het 'was' biefstuk, maar het lijkt idd nu op rauw soepvlees..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:11 schreef Perruche het volgende:
Die brokjes vlees zien er echt vies uit, sorry
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan zit er niets anders op dan wild scoren in de supermarkt.
quote:
Ah dan is Utrecht een dezer dagen, maar nu geen tijd meerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Was in Rotterdam.
Drummen maakt je potentieel schattig.Hangt een beetje van je looks af.
Calcium uit zuivel is lastig op te nemen. Uit bijv. broccoli gaat dat veel beter!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:36 schreef the85mc het volgende:
Ik volg ook niet heel strikt paleo maar wil granen wat uit mn dieet halen, als vervanging worden het noten. Eigenlijk wordt het vooral groente, fruit, vlees noten en klein beetje zuivel (voor calcium). Minder bewerkt voer iig.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Calcium uit zuivel is lastig op te nemen. Uit bijv. broccoli gaat dat veel beter!
dat heb ik elke dag... Vind ik eigenlijk ook maar niks..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:41 schreef Perruche het volgende:
Ik ben vandaag het enige meisje op kantoor. Heb ik zo'n hekel aan! Maar goed, 1 dagje maar!
Ja een kippenhok hoeft ook niet, maar dit is wel erg eenzaamquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:56 schreef Skoap het volgende:
[..]
dat heb ik elke dag... Vind ik eigenlijk ook maar niks..
Dat mistte ik wel op de opleiding, vrouwenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:56 schreef Skoap het volgende:
[..]
dat heb ik elke dag... Vind ik eigenlijk ook maar niks..
Onze enige man op de afdeling heeft intern een andere baan gekregen. Nu is het women only, jammer! Er komt wel iemand bij, maar ik weet al dat 2 van de sollicitanten vrouw zijn. En maandag weer werken!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja een kippenhok hoeft ook niet, maar dit is wel erg eenzaam.
Oh, wat een goed ideequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:55 schreef Jagärtrut het volgende:
ik denk dat wij vanavond champignonragout eten, mt pasta.
*kuch*quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:09 schreef the85mc het volgende:
Lunch: sla, tomaat, kip, ei. Beetje nootjes voor dabei. Vanmiddag tussendoor wat fruit. Gaat me niet om lowcarb, maar minder bewerkt voedsel. Wel apart dat als je weinig bewerkt eten eet dan je dan bijna gelijk low carb gaat. tenzij je natuurlijk honing overal over heen gooit
En hoe toepasselijk: vandaag postte een vriend dit op FB. En die zou ik nou niet bepaald als voedingsbewust omschrijven.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Meh...
Vond het hier wel mooi op zn plek
Edit: 'the unhappy truth about soda'
wat doe jij dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:12 schreef _aurum_ het volgende:
Ik hoorde van de week dat ik op dit moment de enige vrouw ben wereldwijd die doet wat ik doe. I'm all alooooooooone
Wij hebben een afdelingssecretaresse en een HR dame, maar ik heb niks met die 2. Ik werk echt veeeel liever met mannen
ja, deze! http://www.kayotic.nl/blog/parmesan-mushroom-ragoutquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, wat een goed ideeheb je daar 'n goed receptje voor?
Nom, dat vind ik ook wel een goed idee!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, deze! http://www.kayotic.nl/blog/parmesan-mushroom-ragout
@ MC: het brood wat ik eet is ook compleet onbewerkt. Meel (wit en rogge), water en zout. Zuurdezem zelfgemaakt door meel en water te mengen.
zo min mogelijk voor zo veel mogelijk geld.quote:
Gaat iig een hoop troep uit als je onbewerkt gaat. Bij de natuurwinkel of toko is ook een hoop leuk spul te vinden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:09 schreef the85mc het volgende:
Lunch: sla, tomaat, kip, ei. Beetje nootjes voor dabei. Vanmiddag tussendoor wat fruit. Gaat me niet om lowcarb, maar minder bewerkt voedsel. Wel apart dat als je weinig bewerkt eten eet dan je dan bijna gelijk low carb gaat. tenzij je natuurlijk honing overal over heen gooit
dat lijkt me ideaal! Ik doe zoveel mogelijk voor weinig geld, hoe dom kan een mens eigenlijk zijn...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
zo mijn mogelijk voor zo veel mogelijk geld.
Win!!! Voordeel benuttenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:12 schreef _aurum_ het volgende:
Ik hoorde van de week dat ik op dit moment de enige vrouw ben wereldwijd die doet wat ik doe. I'm all alooooooooone
Wij hebben een afdelingssecretaresse en een HR dame, maar ik heb niks met die 2. Ik werk echt veeeel liever met mannen
ik ga er vanuit dat we allebei doen wat we leuk vinden en dat is het belangrijkst toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat lijkt me ideaal! Ik doe zoveel mogelijk voor weinig geld, hoe dom kan een mens eigenlijk zijn...
dat klopt. Meestal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat we allebei doen wat we leuk vinden en dat is het belangrijkst toch?
Thanks. Die eten wij ook vanavondquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, deze! http://www.kayotic.nl/blog/parmesan-mushroom-ragout
@ MC: het brood wat ik eet is ook compleet onbewerkt. Meel (wit en rogge), water en zout. Zuurdezem zelfgemaakt door meel en water te mengen.
Daarmee kunnen we iets in de zorg van de lijst schrappen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
zo min mogelijk voor zo veel mogelijk geld.
Behalve als bestuurslid van een ouden van dagen huis oidquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Daarmee kunnen we iets in de zorg van de lijst schrappen.
he getsie, volkorenpasta. Als ik vroeg naar huis ga ga ik misschien wel proberen m'n eigen tagliatelle te maken. Als ik lang werk ga ik gewoon lekkere verse witte pasta kopen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Thanks. Die eten wij ook vanavondmet volkorenpasta
Neuh. Ik vond 't wel best.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Win!!! Voordeel benutten
Is die ene kerst/whateverkaart nog doorgestuurd?
Als de wekker om 0600 gaat dan ben ik op zijn zachtst gezegd niet zo blijquote:
Hier in NL kan je bij ekoplaza volkorenpasta kopen die net zo lekker is als witte pasta, merk is La Bio Idea. Die eet ik voor m'n lol! Misschien heb je die daar ook?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
he getsie, volkorenpasta. Als ik vroeg naar huis ga ga ik misschien wel proberen m'n eigen tagliatelle te maken. Als ik lang werk ga ik gewoon lekkere verse witte pasta kopen.
daar zou ik wel eens naar kunnen kijken...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hier in NL kan je bij ekoplaza volkorenpasta kopen die net zo lekker is als witte pasta, merk is La Bio Idea. Die eet ik voor m'n lol! Misschien heb je die daar ook?
Dat neemt lief wel voor zijn rekening. Zo houden we het universum in balansquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Daarmee kunnen we iets in de zorg van de lijst schrappen.
^^quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat lijkt me ideaal! Ik doe zoveel mogelijk voor weinig geld, hoe dom kan een mens eigenlijk zijn...
Dat komt omdat je altijd volkorenpasta eetquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet altijd volkorenpasta en vind het niet anders smaken?
Je snapt me welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat komt omdat je altijd volkorenpasta eet
Is ook nog een beetje vaagquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:22 schreef Perruche het volgende:
MC, het klinkt mij nogal vaag in de oren. Volgens mij is de mens er ook niet op gemaakt om een kip per dag weg te stouwen. Maar goed, jij liever dan ik!
Ik zit momenteel aan de sushi.
[..]
Behalve als bestuurslid van een ouden van dagen huis oid
quote:
Does not compute!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:37 schreef Viking84 het volgende:
Pff, mijn werk is zķ saai vandaag. De uren kruipen voorbij. Nog 2,5 uur te gaan.
quote:
Je hebt ze een lesje kickboksen gegeven?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik was in de sportschool mezelf heel erg aan het afvragen of ik door zou gaan met mijn schema of niet. En toen kwam er een schoolklas met pubertjes binnen en was de keuze snel gemaakt.
Nu lig ik lekker in bed.
Hehequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:47 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Er is wel genoeg te doen, maar waar ik nu mee bezig ben is saaaaaaaaai en drooooooooog. Vanavond naar de fillum. Hoop ik dan
.
goedzo!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik was in de sportschool mezelf heel erg aan het afvragen of ik door zou gaan met mijn schema of niet. En toen kwam er een schoolklas met pubertjes binnen en was de keuze snel gemaakt.
Nu lig ik lekker in bed.
Can't...kill... must... ARRGGHquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Snel doodmaken voor ze zich voortplanten!
LGG (soort 'goede' bacterien) en een kuub suikerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:09 schreef MaJo het volgende:
Wat zit er in optimel en vifit waar ik niet tegen kan?drink al een tijd geen optimel meer omdat ik daar diaree van krijg maar dacht laat ik eens vifit proberen. En ja hoor, net weer een kwartier op de wc doorgebracht
Karnemelk heb ik nergens last van
Heb je zelf Indiaas gekookt? Zo ja, heb je een recept? Het is denk ik een van mijn favoriete keukens.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:19 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh trouwens! Veel te kort geslapenEn ik begin verkouden te worden want ik kwam met een snotneus mijn bed uit. Hopelijk wordt het in de loop van de dag beter
Lijstje gister:
O: havermoutshake
T: rijstwafels met ei
L: spinaziesalade met artisjokken, pompoensoep, beker karnemelk
T: rijstwafels en een handje nootjes
D: Indiaas met alles erop en eraan
T: koekela carrot cake en een colaatje light
*burps*
= werken met kerst en oud en nieuw?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
shit en nu ben ik toch al de hele tijd thuis blijven hangen![]()
Maar ik heb wel berekend hoe ik optimaal veel centjes in december kan krijgen dmv uitruil van andere dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |