Beetje van indesign. Wat wil je weten?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:30 schreef LieLie het volgende:
Iemand hier verstand van flash en indesign, toevallig?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:32 schreef Nallie het volgende:
[..]
JeejIk heb vandaag nog tonijn gegeten (dan moet ik altijd aan jou denken..
)
Heb wel eens wat met indesign gedaan, maar dawastquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:30 schreef LieLie het volgende:
Iemand hier verstand van flash en indesign, toevallig?
Of geheugen voor computers, was ook stervensduur. En de eerste cd-brander kostte een kapitaal en je mocht niet stampen als er gebakken werd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sommige dingen zijn duurder geworden en andere dingen zijn goedkoper. Ik kan me herinneren dat ik ooit nog eens voor 2000 gulden een pc heb gekocht. Tegenwoordig koop je een goede laptop voor minder dan de helft.
En dan laat ik de belachelijk dure tv die mijn vader ooit kocht maar gewoon buiten beschouwing.
16 mb RAM voor 128,- gulden... 10,- gulden voor een CD-R, de brander kostte me 350,- trouwens, vriendendealtjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Of geheugen voor computers, was ook stervensduur. En de eerste cd-brander kostte een kapitaal en je mocht niet stampen als er gebakken werd.
Jaaaaa!!! Of geheugenkaartjes voor je camera. Kan me herinneren dat ik wel eens iets van 100 euro heb betaald voor 256 kb.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Of geheugen voor computers, was ook stervensduur. En de eerste cd-brander kostte een kapitaal en je mocht niet stampen als er gebakken werd.
Ik ben met een digitaal magazine bezig, en ik wil dat een knop bij rollover veranderd. Maar als ik dat doe en ik open vervolgens de flash in de browser, dan flikkert hij heel erg.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:34 schreef Probability het volgende:
[..]
Beetje van indesign. Wat wil je weten?
Energie, gemeentelijke belastingen, CBS heeft er een duidelijk overzicht van...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:42 schreef MarMar het volgende:
Dat soort dingen werden in guldens ook goedkoper na een paar jaar
De eerste cdspelers kostten ook een fortuin, mijn ouders wachtten drie jaar en er was een 0 van de prijs.
Levensmiddelen en boodschappen en vaste lasten zijn volgens mij met name duurder geworden, althans, dat is wel mijn ervaring.. Ik kon toen van 1000 gulden met gemak rondkomen (met kind) en ook nog leuke dingen doen en sporten.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:34 schreef V1z0R het volgende:
Sorry, Lie, we hebben een designer op 't werk daarvoor...
[..]zolang het geen knakworstjes zijn ben ik blij
Jij snapt het tenminste!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Energie, gemeentelijke belastingen, CBS heeft er een duidelijk overzicht van...
De dingen waarvoor je moet betalen korten de mogelijkheid waarvoor je wilt betalen, dat is het grootste verschil.
Nah, die doen nog wel iets meer volgens mij hoor. Vraag me alleen niet wat.quote:Voor jou wel iets leuks Mar, kijk eens wat de waterschappen uitgeven en waaraan. Hele collectie nietsnutten die miljoenen binnenharken met niets doenAmbtenarij ten top!
"Oh, deze slootwand moet getrimd worden!", het resultaat van 5jr werk van een willekeurige waterschap ambtenaar... Ik lach me nog altijd dood erom![]()
![]()
Uhm dat heb ik even gemist denk ikquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:19 schreef Nallie het volgende:
Ik heb lekker gegeten vandaag en gesport!!
Oh en Majo, Lielie zei t al; maar dat boek van Amber huppeldepup, dat is handig als je gezond wil gaan eten enzo! (kan iemand ff de titel neerzetten?)
Eet jezelf mooi slank en gelukkig heet het. Ik zou als ik jou was niet teveel focussen op licht en weinig, maar meer dat je de goede stoffen en voldoende voor jouw lijf!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhm dat heb ik even gemist denk ikIk ben benieuwd welk boek dat dan is!
Vandaag wel het boek van het Voedingscentrum binnengekregen over balansdagenStaan ook goeie tips in voor lichte lunches en ontbijt
Thanks ik ga het checkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef Nallie het volgende:
[..]
Eet jezelf mooi slank en gelukkig heet het. Ik zou als ik jou was niet teveel focussen op licht en weinig, maar meer dat je de goede stoffen en voldoende voor jouw lijf!
^ Dat!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef Nallie het volgende:
[..]
Eet jezelf mooi slank en gelukkig heet het. Ik zou als ik jou was niet teveel focussen op licht en weinig, maar meer dat je de goede stoffen en voldoende voor jouw lijf!
Lief V1zquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
^ Dat!
Heb je Nallie wel eens gezien? Super slanke mooie vrouw, en ze verloor gewicht terwijl ze meer vet at, de juiste dan.
Je mag sowieso niet stampenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb niemand van hier ooit in het echt gezienquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
^ Dat!
Heb je Nallie wel eens gezien? Super slanke mooie vrouw, en ze verloor gewicht terwijl ze meer vet at, de juiste dan.
I love stamppotquote:
Ik vind de tijd sowieso snel gaanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:45 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zit nog in mij sportmojo wat me verbaastnormaliter wil ik rond deze tijd van het jaar alleen op de bank onder een dekentje kreperen
En ben ik de enige die vindt dat het jaar is voorbij gevlogen?
Ik doe hem ook regelmatig foutquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:47 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zit op de pad en dan doe ik 'm altijd verkeerd
Ribbit. Ribbit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:47 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zit op de pad en dan doe ik 'm altijd verkeerd
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:55 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind trouwens nog steeds dat er een Fok!-award moet komen voor SC-topic met de leukste mensen! Die hebben we wel verdiend verdomme!
Aurum
Co
Coco
Maria
Sigme
Uniek
Xm
GB
Nallie
Perr
HPKW
Mo
Billy
Li
Anna
An
... Nu mis ik er nog een bulte, Mc en UKS bijvoorbeeld...
Hoeveel lekkere wijven moet je in dit nerdnest bijeendrukken om zo'n ding te winnen?!
Dank je.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:55 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind trouwens nog steeds dat er een Fok!-award moet komen voor SC-topic met de leukste mensen! Die hebben we wel verdiend verdomme!
Aurum
Co
Coco
Maria
Sigme
Uniek
Xm
GB
Nallie
Perr
HPKW
Mo
Billy
Li
Anna
An
... Nu mis ik er nog een bulte, Mc en UKS bijvoorbeeld...
Hoeveel lekkere wijven moet je in dit nerdnest bijeendrukken om zo'n ding te winnen?!
er is genoeg van mij voor een aparte mention dacht ik zoquote:
Tegenover mij toch niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
er is genoeg van mij voor een aparte mention dacht ik zoin massa win ik het van jullie allemaal! Ha!
ik denk het wel Vaiz... helaas voor mij. maar goed, work in progress enzo... voor altijd en eeuwig jeweets.quote:
Who cares. Jij staat tenminste in het mooie-mensen-lijstje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:59 schreef _aurum_ het volgende:
Ach hij vergeet mij ook regelmatig als hij zijn week samenvatting doet. Mijn leven is niet spannend
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:00 schreef V1z0R het volgende:
/care, ik hou van alle vrouwen ook diegene die ik in lijstjes vergeet
Novem is idd op FB ook een beetje kwijt. Ewelina zie ik daar nog wel voorbij komen, die gaat iig verhuizen. En Anna82 komt ook nog af en toe binnenvallen hier, maar zie ik ook weinig. Gelukkig heeft ze pas nog bewezen dat ze iig een bikkel is door gewoon te komen Urbanathlonnen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Slankies![]()
Ik miste Nallie ook! Eetvoorbeelddiedichtindebuurtwoontwaarikwerkentofisenookeengekkebuikheeftmademoiselle!
Novem mis ik ook, die is ook minder actief op FBToen de Parkiet ook even stil was was ik even bang dat iemand de A'dam Slankie Squad (wehe ik zie nu pas afkorting ASS
Ik moet maar verhuizen
) had ontvoerd want Ewelina is ook al een tijd pleitos!
![]()
Betekent niet dat we het zo maar voorbij laten gaan!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik denk het wel Vaiz... helaas voor mij. maar goed, work in progress enzo... voor altijd en eeuwig jeweets.
Ja Anna ook idd!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Novem is idd op FB ook een beetje kwijt. Ewelina zie ik daar nog wel voorbij komen, die gaat iig verhuizen. En Anna82 komt ook nog af en toe binnenvallen hier, maar zie ik ook weinig. Gelukkig heeft ze pas nog bewezen dat ze iig een bikkel is door gewoon te komen Urbanathlonnen.
Wow die link is wel een tip waar ik iets mee kanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:02 schreef _aurum_ het volgende:
Oh en qua Rome; eat ALL the ice cream! En als dat niet lukt cannoli!![]()
En dit ontdekte ik toen ik al weg was:
http://www.simonseeks.com(...)st-free-rome__117803
Nu word ik gedwongen om terug te gaan om te testen of dit daadwerkelijk zo is /cheapskate
Same here! Morgen direct om half 9 een afspraak en de wake up light is er nog niet dus ik moet mezelf uit bed schoppenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
Truste Slankies. Ik ga pittenMooie dromen enzo!
Thanks voor de tipsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:33 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Sportboks met aurum. Broek vergeten in de sportschool, kon een mannebroek maat S lenen. Zat strak rond de benen niet normaal, kon niet lekker squatten. Maar goed wel gegaan, volgende week weer!.
Majo, rome ben ik idd recent geweest, maar weet niet meer zoveel dingen. We zijn naar de palatine hill met colosseum geweest, veel rondgelopen eigenlijk, er zit een heel goede pizzeria bij Campo dei Fiori. Verder veel ijs en cannoli eten en ik vond bij het gebied van Ottaviano (de metro) veel leuke en goedkope restaurantjes zitten als je van het vaticaan "weg" loopt, zeg maar. Verder vaticaan natuurlijk, daar waren wij een dag zoet mee. Ga ook naar Trastevere, heerlijk eten, er zit een supergoed restaurantje, Da Augusto waar je echt moet eten, zo lekker!! En er zit daar ook een ijszaak maar ben de naam kwijt, ze hadden er rodedruivenijs met een lichte zweem van balsamico. Oh en piazza navona is superleuk.
Edit; en aperitivo is in mijn ervaring niet bedoeld om je als buitenlander stampvol te eten, alhoewel velen dat wel doen
Verder ben ik gelukkig dat ik in Viz zijn lijstje zit en ga ik nu opruimen & slapen, morgen d-day whohoo.
Ja het is natuurlijk wel dat je overdag warm kan eten, dat is goedkoper enzo. En dan heb je in de avond genoeg aan de aperitivo zeg maar. Mijn italiaanse periode deden we ook vaak aperitivo maar dat was dan rond een uur of 18:00, lekker in het zonnetje met een negroni (dat is trouwens superlekker, beetje bitter drankje wat veel wordt gedronken bij aperitivo) en dan lekker hapjes erbij. En dan erna in casa di mama nog ff polpette uit de pam snackenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks voor de tipsDat ijs klinkt te lekker
En ik zou dat apperitivo inderdaad niet gebruiken als echt avondeten maar meer voor wat hapjes erbij
Heb je in Rome gewoond? Je weet er veel vanafquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk wel dat je overdag warm kan eten, dat is goedkoper enzo. En dan heb je in de avond genoeg aan de aperitivo zeg maar. Mijn italiaanse periode deden we ook vaak aperitivo maar dat was dan rond een uur of 18:00, lekker in het zonnetje met een negroni (dat is trouwens superlekker, beetje bitter drankje wat veel wordt gedronken bij aperitivo) en dan lekker hapjes erbij. En dan erna in casa di mama nog ff polpette uit de pam snackenach die goeie ouwe tijd.
Typisch Romeins gerecht is trouwens saltimbocca alla romana en spaghetti cacio e pepe, ik wil het woord lekker niet weer noemen maar omnomnom! En als je "groenten van de dag" besteld krijg je altijd spinazie. Ook superlekker is daar de insalata caprese, die komt origineel van het eiland Capri wat niet zo ver van Rome ligt dus dat is ook wel weer leuk.
Anyway ik hou op, ik moet nu alweer terugItalie
.
Als je trouwens terugvliegt met KLM zit er bij de "B" gates een heel goede ijssalon, dat was niet gelogen mijn lekkerste chocoladeijsje van de twee weken. En je kan in Rome heel makkelijk met de bus, misschien zeker met jouw ME handig om niet te vertrouwen op de metro want die komt bijna nergens maar om even de busroutes uit te zoeken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |