Energie, gemeentelijke belastingen, CBS heeft er een duidelijk overzicht van...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:42 schreef MarMar het volgende:
Dat soort dingen werden in guldens ook goedkoper na een paar jaar
De eerste cdspelers kostten ook een fortuin, mijn ouders wachtten drie jaar en er was een 0 van de prijs.
Levensmiddelen en boodschappen en vaste lasten zijn volgens mij met name duurder geworden, althans, dat is wel mijn ervaring.. Ik kon toen van 1000 gulden met gemak rondkomen (met kind) en ook nog leuke dingen doen en sporten.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:34 schreef V1z0R het volgende:
Sorry, Lie, we hebben een designer op 't werk daarvoor...
[..]zolang het geen knakworstjes zijn ben ik blij
Jij snapt het tenminste!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Energie, gemeentelijke belastingen, CBS heeft er een duidelijk overzicht van...
De dingen waarvoor je moet betalen korten de mogelijkheid waarvoor je wilt betalen, dat is het grootste verschil.
Nah, die doen nog wel iets meer volgens mij hoor. Vraag me alleen niet wat.quote:Voor jou wel iets leuks Mar, kijk eens wat de waterschappen uitgeven en waaraan. Hele collectie nietsnutten die miljoenen binnenharken met niets doenAmbtenarij ten top!
"Oh, deze slootwand moet getrimd worden!", het resultaat van 5jr werk van een willekeurige waterschap ambtenaar... Ik lach me nog altijd dood erom![]()
![]()
Uhm dat heb ik even gemist denk ikquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:19 schreef Nallie het volgende:
Ik heb lekker gegeten vandaag en gesport!!
Oh en Majo, Lielie zei t al; maar dat boek van Amber huppeldepup, dat is handig als je gezond wil gaan eten enzo! (kan iemand ff de titel neerzetten?)
Eet jezelf mooi slank en gelukkig heet het. Ik zou als ik jou was niet teveel focussen op licht en weinig, maar meer dat je de goede stoffen en voldoende voor jouw lijf!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhm dat heb ik even gemist denk ikIk ben benieuwd welk boek dat dan is!
Vandaag wel het boek van het Voedingscentrum binnengekregen over balansdagenStaan ook goeie tips in voor lichte lunches en ontbijt
Thanks ik ga het checkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef Nallie het volgende:
[..]
Eet jezelf mooi slank en gelukkig heet het. Ik zou als ik jou was niet teveel focussen op licht en weinig, maar meer dat je de goede stoffen en voldoende voor jouw lijf!
^ Dat!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef Nallie het volgende:
[..]
Eet jezelf mooi slank en gelukkig heet het. Ik zou als ik jou was niet teveel focussen op licht en weinig, maar meer dat je de goede stoffen en voldoende voor jouw lijf!
Lief V1zquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
^ Dat!
Heb je Nallie wel eens gezien? Super slanke mooie vrouw, en ze verloor gewicht terwijl ze meer vet at, de juiste dan.
Je mag sowieso niet stampenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Of geheugen voor computers, was ook stervensduur. En de eerste cd-brander kostte een kapitaal en je mocht niet stampen als er gebakken werd.
Ik heb niemand van hier ooit in het echt gezienquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
^ Dat!
Heb je Nallie wel eens gezien? Super slanke mooie vrouw, en ze verloor gewicht terwijl ze meer vet at, de juiste dan.
I love stamppotquote:
Ik vind de tijd sowieso snel gaanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:45 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zit nog in mij sportmojo wat me verbaastnormaliter wil ik rond deze tijd van het jaar alleen op de bank onder een dekentje kreperen
En ben ik de enige die vindt dat het jaar is voorbij gevlogen?
Ik doe hem ook regelmatig foutquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:47 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zit op de pad en dan doe ik 'm altijd verkeerd
Ribbit. Ribbit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:47 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zit op de pad en dan doe ik 'm altijd verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |