quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:51 schreef MaJo het volgende:
Ik ben goed bezig al zeg ik het zelf
Ik heb namelijk ontbeten
En dat doe ik dus echt bijna nooit!
Mijn lijstje voor vandaag:
O: Twee geroosterde boterhammen met filet american, kop rooibosthee (met een zoetje in plaats van 3 scheppen suiker)
T: Banaan, mandarijn
L: Salade met pasta en kip (restje van gisteren)
T: Mandarijn, cup a soup
D: ? Vriend kookt, hopelijk iets gezonds (heb er wel om gevraagd)
Als ik nog wat energie over heb zal ik vanavond nog op de hometrainer klimmen maar dat ligt echt aan hoe ik me dan voel
Beter lijstje dan gisteren toch?
Je post in een reeks, dat weet je, hè?quote:
Ja, blond momentjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je post in een reeks, dat weet je, hè?
Wat suf dat ze dat op voorhand nog niet gedaan hadden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, gewerkt, motor aan de voorkant gezet, nu lunch erin aan het schuiven (althans, omelet is nog aan het bakken in de pan) en dan naar de uni, lesgeven en daarna aan m'n rondje Leeds beginnen zodat Mr.Mo ook nog naar huis kan komen vandaag (z'n koppelingskabel was gebroken).
Zijn gesprek viel mee, maar hij weet nog niet of hij afgestudeerd iswant ze moesten nog naar de scriptie kijken
Nu ja, het gesprek viel iig alles mee. Dat is fijn.
Ja, dat vond ik ook 'wat jammer'.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat suf dat ze dat op voorhand nog niet gedaan hadden.
Was er gezegd dat hij toen nog geen uitsluitsels kon krijgen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook 'wat jammer'.
Heroïne is slecht voor je Puff!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Was er gezegd dat hij toen nog geen uitsluitsels kon krijgen?
Falers zeg.
Ik ben ook niet zo slim geweest, ik wilde voor het chinezen een treinkaartje kopen bij kruidvat voor de hele dag onbeperkt (kon ik ook weer eens naar mn ouwelui), is het kaartje alleen voor in het weekend... Nou ja
Begrijp het, maar trek dan de la bètablokkers open op je werk of zoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Bezoek aan de ouders is stresserend mèn, begrijp je toch wel
happy pills zijn beterquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Begrijp het, maar trek dan de la bètablokkers open op je werk of zo
Ik kijk altijd echt uit naar weekend en mijn vrije dag, ik leef daar echt opquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:53 schreef the85mc het volgende:
Ik denk de laatste tijd: nog 1 dag en dan al weekend!Veel te weinig tijd in een week!
Eekhoornsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:49 schreef MarMar het volgende:
Het was een trage wandeling, maar wel heerlijk zonnetje erbij!
Geen eekhoorn gespot helaas, wel heel veel wagens met paarden, ook leuk
Afwasmachinesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:11 schreef conleche het volgende:
Ik ben zo blij als een klein kind met mijn nieuwe vloer en afwasmachine.Ben wel zo'n beetje afgedraaid nu en ben ook nog wel een paar dagen bezig met alles weer op zijn plaats te krijgen, maar niet erg, want nieuwe vloer en afwasmasjien!
![]()
Lijstje:
O: 2 beschuitjes met boter en extra pure hagelslag (65%)
L: 1x geroosterd boerenvolkoren met Milnerkaas en 1x met een halve avocado, zout, peper en beetje mayo
T: banaan
T: appel
T: wodka, snack a jacks
D: uit eten
Ik?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou, laat je dochter maar komen dan... Vervelend dat je ons zo lang laat wachten
Dat zijn Amerikaanse eekhoorns.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
EekhoornsIn Londen zag ik ze vaak in perkjes midden in de stad
Dat zegt niet zoveel: mijn ene collega zit nu in het ziekenhuis bij z'n vrouw alwaar ze proberen het kind nog een week of 4 binnen te houden (ze zou nog 8 weken moeten) en de andere zit al een week te wachten waar het nou blijft. Ik duim voor allebei; hun eerstelingen waren moeilijk, de ene leeft nog, de andere niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik?Nee nee, die blijft nog fijn zeker een week of 3-4 zitten. Moet nog meer verven! En opruimen. En uitslapen
Sowieso mag Skoap eerstDie hoeft nog maar een weekje af te bakken
quote:
Ik weet stiekem wel dat het in principe ook een stuk eerder kan (of later). Maar idealiter blijft deze nog even zittenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel: mijn ene collega zit nu in het ziekenhuis bij z'n vrouw alwaar ze proberen het kind nog een week of 4 binnen te houden (ze zou nog 8 weken moeten) en de andere zit al een week te wachten waar het nou blijft. Ik duim voor allebei; hun eerstelingen waren moeilijk, de ene leeft nog, de andere niet.
Oh, ik had gisteren niet echt de indruk dat ik veel te weinig had. Vandaag wel en als ik echt geen tijd heb om te eten vind ik dat niet direct een smoesje. Ik heb gewoon te maken met dingen die niet kunnen wachten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:29 schreef uniekhoorn het volgende:
LIeLIe, je eet nu echt al structueel te weinig... ophouden met smoesjes
Je plant een film en reserveert niet?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:40 schreef Viking84 het volgende:
Film was uitverkocht
Dus nu maar weer thuis...
ik had de populariteit van de film een beetje onderschatquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je plant een film en reserveert niet?Plaatskeuze FTW en zulks...
Ook ideaal voor dates, hoeven anderen niet te loeren naar hoe je met diegene naast je loopt te bekken
Hoe zit het met jouw daten trouwens?
Mutsert!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik had de populariteit van de film een beetje onderschatmaar ja, eerste week, goeie recensies. Had ik toch eerst maar even een kaartje gescoord vanuit het werk. Naja, nu ga ik volgende week, misschien wel met iemand anders.
@daten: niet
Hoe zit het met jouw one-night-boven-je-stand-meisje eigenlijk?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je plant een film en reserveert niet?Plaatskeuze FTW en zulks...
Ook ideaal voor dates, hoeven anderen niet te loeren naar hoe je met diegene naast je loopt te bekken
Hoe zit het met jouw daten trouwens?
Mwah, gesprekken lopen wat slechter laatste paar dagen, zie haar van 't weekend wel maar heb zo'n gevoel dat het niet wat word.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe zit het met jouw one-night-boven-je-stand-meisje eigenlijk?
Zet je beste beentje voor!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mwah, gesprekken lopen wat slechter laatste paar dagen, zie haar van 't weekend wel maar heb zo'n gevoel dat het niet wat word.
Jammer, want bed-gedeelte was super
Ergo: van mijn kant al dus duidelijk, nu hopen dat ik zo min mogelijk er van kan laten merken dat ik wel weekendje awesome sex kan hebben
Hoelang ken je mij nou?...quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:52 schreef MaJo het volgende:
[..]Bedoelt ie niet vorige week woensdag? Anders sta ik inderdaad langer droog en ik heb wel een relatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |