SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
Nee, hooguit een stevige griep.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Is het een cliché om te zeggen dat moééé als kanker voor de anime-industrie is?
Ok.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, hooguit een stevige griep.
Welterusten.
dat is leugens verspreidenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Is het een cliché om te zeggen dat moééé als kanker voor de anime-industrie is?
Gintama is al weer begonnen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:04 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, Gintama weer over paar weken
2CHUUNI4UBRO?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kut TT.
inb4 ''2CHUUNI4UBRO?''.
Dat weet ik niet ho... OH SHIT IS DAT EEN KAT MET VLEUGELS.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
hey man deze shit is nos beter dan madoka
Vannacht ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hyouka is goed
was fris buiten vanochtend
Chitanda is zo nu en dan inderdaad irritant met haar watashi nog wattes ibara is dan ook wel cooler dan chitandaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:47 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Vannacht ook.
Hyouka is wel oké, die hoofdpersoon was best interessant. Alleen jammer dat die debiele Chitanda er in rondliep.
Uwotm8quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
Soms haat ik het dat Robert M. niet de enige is die op geestelijk gehandicapte pubermeisjes kickt.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik hekel dat waar we moe tegen zeggen, in feite, debiele meisjes met eng grote ogen zijn. Meestal.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
Soms haat ik het dat Robert M. niet de enige is die op geestelijk gehandicapte pubermeisjes kickt.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Vandaag wereldmeisjesdag! Trek ten strijde tegen de exploitatieve plaag van fictieve 'cute girls doing cute things'.
[ afbeelding ]
gr grquote:The URL doesn't refer to an image, or the image is not publicly accessible.
Voorbeelden?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat zegt het over geeneens overigens? Niet om vervelend te doen, ik mijd geeneens als de pest, maar velen gebruiken het.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
Word herkent geneens het woord anime
hmmm... ik weet niet wat ik van haar moet denken...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Vandaag wereldmeisjesdag! Trek ten strijde tegen de exploitatieve plaag van fictieve 'cute girls doing cute things'.
[ afbeelding ]
Kawai ugguquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmm... ik weet niet wat ik van haar moet denken...
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Mijn 7" tablet is eindelijk binnen!!
Morgen even testen(nog niet geopend)!!![]()
Moet natuurlijk Reagan zijn,net als de USA president!!quote:Thursday, October 11, 2012 Location Time Pieces
18 Delivered - Signed for by : REAGEN S GRAVENHAGE 15:11
18 pakketten?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Moet natuurlijk Reagan zijn,net als de USA president!!![]()
![]()
Nee heb er maar 1 pakket, dat is de numering bij DHL Express track and trace (onder details dus)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
18 pakketten?
kreeg je er drakendildo's bij?
Begrepen?quote:Thursday, October 11, 2012 Location Time Pieces
18 Delivered - Signed for by : REAGEN S GRAVENHAGE 15:11
1 Pieces
17 With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 13:08
1 Pieces
16 Scheduled for delivery AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 11:50
Wednesday, October 10, 2012 Location Time Pieces
15 Scheduled for delivery as agreed AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 17:08
1 Pieces
14 Recipient refused delivery AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 15:02
Gintama dusquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:42 schreef outcast_within het volgende:
Ah Kintama is weer begonnen zie ik.
Feministenoproep?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Reageer jij dan maar niet...
Helaas is die scene er na tentacle rapequote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een fucking baas.
Die scene was toch voor de tentakels en na het huil, huil, slavernij?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:07 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Helaas is die scene er na tentacle rape
Ik weet niet meer. Volgens mij wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Die scene was toch voor de tentakels en na het huil, huil, slavernij?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[...] Magi: Labyrinth of Magic gezien. Dat spul was verkeerd op zo veel manieren.
Verkeerd, maar toch geniaal.quote:
denk ik yamato te zien krijg ik dbzquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:11 schreef Arashimashou het volgende:
Repost van een repost. Omdat het hier te stil is.
The fuckquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:11 schreef Arashimashou het volgende:
Repost van een repost. Omdat het hier te stil is.
gebruik eens imgurquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kun je 'm niet zien?
[..]
Meh, nee.
Postimage doet het goed genoeg. Imgdumper doet het goed genoeg. Photobucket doet het goed genoeg. Eigenlijk deed Imageshack het al sinds 2005 goed genoeg.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:55 schreef mschol het volgende:
[..]
mooi kruisje, gebruik tinypic ofzo
moequote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:57 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
die doet het zowaar
wat is dat met eenogige anime meisjes en ooglapjes?
oh guttekequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:00 schreef Kyubey het volgende:
Is het mogelijk dat Chuunibyou 2 nog beter is dan de vorige?![]()
Heb je 'm gezien?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:00 schreef Kyubey het volgende:
Is het mogelijk dat Chuunibyou 2 nog beter is dan de vorige?![]()
Ja dat dacht ik ook voor 4 minuten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet nie hoor maar ooglapjes zijn lelijk
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet nie hoor maar ooglapjes zijn lelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]wies dat? lelouch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Retardedness kan voor iemand moe zijn. Hoeft niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:02 schreef robin007bond het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen moe en retarded en waar ligt de grens?
Hirasawa Yui is moe, die ene van chuunibyou is retardedquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:02 schreef robin007bond het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen moe en retarded en waar ligt de grens?
eeh....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Hirasawa Yui is moe, die ene van chuunibyou is retarded
Het is zo'n typische anime die bijna iedereen gezien heeft.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:04 schreef mschol het volgende:
[..]
staat nog ergens op de to watch list.. tussen de 300 andere titels
Bij mij staat S3 al een hele tijd on hold... ik weeet niet er was iets met de subs... misschien moet ik es opnieuw proberen.quote:
Het is mecha dus ga ik niet kijken. Gr gr.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is zo'n typische anime die bijna iedereen gezien heeft.
Neemt niet weg dat het een leuke is.
Meh, ik vind die zus een beetje stom.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het is mecha dus ga ik niet kijken. Gr gr.
Tevens:
DIE ZUS VAN RIKKA WAT EEN EPISCHE ZUS
heb je episode 2 nog niet gezienquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Tevens:
pic?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Tevens:
Nu wel helemaal.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
heb je episode 2 nog niet gezien
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:13 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nu wel helemaal.
The fuck. Dit is niet episch. Dit is meer dan episch.
10/10.
Psycho bitch dusquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:24 schreef Kyubey het volgende:
Weet iemand of Chuuni Lite de moeite waard is?
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ketter.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Alleen in Chuuni fantasy mode.
SPOILER: Pure epischheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
AHAquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Alleen in Chuuni fantasy mode.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ketter.The fuckSPOILER: Pure epischheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ketter.Power Merge Time.SPOILER: Pure epischheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Power Merge Time.
[ afbeelding ]flinke zwaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ketter.eh ehSPOILER: Pure epischheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deadman wonderland-ish
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
NietsDit meen ik serieus.
Nu Psycho-Pass downloaden gr gr
Maar... maar... alleen nog maar Horrible Sub release!!quote:
Yui is ook wel een beetje achterlijk hoor. Maar die van Chuunibyou is niet zo zeer retarded als dat ze gewoon een aanstellerig kind is dat nog steeds pewpewlaz0rs wil spelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Hirasawa Yui is moe, die ene van chuunibyou is retarded
Da's prima.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[..]
Maar... maar... alleen nog maar Horrible Sub release!!
Zou ik niet doen. 4 uur slapen, dan om 00:00 wakker worden om vervolgens de hele nacht op te blijven. Behalve natuurlijk als dat je bedoeling is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja gaat dutje doen
tot over 4 uur
Net ergens gelezen dat het de bedoeling is dat PSYCHO PASS een anti-moé serie moet worden die óf heel goed wordt óf falikant mislukt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Da's prima.
Mmm. Eerste episode, weet nog niet wat ik er van moet vinden. Maarja met Gen Urobuchi moet het goed komen
Dat komt hopelijk nogquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:12 schreef Qunix het volgende:
Beetje Bubblegum Crisis Tokyo 2040 sfeer...
Tot nu toe nog niet echt weg geblazen van de kwaliteit eigenlijk.
Hmm, ik wacht nog even tot ik wat meer series heb gekeken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
Net de eerste 3 episode's van Space brothers gezien wat een geniale serie ga ik zeker volgen
Mijn Negerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:39 schreef robin007bond het volgende:
Weet je wat. Fuck it. Space Bros gaat het worden.
Oké, als ik dat zo hoor heeft het potentie.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:09 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Net ergens gelezen dat het de bedoeling is dat PSYCHO PASS een anti-moé serie moet worden die óf heel goed wordt óf falikant mislukt.
Wij wachten geduldig af...
Naast twee goede werkjes heeft hij bijna alleen maar peop visual novels geschreven. Alleen om Madoka is hij in eens heel erg gehyped. Voorheen was het niets bijzonders en nu denk ik nog steeds niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Da's prima.
Mmm. Eerste episode, weet nog niet wat ik er van moet vinden. Maarja met Gen Urobuchi moet het goed komen
Briljant ja... Niveau blijft even goed of wordt zelfs beter tot aan de huidige episode. En ik verwacht zelfs meer!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
Net de eerste 3 episode's van Space brothers gezien wat een geniale serie ga ik zeker volgen
Dus ik heb er goed aangedaan dat ik nu de overige 24 episodes aan het downloaden benquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Briljant ja... Niveau blijft even goed of wordt zelfs beter tot aan de huidige episode. En ik verwacht zelfs meer!
Zeker.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dus ik heb er goed aangedaan dat ik nu de overige 24 episodes aan het downloaden ben?
Precies. Ik snap niet dat mensen genoegen nemen met een inferieur product om hun ongeduld te voeden. Ik haat die mentaliteit. Als je iets beters in handbereik kan krijgen, dan doe je dat gewoon.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Psycho pass wacht ik nog even mee wil eerst zien wie het allemaal gaat subben
Subbers als Horriblesubs en Hadena skip ik zowiezoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies. Ik snap niet dat mensen genoegen nemen met een inferieur product om hun ongeduld te voeden. Ik haat die mentaliteit. Als je iets beters in handbereik kan krijgen, dan doe je dat gewoon.
Zie het als een gratis Fiat Panda kunnen krijgen, of een dagje wachten en dan voor een BMW in de 7-series kunnen gaan.
Precies. Wij gaan liever voor de gratis BMW. Laat de rest maar tevreden zijn met een Fiat Panda, mwuhaha.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Subbers als Horriblesubs en Hadena skip ik zowiezo
GG,Commie,UTW, OCZ, Mazui, Dokiquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies. Wij gaan liever voor de gratis BMW. Laat de rest maar tevreden zijn met een Fiat Panda, mwuhaha.
GG alleen als het niet anders kan. Voor de rest wel mee eens.quote:
Enige wat ik van doki heb is Onii-chan Dakedo Ai Sae Coalgirls heb ik ook maar dan wel de 720P releases en van eclipse alleen shakuganquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
GG alleen als het niet anders kan. Voor de rest wel mee eens.
Coalgirls (inb4 bloat), Eclipse (bestaat helaas niet meer, maar was echt de beste fansubgroep), Elysium.
Oh, en Doki zuigt.
Dit heb je nu pas door?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dit heb je nu pas door?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[Commie] Shinsekai Yori - From the New World - 02 [170E72A1].mkv
Is het niet OZC? En dat zijn qualitysubbers, geen speedsubbers dus dan kan je nog wel ff wachten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Voor gundam moet je echt altijd OCZ nemen
Hij heeft ook Fate/Zero geregisseerd. Just a FYI.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Naast twee goede werkjes heeft hij bijna alleen maar peop visual novels geschreven. Alleen om Madoka is hij in eens heel erg gehyped. Voorheen was het niets bijzonders en nu denk ik nog steeds niet.
I know. Madoka en Fate/Zero reken ik tot de twee goede werkjes.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:56 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dit heb je nu pas door?
[..]
Dit heb je nu pas door?
[..]
Is het niet OZC? En dat zijn qualitysubbers, geen speedsubbers dus dan kan je nog wel ff wachten.
[..]
Hij heeft ook Fate/Zero geregisseerd. Just a FYI.
Ja dat heb ik inderdaad pas doorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:56 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dit heb je nu pas door?
[..]
Dit heb je nu pas door?
[..]
Is het niet OZC? En dat zijn qualitysubbers, geen speedsubbers dus dan kan je nog wel ff wachten.
Het zijn subs, get over itquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies. Ik snap niet dat mensen genoegen nemen met een inferieur product om hun ongeduld te voeden. Ik haat die mentaliteit. Als je iets beters in handbereik kan krijgen, dan doe je dat gewoon.
Zie het als een gratis Fiat Panda kunnen krijgen, of een dagje wachten en dan voor een BMW in de 7-series kunnen gaan.
Ik wel. Plus ze zaten te trollen in Steins;Gate. En andere geloof ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik heb nooit problemen gehad met HorribleSubs.
Maar Horrible Subs is wel zo'n beetje de enige die ik uit principe niet neem.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:10 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik wel. Plus ze zaten te trollen in Steins;Gate. En andere geloof ik.
ditquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:10 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Maar Horrible Subs is wel zo'n beetje de enige die ik uit principe niet neem.
En omdat het subs zijn zou je maar tevreden moeten zijn met alles? Ik wil alles dat ik bezit in de hoogst mogelijke prijs/kwaliteit-verhouding hebben.quote:
Heeft het over prijs.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En omdat het subs zijn zou je maar tevreden moeten zijn met alles? Ik wil alles dat ik bezit in de hoogst mogelijke prijs/kwaliteit-verhouding hebben.
Nee, niet weer aubquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En omdat het subs zijn zou je maar tevreden moeten zijn met alles? Ik wil alles dat ik bezit in de hoogst mogelijke prijs/kwaliteit-verhouding hebben.
Ik neem geen genoegen met inferieure producten.
Ho, als de Platinum Tin Collection van NGE in regio 2 was uitgebracht had ik hem al lang gekocht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:15 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Heeft het over prijs.
Download TB's aan anime.
Ik ook niet. Is echt een eitje om te doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:20 schreef mschol het volgende:
er zijn een paar groepen die ik, na het zien van 1 hele show, liever mijd
als ik iets download wil ik tegenwoordig een aantal dingen:
1) chapters
2) zo min mogelijk grote taalfouten
en dan houd je een hand vol subbers over![]()
ik snap werkelijk niet dat nog niet elke subber aan chapters doet...
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:22 schreef Arashimashou het volgende:
Ik wil niet offtopic gaan hoor... maar de smilies zien er wat anders uit... wat dikker?
Hier niets aan de hand.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:22 schreef Arashimashou het volgende:
Ik wil niet offtopic gaan hoor... maar de smilies zien er wat anders uit... wat dikker?
zelfs enigsinds recente mediaspelers snappen chaptersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ook niet. Is echt een eitje om te doen.
Vaak is het voor mensen met pauperhardware of mediaspelertjes.
En als je het opslaat converteert hij het naar een jpeg zonder verklaarbare reden.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:27 schreef mschol het volgende:
[..]
dan had hij een blackberry gehad..
Dus Android is niet perfect?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef robin007bond het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik op mijn Android-telefoon het soms had dat de FOK!-smilies extreem snel afspeelde.
Na een update niet meer.
Android is verre van perfect en loopt alleen op hele goede hardware net zo soepel als iOS. Ik vind het echter de vrijheden die je krijgt wel waard. Mijn 3 jaar oude Samsung Galaxy S doet het echt nog prima en draait ondanks zijn leeftijd Android 4.1.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dus Android is niet perfect?Shocking
ook de goedkopere foons draaien echt prima anders hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Android is verre van perfect en loopt alleen op hele goede hardware net zo soepel als iOS. Ik vind het echter de vrijheden die je krijgt wel waard. Mijn 3 jaar oude Samsung Galaxy S doet het echt nog prima en draait ondanks zijn leeftijd Android 4.1.
Maar goed, het blijft een OS die draait op een JAVA-VM.
[/offtopic]
Vind je?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ook de goedkopere foons draaien echt prima anders hoor
de goedkopere toestellen die ik (een tijd terug) eens mee gerotzooid heb vond ik best android prima draaien, ja je hebt dan niet de meest recente android versie, dat is wel weer zo...quote:
true, is inderdaad onbegrijpelijkquote:Ik vind dat wel meevallen. Ach ja, ik vind Android sowieso heel developer-friendly. Bij iOS heb je per se Mac OS X nodig om fatsoenlijk te kunnen developen voor dat ding. Snap niet hoe de app-store zo groot heeft kunnen worden.
De rollende hamster had ik al eens gezien. Toen vroeg ik de naam van de anime, die ik vervolgens direct kreeg. Naar goed gebruik ben ik de naam daarna weer vergeten, waardoor ik hem nu opnieuw vraag.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
een rollende hamster
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Busou Shinkiquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
De rollende hamster had ik al eens gezien. Toen vroeg ik de naam van de anime, die ik vervolgens direct kreeg. Naar goed gebruik ben ik de naam daarna weer vergeten, waardoor ik hem nu opnieuw vraag.
Ik doelde op die nikkers in dat plaatje van Qunix.
het zijn geen poppenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:54 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die poppen die tegen elkaar gingen vechten toch? ..
Japse gameshowsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:33 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Briljante TV
Eerst fietsen over lege plastic tonnen aan elkaar gebonden op het water met hindernissen (zoals een S-bocht en zelfs een wip en een stang van 5cm breed en 8m lang).
Dan wie het snelste is met de telefoon opnemen (een boxer die zijn kracht gebruikt om de snelste te zijn).
Daar ben ik nu dus
En nog een tijdslimiet ook. Je moet er maar zin in hebben daar op een 5 meter hoge paal te staan.quote:
Tuurlijk moet er iemand zijn om er vervolgens een opmerking over te maken een een screenshot te plaatsen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tuurlijk moet er ene pantsu shot in voor komen
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tuurlijk moet er iemand zijn om er vervolgens een opmerking over te maken een een screenshot te plaatsen.
Dit moet best wel geweldig zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:05 schreef Qunix het volgende:
De vloer is lava -game!In een metro!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Briljant!
Dat edit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Iets schokkends tegen gekomen op het internet. Gebeurt wel vaker. Niets om te zien hier.
Was het goed?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Net Chuunibyou episode 2 gezien. What has been seen, cannot be unseen. En wat heb ik net in hemelsnaam gezien? Ik weet het ook niet..
Ja maar die heeft een roze bril op.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens onze Kyubey hier wel. Die was er helemaal enthousiast over.
Het is al laat. Ga zo naar bed. Zit lekker van Radio 4 te genieten nu.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:28 schreef Arashimashou het volgende:
HET IS WEL GOED.
niet perfect.
MAAR WEL GOED GA HET KIJKEN.
Moefag. Het was heel.. awkward.. Ik geef het nog 1 á 2 epsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens onze Kyubey hier wel. Die was er helemaal enthousiast over.
Ik geef Maus gelijk, K-ON had gewoon een goed gehalte Moe maar bij Chuunibyou gaat het over de top en dan krijg je van die moefagsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Moefag. Het was heel.. awkward..
Vraag je stage of je certificaten mag halen. Doe ik ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
Morgen 8:10 gaat de wekker wakker worden tandenpoetsen laptop aan Busou shinki downloaden en kijken en dan om 9:30 richting stage
tis in een winkel en daaraan zit de TDquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vraag je stage of je certificaten mag halen. Doe ik ook.
Is het raar dat ik het niet eens zo overdreven moe vind? Is retarded tegenwoordig een synoniem voor moe?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik geef Maus gelijk, K-ON had gewoon een goed gehalte Moe maar bij Chuunibyou gaat het over de top en dan krijg je van die moefags
Mwah, het is gewoon een beetje dom. Ik vind die male MC wel geinig, dat is de enige reden dat ik nog kijk tbh.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is het raar dat ik het niet eens zo overdreven moe vind? Is retarded tegenwoordig een synoniem voor moe?
Eenschquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Fuck yesh, Zetsuen no Tempest! Heerlijke OP, en sowieso one to watch.
Mah niggah.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mah niggah.
Inb4 ''ik ben blank''.
*hoi*quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. 4 uur slapen, dan om 00:00 wakker worden om vervolgens de hele nacht op te blijven. Behalve natuurlijk als dat je bedoeling is.
Manga of anime??quote:
.. wat?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 06:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Manga of anime??
*in de ochtend spare ribs grillen en wokken*
Al 1.5 uur geleden klaar met spareribs grillen!Wokpan(~750 gram!! wokgroente ) een half uur geleden uit vuur gehaaldquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik bedoelde het spareribs grillen in de ochtend..
GekwflanjhdpqfkdqudqfnfkqihqftGdbeiccneywcwdvqoQBxlqbpdqifuqqvqidpfohwfdpwdqxjsunoharawbdqodqdqkffbufmamiwordtonthoofdswjqdqbdquote:
morgenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
GekwflanjhdpqfkdqudqfnfkqihqftGdbeiccneywcwdvqoQBxlqbpdqifuqqvqidpfohwfdpwdqxjsunoharawbdqodqdqkffbufmamiwordtonthoofdswjqdqbd
tumblr_m90lytN6u91ruydx0o1_400.gif Bestaat al. Wilt u hquote:
omdat ik om half 10 al naar stage moet en net wakker benquote:
wat boeit mij mamiquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
GekwflanjhdpqfkdqudqfnfkqihqftGdbeiccneywcwdvqoQBxlqbpdqifuqqvqidpfohwfdpwdqxjsunoharawbdqodqdqkffbufmamiwordtonthoofdswjqdqbd
okequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moet nu snel mijn tanden poetsen anders mis ik de trein Gr gr
Heb je gebeld?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
omdat ik om half 10 al naar stage moet en net wakker ben
maar hij zit wel op fok... over verkeerde prioriteiten gesprokenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
omdat ik om half 10 al naar stage moet en net wakker ben
Nee, want ik heb gewoon snel 2 boterhammen gegeten wat gedronken en op de fiets gestaptquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
maar hij zit wel op fok... over verkeerde prioriteiten gesproken
Nieuw spul, altijd fijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Vanaf 10:00 uur,mijn pakketje(7" tablet en leather case) uitpakken en testen
The fuckquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nieuw spul, altijd fijn![]()
Overigens, EU, Nobelprijs voor de vrede.[ afbeelding ]
nobelprijzenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nieuw spul, altijd fijn![]()
Overigens, EU, Nobelprijs voor de vrede.[ afbeelding ]
Ontelbare dissidenten in weet ik veel wat voor apelanden zitten te verhongeren in kleine cellen badend in hun eigen uitwerpselen, gewoon omdat ze vinden dat de leiders daar wel wat meer rekening mogen houden met de bevolking.quote:
Ach zometeen gaan we toch wel ten oorlogquote:"De EU is een uniek project dat oorlog inwisselde voor vrede en haat voor solidariteit", laat Martin Schulz, president van het Europees parlement vrijdag in een reactie weten. "Deze toekenning maakt overweldigende emoties los."
Hey, die vent die in mijn signature staatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ach zometeen gaan we toch wel ten oorlog
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ach zometeen gaan worden we toch wel ten in een oorlog betrokken
kan kloppen!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ach zometeen gaan we toch wel ten oorlog
Waarom zouden we ons laten betrekken in iets wat we ook zelf kunnen beginnen?quote:
Voordat we beginnen stel ik voor dat we een deelstaat worden van Duitsland.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom zouden we ons laten betrekken in iets wat ze zelf kunnen beginnen?
waarom een oorlog beginnen als dat alleen maar ellende met zich mee brengt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom zouden we ons laten betrekken in iets wat ze zelf kunnen beginnen?
Bovendien is het zonde van al die mooie legers die elkaar dan aan gort knallenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom een oorlog beginnen als dat alleen maar ellende met zich mee brengt?
Het halfvierste rijk!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Voordat we beginnen stel ik voor dat we een deelstaat worden van Duitsland.
Hoewel oorlogen mondiaal meer kosten dan ze opbrengen, hoeft het niet zo te zijn dat een partij, groep, individu, vereniging, bedrijf, conglomeraat, land of wat dan ook daar geen netto voordeel uit kan halen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom een oorlog beginnen als dat alleen maar ellende met zich mee brengt?
Duitsland, nederland, frankrijk kunnen er aardig wat voordelen uit halenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het halfvierste rijk!
[..]
Hoewel oorlogen mondiaal meer kosten dan ze opbrengen, hoeft het niet zo te zijn dat een partij, groep, individu, vereniging, bedrijf, conglomeraat, land of wat dan ook daar geen netto voordeel uit kan halen.
omdat er dan NOG meer ellende komt.. alleen merken we het dan niet direct...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Waarom bezuinigen als het alleen maar ellende met zich meebrengt
http://nos.nl/video/419328-laatste-tankregimenten-ontbonden.htmlquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hoewel oorlogen mondiaal meer kosten dan ze opbrengen, hoeft het niet zo te zijn dat een partij, groep, vereniging, land of wat dan ook daar geen netto voordeel uit kan halen.
Lijkt me niet. Met wie zou oorlog gevoerd moeten worden? Wat doen we met de eventuele landen/mensen die we veroveren? Een veroveringsoorlog in Europa lijkt me niet van deze tijd. Misschien wel van het verleden en de toekomst, maar niet vandaag de dag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Duitsland, nederland, frankrijk kunnen er aardig wat voordelen uit halen
arme meidquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*tablet aan het opladen*maar wat is die mooi
Impressie
-Het is een Aoson M71G 7"
-Wat heb ik behalve oordopjes,Micro-USB, en oplader(met EU stekkertje) als extra optie gekregen:PU leather case(black),capacitive stylus en screen protector(alles voor ¤134.25 incl verzend kosten met DHL)![]()
-8 GiB intern flash
-Google Play Store(! was wel verrast)
-Batterij was 41%(helderheid stond op 0)toen ik het aan zette voor het 1st
-Wifi stond standaard op on
-Het heeft potverdomme een SIM ingang(wist niet eens)![]()
-Werkt wel lekker(best snel)
![]()
Minpunt
-is dat ik mijn Linksys Gigabit router moet wijzigen,maar gelukkig is het sterk beveiligd(inlog/hoofd wachtwoord zelf is ~25-30! tekens en er is nog geen WIFI wachtwoord blijkbaar,sinds ik het zomer 2010 had gekocht)
-Hardware specificatie+benchmark kan ik pas later checken(Allwinner A10 Cortex A8+Mali 400 !?)
-Ik wil het rooten en custom ROM erop zetten![]()
-Tot maandag(15 Oktober) om 10:00 in test gebruik(72 uur lang dus: hoe lang de batterij meegaan,software e.d),dan kijken om een 10" tablet(Rockchip rk3066) erbij te doen!!![]()
-etc etc
Vanavond meer![]()
Later pasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Cool
En nu een custom operating system erop gooien.
Nee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb er overigens de ballen verstand van. Zijn er geschikte kandidaten hiervoor?
Ja, dan kun je net zo goed een andere telefoon kopen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Baah, met een hardware mod moet het wel kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaahquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb er overigens de ballen verstand van. Zijn er geschikte kandidaten hiervoor?
Natuurlijk,staat er toch erbij(Android 4.0.3)quote:
???Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Baah, met een hardware mod moet het wel kunnen.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dan kun je net zo goed een andere telefoon kopen.
Leef er mee dat er geen beter alternatief is tot nu toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dan kun je net zo goed een andere telefoon kopen.
Leef er mee dat er geen beter alternatief is tot nu toe.Tablet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, ik hoopte eigenlijk dat het net een beetje zou werken als desktop computers. Dat het controle geeft aan de instructie die op punt <insertrandomhexvaluelike0x7C00here> staat.
En windows phone ziet er misschien wel leuk uit, maar voor de rest zal het wel niet meer open zijn dan iOS.
Je weet dat je ook RCD(remote desktop software) en VNC erop kan zetten?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tablet.
Naja, ik hoopte eigenlijk dat het net een beetje zou werken als desktop computers. Dat het controle geeft aan de instructie die op punt <insertrandomhexvaluelike0x7C00here> staat.
En windows phone ziet er misschien wel leuk uit, maar voor de rest zal het wel niet meer open zijn dan iOS.
Ik weet niks. Ik gebruik nooit tablets, smartphones of wat dan ook.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je weet dat je ook RCD(remote desktop software) en VNC erop kan zetten?
Goed ideequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stuur een brief naar ome Donald.
Beste oom Donald,quote:
En nu afwachtenquote:Hallo gevederde kwaakbol,
Ik zat een keer tijdens wiskunde stiekem de Donald Duck te lezen met mijn buurvrouw. De leraar zag dat maar vond dat niet erg, hij vroeg zelfs naar de financiële situatie van oom Dagobert! Ik moest hem helaas wel wegleggen maar we moesten wel lachen!
Nina (16)
Helaasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Beste oom Donald,
Mijn naam is Kyuubei. Ik ben 16 (of 17, weet ik veel) jaar oud en lees stiekem de Donald Duck tijdens de Wiskundeles. Jammer genoeg kwam de docent er laatst achter, spoelde uw blad door de plee en liet hij mij een heel hoofdstuk maken dat nooit in een toets voor zal komen. Wat een vieze nazi communist. Dit gebeuren zal tot een van mijn vele jeugdtrauma's gaan behoren, welke ik dan als excuus kan gebruiken als ik in de toekomst betrapt wordt op het proberen te sluiten van dubieuze contracten met kleine meisjes. Krijg ik nu een zo'n Leuke Donald Duck usb stick? Beter zit er wel minstens 32GiB op. We leven niet meer in 1952.
Gr gr
Kyuubei.
Tonari moet je kijken op dinsdagquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Is er al een nieuwe tonari? Nee? Dan ga ik wat nuttigs doen
Nee. Nu maak je denk ik nog daadwerkelijk kans ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:17 schreef Kyubey het volgende:
Eigenlijk moest ik "Gr gr gevederde kwaakbol" zeggen
Anders bewerkt onze vriend Donald het wel. Van veel brieven weet ik zeker dat kinderen niet zo spellen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee. Nu maak je denk ik nog daadwerkelijk kans ook
Dan loop je wel heel wat achter!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik weet niks. Ik gebruik nooit tablets, smartphones of wat dan ook.
Hm, dat zou kunnenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Anders bewerkt onze vriend Donald het wel. Van veel brieven weet ik zeker dat kinderen niet zo spellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |