abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117954688

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieplanet
Yellowdate
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

In september november komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpgfok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpg
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 14 oktober 2012 @ 14:13:38 #2
172848 chrisr
nom nom nom
pi_117955049
Maar dan nog, je hebt toch al leuk contact gehad? En blijkbaar is diegene al wat onzeker over zichzelf, ga je die dan echt een trap na geven of toch maar soft afwimpelen?
pi_117955164
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:13 schreef chrisr het volgende:
Maar dan nog, je hebt toch al leuk contact gehad? En blijkbaar is diegene al wat onzeker over zichzelf, ga je die dan echt een trap na geven of toch maar soft afwimpelen?
stern! but fair!!
eerlijk/hard zijn is niet per se hetzelfde als onaardig zijn of een trap na geven.
gewoon op een volwassen manier eerlijk je teleurstelling kenbaar maken, daar heeft de andere persoon ook meer aan dan een of ander vaag verhaal over "gebrek aan een klik"
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_117956300
Zo, gisterenavond mijn Badoo profiel opgedoekt (stikt daar echt van de fakerds) en toch maar eens een keer een RP profieltje aangemaakt.

Valt me niet tegen tot nu toe qua animo. Profiel een keer of 40 bekeken en 8 berichtjes. Kijken of daar nog wat datejes uit gaan komen binnenkort.
pi_117965011
hoi, ik wil heel graag ooit kunnen afspreken met een meisje, echt irl enzo. een romantisch afspraakje.
nog nooit gelukt of geprobeert ofzo, ik weet niet. weet dus nu niet echt goed hoe dat moet. afspreken enzo.

voordat ik vanmiddag ging huilen in bed(true storie maar maakt niet uit) was er een meisje die me "niet oninteressant" noemde tijdens chatten op de site paiq.
is dat goed?
seduco sum.en ben erg stout
pi_117965065
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 18:38 schreef SergeantFluffy het volgende:
hoi, ik wil heel graag ooit kunnen afspreken met een meisje, echt irl enzo. een romantisch afspraakje.
nog nooit gelukt of geprobeert ofzo, ik weet niet. weet dus nu niet echt goed hoe dat moet. afspreken enzo.

heb nu een meisje die me "niet oninteressant" noemde tijdens chatten op de site paiq.
is dat goed?
Is het grootste probleem niet dat je niet durft? Als je over die angst heen stapt dan kan je wel een afspraakje regelen op paiq. Prik een datum, een plek, een tijd en spreek af.
pi_117965148
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_117965317
quote:
:D
pi_117965404
Had wat berichtjes gekregen via RP (idd veel animo daar!) en had er op één gereageerd met m'n mailadres. Vervolgens een mailtje ontvangen, niet op gereageerd (ja, is niet netjes maar begin er een beetje klaar mee te raken allemaal) en vandaag wilde ze me ineens toevoegen op facebook, stalkertje, haha!

Na wat foto's te hebben bekeken toch maar toegevoegd omdat ze er goed uit ziet :') Volgende weekend weer 2 dates, 1 van de 2 heb ik hoge verwachtingen van want we hebben echt leuk mailcontact en we passen erg goed bij elkaar qua interesses. (en dat is al best een uitdaging bij mij)
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_117965704
quote:
14s.gif Op zondag 14 oktober 2012 18:47 schreef An_awesome_wave het volgende:
Had wat berichtjes gekregen via RP (idd veel animo daar!) en had er op één gereageerd met m'n mailadres. Vervolgens een mailtje ontvangen, niet op gereageerd (ja, is niet netjes maar begin er een beetje klaar mee te raken allemaal) en vandaag wilde ze me ineens toevoegen op facebook, stalkertje, haha!

Na wat foto's te hebben bekeken toch maar toegevoegd omdat ze er goed uit ziet :') Volgende weekend weer 2 dates, 1 van de 2 heb ik hoge verwachtingen van want we hebben echt leuk mailcontact en we passen erg goed bij elkaar qua interesses. (en dat is al best een uitdaging bij mij)
Waarom stuur je jou mailadres mee als je niet terug gaat mailen?
pi_117966023
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Waarom stuur je jou mailadres mee als je niet terug gaat mailen?
Wist ik niet vantevoren... kreeg een heel kort mailtje terug en besloot er maar niet op in te gaan omdat geen zin :@ Heb ook niet echt zin meer om met zoveel mensen continu te mailen en veel moeite te doen voor afspraken enzo. Denk dat ik na deze dates er ook maar mee ga kappen en gewoon weer alleen de kroeg in ga duiken, is toch meer wat voor mij.
pi_117966600
wat als een meisje(ja dus de vrouw. niet de man) een jongen gratis interesseberichtjes stuurt op relatieplanet.
en dan later heeft ze wel abbonement en stuurt ze die jongen haar mailadres.
wat moet de jongen dan doen als die maanden lang daar niet op reageert enzo. wat moet de jongen zowiezo gaan emailen?
oh de jongen is wanhopig enzo trouwens, en bekijkt haar profiel bijna elke dag.
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:11:46 #13
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117966771
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:12 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

:D ^O^

Leuk Eef, dus toch... ;)
Yes..was erg leuk weekend. Geen supermooi weer dus vooral lekker binnen gekropen, voor elkaar gekookt en films gekeken, veel gepraat ook. Twee vrienden ontmoet en bij toeval ook nog zijn broer dat was wel even spannend, ha ha. Ben ik meestal niet zo snel mee maar het viel reuze mee ;)
pi_117966777
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:08 schreef SergeantFluffy het volgende:
wat als een meisje(ja dus de vrouw. niet de man) een jongen gratis interesseberichtjes stuurt op relatieplanet.
wat moet de jongen dan doen als die maanden lang daar niet op reageert enzo. wat moet de jongen zowiezo gaan emailen?
oh de jongen is wanhopig enzo trouwens.
je kan zeggen "sorry dat ik niet eerder reageerde, heb je nog zin om te mailen?"
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_117966789

.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_117966792
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:08 schreef SergeantFluffy het volgende:
oh de jongen is wanhopig enzo trouwens.
Als die jongen (de man dus, niet het meisje) echt zo wanhopig was had hij niet maanden gewacht met reageren :|W
pi_117966878
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:12 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Als die jongen (de man dus, niet het meisje) echt zo wanhopig was had hij niet maanden gewacht met reageren :|W
niet waar.
hij is best wanhopig maar hij stuurt niets, want hij weet niet wat enzo. wat qua inhoud van het mailtje, en ook de onderwerptitel

dus wat moet die jongen!?
pi_117966881
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:11 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Yes..was erg leuk weekend. Geen supermooi weer dus vooral lekker binnen gekropen, voor elkaar gekookt en films gekeken, veel gepraat ook. Twee vrienden ontmoet en bij toeval ook nog zijn broer dat was wel even spannend, ha ha. Ben ik meestal niet zo snel mee maar het viel reuze mee ;)
Klinkt goed!
Ook alweer wat nieuws afgesproken? Oftewel, blijven jullie elkaar zien voorlopig?
pi_117967013
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:13 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

niet waar.
hij is best wanhopig maar hij stuurt niets, want hij weet niet wat enzo. wat qua inhoud van het mailtje, en ook de onderwerptitel
Stap eerst over die angst heen om te reageren voordat je met internetdaten begint. Als je niet terug durft te schrijven/reageren schiet het natuurlijk nooit op.
pi_117967052
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:11 schreef Ballard het volgende:

[..]

je kan zeggen "sorry dat ik niet eerder reageerde, heb je nog zin om te mailen?"
oh dat is alles. maar moet er dan nog meer in staan?
of moet dan eerst ja terugkomen ofzo, dat klinkt wel gaar dan
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:16:59 #21
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117967064
Het heeft echt geen zin om die gozer tips te geven hoor.
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:18:03 #22
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117967120
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:13 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Klinkt goed!
Ook alweer wat nieuws afgesproken? Oftewel, blijven jullie elkaar zien voorlopig?
Ja :) Vinden het beide weer erg spannend, het idee van een relatie maar dat is wel de insteek. Nog geen datum geprikt maar zal denk ik wel weer vanzelf gaan. Gaan in ieder geval binnenkort een dagje weg.
pi_117967125
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:16 schreef Silenus het volgende:
Leer hem eens de kneepjes van het vak Sil. ~O>
pi_117967182
quote:
3s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:16 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Stap eerst over die angst heen om te reageren voordat je met internetdaten begint. Als je niet terug durft te schrijven/reageren schiet het natuurlijk nooit op.
nee wat! ik durf soms wel te reageren hoor.

maar ik heb nu alles verkloot met de vorige, opgebiegt nooit een date gehad. iets met hoeren enzo. toen vond ze mij niet oninteressant, terwijl ik beetje bezig was duidelijk te maken dat dingen tussen ons nooit gaan gebeuren. (nee ik heb niet veel `weggegooit` geloof me. het stelt niets voor)
pi_117967240
Ooh djeeeeeez

pi_117967352
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooh djeeeeeez

[ afbeelding ]
Waarom zijn er nog steeds mensen die er op ingaan.... ;(
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:23:17 #27
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117967367
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:19 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

nee wat! ik durf soms wel te reageren hoor.

maar ik heb nu alles verkloot met de vorige, opgebiegt nooit een date gehad. iets met hoeren enzo. toen vond ze mij niet oninteressant.
Ja je kan beter niet melden dat je naar de hoeren bent gegaan tegen een potentiele friendzonepartner. Ik geloof best dat ze je niet oninteressant vond. Ik vind jou ook niet oninteressant. Je moet gewoon wat normaal leren te doen en dan komt alles goed
we dan
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:24:18 #28
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_117967415
quote:
14s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:22 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Waarom zijn er nog steeds mensen die er op ingaan.... ;(
Ik kom pas net in dit topic en ik irriteer me al mateloos :')
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_117967469
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja je kan beter niet melden dat je naar de hoeren bent gegaan tegen een potentiele friendzonepartner. Ik geloof best dat ze je niet oninteressant vond. Ik vind jou ook niet oninteressant. Je moet gewoon wat normaal leren te doen en dan komt alles goed
oh dus dat niet-oninteressant van haar is niet een soort dat ze ezigenlijk wel de ware is?
pi_117967483
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:24 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Ik kom pas net in dit topic en ik irriteer me al mateloos :')
Je wat?
pi_117967515
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:16 schreef Silenus het volgende:
dus er moet meer in de mail staan zoals ik al dacht?
wat dan? iets over wat hij vandaag gedaan heeft ofzo?
pi_117967544
Oh

zondag 14 oktober 2012 @ 19:28:02 #33
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117967611
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:25 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

oh dus dat niet-oninteressant van haar is niet een soort dat ze ezigenlijk wel de ware is?
Ik zou een meid niet-oninteressant noemen als ik haar gedrag zo raar vind dat ik nog wel contact met haar wil om maar te zien hoe leip ze wel niet kan denken... maar ze zou dan niet voor mij de ware zijn. Ik verwacht zij ook niet voor jou. Heb jij afwijkingen waar je je van bewust bent? lichamelijk of geestelijk?
we dan
pi_117967613
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:25 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:26 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

Heerlijk dit...

You just made my day ^O^
pi_117967705
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:28 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

[..]

Heerlijk dit...

[ afbeelding ]

You just made my day ^O^
ja wat dan?
fuck dit., laat anders maar, ga vandaag toch niets doen.
pi_117967761
Ja nou ja, weet je:

zondag 14 oktober 2012 @ 19:31:55 #37
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117967820
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:29 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ja wat dan?
Een dag niet gehosselt is een dag niet geleefd. Ga je zo je dag opgeven? Beter blijf je hier om advies te vragen!
we dan
pi_117967836
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik zou een meid niet-oninteressant noemen als ik haar gedrag zo raar vind dat ik nog wel contact met haar wil om maar te zien hoe leip ze wel niet kan denken...
oh dat is dan jammer. ik vond haar wel oprecht lijken maar dat is dan weer allemaal fake blijkbaar.
quote:
maar ze zou dan niet voor mij de ware zijn. Ik verwacht zij ook niet voor jou. Heb jij afwijkingen waar je je van bewust bent? lichamelijk of geestelijk?
nee officieel ben ik gewoon en normaal.
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:33:12 #39
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117967889
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:32 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

oh dat is dan jammer. ik vond haar wel oprecht lijken maar dat is dan weer allemaal fake blijkbaar.

[..]

nee officieel ben ik gewoon en normaal.
Ja officieel ben je dat als je niet naar een psychiater bent gegaan o.a. Ben je daar heen gegaan? Want tot die tijd is iedereen officieel normaal... Denk je niet dat er wat anders aan jou is? onofficieel gezien dan tot nu toe...
we dan
pi_117967926
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:29 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ja wat dan?
Dit moet je in een email zetten

Onderwerp: RP
Bericht: Ik weet niet of je nog weet wie ik ben, je had me een tijd terug een berichtje gestuurd op RP . Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen, heb je nog zin om te mailen?

groetjes
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_117967927
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:26 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

Vraag in ieder geval hoe zij haar dag heeft beleefd. Beetje interesse tonen kan geen kwaad.
pi_117967939
Hey luitjes,

Even een paar korte RP vraagjes:

Hoe kan ik herkennen of profielen van wel of niet betalende leden zijn?

En klopt het dat niet-betalende leden alleen intresse berichtjes kunnen versturen? En kunnen de niet-betalende leden eigenlijk wel berichtjes lezen dan?

Moogwai
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:34:12 #43
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117967952
Meisje dat mij via RP had gecontact en waar ik een paar keer mee had gemaild, lijkt nu ook van de radar verdwenen. Ze heeft althans niet meer gereageerd op mijn laatste (korte) mail. Kon ook totaal geen hoogte van haar krijgen, dus zo erg is 't niet.

Weer wat berichtjes rondgestuurd via RP en op Paiq een match met een dame met twee leuke foto's en een aantal gezamenlijke interesses. Irritant alleen weer dat we nooit tegelijk online zijn, tijd om ff buiten Paiq om verder te chatten denk ik.
pi_117968059
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja officieel ben je dat als je niet naar een psychiater bent gegaan o.a. Ben je daar heen gegaan? Want tot die tijd is iedereen officieel normaal... Denk je niet dat er wat anders aan jou is? onofficieel gezien dan tot nu toe...
oh maar dat maakt niet uit, want er is toch niets aan te doen.

quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:33 schreef Ballard het volgende:

[..]

Dit moet je in een email zetten

Onderwerp: RP
Bericht: Ik weet niet of je nog weet wie ik ben, je had me een tijd terug een berichtje gestuurd op RP . Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen, heb je nog zin om te mailen?

groetjes
Dus dat is wel alles? net weer niet en nu weer wel. wel dus?
Ja ik weet jouw naam nog van eerder. ik weet niet meer zeker wat je allemaal schreef, ik ga dat straks kijken voor serieusheid
is het echt alles?
pi_117968100
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:33 schreef Moogwai10 het volgende:
Hey luitjes,

En klopt het dat niet-betalende leden alleen intresse berichtjes kunnen versturen? En kunnen de niet-betalende leden eigenlijk wel berichtjes lezen dan?

Moogwai
Ja ze kunnen berichtjes lezen, beste wat je kan doen is op een interessebericht reageren met je emailadres. Wél netjes terugmailen overigens als ze je mailen daarna.
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:39:19 #46
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117968242
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:36 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

oh maar dat maakt niet uit, want dan is er toch niets aan te doen.

[..]

Ja ik weet jouw naam nog van eerder. ik weet niet meer zeker wat je allemaal schreef, ik ga dat straks kijken voor serieusheid
is het echt alles?
Je weet dus wel wat er mis met je is. Anders kan je niet stellen dat er niks aan te doen is.. Geef gewoon eens serieus wat informatie man. Nu heeft iedereen gewoon lol om je gedrag terwijl je misschien daadwerkelijk wel echt hulp kan gebruiken..
we dan
pi_117968258
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:36 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

oh maakt niet uit, want er is toch niets aan te doen.

[..]

is het echt alles?
Ja. Het zal waarschijnlijk niks worden omdat er zoveel tijd tussen is gaan zitten
Als ze niks terugstuurd heeft ze geen interesse. Ik zou in dat geval niet nog een berichtje sturen.
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_117968344
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:33 schreef Moogwai10 het volgende:
Hey luitjes,

Moogwai
gele ster voor betalende leden volgens mij
niet betalend kunnen wel lezen maar niet reageren. De done thing is om een email adres mee te sturen in het bericht.
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_117968405
ohnee wacht, er stonden ook nog een paar vragen in dat bericht van haar met haar emailadres. oa wat voor meisje ik precies zoek.
Maar dat weet ik niet, alleen maar wanhopige redenen dat ik een meisje wil die mij leuk vind en verder maakt niet uit.
en het klopt dat ze dat vraagt want daar heb ik helemaal niets over instaan op mijn relatieplanetprofiel. Niet aan gedacht want ik heb geen eisen.
dus ik moet daar ook nog iets op gaan bedenken enzo. en dat moet ik dan wel echt zelf bedenken. iets wat heel streng lijkt maar waar zij aan voldoet.
moeilijk gedoe. te moeilijk
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Je weet dus wel wat er mis met je is. Anders kan je niet stellen dat er niks aan te doen is.. Geef gewoon eens serieus wat informatie man. Nu heeft iedereen gewoon lol om je gedrag terwijl je misschien daadwerkelijk wel echt hulp kan gebruiken..
laat dat maar, ik doe voorlopig wel niets.

[ Bericht 7% gewijzigd door SergeantFluffy op 14-10-2012 19:51:38 ]
pi_117968758
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:41 schreef SergeantFluffy het volgende:
ohnee wacht, er stonden ook nog een paar vragen in dat bericht van haar met haar emailadres. oa wat voor meisje ik precies zoek.
Maar dat weet ik niet, alleen maar wanhopige redenen dat ik een meisje wil die mij leuk vind en verder maakt niet uit.
en het klopt dat ze dat vraagt want daar heb ik helemaal niets over instaan op mijn relatieplanetprofiel. Niet aan gedacht want ik heb geen eisen.
dus ik moet daar ook nog iets op gaan bedenken enzo. en dat moet ik dan wel echt zelf bedenken
Ik zou eerst met wat ik voorstelde beginnen. Als ze reageert kan je alsnog terugkomen op haar vragen. Maar met dit meisje zal het waarschijnlijk niks meer worden. Beter is om berichtjes te sturen naar nieuwe meisjes.
I think I'm in love
(probably just hungry)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')