Als het goed is geef je met twee samenwonend minder uit voor eten en drinken enzo p.p. dan wanneer je op jezelf woont. Als 't goed isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dit is waarom ik weiger van rij te wisselen in supermarkten enzo
[ afbeelding ]
Verder, schoenen die langskwamen zijn niet zo mijn ding. En ik vond in eerste instantie ¤500pp niet zo veel voor boodschappen/uit eten/kleding, terwijl ik ¤1000 voor M. en mij samen eigenlijk wel als erg veel vind klinkenDus daar heb je nog niks aan
Ik heb ook altijd het talent in de verkeerde rij van de supermarkt te gaan staan. Laatst nog stond ik achter een vrouw met 5 boodschappen op de band. Toen ik mijn spullen had uitgestald, ging ze tussen al haar boodschappen een bordje zetten en wilde ze alles apart afrekenen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Verder, schoenen die langskwamen zijn niet zo mijn ding. En ik vond in eerste instantie ¤500pp niet zo veel voor boodschappen/uit eten/kleding, terwijl ik ¤1000 voor M. en mij samen eigenlijk wel als erg veel vind klinkenDus daar heb je nog niks aan
In mijn geval slechte bacteriën dusquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:11 schreef the85mc het volgende:
[..]
LGG (soort 'goede' bacterien) en een kuub suiker
Ik kies altijd de rij met de meeste mannenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd het talent in de verkeerde rij van de supermarkt te gaan staan. Laatst nog stond ik achter een vrouw met 5 boodschappen op de band. Toen ik mijn spullen had uitgestald, ging ze tussen al haar boodschappen een bordje zetten en wilde ze alles apart afrekenen.
Als je samenwoont, ben je nooit precies het dubbele kwijt aan eten vind ik. Voor 1 persoon koken is veel duurder.
Mijn vriend kiest altijd die met het mooiste kassa-meisjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik kies altijd de rij met de meeste mannen
haha die .gif. Gaat hier ook altijd zoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wat reclame makers je wijs maken. Als je dan toch zoiets wilt drinken maak dan zelf karnemelk met verse fruitsap. Daar zitten veel minder ingedienten in en is nog lekker ook !quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
In mijn geval slechte bacteriën dusmaar zit daar echt zoveel suiker in? Dacht dat het wel gezond was?
Herkenbaar verhaal, Freud en ik leven sl drie en een half jaar zoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, nog geen een kijker gehad voor B. zijn huis. We hebben onlangs de vraagprijs laten zakken tot een spotprijs. Dan maar zijn huis met flink verlies verkopen en dan met 2 salarissen snel zijn schuld aflossen en dan eindelijk echt beginnen aan ons leven samen.
Het is wel wrang voor B. hoor. Hij heeft zo hard in zijn huis gewerkt, nieuwe badkamer, nieuwe keuken etc. erin en nu wordt zijn huis aangeboden voor bijna dezelfde prijs als toen hij het 10 jaar geleden kocht. Als bouwval.
Kutcrisis.
^^quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oei wat een lelijk schoeisel zie ik voorbij komen.
Verder eigenlijk niks te melden.
True thatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als het goed is geef je met twee samenwonend minder uit voor eten en drinken enzo p.p. dan wanneer je op jezelf woont. Als 't goed is
Oh, dat red ik ook absoluut niet. Denk dat ik 'vroeger' iets van ¤200-250/maand uitgaf aan kleding.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:30 schreef MarMar het volgende:
500 per maand aan kleren, jemig, dan zou ik elke maand een nieuwe jurk kunnen en en en *droom*
De teller voor mezelf dit jaar zit ongeveer op de 300 denk ik, meeste gaat naar de meiden, die groeien eruit, ik niet als het goed isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
True that
En waarschijnlijk ook wasmiddel/poetsspul/..., Toch wel logisch dan
[..]
Oh, dat red ik ook absoluut niet. Denk dat ik 'vroeger' iets van ¤200-250/maand uitgaf aan kleding.
Nu is dat sowieso een stuk minder, want wil niet teveel uitgeven aan zwangerschapskleding. Daarbij zijn we ook nog eens bewust zuiniger gaan leven. Dus verwacht dat ik 'straks' ook niet meer zoveel aan kleding ga uitgeven als eerst
Ik heb een paar broeken/shirtjes 'extra' moeten kopen voor naar het werk. Idem voor een 'net' jurkje (voor tijdens de diploma-uitreikingen). Maar dan nog was het steeds redelijk goedkoopquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:40 schreef MarMar het volgende:
[..]
De teller voor mezelf dit jaar zit ongeveer op de 300 denk ik, meeste gaat naar de meiden, die groeien eruit, ik niet als het goed is
Zwangerschapskleding heb ik ook nooit teveel aan uitgegeven, 1 of 2 broeken en een voedingsbh en rest gewoon van stofjes die mee willen rekken. Ik vind de meeste zwangerschapskleding ook veel te truttig.
Slimquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:44 schreef MarMar het volgende:
Ik heb nog een paar jurken van 10 jaar oud en die draag ik ook nog![]()
Gelukkig dat ik niet alles weggegooid heb toen ik ze niet meer pastte.
Anders doe je als stunt rubberen laarzen aan en zo'n bloemetjes jurk aan met een schort erover en doe je je voor als ma Flodderquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
SlimIk heb ook nog een berg kleding van toen ik een maat of 1-2 kleiner had. Streven is om daar straks weer in te gaan passen
Vraagje trouwens, over twee weken heb ik een bruiloft van M.'s nichtje. Iemand enig idee hoe je Nuggs een beetje feestelijk kunt combineren zonder dat het meteen staat als een vlag op een modderschuit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |