Als ik dat hier ga showen dan schrikken nieuwe slankies zich rot. DAFUQ? En dan draaien ze om en komen ze niet meer terug hier, want blijkbaar is dat Slank heul niet zo effectiefquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]Jij hebt een monsterbuikje die je ons niet showt!
Show us yer belleh! BELLUUUHHHH!
Ik moest dus speciaal naar het buikentopic er voor... Ik kom niet graag in OUD en zulks..
Vind 'm in ieder geval tof!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als ik dat hier ga showen dan schrikken nieuwe slankies zich rot. DAFUQ? En dan draaien ze om en komen ze niet meer terug hier, want blijkbaar is dat Slank heul niet zo effectief![]()
Maar yeh, wordt steeds dikkere bellehBenieuwd hoeveel het nog verder gaat oprekken. Vandaag 36 weken, dus nog maar 4 weken tot D-Day
Melatonine, hoge dosering.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge. Bizar slecht geslapen. Wakker gelegen van 01:20 tot 04:45 ofzo. Maar eens zien hoe ik de dag doorkom.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:08 schreef MarMar het volgende:
Gister had ik tijdens mijn wandeling ruzie met een eekhoorntje![]()
Ik zag het beestje zitten in een boom en toen hij mij spotte ging hij een boom verderop, dus ik stapje opzij om te gluren.
Beestje springt nog een boom verder, ik nog een stapje die kant op en toen gingie boos piepen naar me met een dikke staart, echt cuteness de max
Vanmiddag neem ik een camera mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:28 schreef Viking84 het volgende:
Nu kijk ik elke ochtend of ik Goodbye zie lopen
Dat was om kwart over 7 iddquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]Ik ben vrij vandaag.
![]()
En meestal ook niet zo vroeg als afgelopen dinsdag.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:22 schreef Viking84 het volgende:
Eigenlijk ben ik gek dat ik elke dag om om 7:15 al in Utrecht ben.
Zo grappig, die telefoonposts van jouquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:26 schreef Perruche het volgende:
Mooi lijstje GB'tje, en beterschap! Ik ga me even mentaal voordereiden. Weet gelukkig we'll dat de zenuwen over zijn het moment dat ik er Ben, maar toch!
Voel me vaak wat opgeblazen bij stress, maar wellicht is dat ook omidat ik makkelijker stress tijdens tijd vd maandquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:17 schreef loveli het volgende:
Vroeg me af welke invloed zenuwen op de blouse hadden. Tijd voor koffie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |