abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117834575
Truste Slankies. Ik ga pitten :z Mooie dromen enzo!
Ja doei.
pi_117835193
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
Truste Slankies. Ik ga pitten :z Mooie dromen enzo!
Same here! Morgen direct om half 9 een afspraak en de wake up light is er nog niet dus ik moet mezelf uit bed schoppen :+
pi_117835458
Slaap lekker meiden :*

Vaiz O+
pi_117835461
Ohai!

Sportboks met aurum. Broek vergeten in de sportschool, kon een mannebroek maat S lenen. Zat strak rond de benen niet normaal, kon niet lekker squatten. Maar goed wel gegaan, volgende week weer! *O*.

Majo, rome ben ik idd recent geweest, maar weet niet meer zoveel dingen. We zijn naar de palatine hill met colosseum geweest, veel rondgelopen eigenlijk, er zit een heel goede pizzeria bij Campo dei Fiori. Verder veel ijs en cannoli eten en ik vond bij het gebied van Ottaviano (de metro) veel leuke en goedkope restaurantjes zitten als je van het vaticaan "weg" loopt, zeg maar. Verder vaticaan natuurlijk, daar waren wij een dag zoet mee. Ga ook naar Trastevere, heerlijk eten, er zit een supergoed restaurantje, Da Augusto waar je echt moet eten, zo lekker!! En er zit daar ook een ijszaak maar ben de naam kwijt, ze hadden er rodedruivenijs met een lichte zweem van balsamico :~. Oh en piazza navona is superleuk.

Edit; en aperitivo is in mijn ervaring niet bedoeld om je als buitenlander stampvol te eten, alhoewel velen dat wel doen :P

Verder ben ik gelukkig dat ik in Viz zijn lijstje zit en ga ik nu opruimen & slapen, morgen d-day whohoo.
pi_117835767
Effe topic doorgebladerd, gelachen om Vaiz zijn slankies-hoop :+ en het commentaar daarop :D, n.a.v. een andere post ineens zin in vis gekregen (dat is wel irritant), en bedacht dat ik ook eens ga opletten of ik reageer op stevia :s)

Hier verder weinig spannends. Vandaag bij schoonzusje & baby langs geweest, nieuw topmatras besteld (nasa traagschuim, Martijn deukt het huidige(pas een paar maandjes oude) topmatras iets te enthousiast in :'), en morgen komt eindelijk mijn nieuwe stoel binnen. Denk ik. Hoop ik :)

Morgen ga ik wat aanrommelen in huis, keukenmuurtje verven, wat andere klusjes doen, en 's avonds lekker gezond eten bij mijn ouders.

En ehrm, welterusten voor nu! :) O+
pi_117835795
Perr :') "ik weet niet zoveel meer.."

En ik denk bij ASS aan autisme spectrum stoornissen :D maar we zijn nog alive and kicking! Novem ook trouwens, al is t niet in de online wereld ;)

Truste!
Be someone that makes you happy
pi_117835948
Oh! En wake-up light hebben we ook :Y Tijd terug cadeau gedaan aan mijn ouders, met kerst, maar die vinden het zelf niet fijn. Dus wij hebben m nu sinds een weekje in gebruik :)

Vind vooral de geluidjes prettig. Worden nu wakker met de kikkers. Al lacht M. me altijd uit want volgens hem zijn het eenden. Terwijl het plaatje toch echt wel een kikker laat zien :{w

Lastig om te zeggen of ik veel uitgeruster ben alleen. Aangezien ik niet werk atm, en sowieso 4 a 5x/nacht wakker word om te plassen, is het moeilijk om te zeggen hoe de lamp zou werken in mijn 'normale toestand' :)
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 22:42:50 #208
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117835988
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:33 schreef Perruche het volgende:
Ohai!

Sportboks met aurum. Broek vergeten in de sportschool, kon een mannebroek maat S lenen. Zat strak rond de benen niet normaal, kon niet lekker squatten. Maar goed wel gegaan, volgende week weer! *O*.

Majo, rome ben ik idd recent geweest, maar weet niet meer zoveel dingen. We zijn naar de palatine hill met colosseum geweest, veel rondgelopen eigenlijk, er zit een heel goede pizzeria bij Campo dei Fiori. Verder veel ijs en cannoli eten en ik vond bij het gebied van Ottaviano (de metro) veel leuke en goedkope restaurantjes zitten als je van het vaticaan "weg" loopt, zeg maar. Verder vaticaan natuurlijk, daar waren wij een dag zoet mee. Ga ook naar Trastevere, heerlijk eten, er zit een supergoed restaurantje, Da Augusto waar je echt moet eten, zo lekker!! En er zit daar ook een ijszaak maar ben de naam kwijt, ze hadden er rodedruivenijs met een lichte zweem van balsamico :~. Oh en piazza navona is superleuk.

Edit; en aperitivo is in mijn ervaring niet bedoeld om je als buitenlander stampvol te eten, alhoewel velen dat wel doen :P

Verder ben ik gelukkig dat ik in Viz zijn lijstje zit en ga ik nu opruimen & slapen, morgen d-day whohoo.
Thanks voor de tips ^O^ Dat ijs klinkt te lekker :9

En ik zou dat apperitivo inderdaad niet gebruiken als echt avondeten maar meer voor wat hapjes erbij :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_117836232
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:42 schreef MaJo het volgende:

[..]

Thanks voor de tips ^O^ Dat ijs klinkt te lekker :9

En ik zou dat apperitivo inderdaad niet gebruiken als echt avondeten maar meer voor wat hapjes erbij :)
Ja het is natuurlijk wel dat je overdag warm kan eten, dat is goedkoper enzo. En dan heb je in de avond genoeg aan de aperitivo zeg maar. Mijn italiaanse periode deden we ook vaak aperitivo maar dat was dan rond een uur of 18:00, lekker in het zonnetje met een negroni (dat is trouwens superlekker, beetje bitter drankje wat veel wordt gedronken bij aperitivo) en dan lekker hapjes erbij. En dan erna in casa di mama nog ff polpette uit de pam snacken :9 ach die goeie ouwe tijd.
Typisch Romeins gerecht is trouwens saltimbocca alla romana en spaghetti cacio e pepe, ik wil het woord lekker niet weer noemen maar omnomnom! En als je "groenten van de dag" besteld krijg je altijd spinazie :'). Ook superlekker is daar de insalata caprese, die komt origineel van het eiland Capri wat niet zo ver van Rome ligt dus dat is ook wel weer leuk.

Anyway ik hou op, ik moet nu alweer terug O+ Italie O+.

Als je trouwens terugvliegt met KLM zit er bij de "B" gates een heel goede ijssalon, dat was niet gelogen mijn lekkerste chocoladeijsje van de twee weken. En je kan in Rome heel makkelijk met de bus, misschien zeker met jouw ME handig om niet te vertrouwen op de metro want die komt bijna nergens maar om even de busroutes uit te zoeken!
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 22:56:40 #210
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117836886
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:46 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja het is natuurlijk wel dat je overdag warm kan eten, dat is goedkoper enzo. En dan heb je in de avond genoeg aan de aperitivo zeg maar. Mijn italiaanse periode deden we ook vaak aperitivo maar dat was dan rond een uur of 18:00, lekker in het zonnetje met een negroni (dat is trouwens superlekker, beetje bitter drankje wat veel wordt gedronken bij aperitivo) en dan lekker hapjes erbij. En dan erna in casa di mama nog ff polpette uit de pam snacken :9 ach die goeie ouwe tijd.
Typisch Romeins gerecht is trouwens saltimbocca alla romana en spaghetti cacio e pepe, ik wil het woord lekker niet weer noemen maar omnomnom! En als je "groenten van de dag" besteld krijg je altijd spinazie :'). Ook superlekker is daar de insalata caprese, die komt origineel van het eiland Capri wat niet zo ver van Rome ligt dus dat is ook wel weer leuk.

Anyway ik hou op, ik moet nu alweer terug O+ Italie O+.

Als je trouwens terugvliegt met KLM zit er bij de "B" gates een heel goede ijssalon, dat was niet gelogen mijn lekkerste chocoladeijsje van de twee weken. En je kan in Rome heel makkelijk met de bus, misschien zeker met jouw ME handig om niet te vertrouwen op de metro want die komt bijna nergens maar om even de busroutes uit te zoeken!
Heb je in Rome gewoond? Je weet er veel vanaf ^O^ En caprese ben ik sowieso aan verslaafd :9
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 10 oktober 2012 @ 22:57:17 #211
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117836926
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:39 schreef Nallie het volgende:
Perr :') "ik weet niet zoveel meer.."

En ik denk bij ASS aan autisme spectrum stoornissen :D maar we zijn nog alive and kicking! Novem ook trouwens, al is t niet in de online wereld ;)

Truste!
Beroepsdeformatie :D

Yay, doe haar de groetjes :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_117836997
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Effe topic doorgebladerd, gelachen om Vaiz zijn slankies-hoop :+ en het commentaar daarop :D, n.a.v. een andere post ineens zin in vis gekregen (dat is wel irritant), en bedacht dat ik ook eens ga opletten of ik reageer op stevia :s)

Hier verder weinig spannends. Vandaag bij schoonzusje & baby langs geweest, nieuw topmatras besteld (nasa traagschuim, Martijn deukt het huidige(pas een paar maandjes oude) topmatras iets te enthousiast in :'), en morgen komt eindelijk mijn nieuwe stoel binnen. Denk ik. Hoop ik :)

Morgen ga ik wat aanrommelen in huis, keukenmuurtje verven, wat andere klusjes doen, en 's avonds lekker gezond eten bij mijn ouders.

En ehrm, welterusten voor nu! :) O+
}:| Jij hebt een monsterbuikje die je ons niet showt! O+

Show us yer belleh! BELLUUUHHHH!

Ik moest dus speciaal naar het buikentopic er voor... Ik kom niet graag in OUD en zulks..
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_117837459
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:56 schreef MaJo het volgende:

[..]

Heb je in Rome gewoond? Je weet er veel vanaf ^O^ En caprese ben ik sowieso aan verslaafd :9
Nee 4 dagen geweest :P
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:06:23 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117837524
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

}:| Jij hebt een monsterbuikje die je ons niet showt! O+

Show us yer belleh! BELLUUUHHHH!

Ik moest dus speciaal naar het buikentopic er voor... Ik kom niet graag in OUD en zulks..
Nieuwsgierig aagje ging prompt naar buikentopic natuurlijk :') :+ Cocobuik O+ Gaat hard hee! En ik zag een Milady! *O*
pi_117837742
Wus ik dus ook niet maar LB ook inderdaad, bellluuuhs! O+
Zou bijna denken dat ze parasietjes erin hebben :+

*Spirited away verder kijkt!*

Marietje, die moet je echt zien! /totoro komp dus morgen
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 23:23:25 #216
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117838491
Ik ga ook slapen :z maar eerst een hoofdstukje Game of Thrones :9~
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:26:09 #217
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117838619
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:09 schreef V1z0R het volgende:
Wus ik dus ook niet maar LB ook inderdaad, bellluuuhs! O+
Zou bijna denken dat ze parasietjes erin hebben :+

*Spirited away verder kijkt!*

Marietje, die moet je echt zien! /totoro komp dus morgen
Staat op mijn to watch list, ik zal hem hoger op de lijst bumpen! :D

Nu eerst slapen :Y
  Vis een optie? woensdag 10 oktober 2012 @ 23:53:44 #218
70532 loveli
N
pi_117839639
quote:
11s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:02 schreef Xennia het volgende:

[..]

Who cares. Jij staat tenminste in het mooie-mensen-lijstje.

Snif.
Bovenaan zelfs!
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 11 oktober 2012 @ 00:21:21 #219
70532 loveli
N
pi_117840374
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:00 schreef V1z0R het volgende:
:{w /care, ik hou van alle vrouwen ook diegene die ik in lijstjes vergeet
Update? O~)

Niet te veel details, please.
crap in = crap out
pi_117841264
Oi. Net thuis van werk, ik maak zenuwen en dan sta ik ook nog eens niet op de lijst! Een mens maakt wat mee zullen we maar zeggen.
Verder heb ik boerenkoolstamp op vandaag :)
pi_117842402
mornings ;) zo an die arbeit...

Net even op de weegschaal geweest; 7,6 kg eraf! nog 6,4 te gaan :)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 11 oktober 2012 @ 07:05:24 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117842430
Goed teken juist als je niet op de lijst staat. Anders post je hier blijkbaar te veel :P /brightside

Vanavond naar Dans la maison. Las net een review in de Spits en ben home alone, dus ga lekker naar het filmhuis O+ .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 07:07:26 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117842445
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nee 4 dagen geweest :P
_O-

Over twee weken wordt mij gevraagd of ik in Jordanië gewoond heb :P. Ik vind het wel een beetje eng trouwens, zo dicht bij Syrië. Nu gaat de VS ook nog troepen naar Jordanië sturen. Situatie wordt wel dreigend zo. Naja, als het niet safe zou zijn, zou er wel een negatief reisadvies afgegeven worden, denk ik zo.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 07:28:13 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117842559
Nu kijk ik elke ochtend of ik Goodbye zie lopen :')
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 07:56:04 #225
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117842707
Mogge. Bizar slecht geslapen. Wakker gelegen van 01:20 tot 04:45 ofzo. Maar eens zien hoe ik de dag doorkom :O.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')