anders copy/paste ik wel dat berichtje van hierboven. vanacht ofzo.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:45 schreef Ballard het volgende:
[..]
Ik zou eerst met wat ik voorstelde beginnen. Als ze reageert kan je alsnog terugkomen op haar vragen. Maar met dit meisje zal het waarschijnlijk niks meer worden. Beter is om berichtjes te sturen naar nieuwe meisjes.
Ah, nu zie ik het. Gouden bal is full member en zilveren bal is gratis member.quote:gele ster voor betalende leden volgens mij
niet betalend kunnen wel lezen maar niet reageren. De done thing is om een email adres mee te sturen in het bericht.
Master of disguisequote:Op zondag 14 oktober 2012 19:47 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
anders copy/paste ik wel dat berichtje van hierboven. vanacht ofzo.
en dan stuur ik het om 7 uur sochtends alsof ik een normaal leven heb en vroeg moet opstaan.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:47 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
anders copy/paste ik wel dat berichtje van hierboven. vanacht ofzo.
en dan stuur ik het om 7 uur sochtends alsof ik een normaal leven heb en vroeg moet opstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja en ballard had dacht ik een keer een date gehad. en kon dates krijgen. dat moet ik nog even dubbelchecken alleen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Eigenlijk is het dan dus alsof de meid met Ballard praat.
ja tuurlijk! of een beetje, of heel erg.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:53 schreef Ballard het volgende:
ze is toch wel een beetje lekker hoop ik
De chickies willen gewoon geplayed worden... dat snap je toch wel.quote:
Misschien eens contact met hem opnemen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:54 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja ik weet niet.
mooie meisjes schrikken mij af en vind ik ze weer lelijker ofzo. dus ik kan mooiheid van meisjes niet inschatten.
val dus niet op mooie meisjes.
maar soms vergis ik me ook weleens
Misschien wil hij gewoon met Ballard daten.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ballard je gaat zometeen gedubbelchecked worden
Hahaha, geniaal ditquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:47 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
.
Schrikken je af omdat je weet dat je ze niet kan krijgen dus zelfverdedigingsmechanisme. Omdat je weet dat je nare ervaringen ermee kan krijgen als je wel wat probeert. Dat is dat schrikken..quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:54 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja ik weet niet.
mooie meisjes schrikken mij af en vind ik ze weer lelijker ofzo. dus ik kan mooiheid van meisjes niet inschatten.
val dus niet op mooie meisjes.
maar soms vergis ik me ook weleens
Dit, ja. Volgens mij kun je zinnigere gesprekken voeren met een muur.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom zijn er nog steeds mensen die er op ingaan....
Een muur is lang zo leuk nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit, ja. Volgens mij kun je zinnigere gesprekken voeren met een muur.
En wie van de 2 wil je precies dood hebben?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Misschien eens contact met hem opnemen?
Gratis Dating Doctor
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En wie van de 2 wil je precies dood hebben?
oh gaan we weer beledigen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit, ja. Volgens mij kun je zinnigere gesprekken voeren met een muur.
fixed. gefixt voor de veiligheid!quote:ik wil liever geen mooi meisje, gewoon voor de veiligheid. maar ik vind hun altijd wel mooi. meisjes behalve fascination zijn leuk
beetje contact mee gehad lang terug. Ik vind wat dingen niet leuk aan hem maar is meer persoonlijkquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Misschien eens contact met hem opnemen?
Gratis Dating Doctor
Dank je!quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:54 schreef -Splash- het volgende:
[..]
De chickies willen gewoon geplayed worden... dat snap je toch wel.
Eefje: Klinkt goed! Wat leuk! Hoop dat het hét is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |