mysterieuze man, wat was je ontbijt dan ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:18 schreef the85mc het volgende:
Voor het eerst anders ontbeten. Voelt beetje apart om s ochtends al groente te eten. Ontbijten duurde ook een stuk langer dan normaal.
oh ja, dat zou ik gister nog zeggen: ik vind je planning voor vandaag veeeeeeeeel te weinig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:18 schreef the85mc het volgende:
Voor het eerst anders ontbeten. Voelt beetje apart om s ochtends al groente te eten. Ontbijten duurde ook een stuk langer dan normaal.
Is inderdaad wel een beste omschakeling en met weinig vervanging. Ja, groente voor KH's maar dat komt niet overeen met de hoeveelheid energie het levert.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh ja, dat zou ik gister nog zeggen: ik vind je planning voor vandaag veeeeeeeeel te weinig.
Lijkt me helemaal niets zo'n ontbijt.. waarom niet gewoon kwark met noten en fruit ofzo?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:23 schreef the85mc het volgende:
Ontbijt was: 1 hele kipfilet, 1 paprika en 50 gram noten, beker melk.
Lunch wordt ongeveer hetzelfde. Lijkt weinig maar alleen de noten zijn al 350 kcal.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Potentiële sportschool? Het gebouw twijfelt nog of het een sportschool zal worden of niet? Wat zijn z'n andere opties? VRAGEN!
en waarom ben je zo rigoreus omgeslagen Koos Carbloos?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:23 schreef the85mc het volgende:
Ontbijt was: 1 hele kipfilet, 1 paprika en 50 gram noten, beker melk.
Lunch wordt ongeveer hetzelfde. Lijkt weinig maar alleen de noten zijn al 350 kcal.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:35 schreef MarMar het volgende:
Oeh, hert, dat past wel in mijn diner vanavondes kijken dan, thx voor de tip.
Als ik hier op postcode zoek, komt er geen hert in beeld, toch maar ff in de winkel kijken dan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:41 schreef V1z0R het volgende:
Ja, bij mij geen kwartel dus
[..]zie nu ook pas dat ze ook hert hebben, hoorde alleen konijn, lam en kwartel op de radio.
We maken er een weekendje wild van dus!
Vanavond dan denk ik salade met eendenborst.
Zaterdag dan hert.
Zondag dan lamsboutje, kan ik de rest maandag meenemen voor op brood.
Kreeg net het bericht dat zij ziek isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als ik hier op postcode zoek, komt er geen hert in beeld, toch maar ff in de winkel kijken dan.Jij was toch allang van plan om een wild weekend te houden?
Dan zit er niets anders op dan wild scoren in de supermarkt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:45 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kreeg net het bericht dat zij ziek is
Calcium uit zuivel halen is bullquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:36 schreef the85mc het volgende:
Ik volg ook niet heel strikt paleo maar wil granen wat uit mn dieet halen, als vervanging worden het noten. Eigenlijk wordt het vooral groente, fruit, vlees noten en klein beetje zuivel (voor calcium). Minder bewerkt voer iig.
Was dat in Utrecht? Ik wilde er eigenlijk ook heen maar was het weer helemaal vergetenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tnx V1z! Komt wel goed hoor, is alleen irritant.
Loveli, leef jij nog een beetje?
Concert was erg leuk, leuk bandje dat San Sisco. Lekker vrolijke deuntjes en een ontzettend schattig Australisch accent. En ze hebben eendrumsmeisje
en die was zo leuk!
![]()
Hm, die ragout klinkt ook lekker. Heb het ook een keer bij Rudolph van Veen gezien, die deed het dan in een uitgehold donker broodje. http://24kitchen.nl/recepten/oesterzwammenragoutquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:55 schreef Jagärtrut het volgende:
ik denk dat wij vanavond champignonragout eten, mt pasta.
Planning:
O: 2 boterhammen met hagleslag, beschuit met jam
L: havermout met banaan en mandarijn
T: ? wat wortels ofzo
D: champignonragout met verse pasta.
T: iets lekkers.
K zou gaan sporten, maar wacht nog maare ven totdat ik me wat beter voel, denk ik.
Was in Rotterdam.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was dat in Utrecht? Ik wilde er eigenlijk ook heen maar was het weer helemaal vergetenen ik drum ook, maakt me dat nu ook cute?
Zondag Radiohead, daar heb ik me toch een partij zin in
Kan je niet online reserveren?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht vanavond naar Sumo te gaan, maar dat wordt volgende week, de dag voor we op vakantie gaan. Ook leuker/handiger. Dus vanavond naar de film.
Note to self: direct uit het werk een kaartje halen.
Nee. Kopen kan wel, maar heb geen e-Identifier bij me.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
Kan je niet online reserveren?
Pff motivatie is beneden het vriespunt
Kun je die niet lenen van een collega? Heb ik mijn collega's vaak genoeg zien doen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee. Kopen kan wel, maar heb geen e-Identifier bij me.
Ja, ik heb net even rondgevraagd, maar niemand heeft er één bij zich. En om nou naar andere afdelingen te lopen vind ik ook weer zo'n gedoequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Kun je die niet lenen van een collega? Heb ik mijn collega's vaak genoeg zien doen.
Dan moet ik er alsnog een halfuur eerder naartoe om de kaartjes op te halenquote:
het 'was' biefstuk, maar het lijkt idd nu op rauw soepvlees..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:11 schreef Perruche het volgende:
Die brokjes vlees zien er echt vies uit, sorry
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan zit er niets anders op dan wild scoren in de supermarkt.
quote:
Ah dan is Utrecht een dezer dagen, maar nu geen tijd meerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Was in Rotterdam.
Drummen maakt je potentieel schattig.Hangt een beetje van je looks af.
Calcium uit zuivel is lastig op te nemen. Uit bijv. broccoli gaat dat veel beter!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:36 schreef the85mc het volgende:
Ik volg ook niet heel strikt paleo maar wil granen wat uit mn dieet halen, als vervanging worden het noten. Eigenlijk wordt het vooral groente, fruit, vlees noten en klein beetje zuivel (voor calcium). Minder bewerkt voer iig.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Calcium uit zuivel is lastig op te nemen. Uit bijv. broccoli gaat dat veel beter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |