mysterieuze man, wat was je ontbijt dan ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:18 schreef the85mc het volgende:
Voor het eerst anders ontbeten. Voelt beetje apart om s ochtends al groente te eten. Ontbijten duurde ook een stuk langer dan normaal.
oh ja, dat zou ik gister nog zeggen: ik vind je planning voor vandaag veeeeeeeeel te weinig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:18 schreef the85mc het volgende:
Voor het eerst anders ontbeten. Voelt beetje apart om s ochtends al groente te eten. Ontbijten duurde ook een stuk langer dan normaal.
Is inderdaad wel een beste omschakeling en met weinig vervanging. Ja, groente voor KH's maar dat komt niet overeen met de hoeveelheid energie het levert.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh ja, dat zou ik gister nog zeggen: ik vind je planning voor vandaag veeeeeeeeel te weinig.
Lijkt me helemaal niets zo'n ontbijt.. waarom niet gewoon kwark met noten en fruit ofzo?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:23 schreef the85mc het volgende:
Ontbijt was: 1 hele kipfilet, 1 paprika en 50 gram noten, beker melk.
Lunch wordt ongeveer hetzelfde. Lijkt weinig maar alleen de noten zijn al 350 kcal.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Potentiële sportschool? Het gebouw twijfelt nog of het een sportschool zal worden of niet? Wat zijn z'n andere opties? VRAGEN!
en waarom ben je zo rigoreus omgeslagen Koos Carbloos?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:23 schreef the85mc het volgende:
Ontbijt was: 1 hele kipfilet, 1 paprika en 50 gram noten, beker melk.
Lunch wordt ongeveer hetzelfde. Lijkt weinig maar alleen de noten zijn al 350 kcal.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:35 schreef MarMar het volgende:
Oeh, hert, dat past wel in mijn diner vanavondes kijken dan, thx voor de tip.
Als ik hier op postcode zoek, komt er geen hert in beeld, toch maar ff in de winkel kijken dan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:41 schreef V1z0R het volgende:
Ja, bij mij geen kwartel dus
[..]zie nu ook pas dat ze ook hert hebben, hoorde alleen konijn, lam en kwartel op de radio.
We maken er een weekendje wild van dus!
Vanavond dan denk ik salade met eendenborst.
Zaterdag dan hert.
Zondag dan lamsboutje, kan ik de rest maandag meenemen voor op brood.
Kreeg net het bericht dat zij ziek isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als ik hier op postcode zoek, komt er geen hert in beeld, toch maar ff in de winkel kijken dan.Jij was toch allang van plan om een wild weekend te houden?
Dan zit er niets anders op dan wild scoren in de supermarkt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:45 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kreeg net het bericht dat zij ziek is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |