Eet jezelf mooi, slank en gelukkig!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:19 schreef Nallie het volgende:
Ik heb lekker gegeten vandaag en gesport!!
Oh en Majo, Lielie zei t al; maar dat boek van Amber huppeldepup, dat is handig als je gezond wil gaan eten enzo! (kan iemand ff de titel neerzetten?)
Die ja!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Eet jezelf mooi, slank en gelukkig!
2000? Nee, 2002 volgens Wiki.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
In welk jaar kregen we de euro ook alweer? Ik weet het niet meer. Ik ben zoooo slecht met jaartallen.
2000, dacht ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
In welk jaar kregen we de euro ook alweer? Ik weet het niet meer. Ik ben zoooo slecht met jaartallen.
Jeejquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:30 schreef V1z0R het volgende:
Oh, en WB Nallster!heb je eigenlijk best wel gemist
serieus gedacht in m'n hoofd, ik mis Nallie
... *I suck*
Beetje van indesign. Wat wil je weten?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:30 schreef LieLie het volgende:
Iemand hier verstand van flash en indesign, toevallig?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:32 schreef Nallie het volgende:
[..]
JeejIk heb vandaag nog tonijn gegeten (dan moet ik altijd aan jou denken..
)
Heb wel eens wat met indesign gedaan, maar dawastquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:30 schreef LieLie het volgende:
Iemand hier verstand van flash en indesign, toevallig?
Of geheugen voor computers, was ook stervensduur. En de eerste cd-brander kostte een kapitaal en je mocht niet stampen als er gebakken werd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sommige dingen zijn duurder geworden en andere dingen zijn goedkoper. Ik kan me herinneren dat ik ooit nog eens voor 2000 gulden een pc heb gekocht. Tegenwoordig koop je een goede laptop voor minder dan de helft.
En dan laat ik de belachelijk dure tv die mijn vader ooit kocht maar gewoon buiten beschouwing.
16 mb RAM voor 128,- gulden... 10,- gulden voor een CD-R, de brander kostte me 350,- trouwens, vriendendealtjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Of geheugen voor computers, was ook stervensduur. En de eerste cd-brander kostte een kapitaal en je mocht niet stampen als er gebakken werd.
Jaaaaa!!! Of geheugenkaartjes voor je camera. Kan me herinneren dat ik wel eens iets van 100 euro heb betaald voor 256 kb.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Of geheugen voor computers, was ook stervensduur. En de eerste cd-brander kostte een kapitaal en je mocht niet stampen als er gebakken werd.
Ik ben met een digitaal magazine bezig, en ik wil dat een knop bij rollover veranderd. Maar als ik dat doe en ik open vervolgens de flash in de browser, dan flikkert hij heel erg.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:34 schreef Probability het volgende:
[..]
Beetje van indesign. Wat wil je weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |