stern! but fair!!quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:13 schreef chrisr het volgende:
Maar dan nog, je hebt toch al leuk contact gehad? En blijkbaar is diegene al wat onzeker over zichzelf, ga je die dan echt een trap na geven of toch maar soft afwimpelen?
Is het grootste probleem niet dat je niet durft? Als je over die angst heen stapt dan kan je wel een afspraakje regelen op paiq. Prik een datum, een plek, een tijd en spreek af.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:38 schreef SergeantFluffy het volgende:
hoi, ik wil heel graag ooit kunnen afspreken met een meisje, echt irl enzo. een romantisch afspraakje.
nog nooit gelukt of geprobeert ofzo, ik weet niet. weet dus nu niet echt goed hoe dat moet. afspreken enzo.
heb nu een meisje die me "niet oninteressant" noemde tijdens chatten op de site paiq.
is dat goed?
Waarom stuur je jou mailadres mee als je niet terug gaat mailen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:47 schreef An_awesome_wave het volgende:
Had wat berichtjes gekregen via RP (idd veel animo daar!) en had er op één gereageerd met m'n mailadres. Vervolgens een mailtje ontvangen, niet op gereageerd (ja, is niet netjes maar begin er een beetje klaar mee te raken allemaal) en vandaag wilde ze me ineens toevoegen op facebook, stalkertje, haha!
Na wat foto's te hebben bekeken toch maar toegevoegd omdat ze er goed uit zietVolgende weekend weer 2 dates, 1 van de 2 heb ik hoge verwachtingen van want we hebben echt leuk mailcontact en we passen erg goed bij elkaar qua interesses. (en dat is al best een uitdaging bij mij)
Wist ik niet vantevoren... kreeg een heel kort mailtje terug en besloot er maar niet op in te gaan omdat geen zinquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Waarom stuur je jou mailadres mee als je niet terug gaat mailen?
Yes..was erg leuk weekend. Geen supermooi weer dus vooral lekker binnen gekropen, voor elkaar gekookt en films gekeken, veel gepraat ook. Twee vrienden ontmoet en bij toeval ook nog zijn broer dat was wel even spannend, ha ha. Ben ik meestal niet zo snel mee maar het viel reuze meequote:
je kan zeggen "sorry dat ik niet eerder reageerde, heb je nog zin om te mailen?"quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:08 schreef SergeantFluffy het volgende:
wat als een meisje(ja dus de vrouw. niet de man) een jongen gratis interesseberichtjes stuurt op relatieplanet.
en dan later heeft ze wel abbonement en stuurt ze die jongen haar mailadres.
wat moet de jongen dan doen als die maanden lang daar niet op reageert enzo. wat moet de jongen zowiezo gaan emailen?
oh de jongen is wanhopig enzo trouwens.
Als die jongen (de man dus, niet het meisje) echt zo wanhopig was had hij niet maanden gewacht met reagerenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:08 schreef SergeantFluffy het volgende:
wat als een meisje(ja dus de vrouw. niet de man) een jongen gratis interesseberichtjes stuurt op relatieplanet.
en dan later heeft ze wel abbonement en stuurt ze die jongen haar mailadres.
wat moet de jongen dan doen als die maanden lang daar niet op reageert enzo. wat moet de jongen zowiezo gaan emailen?
oh de jongen is wanhopig enzo trouwens.
niet waar.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:12 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als die jongen (de man dus, niet het meisje) echt zo wanhopig was had hij niet maanden gewacht met reageren
Klinkt goed!quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Yes..was erg leuk weekend. Geen supermooi weer dus vooral lekker binnen gekropen, voor elkaar gekookt en films gekeken, veel gepraat ook. Twee vrienden ontmoet en bij toeval ook nog zijn broer dat was wel even spannend, ha ha. Ben ik meestal niet zo snel mee maar het viel reuze mee
Stap eerst over die angst heen om te reageren voordat je met internetdaten begint. Als je niet terug durft te schrijven/reageren schiet het natuurlijk nooit op.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:13 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
niet waar.
hij is best wanhopig maar hij stuurt niets, want hij weet niet wat enzo. wat qua inhoud van het mailtje, en ook de onderwerptitel
oh dat is alles. maar moet er dan nog meer in staan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:11 schreef Ballard het volgende:
[..]
je kan zeggen "sorry dat ik niet eerder reageerde, heb je nog zin om te mailen?"
Jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:13 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ook alweer wat nieuws afgesproken? Oftewel, blijven jullie elkaar zien voorlopig?
Leer hem eens de kneepjes van het vak Sil.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:16 schreef Silenus het volgende:
Het heeft echt geen zin om die gozer tips te geven hoor.
nee wat! ik durf soms wel te reageren hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:16 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Stap eerst over die angst heen om te reageren voordat je met internetdaten begint. Als je niet terug durft te schrijven/reageren schiet het natuurlijk nooit op.
Waarom zijn er nog steeds mensen die er op ingaan....quote:
Ja je kan beter niet melden dat je naar de hoeren bent gegaan tegen een potentiele friendzonepartner. Ik geloof best dat ze je niet oninteressant vond. Ik vind jou ook niet oninteressant. Je moet gewoon wat normaal leren te doen en dan komt alles goedquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:19 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee wat! ik durf soms wel te reageren hoor.
maar ik heb nu alles verkloot met de vorige, opgebiegt nooit een date gehad. iets met hoeren enzo. toen vond ze mij niet oninteressant.
Ik kom pas net in dit topic en ik irriteer me al mateloosquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom zijn er nog steeds mensen die er op ingaan....
oh dus dat niet-oninteressant van haar is niet een soort dat ze ezigenlijk wel de ware is?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja je kan beter niet melden dat je naar de hoeren bent gegaan tegen een potentiele friendzonepartner. Ik geloof best dat ze je niet oninteressant vond. Ik vind jou ook niet oninteressant. Je moet gewoon wat normaal leren te doen en dan komt alles goed
Je wat?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:24 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik kom pas net in dit topic en ik irriteer me al mateloos
dus er moet meer in de mail staan zoals ik al dacht?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:16 schreef Silenus het volgende:
Het heeft echt geen zin om die gozer tips te geven hoor.
Ik zou een meid niet-oninteressant noemen als ik haar gedrag zo raar vind dat ik nog wel contact met haar wil om maar te zien hoe leip ze wel niet kan denken... maar ze zou dan niet voor mij de ware zijn. Ik verwacht zij ook niet voor jou. Heb jij afwijkingen waar je je van bewust bent? lichamelijk of geestelijk?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:25 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh dus dat niet-oninteressant van haar is niet een soort dat ze ezigenlijk wel de ware is?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:25 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh dus dat niet-oninteressant van haar is niet een soort dat ze ezigenlijk wel de ware is?
Heerlijk dit...quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:26 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dus er moet meer in de mail staan zoals ik al dacht?
wat dan? iets over wat hij vandaag gedaan heeft ofzo?
ja wat dan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
[..]
Heerlijk dit...
[ afbeelding ]
You just made my day
Een dag niet gehosselt is een dag niet geleefd. Ga je zo je dag opgeven? Beter blijf je hier om advies te vragen!quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:29 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja wat dan?
fuck dit., laat anders maar, ga vandaag toch niets doen.
oh dat is dan jammer. ik vond haar wel oprecht lijken maar dat is dan weer allemaal fake blijkbaar.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik zou een meid niet-oninteressant noemen als ik haar gedrag zo raar vind dat ik nog wel contact met haar wil om maar te zien hoe leip ze wel niet kan denken...
nee officieel ben ik gewoon en normaal.quote:maar ze zou dan niet voor mij de ware zijn. Ik verwacht zij ook niet voor jou. Heb jij afwijkingen waar je je van bewust bent? lichamelijk of geestelijk?
Ja officieel ben je dat als je niet naar een psychiater bent gegaan o.a. Ben je daar heen gegaan? Want tot die tijd is iedereen officieel normaal... Denk je niet dat er wat anders aan jou is? onofficieel gezien dan tot nu toe...quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:32 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh dat is dan jammer. ik vond haar wel oprecht lijken maar dat is dan weer allemaal fake blijkbaar.
[..]
nee officieel ben ik gewoon en normaal.
Dit moet je in een email zettenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:29 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja wat dan?
fuck dit., laat anders maar, ga vandaag toch niets doen.
Vraag in ieder geval hoe zij haar dag heeft beleefd. Beetje interesse tonen kan geen kwaad.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:26 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dus er moet meer in de mail staan zoals ik al dacht?
wat dan? iets over wat hij vandaag gedaan heeft ofzo?
oh maar dat maakt niet uit, want er is toch niets aan te doen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja officieel ben je dat als je niet naar een psychiater bent gegaan o.a. Ben je daar heen gegaan? Want tot die tijd is iedereen officieel normaal... Denk je niet dat er wat anders aan jou is? onofficieel gezien dan tot nu toe...
Dus dat is wel alles? net weer niet en nu weer wel. wel dus?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:33 schreef Ballard het volgende:
[..]
Dit moet je in een email zetten
Onderwerp: RP
Bericht: Ik weet niet of je nog weet wie ik ben, je had me een tijd terug een berichtje gestuurd op RP . Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen, heb je nog zin om te mailen?
groetjes
Ja ze kunnen berichtjes lezen, beste wat je kan doen is op een interessebericht reageren met je emailadres. Wél netjes terugmailen overigens als ze je mailen daarna.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:33 schreef Moogwai10 het volgende:
Hey luitjes,
Even een paar korte RP vraagjes:
Hoe kan ik herkennen of profielen van wel of niet betalende leden zijn?
En klopt het dat niet-betalende leden alleen intresse berichtjes kunnen versturen? En kunnen de niet-betalende leden eigenlijk wel berichtjes lezen dan?
Moogwai
Je weet dus wel wat er mis met je is. Anders kan je niet stellen dat er niks aan te doen is.. Geef gewoon eens serieus wat informatie man. Nu heeft iedereen gewoon lol om je gedrag terwijl je misschien daadwerkelijk wel echt hulp kan gebruiken..quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:36 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh maar dat maakt niet uit, want dan is er toch niets aan te doen.
[..]
Dus dat is wel alles? net weer niet en nu weer wel. wel dus?
Ja ik weet jouw naam nog van eerder. ik weet niet meer zeker wat je allemaal schreef, ik ga dat straks kijken voor serieusheid
is het echt alles?
Ja. Het zal waarschijnlijk niks worden omdat er zoveel tijd tussen is gaan zittenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:36 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh maakt niet uit, want er is toch niets aan te doen.
[..]
Dus dat is wel alles? net weer niet en nu weer wel. wel dus?
Ja ik weet jouw naam nog van eerder. ik weet niet meer zeker wat je allemaal schreef, ik ga dat straks kijken voor serieusheid
is het echt alles?
gele ster voor betalende leden volgens mijquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:33 schreef Moogwai10 het volgende:
Hey luitjes,
Even een paar korte RP vraagjes:
Hoe kan ik herkennen of profielen van wel of niet betalende leden zijn?
En klopt het dat niet-betalende leden alleen intresse berichtjes kunnen versturen? En kunnen de niet-betalende leden eigenlijk wel berichtjes lezen dan?
Moogwai
laat dat maar, ik doe voorlopig wel niets.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je weet dus wel wat er mis met je is. Anders kan je niet stellen dat er niks aan te doen is.. Geef gewoon eens serieus wat informatie man. Nu heeft iedereen gewoon lol om je gedrag terwijl je misschien daadwerkelijk wel echt hulp kan gebruiken..
Ik zou eerst met wat ik voorstelde beginnen. Als ze reageert kan je alsnog terugkomen op haar vragen. Maar met dit meisje zal het waarschijnlijk niks meer worden. Beter is om berichtjes te sturen naar nieuwe meisjes.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:41 schreef SergeantFluffy het volgende:
ohnee wacht, er stonden ook nog een paar vragen in dat bericht van haar met haar emailadres. oa wat voor meisje ik precies zoek.
Maar dat weet ik niet, alleen maar wanhopige redenen dat ik een meisje wil die mij leuk vind en verder maakt niet uit.
en het klopt dat ze dat vraagt want daar heb ik helemaal niets over instaan op mijn relatieplanetprofiel. Niet aan gedacht want ik heb geen eisen.
dus ik moet daar ook nog iets op gaan bedenken enzo. en dat moet ik dan wel echt zelf bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |