abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117884371
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 09:18 schreef the85mc het volgende:
Voor het eerst anders ontbeten. Voelt beetje apart om s ochtends al groente te eten. Ontbijten duurde ook een stuk langer dan normaal.
mysterieuze man, wat was je ontbijt dan ? :?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_117884372
Potentiële sportschool? Het gebouw twijfelt nog of het een sportschool zal worden of niet? Wat zijn z'n andere opties? VRAGEN!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_117884375
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 09:18 schreef the85mc het volgende:
Voor het eerst anders ontbeten. Voelt beetje apart om s ochtends al groente te eten. Ontbijten duurde ook een stuk langer dan normaal.
oh ja, dat zou ik gister nog zeggen: ik vind je planning voor vandaag veeeeeeeeel te weinig.
pi_117884418
Ik ben nog moed aan het verzamelen om te ontbijten. Werd misselijk wakker, heb ondertussen mn kop thee er weer uitgewerkt en ben nog steeds wat misselijk. :{
Zo maar eens kijken of mn havermout wil blijven zitten. :Y)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_117884434
Beterschap HPKW! Maar concert gister was dus wel leuk?
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 09:20 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

oh ja, dat zou ik gister nog zeggen: ik vind je planning voor vandaag veeeeeeeeel te weinig.
Is inderdaad wel een beste omschakeling en met weinig vervanging. Ja, groente voor KH's maar dat komt niet overeen met de hoeveelheid energie het levert.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_117884436
Ik heb mijn winterjas al een paar keer aangehad :P ik verdom het om het koud te hebben als het niet hoeft.

Gebeurt wel vaak genoeg dattie dan in de rugzak gaat zo halverwege mijn wandeling, dat dan weer wel.

Lijstje:
O: kwark met muesli en een paar rozijntjes
B: troep van de trap gooien (er zijn al 2 kliko's weg van de rotzooi die de afgelopen vier jaar niet weggegooid is)
T: cappuccino, banaan
B: nog meer troep van de trap gooien
L: uitsmijter ham kaas met twee boterhammen, rauwkost, beker karnemelk
B: wandelen
T: cappuccino, rijstwafel met kaas
D: weet ik nog niet, iig veel groente
T: kwark met fruit

Puff, go for it :)
pi_117884444
Ontbijt was: 1 hele kipfilet, 1 paprika en 50 gram noten, beker melk.
Lunch wordt ongeveer hetzelfde. Lijkt weinig maar alleen de noten zijn al 350 kcal.
pi_117884467
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 09:23 schreef the85mc het volgende:
Lunch wordt ongeveer hetzelfde. Lijkt weinig maar alleen de noten zijn al 350 kcal.
Lijkt me helemaal niets zo'n ontbijt.. waarom niet gewoon kwark met noten en fruit ofzo?
pi_117884472
En beterschap HPKW!
pi_117884486
Tnx V1z! Komt wel goed hoor, is alleen irritant.
Loveli, leef jij nog een beetje?

Concert was erg leuk, leuk bandje dat San Sisco. Lekker vrolijke deuntjes en een ontzettend schattig Australisch accent. En ze hebben een O+ drumsmeisje O+ en die was zo leuk! O+ :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:26:11 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117884503
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Potentiële sportschool? Het gebouw twijfelt nog of het een sportschool zal worden of niet? Wat zijn z'n andere opties? VRAGEN!
_O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_117884540
Wil meer richting paleo dieet gaan, daar is ons lichaam voor gemaakt. Wil het een tijdje proberen en kijken of het goed voelt en haalbaar is. Voelt wel meer vol dan na 4 boterhammen.
pi_117884545
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 09:23 schreef the85mc het volgende:
en waarom ben je zo rigoreus omgeslagen Koos Carbloos? :P

Aah, je beantwoordt 'm al.

Blijf je veel fietsen? Want dat gaat pijn doen :X

Maar hee, ieder zijn experiment :Y)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_117884613
Als ik het google,vind ik het heel veel vlees, teveel en ook vind ik mayonaisse en espresso weinig te maken hebben met oervoedsel :P

Ben benieuwd hoe het voor je werkt, maar we leven in andere tijden en onze lichamen doen andere dingen ergo: andere behoeftes dan alleen "oervoedsel" dat is mijn eerste gevoel hierbij.
Aan de andere kant ben ik helemaal voor dingen eten waarvan je kunt zien dat het geleefd heeft, al dan niet aan een boom of struik.. maar zoveel vlees, dat staat me echt tegen, dat heb je niet nodig.
pi_117884657
Kan nog wel lekker zijn! :9 Vleesch :9~

Hoorde op de radio dat ze wildweken bij de Lidl hebben, maar eens een paar kwarteltjes scoren denk ik! (als de prijs me meevalt)
pi_117884690
Oeh, hert, dat past wel in mijn diner vanavond :D es kijken dan, thx voor de tip.
pi_117884700
Ik volg ook niet heel strikt paleo maar wil granen wat uit mn dieet halen, als vervanging worden het noten. Eigenlijk wordt het vooral groente, fruit, vlees noten en klein beetje zuivel (voor calcium). Minder bewerkt voer iig.
pi_117884788
Hm, alleen eend en haas en fazant hier, saaie wildweken :P
pi_117884798
In de Paleo-tijd aten ze heul niet zo vel vlees :') maar succes! Ik vind het ook een karige planning maar goed. Word jij onze mannelijke minilot? :P

Puff succes met de sportschool en HPKW beterschap, en Jagar succes met de koude billen!

Ik ben vandaag het enige meisje op kantoor :'). Heb ik zo'n hekel aan! Maar goed, 1 dagje maar!
pi_117884802
Ja, bij mij geen kwartel dus :{
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 09:35 schreef MarMar het volgende:
Oeh, hert, dat past wel in mijn diner vanavond :D es kijken dan, thx voor de tip.
:D zie nu ook pas dat ze ook hert hebben, hoorde alleen konijn, lam en kwartel op de radio.

We maken er een weekendje wild van dus!
Vanavond dan denk ik salade met eendenborst.
Zaterdag dan hert.
Zondag dan lamsboutje, kan ik de rest maandag meenemen voor op brood.

Hmmm, zal ik dan doordeweeks eens een 'vaste' vervangen voor een fazantje?!
pi_117884828
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 09:41 schreef V1z0R het volgende:
Ja, bij mij geen kwartel dus :{

[..]

:D zie nu ook pas dat ze ook hert hebben, hoorde alleen konijn, lam en kwartel op de radio.

We maken er een weekendje wild van dus!
Vanavond dan denk ik salade met eendenborst.
Zaterdag dan hert.
Zondag dan lamsboutje, kan ik de rest maandag meenemen voor op brood.
Als ik hier op postcode zoek, komt er geen hert in beeld, toch maar ff in de winkel kijken dan. :) Jij was toch allang van plan om een wild weekend te houden? :s)
pi_117884861
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 09:43 schreef MarMar het volgende:

[..]

Als ik hier op postcode zoek, komt er geen hert in beeld, toch maar ff in de winkel kijken dan. :) Jij was toch allang van plan om een wild weekend te houden? :s)
Kreeg net het bericht dat zij ziek is :{
pi_117884882
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 09:45 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Kreeg net het bericht dat zij ziek is :{
Dan zit er niets anders op dan wild scoren in de supermarkt.
pi_117885056
Ik moet nog iets lekkers bedenken om vanavond te eten.

Lijstje/planning:
O: halfvolle yoghurt met muesli
T: Mineola
L: meergranenboterhammen, drie denk ik. Twee met geitenkaas en paprika, een met pindakaas.
T: geen idee nog
D: geen idee nog
pi_117885089
ik denk dat wij vanavond champignonragout eten, mt pasta.

Planning:

O: 2 boterhammen met hagleslag, beschuit met jam
L: havermout met banaan en mandarijn
T: ? wat wortels ofzo
D: champignonragout met verse pasta.
T: iets lekkers.

K zou gaan sporten, maar wacht nog maare ven totdat ik me wat beter voel, denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')