dat heb ik elke dag... Vind ik eigenlijk ook maar niks..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:41 schreef Perruche het volgende:
Ik ben vandaag het enige meisje op kantoor. Heb ik zo'n hekel aan! Maar goed, 1 dagje maar!
Ja een kippenhok hoeft ook niet, maar dit is wel erg eenzaamquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:56 schreef Skoap het volgende:
[..]
dat heb ik elke dag... Vind ik eigenlijk ook maar niks..
Dat mistte ik wel op de opleiding, vrouwenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:56 schreef Skoap het volgende:
[..]
dat heb ik elke dag... Vind ik eigenlijk ook maar niks..
Onze enige man op de afdeling heeft intern een andere baan gekregen. Nu is het women only, jammer! Er komt wel iemand bij, maar ik weet al dat 2 van de sollicitanten vrouw zijn. En maandag weer werken!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja een kippenhok hoeft ook niet, maar dit is wel erg eenzaam.
Oh, wat een goed ideequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:55 schreef Jagärtrut het volgende:
ik denk dat wij vanavond champignonragout eten, mt pasta.
*kuch*quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:09 schreef the85mc het volgende:
Lunch: sla, tomaat, kip, ei. Beetje nootjes voor dabei. Vanmiddag tussendoor wat fruit. Gaat me niet om lowcarb, maar minder bewerkt voedsel. Wel apart dat als je weinig bewerkt eten eet dan je dan bijna gelijk low carb gaat. tenzij je natuurlijk honing overal over heen gooit
En hoe toepasselijk: vandaag postte een vriend dit op FB. En die zou ik nou niet bepaald als voedingsbewust omschrijven.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Meh...
Vond het hier wel mooi op zn plek
Edit: 'the unhappy truth about soda'
wat doe jij dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:12 schreef _aurum_ het volgende:
Ik hoorde van de week dat ik op dit moment de enige vrouw ben wereldwijd die doet wat ik doe. I'm all alooooooooone
Wij hebben een afdelingssecretaresse en een HR dame, maar ik heb niks met die 2. Ik werk echt veeeel liever met mannen
ja, deze! http://www.kayotic.nl/blog/parmesan-mushroom-ragoutquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, wat een goed ideeheb je daar 'n goed receptje voor?
Nom, dat vind ik ook wel een goed idee!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, deze! http://www.kayotic.nl/blog/parmesan-mushroom-ragout
@ MC: het brood wat ik eet is ook compleet onbewerkt. Meel (wit en rogge), water en zout. Zuurdezem zelfgemaakt door meel en water te mengen.
zo min mogelijk voor zo veel mogelijk geld.quote:
Gaat iig een hoop troep uit als je onbewerkt gaat. Bij de natuurwinkel of toko is ook een hoop leuk spul te vinden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:09 schreef the85mc het volgende:
Lunch: sla, tomaat, kip, ei. Beetje nootjes voor dabei. Vanmiddag tussendoor wat fruit. Gaat me niet om lowcarb, maar minder bewerkt voedsel. Wel apart dat als je weinig bewerkt eten eet dan je dan bijna gelijk low carb gaat. tenzij je natuurlijk honing overal over heen gooit
dat lijkt me ideaal! Ik doe zoveel mogelijk voor weinig geld, hoe dom kan een mens eigenlijk zijn...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
zo mijn mogelijk voor zo veel mogelijk geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |