goedzo!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik was in de sportschool mezelf heel erg aan het afvragen of ik door zou gaan met mijn schema of niet. En toen kwam er een schoolklas met pubertjes binnen en was de keuze snel gemaakt.
Nu lig ik lekker in bed.
Can't...kill... must... ARRGGHquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Snel doodmaken voor ze zich voortplanten!
LGG (soort 'goede' bacterien) en een kuub suikerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:09 schreef MaJo het volgende:
Wat zit er in optimel en vifit waar ik niet tegen kan?drink al een tijd geen optimel meer omdat ik daar diaree van krijg maar dacht laat ik eens vifit proberen. En ja hoor, net weer een kwartier op de wc doorgebracht
Karnemelk heb ik nergens last van
Heb je zelf Indiaas gekookt? Zo ja, heb je een recept? Het is denk ik een van mijn favoriete keukens.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:19 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh trouwens! Veel te kort geslapenEn ik begin verkouden te worden want ik kwam met een snotneus mijn bed uit. Hopelijk wordt het in de loop van de dag beter
Lijstje gister:
O: havermoutshake
T: rijstwafels met ei
L: spinaziesalade met artisjokken, pompoensoep, beker karnemelk
T: rijstwafels en een handje nootjes
D: Indiaas met alles erop en eraan
T: koekela carrot cake en een colaatje light
*burps*
= werken met kerst en oud en nieuw?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
shit en nu ben ik toch al de hele tijd thuis blijven hangen![]()
Maar ik heb wel berekend hoe ik optimaal veel centjes in december kan krijgen dmv uitruil van andere dingen
Ik denk nachtdiensten met kerst en oud en nieuw.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
= werken met kerst en oud en nieuw?
Overwerken met kerst/O&Nquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik denk nachtdiensten met kerst en oud en nieuw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeee gelukkig niet zoveel. Wel dagdienst op 2e kerstdag en op nieuwjaar. Vooral dat laatste is minderquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik denk nachtdiensten met kerst en oud en nieuw.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:32 schreef Perruche het volgende:
geldvraagje:Afhankelijk van hoeveel je verdient, je gaat vaak leven naar hoeveel inkomen je hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
In absolute termen, als je het zou kunnen missen zeg maar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoeveel je verdient, je gaat vaak leven naar hoeveel inkomen je hebt.
Is toch goe?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:25 schreef Perruche het volgende:
Mijnes tot nu
O: dubbele bth kaas
T: nootjes en peperkoekje
L: sushi en misosoep
T: paprika en appel
S: bodybalance
D: ?? misschien dumplings met groente gevuld en vispakketjes erbij
Als je het kunt missen zie ik het probleem niet zo denk ik. Uitgeven is ook goed voor de economie enzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:35 schreef Perruche het volgende:
[..]
In absolute termen, als je het zou kunnen missen zeg maar.
geldvraagje:Als het alleen voor boodschappen zou zijn, zou ik het veel vinden. Dit valt wel mee toch? Verder wat Vaiz zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geldvraagje:Ik vind het vrij veel. Maar ligt er aan hoe vaak je uit eten gaat. Ik denk dat ik per maand ongeveer 200 in de supermarkt uitgeef. Dus daar zitten ook wel wat non-food dingen bij. (Wasmiddel deo schoonmaakmeuk enzo..) En ik let niet echt op prijzen eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |