Hoeveel DM's/PM's heb je nu al?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:21 schreef Andromache het volgende:
Vraagje: hoe kom ik in de OP met mijn usericon?
Heb ik al laten zien aan deze en gene en ze vonden hem leuk. Dus dat hoeft niet meer. Ik wil nog wel kwijt dat ik een o.a. Betrouwbare man zoek volgens mijn profieltekst. Hoop dat dat enige natuurlijke schifting oplevert, en, inderdaad, daarna goed luisteren naar mijn gevoel wat ik in het verleden nogal eens dood heb beredeneerd. Want ja, "na jaren niks móet dit hem wel zijn", en zulks. Ook al smsten ze me pas dagen later of zagen we nooit elkaars vrienden en familie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:58 schreef Ballard het volgende:
Kan je je profiel hier copypasten Andromache?
Ik wil echt niet de zure lul uithangen, maar elke man vindt zichzelf toch betrouwbaar? Als jij vraagt om een eerlijke, lieve en betrouwbare man dan voelt elke man zich aangesproken, ook al is het helemaal niet waar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:53 schreef Andromache het volgende:
[..]
Heb ik al laten zien aan deze en gene en ze vonden hem leuk. Dus dat hoeft niet meer. Ik wil nog wel kwijt dat ik een o.a. Betrouwbare man zoek volgens mijn profieltekst. Hoop dat dat enige natuurlijke schifting oplevert, en, inderdaad, daarna goed luisteren naar mijn gevoel wat ik in het verleden nogal eens dood heb beredeneerd. Want ja, "na jaren niks móet dit hem wel zijn", en zulks. Ook al smsten ze me pas dagen later of zagen we nooit elkaars vrienden en familie.
op zich een prima profiel. Alleen begrijp ik wel dat je wat vage reacties kan krijgen, met die nadruk op je "nerdy" hobby's/muzieksmaak enzo. En uiterlijke eisen neerzetten zal ik zelf persoonlijk niet zo snel doen, dat haal je wel uit de foto's niet?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:04 schreef Andromache het volgende:
Meld! Ik heb me maar eens goed verdiept in de datingsites.
• Paiq sta ik op het punt om op te geven. Op het moment dat de foto's zichtbaar worden slaat het toch altijd dood.
• Relatieplanet net fullmember geworden voor 3 maanden. Heb me voorgenomen minimaal elke dag een berichtje te sturen naar iemand.
• E-matching: net lid geworden, leuke site met leuke mannen lijkt me dat. Commentaar op mijn profiel alsjeblieft?
Elke man zal zeggen dat die betrouwbaar isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:53 schreef Andromache het volgende:
[..]
Heb ik al laten zien aan deze en gene en ze vonden hem leuk. Dus dat hoeft niet meer. Ik wil nog wel kwijt dat ik een o.a. Betrouwbare man zoek volgens mijn profieltekst. Hoop dat dat enige natuurlijke schifting oplevert, en, inderdaad, daarna goed luisteren naar mijn gevoel wat ik in het verleden nogal eens dood heb beredeneerd. Want ja, "na jaren niks móet dit hem wel zijn", en zulks. Ook al smsten ze me pas dagen later of zagen we nooit elkaars vrienden en familie.
Maar wie wil dat nou niet? Ik denk niet dat een vrouw (of man) zegt op zoek te zijn naar een eikel die alleen maar stomme dingen wil doenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:58 schreef ook_gek het volgende:
Elke man zal zeggen dat die betrouwbaar is![]()
Je zoekt vast een lieve, eerlijke gezellige man die jou respecteert en behandeld zoals het moet. Gezellige dingen doen enz.
Potver, en ik maar zoeken naar die gezellige, spontane en betrouwbare meid die van lekker eten houdt en een goed wijntje op zijn tijdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wie wil dat nou niet? Ik denk niet dat een vrouw (of man) zegt op zoek te zijn naar een eikel die alleen maar stomme dingen wil doen
Dat is hetzelfde als zeggen 'ja ik vind stappen leuk, maar ook een avondje op de bank hangen'. Dat heeft haast iedereen. Er zijn maar weinig die elke avond willen stappen en het nooit leuk vinden om op de bank te hangen.
Samenvatting: ben van mening dat dergelijke omschrijvingen helemaal geen toegevoegde waarde hebben
Ga je niet vindenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:01 schreef Mystikvm het volgende:
Potver, en ik maar zoeken naar die gezellige, spontane en betrouwbare meid die van lekker eten houdt en een goed wijntje op zijn tijd
Kan ik jou dan een maaltijd aanbieden die niet te hachelen is, in combinatie met een goedkope wijn van de Lidl? Aangezien jij toch ongezellig, totaal niet spontaan en volkomen onbetrouwbaar bent?quote:
Je maakt het wel erg aantrekkelijk zoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:04 schreef Mystikvm het volgende:
Kan ik jou dan een maaltijd aanbieden die niet te hachelen is, in combinatie met een goedkope wijn van de Lidl? Aangezien jij toch ongezellig, totaal niet spontaan en volkomen onbetrouwbaar bent?
Precies, en leuke dingen? Tja wat is dat dan? Iedereen geeft daar een eigenen invulling aan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:00 schreef Cue_ het volgende:
Maar wie wil dat nou niet? Ik denk niet dat een vrouw (of man) zegt op zoek te zijn naar een eikel die alleen maar stomme dingen wil doen
Je hebt hem gevonden! Ik haat bank hangen. Ik heb gisteravond thuis gezeten wat een hel! Thee kan je ook ergens gezellig drinken ipv thuis. Dus dat doe ik dan ook vaak buiten de deur!quote:Dat is hetzelfde als zeggen 'ja ik vind stappen leuk, maar ook een avondje op de bank hangen'. Dat heeft haast iedereen. Er zijn maar weinig die elke avond willen stappen en het nooit leuk vinden om op de bank te hangen.
Dat was mijn punt ook een beetjequote:Samenvatting: ben van mening dat dergelijke omschrijvingen helemaal geen toegevoegde waarde hebben
Positieve punten: 'ik draag graag jurkjes en hoge hakken', 'ik hou van koken', etc....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:53 schreef Andromache het volgende:
[..]
Zelfde als bij lekker eten. Smaken verschillen nu eenmaalquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:19 schreef ook_gek het volgende:
Precies, en leuke dingen? Tja wat is dat dan? Iedereen geeft daar een eigenen invulling aan.
Eens! Doe dan gespecificeerd wat je echt leuk vindt, of dat je graag wilt dat de ander doet.quote:Je kan beter vertellen wat jij leuk vind om te doen door middel van voorbeelden ipv alleen zeggen "leuke dingen doen"
Zelfs met een vriendinnetje wil je niet gezellig een avondje knus op de bank zitten, filmpje erbij of wat dan ook?quote:Je hebt hem gevonden! Ik haat bank hangen. Ik heb gisteravond thuis gezeten wat een hel! Thee kan je ook ergens gezellig drinken ipv thuis. Dus dat doe ik dan ook vaak buiten de deur!
Niks mis met nerd-meisjes.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:57 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
op zich een prima profiel. Alleen begrijp ik wel dat je wat vage reacties kan krijgen, met die nadruk op je "nerdy" hobby's/muzieksmaak enzo. En uiterlijke eisen neerzetten zal ik zelf persoonlijk niet zo snel doen, dat haal je wel uit de foto's niet?
Wat voor mannen zal dat aantrekken? Dat lijkt mij dat je dat alleen zegt om evt "geil" over te komen volgens mij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:23 schreef -Splash- het volgende:
'ik draag graag jurkjes en hoge hakken',
mee eens, maar ze moet niet raar opkijken als ze ook reacties gaat krijgen van nerd-mannenquote:
Dat dus. Het viel mee dat er niets in stond over reizen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen 'ja ik vind stappen leuk, maar ook een avondje op de bank hangen'. Dat heeft haast iedereen. Er zijn maar weinig die elke avond willen stappen en het nooit leuk vinden om op de bank te hangen.
Samenvatting: ben van mening dat dergelijke omschrijvingen helemaal geen toegevoegde waarde hebben
Daarom was ik helemaal klaar met profielensites. Ik kon alleen maar af gaan op de foto, want de teksten zijn volkomen uitwisselbaar. En vaak zijn het ook nog eens van die nietszeggende types die inderdaad echt niet verder komen dan een filmpje kijken, in de sportschool staan en af en toe een drankje met vriendinnen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat dus. Het viel mee dat er niets in stond over reizen.
Profielen op dating sites lijken zoveel op elkaar (dan maar het vlees keuren); koken, reizen, stappen... maar ook bankhangen, betrouwbare lieve man die ook stoer is.
Bizar! Jij hebt gewoon 66.000 posts gemaakt vanuit een theehuisquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:19 schreef ook_gek het volgende:
Je hebt hem gevonden! Ik haat bank hangen. Ik heb gisteravond thuis gezeten wat een hel! Thee kan je ook ergens gezellig drinken ipv thuis. Dus dat doe ik dan ook vaak buiten de deur!
Dat klopt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat voor mannen zal dat aantrekken? Dat lijkt mij dat je dat alleen zegt om evt "geil" over te komen volgens mij.
Zoekt ze die niet dan? Misschien is dat haar publiek wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:25 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
mee eens, maar ze moet niet raar opkijken als ze ook reacties gaat krijgen van nerd-mannen
9 van de 10x wordt er toch een selectie gemaakt op de foto..verder ook niks mis meequote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarom was ik helemaal klaar met profielensites. Ik kon alleen maar af gaan op de foto, want de teksten zijn volkomen uitwisselbaar. En vaak zijn het ook nog eens van die nietszeggende types die inderdaad echt niet verder komen dan een filmpje kijken, in de sportschool staan en af en toe een drankje met vriendinnen.
Nee, dat doet iedereen, maar dan graag met een ondersteunende tekst die mij ook aanspreekt, en niet een paar alinea's vol met clichés die ik overal kan lezen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:30 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
9 van de 10x wordt er toch een selectie gemaakt op de foto..verder ook niks mis mee
Precies, of om even door te gaan met voorbeelden...... Muziekquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfde als bij lekker eten. Smaken verschillen nu eenmaal
Dat is inderdaad het beste! Als die dingen iemand aanspreekt heb je al een gedeelde intressequote:Eens! Doe dan gespecificeerd wat je echt leuk vindt, of dat je graag wilt dat de ander doet.
Vast wel een keer als ik moe ben, maar voor de rest lekker op pad zijn. Ik ga zeer regelmatig naar de kroeg om theetje te drinken of een drankje, ga regelmatig uit eten en soms lekker extra uitgebreid uit eten met een 6 gangen dinee en zo heb ik voor veel leuke dingen verschillende vriendinnen of vrienden om wat te doen.quote:Zelfs met een vriendinnetje wil je niet gezellig een avondje knus op de bank zitten, filmpje erbij of wat dan ook?
ik wel(met vriendje dan, vriendin is anders
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |