Huh? Dit lijstje toch niet? Of over het werken? Wel fijn gewerkt hoor, ging als een speer!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow.... complete dejavu![]()
Dit precies hetzelfde van jeager enzo heb ik eerder gelezen ooit
Nee alles, ook het gevoel... een echte dejavuquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Huh? Dit lijstje toch niet? Of over het werken? Wel fijn gewerkt hoor, ging als een speer!
Trusten! Ik Ga ook zo!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee alles, ook het gevoel... een echte dejavu![]()
het is 21.21 op 11-10-2012 mooie tijd om te doucheb en te slapen
Thanksquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef An24 het volgende:
Avond slankies!
MaJo: is zag een veel beter lijstje voorbij komen!
Ik wilde op meer reageren, maar ben het al weer kwijt. Komt misschuen door de training die ik had.... Van 10 tot 20
Ja, maar ben niet echt actief.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mutsert!dacht dat je op zo'n datingsite zat tegenwoordig?
Oh, dan gebeurt er ook niets neequote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 06:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Je inbox is vol!
PS: Opmerkelijke foto's van Funda #87
wij worden ook altijd wakker met het vogeltjesgeluid. Het grote nadeel: ook zonder wekker als er vogels fluiten word ik wakker.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:34 schreef LieLie het volgende:
Eerste ochtend met de WakeUpLight beviel goed! Het vogeltjes geluid is nog wel iets te logisch voor mijn hersenen om wakker van te worden geloof ik, maar toen mijn meneer me wakker maakte was ik ook direct wakker. Nog even een ander geluidje proberen.
Hij leest mee!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:25 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, de man zonder jas heeft een jas aan
vanwaar dit omslagpunt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge! Vrije dag
Het is tijd om langs te gaan bij een potentiële sportschool denk ik. Zo maar eens doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |