Oh, ik had gisteren niet echt de indruk dat ik veel te weinig had. Vandaag wel en als ik echt geen tijd heb om te eten vind ik dat niet direct een smoesje. Ik heb gewoon te maken met dingen die niet kunnen wachten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:29 schreef uniekhoorn het volgende:
LIeLIe, je eet nu echt al structueel te weinig... ophouden met smoesjes
Je plant een film en reserveert niet?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:40 schreef Viking84 het volgende:
Film was uitverkocht
Dus nu maar weer thuis...
ik had de populariteit van de film een beetje onderschatquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je plant een film en reserveert niet?Plaatskeuze FTW en zulks...
Ook ideaal voor dates, hoeven anderen niet te loeren naar hoe je met diegene naast je loopt te bekken
Hoe zit het met jouw daten trouwens?
Mutsert!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik had de populariteit van de film een beetje onderschatmaar ja, eerste week, goeie recensies. Had ik toch eerst maar even een kaartje gescoord vanuit het werk. Naja, nu ga ik volgende week, misschien wel met iemand anders.
@daten: niet
Hoe zit het met jouw one-night-boven-je-stand-meisje eigenlijk?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je plant een film en reserveert niet?Plaatskeuze FTW en zulks...
Ook ideaal voor dates, hoeven anderen niet te loeren naar hoe je met diegene naast je loopt te bekken
Hoe zit het met jouw daten trouwens?
Mwah, gesprekken lopen wat slechter laatste paar dagen, zie haar van 't weekend wel maar heb zo'n gevoel dat het niet wat word.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe zit het met jouw one-night-boven-je-stand-meisje eigenlijk?
Zet je beste beentje voor!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mwah, gesprekken lopen wat slechter laatste paar dagen, zie haar van 't weekend wel maar heb zo'n gevoel dat het niet wat word.
Jammer, want bed-gedeelte was super
Ergo: van mijn kant al dus duidelijk, nu hopen dat ik zo min mogelijk er van kan laten merken dat ik wel weekendje awesome sex kan hebben
Hoelang ken je mij nou?...quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:52 schreef MaJo het volgende:
[..]Bedoelt ie niet vorige week woensdag? Anders sta ik inderdaad langer droog en ik heb wel een relatie
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]48u is een boel!
En vandaag was m'n heavy composites dag... Dan giert het testosteron rond! Is vergelijkbaar met jullie chocola cravings...
Ik ook bijna 11 uur gewerktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Aiai vzor...
Vandaag bijna elf uur gewerkt. Bijbehorend lijstje![]()
O twee boterhammen met hagelslag
T boterham tevredenheid, stukje meloen, paar druiven.
L restje zelfgemaakte pizza, wortelen, komkommer en edame.
T appel, mandarijn
D boterham met gebakken ei met kaas en salami, halve komkommer
T twee blokjes choco
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |