quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:51 schreef MaJo het volgende:
Ik ben goed bezig al zeg ik het zelf
Ik heb namelijk ontbeten
En dat doe ik dus echt bijna nooit!
Mijn lijstje voor vandaag:
O: Twee geroosterde boterhammen met filet american, kop rooibosthee (met een zoetje in plaats van 3 scheppen suiker)
T: Banaan, mandarijn
L: Salade met pasta en kip (restje van gisteren)
T: Mandarijn, cup a soup
D: ? Vriend kookt, hopelijk iets gezonds (heb er wel om gevraagd)
Als ik nog wat energie over heb zal ik vanavond nog op de hometrainer klimmen maar dat ligt echt aan hoe ik me dan voel
Beter lijstje dan gisteren toch?
Je post in een reeks, dat weet je, hè?quote:
Ja, blond momentjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je post in een reeks, dat weet je, hè?
Wat suf dat ze dat op voorhand nog niet gedaan hadden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, gewerkt, motor aan de voorkant gezet, nu lunch erin aan het schuiven (althans, omelet is nog aan het bakken in de pan) en dan naar de uni, lesgeven en daarna aan m'n rondje Leeds beginnen zodat Mr.Mo ook nog naar huis kan komen vandaag (z'n koppelingskabel was gebroken).
Zijn gesprek viel mee, maar hij weet nog niet of hij afgestudeerd iswant ze moesten nog naar de scriptie kijken
Nu ja, het gesprek viel iig alles mee. Dat is fijn.
Ja, dat vond ik ook 'wat jammer'.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat suf dat ze dat op voorhand nog niet gedaan hadden.
Was er gezegd dat hij toen nog geen uitsluitsels kon krijgen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook 'wat jammer'.
Heroïne is slecht voor je Puff!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Was er gezegd dat hij toen nog geen uitsluitsels kon krijgen?
Falers zeg.
Ik ben ook niet zo slim geweest, ik wilde voor het chinezen een treinkaartje kopen bij kruidvat voor de hele dag onbeperkt (kon ik ook weer eens naar mn ouwelui), is het kaartje alleen voor in het weekend... Nou ja
Begrijp het, maar trek dan de la bètablokkers open op je werk of zoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Bezoek aan de ouders is stresserend mèn, begrijp je toch wel
happy pills zijn beterquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Begrijp het, maar trek dan de la bètablokkers open op je werk of zo
Ik kijk altijd echt uit naar weekend en mijn vrije dag, ik leef daar echt opquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:53 schreef the85mc het volgende:
Ik denk de laatste tijd: nog 1 dag en dan al weekend!Veel te weinig tijd in een week!
Eekhoornsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:49 schreef MarMar het volgende:
Het was een trage wandeling, maar wel heerlijk zonnetje erbij!
Geen eekhoorn gespot helaas, wel heel veel wagens met paarden, ook leuk
Afwasmachinesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:11 schreef conleche het volgende:
Ik ben zo blij als een klein kind met mijn nieuwe vloer en afwasmachine.Ben wel zo'n beetje afgedraaid nu en ben ook nog wel een paar dagen bezig met alles weer op zijn plaats te krijgen, maar niet erg, want nieuwe vloer en afwasmasjien!
![]()
Lijstje:
O: 2 beschuitjes met boter en extra pure hagelslag (65%)
L: 1x geroosterd boerenvolkoren met Milnerkaas en 1x met een halve avocado, zout, peper en beetje mayo
T: banaan
T: appel
T: wodka, snack a jacks
D: uit eten
Ik?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou, laat je dochter maar komen dan... Vervelend dat je ons zo lang laat wachten
Dat zijn Amerikaanse eekhoorns.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
EekhoornsIn Londen zag ik ze vaak in perkjes midden in de stad
Dat zegt niet zoveel: mijn ene collega zit nu in het ziekenhuis bij z'n vrouw alwaar ze proberen het kind nog een week of 4 binnen te houden (ze zou nog 8 weken moeten) en de andere zit al een week te wachten waar het nou blijft. Ik duim voor allebei; hun eerstelingen waren moeilijk, de ene leeft nog, de andere niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik?Nee nee, die blijft nog fijn zeker een week of 3-4 zitten. Moet nog meer verven! En opruimen. En uitslapen
Sowieso mag Skoap eerstDie hoeft nog maar een weekje af te bakken
quote:
Ik weet stiekem wel dat het in principe ook een stuk eerder kan (of later). Maar idealiter blijft deze nog even zittenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel: mijn ene collega zit nu in het ziekenhuis bij z'n vrouw alwaar ze proberen het kind nog een week of 4 binnen te houden (ze zou nog 8 weken moeten) en de andere zit al een week te wachten waar het nou blijft. Ik duim voor allebei; hun eerstelingen waren moeilijk, de ene leeft nog, de andere niet.
Oh, ik had gisteren niet echt de indruk dat ik veel te weinig had. Vandaag wel en als ik echt geen tijd heb om te eten vind ik dat niet direct een smoesje. Ik heb gewoon te maken met dingen die niet kunnen wachten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:29 schreef uniekhoorn het volgende:
LIeLIe, je eet nu echt al structueel te weinig... ophouden met smoesjes
Je plant een film en reserveert niet?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:40 schreef Viking84 het volgende:
Film was uitverkocht
Dus nu maar weer thuis...
ik had de populariteit van de film een beetje onderschatquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je plant een film en reserveert niet?Plaatskeuze FTW en zulks...
Ook ideaal voor dates, hoeven anderen niet te loeren naar hoe je met diegene naast je loopt te bekken
Hoe zit het met jouw daten trouwens?
Mutsert!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik had de populariteit van de film een beetje onderschatmaar ja, eerste week, goeie recensies. Had ik toch eerst maar even een kaartje gescoord vanuit het werk. Naja, nu ga ik volgende week, misschien wel met iemand anders.
@daten: niet
Hoe zit het met jouw one-night-boven-je-stand-meisje eigenlijk?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je plant een film en reserveert niet?Plaatskeuze FTW en zulks...
Ook ideaal voor dates, hoeven anderen niet te loeren naar hoe je met diegene naast je loopt te bekken
Hoe zit het met jouw daten trouwens?
Mwah, gesprekken lopen wat slechter laatste paar dagen, zie haar van 't weekend wel maar heb zo'n gevoel dat het niet wat word.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe zit het met jouw one-night-boven-je-stand-meisje eigenlijk?
Zet je beste beentje voor!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mwah, gesprekken lopen wat slechter laatste paar dagen, zie haar van 't weekend wel maar heb zo'n gevoel dat het niet wat word.
Jammer, want bed-gedeelte was super
Ergo: van mijn kant al dus duidelijk, nu hopen dat ik zo min mogelijk er van kan laten merken dat ik wel weekendje awesome sex kan hebben
Hoelang ken je mij nou?...quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:52 schreef MaJo het volgende:
[..]Bedoelt ie niet vorige week woensdag? Anders sta ik inderdaad langer droog en ik heb wel een relatie
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]48u is een boel!
En vandaag was m'n heavy composites dag... Dan giert het testosteron rond! Is vergelijkbaar met jullie chocola cravings...
Ik ook bijna 11 uur gewerktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Aiai vzor...
Vandaag bijna elf uur gewerkt. Bijbehorend lijstje![]()
O twee boterhammen met hagelslag
T boterham tevredenheid, stukje meloen, paar druiven.
L restje zelfgemaakte pizza, wortelen, komkommer en edame.
T appel, mandarijn
D boterham met gebakken ei met kaas en salami, halve komkommer
T twee blokjes choco
Huh? Dit lijstje toch niet? Of over het werken? Wel fijn gewerkt hoor, ging als een speer!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow.... complete dejavu![]()
Dit precies hetzelfde van jeager enzo heb ik eerder gelezen ooit
Nee alles, ook het gevoel... een echte dejavuquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Huh? Dit lijstje toch niet? Of over het werken? Wel fijn gewerkt hoor, ging als een speer!
Trusten! Ik Ga ook zo!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee alles, ook het gevoel... een echte dejavu![]()
het is 21.21 op 11-10-2012 mooie tijd om te doucheb en te slapen
Thanksquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef An24 het volgende:
Avond slankies!
MaJo: is zag een veel beter lijstje voorbij komen!
Ik wilde op meer reageren, maar ben het al weer kwijt. Komt misschuen door de training die ik had.... Van 10 tot 20
Ja, maar ben niet echt actief.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mutsert!dacht dat je op zo'n datingsite zat tegenwoordig?
Oh, dan gebeurt er ook niets neequote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 06:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Je inbox is vol!
PS: Opmerkelijke foto's van Funda #87
wij worden ook altijd wakker met het vogeltjesgeluid. Het grote nadeel: ook zonder wekker als er vogels fluiten word ik wakker.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:34 schreef LieLie het volgende:
Eerste ochtend met de WakeUpLight beviel goed! Het vogeltjes geluid is nog wel iets te logisch voor mijn hersenen om wakker van te worden geloof ik, maar toen mijn meneer me wakker maakte was ik ook direct wakker. Nog even een ander geluidje proberen.
Hij leest mee!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:25 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, de man zonder jas heeft een jas aan
vanwaar dit omslagpunt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge! Vrije dag
Het is tijd om langs te gaan bij een potentiële sportschool denk ik. Zo maar eens doen.
mysterieuze man, wat was je ontbijt dan ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:18 schreef the85mc het volgende:
Voor het eerst anders ontbeten. Voelt beetje apart om s ochtends al groente te eten. Ontbijten duurde ook een stuk langer dan normaal.
oh ja, dat zou ik gister nog zeggen: ik vind je planning voor vandaag veeeeeeeeel te weinig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:18 schreef the85mc het volgende:
Voor het eerst anders ontbeten. Voelt beetje apart om s ochtends al groente te eten. Ontbijten duurde ook een stuk langer dan normaal.
Is inderdaad wel een beste omschakeling en met weinig vervanging. Ja, groente voor KH's maar dat komt niet overeen met de hoeveelheid energie het levert.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh ja, dat zou ik gister nog zeggen: ik vind je planning voor vandaag veeeeeeeeel te weinig.
Lijkt me helemaal niets zo'n ontbijt.. waarom niet gewoon kwark met noten en fruit ofzo?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:23 schreef the85mc het volgende:
Ontbijt was: 1 hele kipfilet, 1 paprika en 50 gram noten, beker melk.
Lunch wordt ongeveer hetzelfde. Lijkt weinig maar alleen de noten zijn al 350 kcal.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Potentiële sportschool? Het gebouw twijfelt nog of het een sportschool zal worden of niet? Wat zijn z'n andere opties? VRAGEN!
en waarom ben je zo rigoreus omgeslagen Koos Carbloos?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:23 schreef the85mc het volgende:
Ontbijt was: 1 hele kipfilet, 1 paprika en 50 gram noten, beker melk.
Lunch wordt ongeveer hetzelfde. Lijkt weinig maar alleen de noten zijn al 350 kcal.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:35 schreef MarMar het volgende:
Oeh, hert, dat past wel in mijn diner vanavondes kijken dan, thx voor de tip.
Als ik hier op postcode zoek, komt er geen hert in beeld, toch maar ff in de winkel kijken dan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:41 schreef V1z0R het volgende:
Ja, bij mij geen kwartel dus
[..]zie nu ook pas dat ze ook hert hebben, hoorde alleen konijn, lam en kwartel op de radio.
We maken er een weekendje wild van dus!
Vanavond dan denk ik salade met eendenborst.
Zaterdag dan hert.
Zondag dan lamsboutje, kan ik de rest maandag meenemen voor op brood.
Kreeg net het bericht dat zij ziek isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als ik hier op postcode zoek, komt er geen hert in beeld, toch maar ff in de winkel kijken dan.Jij was toch allang van plan om een wild weekend te houden?
Dan zit er niets anders op dan wild scoren in de supermarkt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:45 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kreeg net het bericht dat zij ziek is
Calcium uit zuivel halen is bullquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:36 schreef the85mc het volgende:
Ik volg ook niet heel strikt paleo maar wil granen wat uit mn dieet halen, als vervanging worden het noten. Eigenlijk wordt het vooral groente, fruit, vlees noten en klein beetje zuivel (voor calcium). Minder bewerkt voer iig.
Was dat in Utrecht? Ik wilde er eigenlijk ook heen maar was het weer helemaal vergetenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tnx V1z! Komt wel goed hoor, is alleen irritant.
Loveli, leef jij nog een beetje?
Concert was erg leuk, leuk bandje dat San Sisco. Lekker vrolijke deuntjes en een ontzettend schattig Australisch accent. En ze hebben eendrumsmeisje
en die was zo leuk!
![]()
Hm, die ragout klinkt ook lekker. Heb het ook een keer bij Rudolph van Veen gezien, die deed het dan in een uitgehold donker broodje. http://24kitchen.nl/recepten/oesterzwammenragoutquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:55 schreef Jagärtrut het volgende:
ik denk dat wij vanavond champignonragout eten, mt pasta.
Planning:
O: 2 boterhammen met hagleslag, beschuit met jam
L: havermout met banaan en mandarijn
T: ? wat wortels ofzo
D: champignonragout met verse pasta.
T: iets lekkers.
K zou gaan sporten, maar wacht nog maare ven totdat ik me wat beter voel, denk ik.
Was in Rotterdam.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was dat in Utrecht? Ik wilde er eigenlijk ook heen maar was het weer helemaal vergetenen ik drum ook, maakt me dat nu ook cute?
Zondag Radiohead, daar heb ik me toch een partij zin in
Kan je niet online reserveren?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht vanavond naar Sumo te gaan, maar dat wordt volgende week, de dag voor we op vakantie gaan. Ook leuker/handiger. Dus vanavond naar de film.
Note to self: direct uit het werk een kaartje halen.
Nee. Kopen kan wel, maar heb geen e-Identifier bij me.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
Kan je niet online reserveren?
Pff motivatie is beneden het vriespunt
Kun je die niet lenen van een collega? Heb ik mijn collega's vaak genoeg zien doen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee. Kopen kan wel, maar heb geen e-Identifier bij me.
Ja, ik heb net even rondgevraagd, maar niemand heeft er één bij zich. En om nou naar andere afdelingen te lopen vind ik ook weer zo'n gedoequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Kun je die niet lenen van een collega? Heb ik mijn collega's vaak genoeg zien doen.
Dan moet ik er alsnog een halfuur eerder naartoe om de kaartjes op te halenquote:
het 'was' biefstuk, maar het lijkt idd nu op rauw soepvlees..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:11 schreef Perruche het volgende:
Die brokjes vlees zien er echt vies uit, sorry
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan zit er niets anders op dan wild scoren in de supermarkt.
quote:
Ah dan is Utrecht een dezer dagen, maar nu geen tijd meerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Was in Rotterdam.
Drummen maakt je potentieel schattig.Hangt een beetje van je looks af.
Calcium uit zuivel is lastig op te nemen. Uit bijv. broccoli gaat dat veel beter!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:36 schreef the85mc het volgende:
Ik volg ook niet heel strikt paleo maar wil granen wat uit mn dieet halen, als vervanging worden het noten. Eigenlijk wordt het vooral groente, fruit, vlees noten en klein beetje zuivel (voor calcium). Minder bewerkt voer iig.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Calcium uit zuivel is lastig op te nemen. Uit bijv. broccoli gaat dat veel beter!
dat heb ik elke dag... Vind ik eigenlijk ook maar niks..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:41 schreef Perruche het volgende:
Ik ben vandaag het enige meisje op kantoor. Heb ik zo'n hekel aan! Maar goed, 1 dagje maar!
Ja een kippenhok hoeft ook niet, maar dit is wel erg eenzaamquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:56 schreef Skoap het volgende:
[..]
dat heb ik elke dag... Vind ik eigenlijk ook maar niks..
Dat mistte ik wel op de opleiding, vrouwenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:56 schreef Skoap het volgende:
[..]
dat heb ik elke dag... Vind ik eigenlijk ook maar niks..
Onze enige man op de afdeling heeft intern een andere baan gekregen. Nu is het women only, jammer! Er komt wel iemand bij, maar ik weet al dat 2 van de sollicitanten vrouw zijn. En maandag weer werken!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja een kippenhok hoeft ook niet, maar dit is wel erg eenzaam.
Oh, wat een goed ideequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:55 schreef Jagärtrut het volgende:
ik denk dat wij vanavond champignonragout eten, mt pasta.
*kuch*quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:09 schreef the85mc het volgende:
Lunch: sla, tomaat, kip, ei. Beetje nootjes voor dabei. Vanmiddag tussendoor wat fruit. Gaat me niet om lowcarb, maar minder bewerkt voedsel. Wel apart dat als je weinig bewerkt eten eet dan je dan bijna gelijk low carb gaat. tenzij je natuurlijk honing overal over heen gooit
En hoe toepasselijk: vandaag postte een vriend dit op FB. En die zou ik nou niet bepaald als voedingsbewust omschrijven.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Meh...
Vond het hier wel mooi op zn plek
Edit: 'the unhappy truth about soda'
wat doe jij dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:12 schreef _aurum_ het volgende:
Ik hoorde van de week dat ik op dit moment de enige vrouw ben wereldwijd die doet wat ik doe. I'm all alooooooooone
Wij hebben een afdelingssecretaresse en een HR dame, maar ik heb niks met die 2. Ik werk echt veeeel liever met mannen
ja, deze! http://www.kayotic.nl/blog/parmesan-mushroom-ragoutquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, wat een goed ideeheb je daar 'n goed receptje voor?
Nom, dat vind ik ook wel een goed idee!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, deze! http://www.kayotic.nl/blog/parmesan-mushroom-ragout
@ MC: het brood wat ik eet is ook compleet onbewerkt. Meel (wit en rogge), water en zout. Zuurdezem zelfgemaakt door meel en water te mengen.
zo min mogelijk voor zo veel mogelijk geld.quote:
Gaat iig een hoop troep uit als je onbewerkt gaat. Bij de natuurwinkel of toko is ook een hoop leuk spul te vinden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:09 schreef the85mc het volgende:
Lunch: sla, tomaat, kip, ei. Beetje nootjes voor dabei. Vanmiddag tussendoor wat fruit. Gaat me niet om lowcarb, maar minder bewerkt voedsel. Wel apart dat als je weinig bewerkt eten eet dan je dan bijna gelijk low carb gaat. tenzij je natuurlijk honing overal over heen gooit
dat lijkt me ideaal! Ik doe zoveel mogelijk voor weinig geld, hoe dom kan een mens eigenlijk zijn...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
zo mijn mogelijk voor zo veel mogelijk geld.
Win!!! Voordeel benuttenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:12 schreef _aurum_ het volgende:
Ik hoorde van de week dat ik op dit moment de enige vrouw ben wereldwijd die doet wat ik doe. I'm all alooooooooone
Wij hebben een afdelingssecretaresse en een HR dame, maar ik heb niks met die 2. Ik werk echt veeeel liever met mannen
ik ga er vanuit dat we allebei doen wat we leuk vinden en dat is het belangrijkst toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat lijkt me ideaal! Ik doe zoveel mogelijk voor weinig geld, hoe dom kan een mens eigenlijk zijn...
dat klopt. Meestal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat we allebei doen wat we leuk vinden en dat is het belangrijkst toch?
Thanks. Die eten wij ook vanavondquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, deze! http://www.kayotic.nl/blog/parmesan-mushroom-ragout
@ MC: het brood wat ik eet is ook compleet onbewerkt. Meel (wit en rogge), water en zout. Zuurdezem zelfgemaakt door meel en water te mengen.
Daarmee kunnen we iets in de zorg van de lijst schrappen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
zo min mogelijk voor zo veel mogelijk geld.
Behalve als bestuurslid van een ouden van dagen huis oidquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Daarmee kunnen we iets in de zorg van de lijst schrappen.
he getsie, volkorenpasta. Als ik vroeg naar huis ga ga ik misschien wel proberen m'n eigen tagliatelle te maken. Als ik lang werk ga ik gewoon lekkere verse witte pasta kopen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Thanks. Die eten wij ook vanavondmet volkorenpasta
Neuh. Ik vond 't wel best.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Win!!! Voordeel benutten
Is die ene kerst/whateverkaart nog doorgestuurd?
Als de wekker om 0600 gaat dan ben ik op zijn zachtst gezegd niet zo blijquote:
Hier in NL kan je bij ekoplaza volkorenpasta kopen die net zo lekker is als witte pasta, merk is La Bio Idea. Die eet ik voor m'n lol! Misschien heb je die daar ook?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
he getsie, volkorenpasta. Als ik vroeg naar huis ga ga ik misschien wel proberen m'n eigen tagliatelle te maken. Als ik lang werk ga ik gewoon lekkere verse witte pasta kopen.
daar zou ik wel eens naar kunnen kijken...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hier in NL kan je bij ekoplaza volkorenpasta kopen die net zo lekker is als witte pasta, merk is La Bio Idea. Die eet ik voor m'n lol! Misschien heb je die daar ook?
Dat neemt lief wel voor zijn rekening. Zo houden we het universum in balansquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Daarmee kunnen we iets in de zorg van de lijst schrappen.
^^quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat lijkt me ideaal! Ik doe zoveel mogelijk voor weinig geld, hoe dom kan een mens eigenlijk zijn...
Dat komt omdat je altijd volkorenpasta eetquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet altijd volkorenpasta en vind het niet anders smaken?
Je snapt me welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat komt omdat je altijd volkorenpasta eet
Is ook nog een beetje vaagquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:22 schreef Perruche het volgende:
MC, het klinkt mij nogal vaag in de oren. Volgens mij is de mens er ook niet op gemaakt om een kip per dag weg te stouwen. Maar goed, jij liever dan ik!
Ik zit momenteel aan de sushi.
[..]
Behalve als bestuurslid van een ouden van dagen huis oid
quote:
Does not compute!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:37 schreef Viking84 het volgende:
Pff, mijn werk is zó saai vandaag. De uren kruipen voorbij. Nog 2,5 uur te gaan.
quote:
Je hebt ze een lesje kickboksen gegeven?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik was in de sportschool mezelf heel erg aan het afvragen of ik door zou gaan met mijn schema of niet. En toen kwam er een schoolklas met pubertjes binnen en was de keuze snel gemaakt.
Nu lig ik lekker in bed.
Hehequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:47 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Er is wel genoeg te doen, maar waar ik nu mee bezig ben is saaaaaaaaai en drooooooooog. Vanavond naar de fillum. Hoop ik dan
.
goedzo!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik was in de sportschool mezelf heel erg aan het afvragen of ik door zou gaan met mijn schema of niet. En toen kwam er een schoolklas met pubertjes binnen en was de keuze snel gemaakt.
Nu lig ik lekker in bed.
Can't...kill... must... ARRGGHquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Snel doodmaken voor ze zich voortplanten!
LGG (soort 'goede' bacterien) en een kuub suikerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:09 schreef MaJo het volgende:
Wat zit er in optimel en vifit waar ik niet tegen kan?drink al een tijd geen optimel meer omdat ik daar diaree van krijg maar dacht laat ik eens vifit proberen. En ja hoor, net weer een kwartier op de wc doorgebracht
Karnemelk heb ik nergens last van
Heb je zelf Indiaas gekookt? Zo ja, heb je een recept? Het is denk ik een van mijn favoriete keukens.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:19 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh trouwens! Veel te kort geslapenEn ik begin verkouden te worden want ik kwam met een snotneus mijn bed uit. Hopelijk wordt het in de loop van de dag beter
Lijstje gister:
O: havermoutshake
T: rijstwafels met ei
L: spinaziesalade met artisjokken, pompoensoep, beker karnemelk
T: rijstwafels en een handje nootjes
D: Indiaas met alles erop en eraan
T: koekela carrot cake en een colaatje light
*burps*
= werken met kerst en oud en nieuw?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
shit en nu ben ik toch al de hele tijd thuis blijven hangen![]()
Maar ik heb wel berekend hoe ik optimaal veel centjes in december kan krijgen dmv uitruil van andere dingen
Ik denk nachtdiensten met kerst en oud en nieuw.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
= werken met kerst en oud en nieuw?
Overwerken met kerst/O&Nquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik denk nachtdiensten met kerst en oud en nieuw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeee gelukkig niet zoveel. Wel dagdienst op 2e kerstdag en op nieuwjaar. Vooral dat laatste is minderquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik denk nachtdiensten met kerst en oud en nieuw.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:32 schreef Perruche het volgende:
geldvraagje:Afhankelijk van hoeveel je verdient, je gaat vaak leven naar hoeveel inkomen je hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
In absolute termen, als je het zou kunnen missen zeg maar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoeveel je verdient, je gaat vaak leven naar hoeveel inkomen je hebt.
Is toch goe?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:25 schreef Perruche het volgende:
Mijnes tot nu
O: dubbele bth kaas
T: nootjes en peperkoekje
L: sushi en misosoep
T: paprika en appel
S: bodybalance
D: ?? misschien dumplings met groente gevuld en vispakketjes erbij
Als je het kunt missen zie ik het probleem niet zo denk ik. Uitgeven is ook goed voor de economie enzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:35 schreef Perruche het volgende:
[..]
In absolute termen, als je het zou kunnen missen zeg maar.
geldvraagje:Als het alleen voor boodschappen zou zijn, zou ik het veel vinden. Dit valt wel mee toch? Verder wat Vaiz zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geldvraagje:Ik vind het vrij veel. Maar ligt er aan hoe vaak je uit eten gaat. Ik denk dat ik per maand ongeveer 200 in de supermarkt uitgeef. Dus daar zitten ook wel wat non-food dingen bij. (Wasmiddel deo schoonmaakmeuk enzo..) En ik let niet echt op prijzen eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen verplichte familiedingen echter is misschien ook wel watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geldvraagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Nou ja, het is meer dat ik het gewoon niet zo weet wat de norm is enzo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als je het kunt missen zie ik het probleem niet zo denk ik. Uitgeven is ook goed voor de economie enzoAls je daarnaast ook genoeg kunt sparen... Je werkt voor jezelf, dus je beslist denk ik ook zelf waar je prioriteiten liggen.
quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Motiefje niet zo, maar die stijl vind ik leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psies ja. En aangezien het er gister nog over ging hoe vreselijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Motiefje niet zo, maar die stijl vind ik leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., durf ik mn nieuwe suede laarsjes echt niet meer aan naar het werk![]()
Boks! Iedere keer neem ik me voor om te sparen, maar er komt altijd wel weer een rekening binnenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:42 schreef Xennia het volgende:
Ik heb echt zin om kleding te kopen en heb ook veel nodig, maar op de een of andere manier gaat al mijn geld op aan vaste lasten en boodschappen en financiele tegenvallers (zoals autoreparatie, belastingdienst). Ik heb denk ik dit hele jaar hooguit 200 euro uit gegeven aan kleding.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik vind het niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:46 schreef loveli het volgende:
Dus je zoekt werkschoenen met zuurvaste zool?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
oi dat is wel heel ernstigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat mistte ik wel op de opleiding, vrouwen
Die ene die er wel was die had dan weer de ballen verstand van allesWerd er op het MBO gewoon doorheen gedrukt op een manier die niet helemaal legaal was. En is uiteindelijk op het HBO gestrand ondanks allerlei extra hulp.
Ze siert nog wel mooi op het foldertje ter bevordering van meer vrouwen in de ICT
Ouch! Dat is geen leuke!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:48 schreef V1z0R het volgende:
Heb weer een rekening op de mat vanuit Leeuwarden, 122 waar je 80 mag
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:48 schreef loveli het volgende:
trolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je weet heus wat ik bedoel. En ik moet erop kunnen rennen.
Ik zie het verschil niet, buiten het motiefje. Maar ik heb ook niks met herenschoenen voor vrouwen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
trol![]()
Was nog half-serieus bedoeld. Kan me voorstellen dat schoenen met slipvaste zool enzo handig zijn. Nog eentje gevonden, maar die vind ik een beetje te voor mijn werk:quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
trol![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Was nog half-serieus bedoeld. Kan me voorstellen dat schoenen met slipvaste zool enzo handig zijn. Nog eentje gevonden, maar die vind ik een beetje te voor mijn werk:Ik vind dat beetje paardrijlaars meets BDSM...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook met antislip?
![]()
Loopt het verder wel soepel? Met samenwonen, huis verkopen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:42 schreef Xennia het volgende:
Ik heb echt zin om kleding te kopen en heb ook veel nodig, maar op de een of andere manier gaat al mijn geld op aan vaste lasten en boodschappen en financiele tegenvallers (zoals autoreparatie, belastingdienst). Ik heb denk ik dit hele jaar hooguit 200 euro uit gegeven aan kleding.
Composiet veiligheidsneus, antislip, antistatisch en schokabsorberend.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:59 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik vind dat beetje paardrijlaars meets BDSM...Ook met antislip?
![]()
En te lelijk voor woorden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Composiet veiligheidsneus, antislip, antistatisch en schokabsorberend.
Nee, nog geen een kijker gehad voor B. zijn huis. We hebben onlangs de vraagprijs laten zakken tot een spotprijs. Dan maar zijn huis met flink verlies verkopen en dan met 2 salarissen snel zijn schuld aflossen en dan eindelijk echt beginnen aan ons leven samen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Loopt het verder wel soepel? Met samenwonen, huis verkopen?
En verhuizen naar Apeldoorn is geen optie? Qua locatie zou ik het wel weten..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, nog geen een kijker gehad voor B. zijn huis. We hebben onlangs de vraagprijs laten zakken tot een spotprijs. Dan maar zijn huis met flink verlies verkopen en dan met 2 salarissen snel zijn schuld aflossen en dan eindelijk echt beginnen aan ons leven samen.
Het is wel wrang voor B. hoor. Hij heeft zo hard in zijn huis gewerkt, nieuwe badkamer, nieuwe keuken etc. erin en nu wordt zijn huis aangeboden voor bijna dezelfde prijs als toen hij het 10 jaar geleden kocht. Als bouwval.
Kutcrisis.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Was nog half-serieus bedoeld. Kan me voorstellen dat schoenen met slipvaste zool enzo handig zijn. Nog eentje gevonden, maar die vind ik een beetje te voor mijn werk:Dan kan ik beter deze dragen, die heb ik namelijk al. http://www.dune.co.uk/sla(...)t-prodslater10black/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ai dat is vervelend... Is verhuren geen optie? Want ik denk dat mensen helemaal niet willen kopen omdat er gewoon te veel onzekerheid is. Ook al is je huis echt goedkoop..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, nog geen een kijker gehad voor B. zijn huis. We hebben onlangs de vraagprijs laten zakken tot een spotprijs. Dan maar zijn huis met flink verlies verkopen en dan met 2 salarissen snel zijn schuld aflossen en dan eindelijk echt beginnen aan ons leven samen.
Het is wel wrang voor B. hoor. Hij heeft zo hard in zijn huis gewerkt, nieuwe badkamer, nieuwe keuken etc. erin en nu wordt zijn huis aangeboden voor bijna dezelfde prijs als toen hij het 10 jaar geleden kocht. Als bouwval.
Kutcrisis.
Lijkt een beetje op wat ik mijn kat als ontbijt geefquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:11 schreef Perruche het volgende:
Die brokjes vlees zien er echt vies uit, sorry
geldvraagje:Ik vind het tamelijk veel, maar als je het kan missen, gewoon doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Psies ja. En aangezien het er gister nog over ging hoe vreselijkOh dat heb ik ook es gedaan bij een arts, maar dat was tijdens een gastroscopie zonder verdovende spray, dus dat was z'n eigen schuldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., durf ik mn nieuwe suede laarsjes echt niet meer aan naar het werk![]()
Heb ik ook! Buikpijn na drinkontbijt bijv. Brrrrr. Karnemelk kan ik iedere dag wen halve liter van opquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:09 schreef MaJo het volgende:
Wat zit er in optimel en vifit waar ik niet tegen kan?drink al een tijd geen optimel meer omdat ik daar diaree van krijg maar dacht laat ik eens vifit proberen. En ja hoor, net weer een kwartier op de wc doorgebracht
Karnemelk heb ik nergens last van
Zoetstof is het antwoord in het geval van optimel. Kan ik ook niet zo goed tegen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:30 schreef Probability het volgende:
[..]
Heb ik ook! Buikpijn na drinkontbijt bijv. Brrrrr. Karnemelk kan ik iedere dag wen halve liter van op
Ja dat is er. Tijdens pauzes mag je naar de rookpalen voor de parkeergarage & personeelsingang. Indien het rustig is. Er is forse sociale controle op roken onder het werk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:31 schreef Viking84 het volgende:
Algemeen vraagje: hebben jullie op het werk ook een beleid m.b.t. rookpauzes? Hier collega's die rustig vijf keer per dag 20 minuten weg blijven. Ehm, dat is ruim 1,5 uur arbeidstijd
Roken doe je in je pauze in het rookhok. Etenspauze = 30 minuten, koffie = 15. Dus flink inhaleren om 2 peuken weg te werken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:31 schreef Viking84 het volgende:
Algemeen vraagje: hebben jullie op het werk ook een beleid m.b.t. rookpauzes? Hier collega's die rustig vijf keer per dag 20 minuten weg blijven. Ehm, dat is ruim 1,5 uur arbeidstijd
Ohquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Roken doe je in je pauze in het rookhok. Etenspauze = 30 minuten, koffie = 15. Dus flink inhaleren om 2 peuken weg te werken.
Nee niet echt (en dan zouden we nog met mijn koophuis in Utrecht zitten, al is de markt hier ietsjes beter). Ik ben in mijn leven al zo vaak verhuisd en geemigreerd en geremigreerd. Ik ben blij dat ik eindelijk ''wortels'' heb en een kring mensen om me heen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:05 schreef loveli het volgende:
[..]
En verhuizen naar Apeldoorn is geen optie? Qua locatie zou ik het wel weten..
In het uiterste geval is verhuren een optie, maar liever niet. Als je het legaal wilt doen, krijg je een hoop gedoe met hypotheekverstrekker, al gaan ze daar ook dingen in veranderen politiek gezien waardoor het makkelijker wordt. Maar je blijft toch huisbaas en verantwoordelijk, je weet niet hoe die mensen je huis achterlaten en ook niet of ze daadwerkelijk een beetje meewerken als je kijkers krijgt etc.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:13 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ai dat is vervelend... Is verhuren geen optie? Want ik denk dat mensen helemaal niet willen kopen omdat er gewoon te veel onzekerheid is. Ook al is je huis echt goedkoop..
Dat idd! Ik doe als pauze tig keer naar de waterkoker lopen voor theequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:43 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb geen enkele collega die rookt!
Als het goed is geef je met twee samenwonend minder uit voor eten en drinken enzo p.p. dan wanneer je op jezelf woont. Als 't goed isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dit is waarom ik weiger van rij te wisselen in supermarkten enzo
[ afbeelding ]
Verder, schoenen die langskwamen zijn niet zo mijn ding. En ik vond in eerste instantie ¤500pp niet zo veel voor boodschappen/uit eten/kleding, terwijl ik ¤1000 voor M. en mij samen eigenlijk wel als erg veel vind klinkenDus daar heb je nog niks aan
Ik heb ook altijd het talent in de verkeerde rij van de supermarkt te gaan staan. Laatst nog stond ik achter een vrouw met 5 boodschappen op de band. Toen ik mijn spullen had uitgestald, ging ze tussen al haar boodschappen een bordje zetten en wilde ze alles apart afrekenen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Verder, schoenen die langskwamen zijn niet zo mijn ding. En ik vond in eerste instantie ¤500pp niet zo veel voor boodschappen/uit eten/kleding, terwijl ik ¤1000 voor M. en mij samen eigenlijk wel als erg veel vind klinkenDus daar heb je nog niks aan
In mijn geval slechte bacteriën dusquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:11 schreef the85mc het volgende:
[..]
LGG (soort 'goede' bacterien) en een kuub suiker
Ik kies altijd de rij met de meeste mannenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd het talent in de verkeerde rij van de supermarkt te gaan staan. Laatst nog stond ik achter een vrouw met 5 boodschappen op de band. Toen ik mijn spullen had uitgestald, ging ze tussen al haar boodschappen een bordje zetten en wilde ze alles apart afrekenen.
Als je samenwoont, ben je nooit precies het dubbele kwijt aan eten vind ik. Voor 1 persoon koken is veel duurder.
Mijn vriend kiest altijd die met het mooiste kassa-meisjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik kies altijd de rij met de meeste mannen
haha die .gif. Gaat hier ook altijd zoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wat reclame makers je wijs maken. Als je dan toch zoiets wilt drinken maak dan zelf karnemelk met verse fruitsap. Daar zitten veel minder ingedienten in en is nog lekker ook !quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
In mijn geval slechte bacteriën dusmaar zit daar echt zoveel suiker in? Dacht dat het wel gezond was?
Herkenbaar verhaal, Freud en ik leven sl drie en een half jaar zoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
Kutcrisis.
^^quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oei wat een lelijk schoeisel zie ik voorbij komen.
Verder eigenlijk niks te melden.
True thatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als het goed is geef je met twee samenwonend minder uit voor eten en drinken enzo p.p. dan wanneer je op jezelf woont. Als 't goed is
Oh, dat red ik ook absoluut niet. Denk dat ik 'vroeger' iets van ¤200-250/maand uitgaf aan kleding.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:30 schreef MarMar het volgende:
500 per maand aan kleren, jemig, dan zou ik elke maand een nieuwe jurk kunnen en en en *droom*
De teller voor mezelf dit jaar zit ongeveer op de 300 denk ik, meeste gaat naar de meiden, die groeien eruit, ik niet als het goed isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
True that
En waarschijnlijk ook wasmiddel/poetsspul/..., Toch wel logisch dan
[..]
Oh, dat red ik ook absoluut niet. Denk dat ik 'vroeger' iets van ¤200-250/maand uitgaf aan kleding.
Nu is dat sowieso een stuk minder, want wil niet teveel uitgeven aan zwangerschapskleding. Daarbij zijn we ook nog eens bewust zuiniger gaan leven. Dus verwacht dat ik 'straks' ook niet meer zoveel aan kleding ga uitgeven als eerst
Ik heb een paar broeken/shirtjes 'extra' moeten kopen voor naar het werk. Idem voor een 'net' jurkje (voor tijdens de diploma-uitreikingen). Maar dan nog was het steeds redelijk goedkoopquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:40 schreef MarMar het volgende:
[..]
De teller voor mezelf dit jaar zit ongeveer op de 300 denk ik, meeste gaat naar de meiden, die groeien eruit, ik niet als het goed is
Zwangerschapskleding heb ik ook nooit teveel aan uitgegeven, 1 of 2 broeken en een voedingsbh en rest gewoon van stofjes die mee willen rekken. Ik vind de meeste zwangerschapskleding ook veel te truttig.
Slimquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:44 schreef MarMar het volgende:
Ik heb nog een paar jurken van 10 jaar oud en die draag ik ook nog![]()
Gelukkig dat ik niet alles weggegooid heb toen ik ze niet meer pastte.
Anders doe je als stunt rubberen laarzen aan en zo'n bloemetjes jurk aan met een schort erover en doe je je voor als ma Flodderquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
SlimIk heb ook nog een berg kleding van toen ik een maat of 1-2 kleiner had. Streven is om daar straks weer in te gaan passen
Vraagje trouwens, over twee weken heb ik een bruiloft van M.'s nichtje. Iemand enig idee hoe je Nuggs een beetje feestelijk kunt combineren zonder dat het meteen staat als een vlag op een modderschuit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |