Ik kijk altijd echt uit naar weekend en mijn vrije dag, ik leef daar echt opquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:53 schreef the85mc het volgende:
Ik denk de laatste tijd: nog 1 dag en dan al weekend!Veel te weinig tijd in een week!
Eekhoornsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:49 schreef MarMar het volgende:
Het was een trage wandeling, maar wel heerlijk zonnetje erbij!
Geen eekhoorn gespot helaas, wel heel veel wagens met paarden, ook leuk
Afwasmachinesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:11 schreef conleche het volgende:
Ik ben zo blij als een klein kind met mijn nieuwe vloer en afwasmachine.Ben wel zo'n beetje afgedraaid nu en ben ook nog wel een paar dagen bezig met alles weer op zijn plaats te krijgen, maar niet erg, want nieuwe vloer en afwasmasjien!
![]()
Lijstje:
O: 2 beschuitjes met boter en extra pure hagelslag (65%)
L: 1x geroosterd boerenvolkoren met Milnerkaas en 1x met een halve avocado, zout, peper en beetje mayo
T: banaan
T: appel
T: wodka, snack a jacks
D: uit eten
Ik?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou, laat je dochter maar komen dan... Vervelend dat je ons zo lang laat wachten
Dat zijn Amerikaanse eekhoorns.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
EekhoornsIn Londen zag ik ze vaak in perkjes midden in de stad
Dat zegt niet zoveel: mijn ene collega zit nu in het ziekenhuis bij z'n vrouw alwaar ze proberen het kind nog een week of 4 binnen te houden (ze zou nog 8 weken moeten) en de andere zit al een week te wachten waar het nou blijft. Ik duim voor allebei; hun eerstelingen waren moeilijk, de ene leeft nog, de andere niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik?Nee nee, die blijft nog fijn zeker een week of 3-4 zitten. Moet nog meer verven! En opruimen. En uitslapen
Sowieso mag Skoap eerstDie hoeft nog maar een weekje af te bakken
quote:
Ik weet stiekem wel dat het in principe ook een stuk eerder kan (of later). Maar idealiter blijft deze nog even zittenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel: mijn ene collega zit nu in het ziekenhuis bij z'n vrouw alwaar ze proberen het kind nog een week of 4 binnen te houden (ze zou nog 8 weken moeten) en de andere zit al een week te wachten waar het nou blijft. Ik duim voor allebei; hun eerstelingen waren moeilijk, de ene leeft nog, de andere niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |