vriend. onzekerheid voorrang verlenen om een relatie te hebben (met wellicht een populair persoon) is een van de slechtste uitgangspunten om gelukkig te worden met jezelf of een relatie.
pi_91866985
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Hoe lang ben je dan verliefd? Als deze signalen je nu al opvallen dat je ben je:
- of niet verliefd. En zoek je een reden.
- of verliefd en is het wel overduidelijk, dat gedrag van hem.

Kan je er helemaal niks positiefs over zeggen nu? Want ik kon/kan dat gedrag in het begin van de relatie op de één of andere manier meestal wel (deels) goed lullen.

Overigens is het niet erg dat je medelijden met hem hebt om het uit te maken. Dat heb ik vroeger ook meer dan genoeg gehad. Vooral de eerste paar relaties. Maak dan in ieder geval niet de fout door een breuk te forceren door diegene te negeren of door ander gedrag ..
Ik dacht in ieder geval erg verliefd op hem te kunnen worden. Ik ging voor hem omdat hij bepaalde eigenschappen had die me erg aanstonden. Bovendien krijg ik op een bepaalde manier zoveel bevestiging van zijn liefde. Hij lijkt zó verliefd te zijn... wil ik dat wel nu al opgeven? Als ik hem verlaat, ben ik weer alleen. En voor hoe lang?
pi_91867027
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:06 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Ik dacht in ieder geval erg verliefd op hem te kunnen worden. Ik ging voor hem omdat hij bepaalde eigenschappen had die me erg aanstonden. Bovendien krijg ik op een bepaalde manier zoveel bevestiging van zijn liefde. Hij lijkt zó verliefd te zijn... wil ik dat wel nu al opgeven? Als ik hem verlaat, ben ik weer alleen. En voor hoe lang?
Kom op, een relatie is toch altijd wel te vinden?
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:09:06 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91867125
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:06 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

jaloezie is geen uitgangspunt voor een goede relatie. laat hem snel los. want hij is een klootzak die beter af is met een ander.

jij gaat door en hebt weer wat geleerd over mensen en relaties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')