quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:55 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind trouwens nog steeds dat er een Fok!-award moet komen voor SC-topic met de leukste mensen! Die hebben we wel verdiend verdomme!
Aurum
Co
Coco
Maria
Sigme
Uniek
Xm
GB
Nallie
Perr
HPKW
Mo
Billy
Li
Anna
An
... Nu mis ik er nog een bulte, Mc en UKS bijvoorbeeld...
Hoeveel lekkere wijven moet je in dit nerdnest bijeendrukken om zo'n ding te winnen?!
Dank je.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:55 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind trouwens nog steeds dat er een Fok!-award moet komen voor SC-topic met de leukste mensen! Die hebben we wel verdiend verdomme!
Aurum
Co
Coco
Maria
Sigme
Uniek
Xm
GB
Nallie
Perr
HPKW
Mo
Billy
Li
Anna
An
... Nu mis ik er nog een bulte, Mc en UKS bijvoorbeeld...
Hoeveel lekkere wijven moet je in dit nerdnest bijeendrukken om zo'n ding te winnen?!
er is genoeg van mij voor een aparte mention dacht ik zoquote:
Tegenover mij toch niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
er is genoeg van mij voor een aparte mention dacht ik zoin massa win ik het van jullie allemaal! Ha!
ik denk het wel Vaiz... helaas voor mij. maar goed, work in progress enzo... voor altijd en eeuwig jeweets.quote:
Who cares. Jij staat tenminste in het mooie-mensen-lijstje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:59 schreef _aurum_ het volgende:
Ach hij vergeet mij ook regelmatig als hij zijn week samenvatting doet. Mijn leven is niet spannend
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:00 schreef V1z0R het volgende:
/care, ik hou van alle vrouwen ook diegene die ik in lijstjes vergeet
Novem is idd op FB ook een beetje kwijt. Ewelina zie ik daar nog wel voorbij komen, die gaat iig verhuizen. En Anna82 komt ook nog af en toe binnenvallen hier, maar zie ik ook weinig. Gelukkig heeft ze pas nog bewezen dat ze iig een bikkel is door gewoon te komen Urbanathlonnen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Slankies![]()
Ik miste Nallie ook! Eetvoorbeelddiedichtindebuurtwoontwaarikwerkentofisenookeengekkebuikheeftmademoiselle!
Novem mis ik ook, die is ook minder actief op FBToen de Parkiet ook even stil was was ik even bang dat iemand de A'dam Slankie Squad (wehe ik zie nu pas afkorting ASS
Ik moet maar verhuizen
) had ontvoerd want Ewelina is ook al een tijd pleitos!
![]()
Betekent niet dat we het zo maar voorbij laten gaan!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik denk het wel Vaiz... helaas voor mij. maar goed, work in progress enzo... voor altijd en eeuwig jeweets.
Ja Anna ook idd!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Novem is idd op FB ook een beetje kwijt. Ewelina zie ik daar nog wel voorbij komen, die gaat iig verhuizen. En Anna82 komt ook nog af en toe binnenvallen hier, maar zie ik ook weinig. Gelukkig heeft ze pas nog bewezen dat ze iig een bikkel is door gewoon te komen Urbanathlonnen.
Wow die link is wel een tip waar ik iets mee kanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:02 schreef _aurum_ het volgende:
Oh en qua Rome; eat ALL the ice cream! En als dat niet lukt cannoli!![]()
En dit ontdekte ik toen ik al weg was:
http://www.simonseeks.com(...)st-free-rome__117803
Nu word ik gedwongen om terug te gaan om te testen of dit daadwerkelijk zo is /cheapskate
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |