Geen verplichte familiedingen echter is misschien ook wel watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:32 schreef Perruche het volgende:
geldvraagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Nou ja, het is meer dat ik het gewoon niet zo weet wat de norm is enzo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als je het kunt missen zie ik het probleem niet zo denk ik. Uitgeven is ook goed voor de economie enzoAls je daarnaast ook genoeg kunt sparen... Je werkt voor jezelf, dus je beslist denk ik ook zelf waar je prioriteiten liggen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Motiefje niet zo, maar die stijl vind ik leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psies ja. En aangezien het er gister nog over ging hoe vreselijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Motiefje niet zo, maar die stijl vind ik leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., durf ik mn nieuwe suede laarsjes echt niet meer aan naar het werk![]()
Boks! Iedere keer neem ik me voor om te sparen, maar er komt altijd wel weer een rekening binnenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:42 schreef Xennia het volgende:
Ik heb echt zin om kleding te kopen en heb ook veel nodig, maar op de een of andere manier gaat al mijn geld op aan vaste lasten en boodschappen en financiele tegenvallers (zoals autoreparatie, belastingdienst). Ik heb denk ik dit hele jaar hooguit 200 euro uit gegeven aan kleding.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik vind het niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:46 schreef loveli het volgende:
Dus je zoekt werkschoenen met zuurvaste zool?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
oi dat is wel heel ernstigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat mistte ik wel op de opleiding, vrouwen
Die ene die er wel was die had dan weer de ballen verstand van allesWerd er op het MBO gewoon doorheen gedrukt op een manier die niet helemaal legaal was. En is uiteindelijk op het HBO gestrand ondanks allerlei extra hulp.
Ze siert nog wel mooi op het foldertje ter bevordering van meer vrouwen in de ICT
Ouch! Dat is geen leuke!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:48 schreef V1z0R het volgende:
Heb weer een rekening op de mat vanuit Leeuwarden, 122 waar je 80 mag
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:48 schreef loveli het volgende:
trolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je weet heus wat ik bedoel. En ik moet erop kunnen rennen.
Ik zie het verschil niet, buiten het motiefje. Maar ik heb ook niks met herenschoenen voor vrouwen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
trol![]()
Was nog half-serieus bedoeld. Kan me voorstellen dat schoenen met slipvaste zool enzo handig zijn. Nog eentje gevonden, maar die vind ik een beetje te voor mijn werk:quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
trol![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Was nog half-serieus bedoeld. Kan me voorstellen dat schoenen met slipvaste zool enzo handig zijn. Nog eentje gevonden, maar die vind ik een beetje te voor mijn werk:Ik vind dat beetje paardrijlaars meets BDSM...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook met antislip?
![]()
Loopt het verder wel soepel? Met samenwonen, huis verkopen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:42 schreef Xennia het volgende:
Ik heb echt zin om kleding te kopen en heb ook veel nodig, maar op de een of andere manier gaat al mijn geld op aan vaste lasten en boodschappen en financiele tegenvallers (zoals autoreparatie, belastingdienst). Ik heb denk ik dit hele jaar hooguit 200 euro uit gegeven aan kleding.
Composiet veiligheidsneus, antislip, antistatisch en schokabsorberend.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:59 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik vind dat beetje paardrijlaars meets BDSM...Ook met antislip?
![]()
En te lelijk voor woorden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Composiet veiligheidsneus, antislip, antistatisch en schokabsorberend.
Nee, nog geen een kijker gehad voor B. zijn huis. We hebben onlangs de vraagprijs laten zakken tot een spotprijs. Dan maar zijn huis met flink verlies verkopen en dan met 2 salarissen snel zijn schuld aflossen en dan eindelijk echt beginnen aan ons leven samen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Loopt het verder wel soepel? Met samenwonen, huis verkopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |