SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
Hi ha hoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:22 schreef Bakakame het volgende:
Verdorie jullie allemaal ik wilde helemaal niet
Dus daarom heb je het al heel lang niet meer gedaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Arasu, ik open geen nieuwe topics want dan gaat men haten op mijn niet-creatieve TT
Nou, een vriend van mij postte op Facebook plotseling: "Pff, na al die jaren toch de knoop doorgehakt. De operatie is geslaagd. Jullie kunnen me voortaan Julia (o.i.d., een meisjesnaam in ieder geval) noemen.quote:
Zuchtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, een vriend van mij postte op Facebook plotseling: "Pff, na al die jaren toch de knoop doorgehakt. De operatie is geslaagd. Jullie kunnen me voortaan Julia (o.i.d., een meisjesnaam in ieder geval) noemen.
Daarna waren er mensen die het spelletje dus meespeelden en zeiden: "Ja, goed van je. Op school zat je er al zo mee.".
Vervolgens iets van 40 reacties van mensen die hem succes wensen en het knap vinden dat hij de knoop heeft doorgehakt.
Komt er even later een reactie: "Oh, haha. Ik ben [censuur] en [censuur] liet zijn Facebook openstaan.
gr gr
Ja ik ben bang dat jullie mij dan weer belachelijk gaan makenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dus daarom heb je het al heel lang niet meer gedaan
Arme Maus! Hier heb je een Rikka.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja ik ben bang dat jullie mij dan weer belachelijk gaan maken
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Arme Dakgoot! Hier heb je een Rikka.
[ afbeelding ]
Bedoel meer of hij goed is of nietquote:
Dat had ik kunnen zijn, alleen heb ik niks te zoeken in de buurt van Eindhoeven/Roermondquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:02 schreef wdn het volgende:
Eindhoven 18:00 -> Roermond 18:30
Er zat iemand Dakara Boku wa, H ga Dekinai te kijken in de trein. WIE was dat?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:02 schreef wdn het volgende:
Eindhoven 18:00 -> Roermond 18:30
Er zat iemand Dakara Boku wa, H ga Dekinai te kijken in de trein. WIE was dat?
Oh en er zat iemand achter je met een gezicht te kijken naar het beeld als dit icoon:![]()
![]()
Ik zat linksachter naar Bakuman te kijken. Die was weer ouderwets goed
Die moet ik nog kijken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Bedoel meer of hij goed is of niet
Ik vind her een interessante start. Ga nu Bakuman S3 kijken.
Ooh zo had ik het niet opgevat neequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Bedoel meer of hij goed is of niet
Ik vind her een interessante start. Ga nu Bakuman S3 kijken.
Hadena is echt vreselijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:07 schreef wdn het volgende:
En omfg wat zuigt hadena zeg
Doen die google translate gebruiken ofzo?
Wat. Niets mis met Haruhi, BwTgS, Oreimo en K-ON. Tenzij je een man van 30+ bent.quote:Even for Otaku there are certain anime that you want to share with friends and family who wouldn’t identify themselves as anime fans, and let’s say there are others that you wouldn’t exactly want to be associated with. In a new free-for-all Biglobe poll, two and half thousand Japanese fans named the anime that you wouldn’t want to be seen viewing by a non-otaku.
1. Dakara Boku wa H ga Dekinai
2. High School DxD
3. Oreimo (Ore no Imōto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai)
4. Kiss x Sis
5. Oniichan no Koto Nanka Zenzen Suki Janain Dakara ne!! (I Don’t Like You At All, Big Brother!!)
6. Ro-Kyu-Bu!
7. Kono Naka ni Hitori, Imōto ga Iru! (My Little Sister is among them!)
8. Yosuga no Sora
9. Magical Girl Lyrical Nanoha
10. Health and Physical Education for 30-Year-Olds
11. The Qwaser of Stigmata (Seikon no Qwaser)
12. Mysterious Girlfriend X
13. B Gata H Kei Yamada’s First Time
14. Boku wa Tomodachi ga Sukunai/Haganai
15. Queen’s Blade
16. The Melancholy of Haruhi Suzumiya
17. Hen Semi
18. Nyarko-san: Another Crawling Chaos
19. Uta no Prince-sama
20. K-on!
21. (tie) Cream Lemon (the original loli anime from the ’80s)
21. (tie) YuruYuri
23. Horizon in the Middle of Nowhere (Kyoukai Senjou no HorizonHorizon in the Middle of Nowhere II Episode 04 Uncensored Preview. Read more ... »)
24. Moetan
25. (tie) Jinzo Konchu Kabuto Borg VxV (the troll response on a lot of these polls)
25. (tie) The Ambition of Nobuna Oda
27. dirty joke about classic family anime Sazae-san
28. Mitsudomoe
Waarom is dat voor mannen van 30+ mis dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:10 schreef Kyubey het volgende:
http://www.keymochi.com/a(...)wing-by-a-non-otaku/
[..]
Wat. Niets mis met Haruhi, BwTgS, Oreimo en K-ON. Tenzij je een man van 30+ bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Omdat je familie je kan gaan shunnen als ze doorhebben dat je als 30+'er highschool ecchi bekijkt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waarom is dat voor mannen van 30+ mis dan?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Seikon no Qwaser staat er tussen!
En terecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Ik vond het wel leuk nadat ik eenmaal gewend was aan het feit dat hij aan tieten moet zuigen om zijn stamina/chakra/whatever terug te krijgenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Omdat je familie je kan gaan shunnen als ze doorhebben dat je als 30+'er highschool ecchi bekijkt.
[..]
En terecht.
watquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk nadat ik eenmaal gewend was aan het feit dat hij aan tieten moet zuigen om zijn stamina/chakra/whatever terug te krijgen
quote:Definitie van nieuwe student: student die voor 1 september 2014 nog geen studiebeurs ontvangt.
Mensen die dus bv mbo doen maar nog niks krijgen omdat ze minderjarig zijn, tellen gewoon als nieuwe student als ze 18 worden na 1 september 2014.
kut nederland , 2 jaar stufi en dan dan wil ik naar het hbo en dan moet ik lenen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)udenten-in-maak.html
Fuck you Nederland, tyfus politiek. Moet je is kijken hoelang sommige politici over hun opleiding hebben gedaan
edit: wacht, nu lees ik dit.
[..]
Ja de fuck. Dan zit ik daar net bij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Fuck you Nederland, tyfus politiek. Moet je is kijken hoelang sommige politici over hun opleiding hebben gedaan
[..]
Wat heeft dat ermee te maken eigenlijk? Hoelang de politici zelf over hun studie hebben gedaan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, je zal moeten lenen. De maatschappij heeft je een studie bekostigd, dus is het ook een beetje redelijk dat jij de maatschappij weer wat teruggeeft na je studie. De termijn is erg lang en afhankelijk van hoeveel je verdient.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
kut nederland , 2 jaar stufi en dan dan wil ik naar het hbo en dan moet ik lenen?
Ja heel grappigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken eigenlijk? Hoelang de politici zelf over hun studie hebben gedaan?
[..]
Ja, je zal moeten lenen. De maatschappij heeft je een studie bekostigd, dus is het ook een beetje redelijk dat jij de maatschappij weer wat teruggeeft na je studie. De termijn is erg lang en afhankelijk van hoeveel je verdient.
Ja, ik vind het niet grappig dat ik gevallen op het mbo zie die honderd keer van opleiding wisselen en telkens studiefinanciering trekken. Ik kan er niet op wachten tot ze dat geld mogen gaan lenen. Hopelijk kiezen ze dan ook wat bewuster voor hun studie.quote:
Altijd weer dat gekanker dat alles sociaal moet zijn, je betaalt toch verdomme 42% procent over je fucking loon je houd toch minder over omdat je meer moet betalen voor dat kut volk dat geen zin heeft om te werken en je de staatskas moet spekken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, je zal moeten lenen. De maatschappij heeft je een studie bekostigd, dus is het ook een beetje redelijk dat jij de maatschappij weer wat teruggeeft na je studie. De termijn is erg lang en afhankelijk van hoeveel je verdient.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken eigenlijk? Hoelang de politici zelf over hun studie hebben gedaan?
[..]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Havo, 8 jaar, kom op..
Dat moet dan maar ten koste gaan van de mensen die hun studie wel verstandig kiezen? Toffe reden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ik vind het niet grappig dat ik gevallen op het mbo zie die honderd keer van opleiding wisselen en telkens studiefinanciering trekken. Ik kan er niet op wachten tot ze dat geld mogen gaan lenen. Hopelijk kiezen ze dan ook wat bewuster voor hun studie.
Generiek. Zo'n beetje een concentraat van de gemiddelde shounen/mysterie anime.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ik vind het niet grappig dat ik gevallen op het mbo zie die honderd keer van opleiding wisselen en telkens studiefinanciering trekken. Ik kan er niet op wachten tot ze dat geld mogen gaan lenen. Hopelijk kiezen ze dan ook wat bewuster voor hun studie.
Ditquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat moet dan maar ten koste gaan van de mensen die hun studie wel verstandig kiezen? Toffe reden.
Ik heb nergens last van dusquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hypocriet heeft dat, ikke wel maar jullie niet, gewoon omdat ikke wel jullie nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ga hier geen uitgebreide discussie voeren, maar een studie is toch een beetje investeren in jezelf he.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat moet dan maar ten koste gaan van de mensen die hun studie wel verstandig kiezen? Toffe reden.
Ja, mooie praatjes dus van de Nederlandse politici weer. ''Wij willen werken aan de kennis economie en die behouden''. ja, en dan maak je studeren duurder. Dom volk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:07 schreef omelette het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van dus![]()
Studeren wordt weer voor de elite!
Amen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Hypocriet heeft dat, ikke wel maar jullie niet, gewoon omdat ikke wel jullie niet
Meer in de maatschappij dan jezelf, als je het objectief wilt stellen, dus als je wilt voorkomen dat je een 3e wereldland wordt dien je te investeren in je mensen, ipv te verwachten dat jouw mensen gaan investeren in jouquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ga hier geen uitgebreide discussie voeren, maar een studie is toch een beetje investeren in jezelf he.
Juist mensen die weten wat ze willen komen hiermee goed weg. Verdiep je er maar in, je komt er echt niet zo slecht van af als het lijkt.
pff het enige wat we doen is geld weggevenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Meer in de maatschappij dan jezelf, als je het objectief wilt stellen, dus als je wilt voorkomen dat je een 3e wereldland wordt dien je te investeren in je mensen, ipv te verwachten dat jouw mensen gaan investeren in jou
Goed?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ga hier geen uitgebreide discussie voeren, maar een studie is toch een beetje investeren in jezelf he.
Juist mensen die weten wat ze willen komen hiermee goed weg. Verdiep je er maar in, je komt er echt niet zo slecht van af als het lijkt.
de overheid is ook maar een maffia zonder beschermingquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
pff het enige wat we doen is geld weggeven
Stem jij toevallig VVD, zit je op hockey en rijden je ouders 2 of meer auto's? Zo kom je namelijk over nu.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voor elk klein ding kamervragen jeweet hoe ze rollen daar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Stem jij toevallig VVD, zit je op hockey en rijden je ouders 2 of meer auto's? Zo kom je namelijk over nu. Investeren in jezelf, ja lekker makkelijk als je het thuis niet zo breed hebt.
Ik weet dat je die schuld uiteindelijk naar draaglast moet afbetalen, maar daar komt ook nog eens bij dat wij de schulden die de huidige generatie ''volwassenen'', als ik ze zo nog mag/kan noemen (het zijn net een stel kleuters daar in de 2e kamer tijdens de debatten) moeten betalen.
MY FUCKING GOD. I WANT IT NOW.quote:
WACHTEN DUURT TE LANGquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
MY FUCKING GOD. I WANT IT NOW.
Haha, jaaaaa! Die komt er ook aan binnenkort!quote:
Misaki Mei van Anotherquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:51 schreef outcast_within het volgende:
Leuk die nieuwe eenoog.
Hier zijn wat oudere
ikkitousen ryomou shimei
[ afbeelding ]
ef tales of memories chihiro
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
CØDE:BREAKER gifs? CØDE:BREAKER gifs.
[ afbeelding ]
Zong je niet spontaan de intro? Dat valt me tegenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:29 schreef robin007bond het volgende:
Ik moest trouwens echt zo hard lachen toen een jongen uit mijn klas zei dat hij Lovely Complex had gezien.
Dat had ik dus nooit verwacht en ik kwam niet meer bij van het lachen.
Eens kijken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zong je niet spontaan de intro? Dat valt me tegen
Mijn eerste review op MAL is een feit. Yeah.
Hoopte op iets groters. Leuk. Pleo-fokking-nasmen als 'Korean manwha' treiteren we er nog wel uit.quote:This manga is great. The romance is good, the art is good, the story is good, the execution is well done.
My only problem with this manga is... It's too confusing. Maybe it's because it was my first Korean manwha, but I could not memorize the names. And if you can't do that, the many relationships and conflicts between the characters are hard to follow. The rest is fine and fun to read.
Jajaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hoopte op iets groters. Leuk. Pleo-fokking-nasmen als 'Korean manwha' treiteren we er nog wel uit.
quote:[...] That is, for an anime supposedly set in a middle eastern setting, the characters seem to be rather fair-skinned. [...] the characters are still clearly not dark-skinned. It’s not as though they’re supposed to be seen as all having dark skin. Taking a flick down the character sheet on MAL, there’s 3 in a cast of around 30 that have dark skin. Its one of those things that, now I’ve seen it, it really bugs me.
Mij nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:12 schreef .Cake. het volgende:
Scamp over de eerste aflevering van Magi. Niet dat ik wil opscheppen ofzo, maar het was mij dus ook al opgevallen:
[..]
Waarom denk ik nu aan Kirito?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
*listen*
- Navi, elfje in de game Zelda
ARUFUHEIMU ONREINUquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Voor elke grafkop van Bea 0.50E... boeh, weg met dat mens![]()
Zo lang het maar niet met terugwerkende kracht is...dan had ik wel twee keer nagedacht. Moet OV dan ook worden terugbetaald?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mwah dit is geen geldig argument, je krijgt stufi ook maar een aantal jaar. Het is daarom ook niet gunstig om langer te doen over je studie als je dan al geen recht meer hebt op stufi.quote:Gunning dinsdag voor de microfoon van de NOS.
De VSNU ziet de maatregel als een prikkel voor studenten om hun studie snel af te ronden. ''Het helpt studenten om hun studie te structureren en om efficiënt te studeren. We vinden wel dat het geld terug moet naar het onderwijs'',
Efficient studerenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah dit is geen geldig argument, je krijgt stufi ook maar een aantal jaar. Het is daarom ook niet gunstig om langer te doen over je studie als je dan al geen recht meer hebt op stufi.
Fixed.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Chuunibyou heeft wel een hoog schattigheidsgehalte, maar ik weet niet wat ik er verder mee moet.Doorkijken zal ik. Het is geweldig.
Met zo'n leenstelsel tref je de lagere inkomens veel harder dan de hogere, die door ouderbijdrage toch al geen recht hadden op veel stufi (of is dat niet zo met de basisbeurs?). Ik vind het wel goed dat het misschien ontmoedigt om een pretstudie te gaan doen, maar dat is dan ook alles. En ja, het is natuurlijk een manier van bezuinigen, iets wat hoe dan ook nodig is...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Efficient studeren
je zit toch aan die jaren vast die de overheid/school je oplegt voor een opleiding
moe seriequote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Chuunibyou heeft wel een hoog schattigheidsgehalte, maar ik weet niet wat ik er verder mee moet.Doorkijken, niet doorkijken...
Nee. Ik doe dik een jaar minder over mijn opleiding dan normaal. Als je hbo deeltijd doet kun je het hbo-diploma zelfs binnen een jaar halen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Efficient studeren
je zit toch aan die jaren vast die de overheid/school je oplegt voor een opleiding
Eens, maar ik vind de serie ook wel gewoon komisch.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja daarom, moe kan voor mij een serie niet dragen.
Mwah, ik heb vanaf april recht op 70/75 euro basisbeurs door het inkomen van mijn ouders, studenten-OV is wel chill om te hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met zo'n leenstelsel tref je de lagere inkomens veel harder dan de hogere, die door ouderbijdrage toch al geen recht hadden op veel stufi (of is dat niet zo met de basisbeurs?). Ik vind het wel goed dat het misschien ontmoedigt om een pretstudie te gaan doen, maar dat is dan ook alles. En ja, het is natuurlijk een manier van bezuinigen, iets wat hoe dan ook nodig is...
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
*listen*
- Navi, elfje in de game Zelda
Wel waarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*brt/badderen was lekker*
Teveel moe is niet goed voor jullie
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:48 schreef Kyubey het volgende:
Goed nieuws! Ik kan anime kijken als huiswerk. Aria wordt beschouwd als een utopisch werk en dat kan ik dus gebruiken voor mijn project over utopieën
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:48 schreef Kyubey het volgende:
Goed nieuws! Ik kan anime kijken als huiswerk. Aria wordt beschouwd als een utopisch werk en dat kan ik dus gebruiken voor mijn project over utopieën
Oké, als jullie onder elkaar posten dan is het net of dat meisje in jullie UI enorm uitgerekt en gedraaid is.quote:
Whut??quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:48 schreef Kyubey het volgende:
Haha, nu je het zegt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[..]
Oké, als jullie onder elkaar posten dan is het net of dat meisje in jullie UI enorm uitgerekt en gedraaid is.
[ afbeelding ]
Ah ik was niet de enigequote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[..]
Oké, als jullie onder elkaar posten dan is het net of dat meisje in jullie UI enorm uitgerekt en gedraaid is.
[ afbeelding ]
Je brengt me op het idee om weer Shingha bier te kopenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:01 schreef .Cake. het volgende:
Wat ik nu vond in de oosterse hoek van de supermarkt!
[ afbeelding ]
BIRRU!!!
Herkende 'm van Kaiji:
[ afbeelding ]
Schandalig duur, dus ik heb alleen deze twee gekocht voor de probeer, ga ik morgen denk ik even proeven.
Sapporo bier??Waar?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:01 schreef .Cake. het volgende:
Wat ik nu vond in de oosterse hoek van de supermarkt!
[ afbeelding ]
BIRRU!!!
Herkende 'm van Kaiji:
[ afbeelding ]
Schandalig duur, dus ik heb alleen deze twee gekocht voor de probeer, ga ik morgen denk ik even proeven.
Had niet eens in de gatenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
DHL bezorger kwam langs,had alleen geen losgeld(¤25,62).![]()
Bovendien zie ik nu pas op My AliExpress menu,dat ik een nieuwe tracking number heb
[..]
Morgen pas!!!
De supermarkt hier, Vomar.quote:
Vomar?? Ik moet helemaal naar Noordwijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:26 schreef .Cake. het volgende:
[..]
De supermarkt hier, Vomar.
Wel ¤1,50 per flesje
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:30 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben bijna lid geworden van de VARA.
In mijn stad zaten ze te recruiten.
ER WAS ZO'N LEUK MEISJE BIJ.
MAAR ZE IS 18.EGNWOgnaeriopgmrepagmaejg
En ik zei per ongeluk dat ik 16 was omdat ik nog moet wennen aan het feit dat ik pas 17 ben geworden> ABNorengaerongoa ik heb haar nummer dus niet gevraagd.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lach maar. Ik vond haar echt leuk.
Ik schatte haar 16/17 eerlijk gezegd. En waaaah. Als je lid bent van de VARA kun je gratis Pauw en Witteman bijwonen. Als je een keer gaat haal je het geld al uit je lidmaatschap.
Maar ik wil geen Paul de Leeuw, Kassa etc. faciliteren.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De toegang is volgens mij alleen gratis voor VARA-leden.
EN anders ben ik misleid.![]()
aerognaeorngaerongaerongaerfaergpkrparmbpm
ik baal als een stekker. Zal ik teruggaan en zeggen dat ik eigenlijk 17 ben en alsnog om haar nummer vragen?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:16 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben terug naar de stad gegaan om te kijken of ze er nog zou zijn.
En tevergeefs, maar ik heb het in ieder geval geprobeerd.
Arme jijquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:22 schreef robin007bond het volgende:
Hebben jullie mijn blooper al gehoord?
Geen zin om het nog een keer te typen, dus quote ik het wel van een ander topic. Misschien moet ik een KLB-topic openen omdat het eigenlijk een klacht is.
[..]
[..]
[..]
[..]
Doe een oproep. Misschien zit ze wel op FOKquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:22 schreef robin007bond het volgende:
Geen zin om het nog een keer te typen, dus quote ik het wel van een ander topic. Misschien moet ik een KLB-topic openen omdat het eigenlijk een klacht is.
[..]
[..]
[..]
[..]
En ik zou PVV'ers zoals jij dan kunnen plagen met het feit dat ik lid ben van de VARA, dat is eigenlijk het grootste voordeel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Doe een oproep. Misschien zit ze wel op FOK
Pauw en Witteman is voor paupers.
Als jou dat gelukkig maakt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En ik zou PVV'ers zoals jij dan kunnen plagen met het feit dat ik lid ben van de VARA, dat is eigenlijk het grootste voordeel.
Ik ben eigenlijk meer van de VPRO, dat vind ik echt de beste omroep. Maar goed, dat meisje vond ik dus zo leuk.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik zou best een paar keer De Wereld Draait Door willen bijwonen (vooral de afleveringen met die TV-chefs, of die bioloog en de roofdieren die maar beter uit Artis kunnen komen want anders...) maar weet niet of ik het wel moet doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat was niet eens het probleem. Ik vond dat meisje leuk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. Ik zou best een paar keer De Wereld Draait Door willen bijwonen (vooral de afleveringen met die TV-chefs, of die bioloog en de roofdieren die maar beter uit Artis kunnen komen want anders...) maar weet niet of ik het wel moet doen.
geef d'r een breezer, zo werkt dat toch tegenwoordig op die leeftijd......quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat was niet eens het probleem. Ik vond dat meisje leuk.
Je dacht alleen dat je haar leuk vond omdat ze je zo'n onweerstaanbaar aanbod deed dat je h'm wel moest weerstaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat was niet eens het probleem. Ik vond dat meisje leuk.
Spuit elfjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
geef d'r een breezer, zo werkt dat toch tegenwoordig op die leeftijd......
Breezers werken niet meer, je kunt ze beter vol gieten met tequilaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
geef d'r een breezer, zo werkt dat toch tegenwoordig op die leeftijd......
dan maakt het toch niet meer uit of je 16 of 17 ben?quote:
ow, ik loop alweer achter..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Breezers werken niet meer, je kunt ze beter vol gieten met tequila
De.... eerste. Nee weet ik veel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ow, ik loop alweer achter..
fijn:
[ afbeelding ]
welke moet ik kiezen .......?
nope.. een enkele HD5870.. maar die heeft wel de mogelijkheid om met een of andere feature (even naam kwijt, geen crossfire ofzo) om 3 schermen als 1 aan te sturenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
De.... eerste. Nee weet ik veel.
Draai je soms trifire?
Eyefinity.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:31 schreef mschol het volgende:
[..]
nope.. een enkele HD5870.. maar die heeft wel de mogelijkheid om met een of andere feature (even naam kwijt, geen crossfire ofzo) om 3 schermen als 1 aan te sturen
ah, dat was em iddquote:
Wanneer komt ie uitquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:36 schreef Kyubey het volgende:
IK KAN NIET WACHTEN OP CHUUNIBYOU 2 GR GR
Wil ik welquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:07 schreef mschol het volgende:
[..]
dan maakt het toch niet meer uit of je 16 of 17 ben?
een breezertje is 'het' relatieding toch op die leeftijd?
i.p.v. een vriendschapsring geef je een breezer (of 2...)
Je begeeft je denk ik in de verkeerde kringen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:07 schreef mschol het volgende:
[..]
dan maakt het toch niet meer uit of je 16 of 17 ben?
een breezertje is 'het' relatieding toch op die leeftijd?
i.p.v. een vriendschapsring geef je een breezer (of 2...)
Jajajaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je begeeft je denk ik in de verkeerde kringen.
oi..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je begeeft je denk ik in de verkeerde kringen.
Je moet het zelf ervarenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:59 schreef mschol het volgende:
[..]
oi..ik lees alles in de media...
zelf ben ik geen relatiemateriaal.. dus geen verstand van...
Iedereen is relatiemateriaal, tenzij je een zolder autist bent die 24/7 anime kijkt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:59 schreef mschol het volgende:
[..]
oi..ik lees alles in de media...
zelf ben ik geen relatiemateriaal.. dus geen verstand van...
U rang?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Iedereen is relatiemateriaal, tenzij je een zolder autist bent die 24/7 anime kijkt.
Oh Gutquote:
Ik niet hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Iedereen is relatiemateriaal, tenzij je een zolder autist bent die 24/7 anime kijkt.
mehquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:16 schreef outcast_within het volgende:
[..]
I put the Hi in Hikikimori![]()
En hoe zit het met kelderautisten?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:17 schreef outcast_within het volgende:
[..]
In het bezit van een penis. Arm scholleke
Ligt eraan wat je in die kelder doet..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
meh
[..]
En hoe zit het met kelderautisten?
Als je die twee tegelijk doet, verandert mijn hele beeld van jou.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
* Mauskoekwaus is even badderen en huiswerk maken, want hij komt er net achter dat hij een shitload moet doen voor zijn integrale opdracht van deze week.
Hmm, heb je een goed beeld van mij dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als je die twee tegelijk doet, verandert mijn hele beeld van jou.
Gooi eten naar buiten. Laat hond los om het op te eten. Hou wat eten bij de hand om de hond weer naar binnen te lokken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:36 schreef mschol het volgende:
ik moet eigenlijk iets gaan eten en hond uitlaten.. maar in beide heb ik totaal geen zin
hmmmm nee gaat niet werken helaasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Gooi eten naar buiten. Laat hond los om het op te eten. Hou wat eten bij de hand om de hond weer naar binnen te lokken.
inb4 hont.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:16 schreef outcast_within het volgende:
[..]
I put the Hi in Hikikimori![]()
Eerste reactie:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Japanse politie getrolld door 2ch
Zoals vakerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Eerste reactie:lol
Na 2 minuten:Godver I don't want to live on this planet anymore.
Hoe bedoel je?? je weet hoe de Japanse rechtssysteem werkt(Ace Attorney is een satire erop)?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de lui verantwoordelijk per direct ontslagen zijn. Dit kan gewoon niet.
HET RECHTSSYSTEEM. LEER WANNEER JE WELK LIDWOORD MOET GEBRUIKEN GR GRquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?? je weet hoe de Japanse rechtssysteem werkt(Ace Attorney is een satire erop)?
Nee, ik weet er eigenlijk heel weinig vanaf.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?? je weet hoe de Japanse rechtssysteem werkt(Ace Attorney is een satire erop)?
Gyakuten Saiban Yomigaeru Gyakuten is daar een satire van!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, ik weet er eigenlijk heel weinig vanaf.
Knuffel?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
HET RECHTSSYSTEEM. LEER WANNEER JE WELK LIDWOORD MOET GEBRUIKEN GR GR
Ja, ach. Ik zie wel eens wat meer foutjes.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik moest wel giechelen bij ''de rechtssysteem''
Vandaag liet de leraar Berlijn zien, zegt iemand achter in de klas: ''waarom hangen er Duitse vlaggen in Berlijn? Berlijn is toch de hoofdstad van Frankrijk?''quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ach. Ik zie wel eens wat meer foutjes.
Op het mbo zit ik telkens mensen te verbeteren. Ik kan er gewoon niet tegen.
Grapjas.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Vandaag liet de leraar Berlijn zien, zegt iemand achter in de klas: ''waarom hangen er Duitse vlaggen in Berlijn? Berlijn is toch de hoofdstad van Frankrijk?''
Nee, ze was serieus. Ze wist het echt nietquote:
Als ik dit soort dingen hoor ben ik altijd spontaan eventjes een sociaal-darwinist.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Vandaag liet de leraar Berlijn zien, zegt iemand achter in de klas: ''waarom hangen er Duitse vlaggen in Berlijn? Berlijn is toch de hoofdstad van Frankrijk?''
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee, ze was serieus. Ze wist het echt niet..
Sorry hoor,robintjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ach. Ik zie wel eens wat meer foutjes.
Op het mbo zit ik telkens mensen te verbeteren. Ik kan er gewoon niet tegen.
Whut??quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Kan gebeuren.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Sorry hoor,robintje
[..]
Whut??
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Kan gebeuren.
Rustig maarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:47 schreef Arashimashou het volgende:
Oh gawd ik heb echt de full version nodig van de ED van Chuunibyou lite.
Misschien allebeiquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Heb je het over Robins avatar? Over de machtige Rikka?
Volume 1 van Gantz was ook zwaar tof.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik krijg morgen deel 5 en 6 van death note, wat is het toch enorm GOED. 10/10 bazen manga en animé
Sorry BPN. Dat ben ik in het echt ook wel een beetje.quote:
De anime was anders best matig, heb deel 2 ook niet gekeken... Het was zo sloom en vaag. Het was wel mooi hoe de hoofdpersoon een enorme antiheld is. Misschien toch maar eens het vervolg kijken. Maar dat tempo mánquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volume 1 van Gantz was ook zwaar tof.
De manga schijnt veel beter te zijn dan de anime, dus die zou je wel een kans kunnen geven.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De anime was anders best matig, heb deel 2 ook niet gekeken... Het was zo sloom en vaag. Het was wel mooi hoe de hoofdpersoon een enorme antiheld is. Misschien toch maar eens het vervolg kijken. Maar dat tempo mán
Ahaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry BPN. Dat ben ik in het echt ook wel een beetje.
Volgens mij heb ik niets dat niet uit merkkleding bestaat.
Doe maar nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
In het geval van Chuunibyou moet je gewoon meegaan met de flow.
nog nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Geloof me, it's good for you.
Oke mag ik allemaal lenen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De manga schijnt veel beter te zijn dan de anime, dus die zou je wel een kans kunnen geven.
Waar??quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:15 schreef Arashimashou het volgende:
Volgens zo'n widget dingetje zit ik nu op 97% (8GiB) memory usage
Geef mij maar Murrican Dad.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van family GAY
Soms geweldig. Soms heel stom.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van family GAY
8 GiB?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Thuis natuurlijk![]()
Misschien moet ik die 70 chrome tabs eens gaan sluiten
Als we het over sitcom-animatie-series voor volwassenen hebben ben ik geneigd je gelijk te geven. Maar dat genre is voor nu wel genoeg uitgemelkt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kijk toch maar eens de dissepisode van south park tegen family guy.
South park is tegenwoordig ook kut trouwens, nu is er geen één amerikaanse serie nog de moeite waard![]()
het meeste op comedy central is ook gewoon niet grappig of gewoon 'watchable'. iets wat je kijkt onder het eten omdat er niks beters op tv isquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als we het over sitcom-animatie-series voor volwassenen hebben ben ik geneigd je gelijk te geven. Maar dat genre is voor nu wel genoeg uitgemelkt.
imgdumper.nl opgelost.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef Arashimashou het volgende:
Vroegah volgde ik elke American Dad aflevering... maar nu al een tijd niet gezien.
Overigens, desktop tiem.
[ afbeelding ]
edit: FUCK WRM SCALED IE
Je zou haast denken dat men maar gewoon een eigen server moet nemen voor opslag van plaatjes
Weet nog niet of ik het zo ga houden. Overigens echt belachelijk dat je 3rd party tools nodig hebt om twee verschillende achtergronden te hebben
Ik dacht dat postimage.org mijn redding zou zijn, gezien ze 1440p wel leken te accepteren.quote:
quote:Beste Gebruikers,
Naar aanleiding van een afbeelding die 7 december is ge-upload hebben wij zeer veel reacties gekregen.
IMGDumper.nl is een upload site waar de vrijheid van meningsuiting gerespecteerd wordt.
Des ondanks zijn er altijd gevallen welke in strijd zijn met de wet, uiteraard kunnen wij deze niet toelaten.
Graag willen wij melden dat wij niet de eigenaar zijn van de afbeelding, maar deze wel toestaan omdat deze in onze ogen niet in strijd is met de lokale wetgeving.
IMGDumper.nl heeft geen mening over de acties die worden uitgevoerd door verschillende partijen.
Mocht u nu nog vragen hebben over het gebruik van IMGDumper.nl, lees dan eerst onze disclaimer,
Met vriendelijke groet,
Daan van Gorkum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op CC kijk ik eigenlijk alleen nog maar de Show en het Report, jullie weten waar ik het over heb, en soms wat stand-up.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het meeste op comedy central is ook gewoon niet grappig of gewoon 'watchable'. iets wat je kijkt onder het eten omdat er niks beters op tv is
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik dacht dat postimage.org mijn redding zou zijn, gezien ze 1440p wel leken te accepteren.
[..]wat zou dat zijn.
Naja, ik klaag nietDie SNES-controller.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk je daar echt naar? Ik keek alleen naar de contouren van die linkers tieten.quote:
daarom (en niet alleen daarom overigens!) Ultramonquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef Arashimashou het volgende:
Vroegah volgde ik elke American Dad aflevering... maar nu al een tijd niet gezien.
Overigens, desktop tiem.
[ afbeelding ]
edit: FUCK WRM SCALED IE
Je zou haast denken dat men maar gewoon een eigen server moet nemen voor opslag van plaatjes
Weet nog niet of ik het zo ga houden. Overigens echt belachelijk dat je 3rd party tools nodig hebt om twee verschillende achtergronden te hebben
Alleen als je keekisama niet boos weet te makenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
[..]Mag ik ook meedoen?
kan ik d'r zo meenemen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
kan ik d'r zo meenemen?
heb ook nog wel wat accesoires voor erbij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indeed.quote:
Ben nu op stage, Ik heb geen project je moet ene project doen of je wordt van school gekickt of het jaar over doen. maar ik ben nog leerplichtig mijn stage begeleider hoord meerdere keren langstekomen maar die is maar 1 keer geweest na een woedende Dakgoot Seniorquote:
Pff, wat een gedoe.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ben nu op stage, Ik heb geen project je moet ene project doen of je wordt van school gekickt of het jaar over doen. maar ik ben nog leerplichtig mijn stage begeleider hoord meerdere keren langstekomen maar die is maar 1 keer geweest na een woedende Dakgoot Senior
hele idee van stage is toch dat je ZELF een project bedenkt?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ben nu op stage, Ik heb geen project je moet ene project doen of je wordt van school gekickt of het jaar over doen. maar ik ben nog leerplichtig mijn stage begeleider hoord meerdere keren langstekomen maar die is maar 1 keer geweest na een woedende Dakgoot Senior
School zegt je moet een opdracht doen tijdens je stage bla bla begeleider heeft geen opdracht en zo gaat alles kutquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:07 schreef mschol het volgende:
[..]
hele idee van stage is toch dat je ZELF een project bedenkt?
overigens.. NU nog op stage?
Stage.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
daarom moet je zelf opties aandragen aan je begeleider en vragen of dat een goeie opdracht is..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
School zegt je moet een opdracht doen tijdens je stage bla bla begeleider heeft geen opdracht en zo gaat alles kut
Oppai oppai!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dit seizoen is vooralsnog wat matigjes ja.
Ik heb net Magi: Labyrinth of Magic gezien. Dat spul was verkeerd op zo veel manieren.
Docent vanuit school doet niks, en de begeleider van het bedrijf had geen opdracht voor mijn projectquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom moet je zelf opties aandragen aan je begeleider en vragen of dat een goeie opdracht is..
initiatief tonen is een onderdeel van je punten voor je stage...
hebben we het nou over de begeleider vanuit het bedrijf ? of je stagedocent (vanuit school)?
wie is dat?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mark Rutte Aladin is lesbisch.
Je kiest ook echt zo'n afbeelding uit met een blik die zegt ''Meen je dat nou?''quote:
Uchuu Senkan Yamato?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:33 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb een punt bereikt dat ik afgelopen jaren zoveel anime heb gekeken dat er bijna niets meer is om te kijken op de nieuwe na
Ik begrijp het. Er is momenteel wel een remake draaiende van dit jaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Animes voor 1984 vind ik echt lastig om te kijken
Tijdelijk verschijnsel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik begin wel overigens anime moe te worden
ALles onder de 7.0 op MAL is de moeite niet waardquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ga maar Girls und Panzer kijken.
Ga Ano Hana rewatchen dan. Ik hield het (alweer) niet droog. Tranen sprongen me weer in de ogen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ff gundam unicorn kijken en je bent weer tevreden/quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ano Hana gezien?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALles onder de 7.0 op MAL is de moeite niet waard
Afgaan op ratings.... tsk tsk tsk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Unicorn al gezien alle andere gundams ookquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ff gundam unicorn kijken en je bent weer tevreden/
Yup, ervan uitgaande dat veel mensen te hoog raten, is , uit mn ervaring, het meeste onde de 7 op MAL ook echt niet de moeite waard.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Afgaan op ratings.... tsk tsk tsk.
Gewoon een episode rewatchenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Unicorn al gezien alle andere gundams ook
Waarom ook alweer niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja kan geen animes kijken
Neem jij MAL serieus!? Blijf hier een tijdje langer, dan doen we daar wat aan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gelijk jij hebt. علاء الدين.quote:
Ik neem het niet helemaal serieus nee, maar ik gebruik het als een soort van indicatie wat wel de tijd waard is en wat niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Neem jij MAL serieus!? Blijf hier een tijdje langer, dan doen we daar wat aan.
[..]
Gelijk jij hebt. علاء الدين.
Boku no Pico heeft daar maar een zes. De cultuurbarbaren!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik neem het niet helemaal serieus nee, maar ik gebruik het als een soort van indicatie wat wel de tijd waard is en wat niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heil Rikka.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wie weet er een leuke titel voor nummer 341?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |