abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117782722

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime(aa-ni-mee) is de Japanse variant (dus Japanse uitspraak op het Engels animation) op onze Westerse tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet. Hetzelfde geldt voor Manga (wat o.a. "onbeheerste of willekeurige kwaststreken" betekend).
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte onderwerpen(hentai, wat eigenlijk pervers betekent in het Japans) of onze (kinderlijke, dus kodomo) series.
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende leeftijd categorie. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jonge jongens (Shonen,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series Bleach, Naruto en Fullmetal Alchemist vallen bijvoorbeeld in dit gedeelte.

Gericht op jonge meisjes (Shoujo,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn Sailor Moon, Cardcaptor Sakura en Fruits Basket.

Gericht op de volwassen vrouw (Josei,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series Nana, Paradise Kiss en Honey and Clover zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de volwassen man (Seinen,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn Elfen Lied, Ghost in the Shell en Black Lagoon.

Gericht op jonge kinderen (Kodomo,leeftijd 0-12 jaar): Hello Kitty, Pokemon en Hamtaro - dit spreekt voor zich.

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn Junjou Romantica en Gravitation.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in hebt (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Het verschil tussen speedsubbers en qualitysubbers wordt steeds kleiner. Vaak hebben de meeste speedsubbers ook kwaliteit die niet onder doet voor die van qualitysubbers. Dit onderscheid is eigenlijk meer iets van vroeger en wordt tegenwoordig niet meer zo gemaakt.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC downloaden. Een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM/DM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)! :D
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!
Fall 2012

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #24
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Het grote anime/manga Meet topic 2012
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #19
[ANIME] One Piece

Animees
Nederlandstalig blog met reviews over lopende animeseries en (soms) meer!

Anime News Network (ANN)
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

Animeinfo.com
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

Anidb.net
De anime-database.

Anime Planet
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

Anime Recommendations
Een wiki vol met aanraders. Er zit altijd wel wat tussen!

My Anime List (MAL)
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Over hotlinken en ander gespui:

Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.

1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.

2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.

IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
pi_117782733
Verdorie jullie allemaal ik wilde helemaal niet
pi_117782749
We all know that feel.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 18:22:26 #4
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117782755
Arasu, ik open geen nieuwe topics want dan gaat men haten op mijn niet-creatieve TT :')
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 18:22:34 #5
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_117782762
quote:
8s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 18:22 schreef Bakakame het volgende:
Verdorie jullie allemaal ik wilde helemaal niet
Hi ha ho
Helemaal super.
pi_117782769
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 18:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Arasu, ik open geen nieuwe topics want dan gaat men haten op mijn niet-creatieve TT :')
Dus daarom heb je het al heel lang niet meer gedaan :')
pi_117782835
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 18:21 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Wat voor grappigs!
Nou, een vriend van mij postte op Facebook plotseling: "Pff, na al die jaren toch de knoop doorgehakt. De operatie is geslaagd. Jullie kunnen me voortaan Julia (o.i.d., een meisjesnaam in ieder geval) noemen.

Daarna waren er mensen die het spelletje dus meespeelden en zeiden: "Ja, goed van je. Op school zat je er al zo mee.".

Vervolgens iets van 40 reacties van mensen die hem succes wensen en het knap vinden dat hij de knoop heeft doorgehakt.

Komt er even later een reactie: "Oh, haha. Ik ben [censuur] en [censuur] liet zijn Facebook openstaan.

gr gr

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2012 18:25:01 ]
pi_117782909
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 18:24 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nou, een vriend van mij postte op Facebook plotseling: "Pff, na al die jaren toch de knoop doorgehakt. De operatie is geslaagd. Jullie kunnen me voortaan Julia (o.i.d., een meisjesnaam in ieder geval) noemen.

Daarna waren er mensen die het spelletje dus meespeelden en zeiden: "Ja, goed van je. Op school zat je er al zo mee.".

Vervolgens iets van 40 reacties van mensen die hem succes wensen en het knap vinden dat hij de knoop heeft doorgehakt.

Komt er even later een reactie: "Oh, haha. Ik ben [censuur] en [censuur] liet zijn Facebook openstaan.

gr gr
Zucht :') :{w
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 18:27:27 #9
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117782947
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 18:22 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Dus daarom heb je het al heel lang niet meer gedaan :')
Ja ik ben bang dat jullie mij dan weer belachelijk gaan maken :'(
pi_117782993
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 18:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ja ik ben bang dat jullie mij dan weer belachelijk gaan maken :'(
Arme Maus! Hier heb je een Rikka.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 18:29:21 #11
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117783013
Nee ik heb de fipo gemist ;(
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 18:29:55 #12
383398 Kyubey
pi_117783036
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 18:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
Net goed.
Helemaal super.
pi_117783094
Hoe is CØDE:breakers?
pi_117783120
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 18:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
Arme Dakgoot! Hier heb je een Rikka.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 18:34:25 #15
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117783235
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 18:31 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Arme Dakgoot! Hier heb je een Rikka.
[ afbeelding ]
:') ff animees checken
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 18:41:14 #16
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117783510
goede review cake
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 18:45:48 #17
383398 Kyubey
pi_117783707
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 18:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
goede review cake
[ afbeelding ]
:o
Helemaal super.
pi_117783767
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 18:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
goede review cake
[ afbeelding ]
pi_117784157
Hoe vinden jullie Code:Breaker?
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 18:57:44 #20
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117784273
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 18:55 schreef Qunix het volgende:
Hoe vinden jullie Code:Breaker?
Zie DM.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:02:18 #21
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_117784468
Eindhoven 18:00 -> Roermond 18:30

Er zat iemand Dakara Boku wa, H ga Dekinai te kijken in de trein. WIE was dat? >:)

Oh en er zat iemand achter je met een gezicht te kijken naar het beeld als dit icoon: :? :X
Ik zat linksachter naar Bakuman te kijken. Die was weer ouderwets goed *O*
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_117784557
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 18:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Zie DM.
Bedoel meer of hij goed is of niet :')

Ik vind her een interessante start. Ga nu Bakuman S3 kijken.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:04:29 #23
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117784558
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:02 schreef wdn het volgende:

Er zat iemand Dakara Boku wa, H ga Dekinai te kijken in de trein. WIE was dat? >:)
Dat had ik kunnen zijn, alleen heb ik niks te zoeken in de buurt van Eindhoeven/Roermond :P
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:05:18 #24
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117784591
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:02 schreef wdn het volgende:

Oh en er zat iemand achter je met een gezicht te kijken naar het beeld als dit icoon: :? :X
Ik zat linksachter naar Bakuman te kijken. Die was weer ouderwets goed *O*
:') _O-
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:05:19 #25
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_117784595
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:04 schreef Qunix het volgende:

[..]

Die moet ik nog kijken.

"Magi" eerste 10 minuten bevallen me wel *O*
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:05:57 #26
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117784630
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:04 schreef Qunix het volgende:

[..]

Ooh zo had ik het niet opgevat nee :') Maar ik vond hem erg vet, tof begin, maar van veel mensen hoor ik dat ik beter de manga kan gaan lezen. Code:Breaker krijgt ook maar 13 episodes geloof ik.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:07:26 #27
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_117784702
En omfg wat zuigt hadena zeg :X
Doen die google translate gebruiken ofzo?
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:07:51 #28
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117784722
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:07 schreef wdn het volgende:
En omfg wat zuigt hadena zeg :X
Doen die google translate gebruiken ofzo?
Hadena is echt vreselijk.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:10:17 #29
383398 Kyubey
pi_117784840
http://www.keymochi.com/a(...)wing-by-a-non-otaku/
quote:
Even for Otaku there are certain anime that you want to share with friends and family who wouldn’t identify themselves as anime fans, and let’s say there are others that you wouldn’t exactly want to be associated with. In a new free-for-all Biglobe poll, two and half thousand Japanese fans named the anime that you wouldn’t want to be seen viewing by a non-otaku.

1. Dakara Boku wa H ga Dekinai
2. High School DxD
3. Oreimo (Ore no Imōto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai)
4. Kiss x Sis
5. Oniichan no Koto Nanka Zenzen Suki Janain Dakara ne!! (I Don’t Like You At All, Big Brother!!)
6. Ro-Kyu-Bu!
7. Kono Naka ni Hitori, Imōto ga Iru! (My Little Sister is among them!)
8. Yosuga no Sora
9. Magical Girl Lyrical Nanoha
10. Health and Physical Education for 30-Year-Olds
11. The Qwaser of Stigmata (Seikon no Qwaser)
12. Mysterious Girlfriend X
13. B Gata H Kei Yamada’s First Time
14. Boku wa Tomodachi ga Sukunai/Haganai
15. Queen’s Blade
16. The Melancholy of Haruhi Suzumiya
17. Hen Semi
18. Nyarko-san: Another Crawling Chaos
19. Uta no Prince-sama
20. K-on!
21. (tie) Cream Lemon (the original loli anime from the ’80s)
21. (tie) YuruYuri
23. Horizon in the Middle of Nowhere (Kyoukai Senjou no HorizonHorizon in the Middle of Nowhere II Episode 04 Uncensored Preview. Read more ... »)
24. Moetan
25. (tie) Jinzo Konchu Kabuto Borg VxV (the troll response on a lot of these polls)
25. (tie) The Ambition of Nobuna Oda
27. dirty joke about classic family anime Sazae-san
28. Mitsudomoe
Wat. Niets mis met Haruhi, BwTgS, Oreimo en K-ON. Tenzij je een man van 30+ bent.
Helemaal super.
pi_117785150
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:10 schreef Kyubey het volgende:
http://www.keymochi.com/a(...)wing-by-a-non-otaku/

[..]

Wat. Niets mis met Haruhi, BwTgS, Oreimo en K-ON. Tenzij je een man van 30+ bent.
Waarom is dat voor mannen van 30+ mis dan? :(
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:18:06 #31
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117785231
Seikon no Qwaser staat er tussen! :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:19:08 #32
383398 Kyubey
pi_117785279
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:16 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Waarom is dat voor mannen van 30+ mis dan? :(
Omdat je familie je kan gaan shunnen als ze doorhebben dat je als 30+'er highschool ecchi bekijkt.
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Seikon no Qwaser staat er tussen! :D
SPOILER
En terecht.
Helemaal super.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:21:17 #33
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117785402
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:19 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Omdat je familie je kan gaan shunnen als ze doorhebben dat je als 30+'er highschool ecchi bekijkt.

[..]

En terecht.
Ik vond het wel leuk nadat ik eenmaal gewend was aan het feit dat hij aan tieten moet zuigen om zijn stamina/chakra/whatever terug te krijgen :P
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:23:38 #34
383398 Kyubey
pi_117785516
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik vond het wel leuk nadat ik eenmaal gewend was aan het feit dat hij aan tieten moet zuigen om zijn stamina/chakra/whatever terug te krijgen :P
wat
Helemaal super.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:25:14 #35
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117785625
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:23 schreef Kyubey het volgende:

[..]

wat
:')
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:27:08 #36
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117785740
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:10 schreef Kyubey het volgende:

Tenzij je een man van 30+ bent.
Wat :')
pi_117785784
Bakuman *O*

Gelijk een toffe episode!
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:40:15 #38
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117786604
http://www.nu.nl/politiek(...)udenten-in-maak.html
Fuck you Nederland, tyfus politiek. Moet je is kijken hoelang sommige politici over hun opleiding hebben gedaan :')

edit: wacht, nu lees ik dit.
quote:
Definitie van nieuwe student: student die voor 1 september 2014 nog geen studiebeurs ontvangt.
Mensen die dus bv mbo doen maar nog niks krijgen omdat ze minderjarig zijn, tellen gewoon als nieuwe student als ze 18 worden na 1 september 2014.

[ Bericht 34% gewijzigd door Mauskoekwaus op 09-10-2012 19:47:42 ]
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:54:26 #39
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117787555
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Fuck you Nederland, tyfus politiek. Moet je is kijken hoelang sommige politici over hun opleiding hebben gedaan :')

[..]

kut nederland , 2 jaar stufi en dan dan wil ik naar het hbo en dan moet ik lenen?
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:57:08 #40
383398 Kyubey
pi_117787711
quote:

[..]

Ja de fuck. Dan zit ik daar net bij.
Gerelateerd:
Vanaf 3:55
Helemaal super.
pi_117787937
quote:

[..]

Wat heeft dat ermee te maken eigenlijk? Hoelang de politici zelf over hun studie hebben gedaan?
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:54 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

kut nederland , 2 jaar stufi en dan dan wil ik naar het hbo en dan moet ik lenen?
Ja, je zal moeten lenen. De maatschappij heeft je een studie bekostigd, dus is het ook een beetje redelijk dat jij de maatschappij weer wat teruggeeft na je studie. De termijn is erg lang en afhankelijk van hoeveel je verdient.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:00:44 #42
383398 Kyubey
pi_117787976
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Wat heeft dat ermee te maken eigenlijk? Hoelang de politici zelf over hun studie hebben gedaan?

[..]

Ja, je zal moeten lenen. De maatschappij heeft je een studie bekostigd, dus is het ook een beetje redelijk dat jij de maatschappij weer wat teruggeeft na je studie. De termijn is erg lang en afhankelijk van hoeveel je verdient.
Ja heel grappig :')
Helemaal super.
pi_117788041
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:00 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ja heel grappig :')
Ja, ik vind het niet grappig dat ik gevallen op het mbo zie die honderd keer van opleiding wisselen en telkens studiefinanciering trekken. Ik kan er niet op wachten tot ze dat geld mogen gaan lenen. Hopelijk kiezen ze dan ook wat bewuster voor hun studie. _O_

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2012 20:03:11 ]
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:02:16 #44
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117788064
quote:

[..]

Altijd weer dat gekanker dat alles sociaal moet zijn, je betaalt toch verdomme 42% procent over je fucking loon je houd toch minder over omdat je meer moet betalen voor dat kut volk dat geen zin heeft om te werken en je de staatskas moet spekken.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:03:11 #45
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117788134
quote:

[..]

[..]

Havo, 8 jaar, kom op.. :')
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:03:48 #46
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117788175
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Havo, 8 jaar, kom op.. :')
:') in die tijd zit je al op de helft van je 2e opleiding
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:04:12 #47
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117788208
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:01 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja, ik vind het niet grappig dat ik gevallen op het mbo zie die honderd keer van opleiding wisselen en telkens studiefinanciering trekken. Ik kan er niet op wachten tot ze dat geld mogen gaan lenen. Hopelijk kiezen ze dan ook wat bewuster voor hun studie. _O_
Dat moet dan maar ten koste gaan van de mensen die hun studie wel verstandig kiezen? Toffe reden.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:06:56 #48
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117788404
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 18:31 schreef Qunix het volgende:
Hoe is CØDE:breakers?
Generiek. Zo'n beetje een concentraat van de gemiddelde shounen/mysterie anime.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:07:01 #49
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117788415
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:01 schreef robin007bond het volgende:

[..]

quote:
99s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Dat moet dan maar ten koste gaan van de mensen die hun studie wel verstandig kiezen? Toffe reden.
Dit
pi_117788427
quote:

[..]

Ik heb nergens last van dus :9
Studeren wordt weer voor de elite!
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:07:31 #51
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117788448
quote:

[..]

Hypocriet heeft dat, ikke wel maar jullie niet, gewoon omdat ikke wel jullie niet *O*
pi_117788506
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik ga hier geen uitgebreide discussie voeren, maar een studie is toch een beetje investeren in jezelf he. :P

Juist mensen die weten wat ze willen komen hiermee goed weg. Verdiep je er maar in, je komt er echt niet zo slecht van af als het lijkt. :P
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:08:58 #53
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117788547
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:07 schreef omelette het volgende:

[..]

Ik heb nergens last van dus :9
Studeren wordt weer voor de elite!
Ja, mooie praatjes dus van de Nederlandse politici weer. ''Wij willen werken aan de kennis economie en die behouden''. ja, en dan maak je studeren duurder. Dom volk.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:07 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Hypocriet heeft dat, ikke wel maar jullie niet, gewoon omdat ikke wel jullie niet *O*
Amen.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:09:55 #54
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117788606
ik doe mijn hbo dan wel in thailand, aangezien nederland helemaal verneukt is :')
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:10:13 #55
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117788623
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik ga hier geen uitgebreide discussie voeren, maar een studie is toch een beetje investeren in jezelf he. :P

Juist mensen die weten wat ze willen komen hiermee goed weg. Verdiep je er maar in, je komt er echt niet zo slecht van af als het lijkt. :P
Meer in de maatschappij dan jezelf, als je het objectief wilt stellen, dus als je wilt voorkomen dat je een 3e wereldland wordt dien je te investeren in je mensen, ipv te verwachten dat jouw mensen gaan investeren in jou :D
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:10:56 #56
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117788665
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Meer in de maatschappij dan jezelf, als je het objectief wilt stellen, dus als je wilt voorkomen dat je een 3e wereldland wordt dien je te investeren in je mensen, ipv te verwachten dat jouw mensen gaan investeren in jou :D
pff het enige wat we doen is geld weggeven :')
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:11:12 #57
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117788690
quote:

[..]

Goed?

_O-
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:11:47 #58
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117788727
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

pff het enige wat we doen is geld weggeven :')
de overheid is ook maar een maffia zonder bescherming :')
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:12:29 #59
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117788760
quote:

[..]

Stem jij toevallig VVD, zit je op hockey en rijden je ouders 2 of meer auto's? Zo kom je namelijk over nu. :P Investeren in jezelf, ja lekker makkelijk als je het thuis niet zo breed hebt.

Ik weet dat je die schuld uiteindelijk naar draaglast moet afbetalen, maar daar komt ook nog eens bij dat wij de schulden die de huidige generatie ''volwassenen'', als ik ze zo nog mag/kan noemen (het zijn net een stel kleuters daar in de 2e kamer tijdens de debatten) moeten betalen.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:13:35 #60
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117788817
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Stem jij toevallig VVD, zit je op hockey en rijden je ouders 2 of meer auto's? Zo kom je namelijk over nu. Investeren in jezelf, ja lekker makkelijk als je het thuis niet zo breed hebt.

Ik weet dat je die schuld uiteindelijk naar draaglast moet afbetalen, maar daar komt ook nog eens bij dat wij de schulden die de huidige generatie ''volwassenen'', als ik ze zo nog mag/kan noemen (het zijn net een stel kleuters daar in de 2e kamer tijdens de debatten) moeten betalen.
Voor elk klein ding kamervragen jeweet hoe ze rollen daar.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:14:51 #61
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117788890
Ik heb trouwens ook geen zin in een discussie, dus ik laat het hierbij. Ik ben toch geen ''nieuwe student'' en de hbo opleiding volgen zal voor mij dus nog relatief goedkoop zijn, maar ik vind het wel onterecht voor de ''nieuwe studenten''.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:16:13 #62
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:16:37 #63
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117789027
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:18:14 #64
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117789147
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

MY FUCKING GOD. I WANT IT NOW.
WACHTEN DUURT TE LANG
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:18:42 #65
383398 Kyubey
pi_117789181
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

WACHTEN DUURT TE LANG
Zip it, shrimpy.
Helemaal super.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:19:39 #66
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117789252
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Zip it, shrimpy.
Better? Better.
pi_117789260
Aaaaah... laat het gauw komen. :Y
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:26:06 #68
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117789560
quote:
Haha, jaaaaa! Die komt er ook aan binnenkort! O+

En goede ska trouwens in dat filmpje man! Doet mij herinneren dat ik ooit als een gek naar Tokyo Ska Paradise Orchestra heb geluisterd!
^O^
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:29:32 #69
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117789702
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Zip it, shrimpy.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:32:56 #70
383398 Kyubey
pi_117789866
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:29 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
O+ O+ O+ O+ O+ O+
Helemaal super.
pi_117789942
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:29 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_117790750
Leuk die nieuwe eenoog.

Hier zijn wat oudere
ikkitousen ryomou shimei

ef tales of memories chihiro
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:53:14 #73
383398 Kyubey
pi_117790856
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:51 schreef outcast_within het volgende:
Leuk die nieuwe eenoog.

Hier zijn wat oudere
ikkitousen ryomou shimei
[ afbeelding ]

ef tales of memories chihiro
[ afbeelding ]
Misaki Mei van Another
Helemaal super.
pi_117790984
9th!
pi_117791068
I like where this is going.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 21:00:52 #76
383398 Kyubey
pi_117791203
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:57 schreef outcast_within het volgende:
I like where this is going.
Helemaal super.
pi_117791427
And it's gone.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 21:11:19 #78
383398 Kyubey
pi_117791748
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:05 schreef outcast_within het volgende:
And it's gone.
Helemaal super.
pi_117791886
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:11 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zetsuboushita!
pi_117792039
ff smokkelen
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 21:30:44 #81
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117792796
CØDE:BREAKER gifs? CØDE:BREAKER gifs.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 21:40:42 #82
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117793347
C--C-C-C-C-COMBOBREAKER!
ANIMEES.
- Scamp
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 21:41:15 #83
383398 Kyubey
pi_117793379
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
CØDE:BREAKER gifs? CØDE:BREAKER gifs.
[ afbeelding ]
Helemaal super.
pi_117796012
Ik moest trouwens echt zo hard lachen toen een jongen uit mijn klas zei dat hij Lovely Complex had gezien.

Dat had ik dus nooit verwacht en ik kwam niet meer bij van het lachen. :P
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 22:31:27 #85
383398 Kyubey
pi_117796149
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:29 schreef robin007bond het volgende:
Ik moest trouwens echt zo hard lachen toen een jongen uit mijn klas zei dat hij Lovely Complex had gezien.

Dat had ik dus nooit verwacht en ik kwam niet meer bij van het lachen. :P
Zong je niet spontaan de intro? Dat valt me tegen :N

Mijn eerste review op MAL is een feit. Yeah.
Helemaal super.
pi_117796444
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:31 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Zong je niet spontaan de intro? Dat valt me tegen :N

Mijn eerste review op MAL is een feit. Yeah.
Eens kijken.

En nee, sorry. ;(
pi_117796801
quote:
This manga is great. The romance is good, the art is good, the story is good, the execution is well done.

My only problem with this manga is... It's too confusing. Maybe it's because it was my first Korean manwha, but I could not memorize the names. And if you can't do that, the many relationships and conflicts between the characters are hard to follow. The rest is fine and fun to read.
Hoopte op iets groters. Leuk. Pleo-fokking-nasmen als 'Korean manwha' treiteren we er nog wel uit.

[ Bericht 18% gewijzigd door Repelsteeltju op 09-10-2012 22:52:56 ]
“An interesting thing is a good thing.”
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 22:54:34 #88
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117797283
tijd voor een anime zonder schoolmeisjes
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 22:56:37 #89
383398 Kyubey
pi_117797385
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:45 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Hoopte op iets groters. Leuk. Pleo-fokking-nasmen als 'Korean manwha' treiteren we er nog wel uit.
Jaja :X
Helemaal super.
pi_117801005

Where da food at nigguh's?
  woensdag 10 oktober 2012 @ 02:12:46 #91
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117802784
Scamp over de eerste aflevering van Magi. Niet dat ik wil opscheppen ofzo, maar het was mij dus ook al opgevallen:
quote:
[...] That is, for an anime supposedly set in a middle eastern setting, the characters seem to be rather fair-skinned. [...] the characters are still clearly not dark-skinned. It’s not as though they’re supposed to be seen as all having dark skin. Taking a flick down the character sheet on MAL, there’s 3 in a cast of around 30 that have dark skin. Its one of those things that, now I’ve seen it, it really bugs me.
:|W
ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 10 oktober 2012 @ 07:30:14 #92
383398 Kyubey
pi_117803441
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 02:12 schreef .Cake. het volgende:
Scamp over de eerste aflevering van Magi. Niet dat ik wil opscheppen ofzo, maar het was mij dus ook al opgevallen:

[..]

:|W
Mij niet :o maar nu je 't zegt kunnen ze hen wel ietsjes Arabischer maken :')
Hoe zit het trouwens met die gast met dat blonde haar? :')
Helemaal super.
pi_117803505
*hey*
pi_117803568
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 07:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hey*
*listen*

- Navi, elfje in de game Zelda
  woensdag 10 oktober 2012 @ 07:54:22 #95
383398 Kyubey
pi_117803589
quote:
14s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 07:51 schreef Qunix het volgende:

[..]

*listen*

Waarom denk ik nu aan Kirito?
Helemaal super.
pi_117803608
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 07:54 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Wie? :+
  woensdag 10 oktober 2012 @ 10:00:02 #97
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117805464
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 07:54 schreef Kyubey het volgende:

[..]

ARUFUHEIMU ONREINU
Naruto en Bleach chapters deze week; shitty.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 10:00:54 #98
383398 Kyubey
pi_117805492
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 07:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hey*
Helemaal super.
pi_117805571
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:00 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh gutteke :+
  woensdag 10 oktober 2012 @ 10:07:16 #100
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117805624
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Tering, wat een engerd.
pi_117806035
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Toen was 39 cent nog genoeg :(
inb4 inflatie.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 10:30:27 #102
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117806217
pi_117806299
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
Voor elke grafkop van Bea 0.50E... boeh, weg met dat mens :( :r

*)
  woensdag 10 oktober 2012 @ 10:34:06 #104
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117806303
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:33 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Voor elke grafkop van Bea 0.50E... boeh, weg met dat mens :( :r

*)
pi_117806331
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:34 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Oke, tegen deze redevoering kan ik niet op.
pi_117806649
quote:

[..]

Zo lang het maar niet met terugwerkende kracht is...dan had ik wel twee keer nagedacht. Moet OV dan ook worden terugbetaald?
pi_117806712
quote:
Gunning dinsdag voor de microfoon van de NOS.
De VSNU ziet de maatregel als een prikkel voor studenten om hun studie snel af te ronden. ''Het helpt studenten om hun studie te structureren en om efficiënt te studeren. We vinden wel dat het geld terug moet naar het onderwijs'',
Mwah dit is geen geldig argument, je krijgt stufi ook maar een aantal jaar. Het is daarom ook niet gunstig om langer te doen over je studie als je dan al geen recht meer hebt op stufi.
pi_117806763
Chuunibyou heeft wel een hoog schattigheidsgehalte, maar ik weet niet wat ik er verder mee moet. :P Doorkijken, niet doorkijken...
  woensdag 10 oktober 2012 @ 10:52:51 #109
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117806764
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mwah dit is geen geldig argument, je krijgt stufi ook maar een aantal jaar. Het is daarom ook niet gunstig om langer te doen over je studie als je dan al geen recht meer hebt op stufi.
Efficient studeren :')
je zit toch aan die jaren vast die de overheid/school je oplegt voor een opleiding
  woensdag 10 oktober 2012 @ 10:56:09 #110
383398 Kyubey
pi_117806834
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Chuunibyou heeft wel een hoog schattigheidsgehalte, maar ik weet niet wat ik er verder mee moet. :P Doorkijken zal ik. Het is geweldig.
Fixed.
Helemaal super.
pi_117806869
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:52 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

je zit toch aan die jaren vast die de overheid/school je oplegt voor een opleiding
Met zo'n leenstelsel tref je de lagere inkomens veel harder dan de hogere, die door ouderbijdrage toch al geen recht hadden op veel stufi (of is dat niet zo met de basisbeurs?). Ik vind het wel goed dat het misschien ontmoedigt om een pretstudie te gaan doen, maar dat is dan ook alles. En ja, het is natuurlijk een manier van bezuinigen, iets wat hoe dan ook nodig is...
pi_117806877
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:56 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Fixed.
:D
pi_117806923
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Chuunibyou heeft wel een hoog schattigheidsgehalte, maar ik weet niet wat ik er verder mee moet. :P Doorkijken, niet doorkijken...
moe serie
pi_117807055
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:52 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Nee. Ik doe dik een jaar minder over mijn opleiding dan normaal. Als je hbo deeltijd doet kun je het hbo-diploma zelfs binnen een jaar halen. :P
pi_117807131
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

moe serie
Ja daarom, moe kan voor mij een serie niet dragen. :P
pi_117807162
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja daarom, moe kan voor mij een serie niet dragen. :P
Eens, maar ik vind de serie ook wel gewoon komisch.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2012 11:08:35 ]
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:16:15 #117
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117807420
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Met zo'n leenstelsel tref je de lagere inkomens veel harder dan de hogere, die door ouderbijdrage toch al geen recht hadden op veel stufi (of is dat niet zo met de basisbeurs?). Ik vind het wel goed dat het misschien ontmoedigt om een pretstudie te gaan doen, maar dat is dan ook alles. En ja, het is natuurlijk een manier van bezuinigen, iets wat hoe dan ook nodig is...
Mwah, ik heb vanaf april recht op 70/75 euro basisbeurs door het inkomen van mijn ouders, studenten-OV is wel chill om te hebben.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:17:53 #118
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117807468
[gg]_Jormungand_-_13_[F0BFF1DB].mkv

*O*
quote:
14s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 07:51 schreef Qunix het volgende:

[..]

*listen*

ANIMEES.
- Scamp
pi_117808114
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:17 schreef .Cake. het volgende:
[gg]_Jormungand_-_13_[F0BFF1DB].mkv
jeuj!
pi_117809646
*brt/badderen was lekker*

Teveel moe is niet goed voor jullie :+
pi_117809858
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 12:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*brt/badderen was lekker*

Teveel moe is niet goed voor jullie :+
Wel waar :(
pi_117809900
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 12:27 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Wel waar :(
Ik kan niet kijken

*geen geluid* :'(
  woensdag 10 oktober 2012 @ 12:35:05 #123
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117810064
Wederom: Scamp. Held.
ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 10 oktober 2012 @ 12:48:08 #124
383398 Kyubey
pi_117810426
Goed nieuws! Ik kan anime kijken als huiswerk. Aria wordt beschouwd als een utopisch werk en dat kan ik dus gebruiken voor mijn project over utopieën *O*
Helemaal super.
pi_117810484
quote:
17s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 12:48 schreef Kyubey het volgende:
Goed nieuws! Ik kan anime kijken als huiswerk. Aria wordt beschouwd als een utopisch werk en dat kan ik dus gebruiken voor mijn project over utopieën *O*
_O_
  woensdag 10 oktober 2012 @ 13:08:10 #126
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117810938
quote:
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 12:50 schreef robin007bond het volgende:

[..]

_O_
Oké, als jullie onder elkaar posten dan is het net of dat meisje in jullie UI enorm uitgerekt en gedraaid is.

ANIMEES.
- Scamp
pi_117810946
Horace Silver - Blowin' The Blues Away (1999 Digital Remaster; Rudy Van Gelder Edition)

Sakamichi no Apollon _O_
pi_117811146
quote:
Whut?? _O-
  woensdag 10 oktober 2012 @ 13:42:44 #129
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117811967
ONO
pi_117812149
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:08 schreef .Cake. het volgende:

[..]

[..]

Oké, als jullie onder elkaar posten dan is het net of dat meisje in jullie UI enorm uitgerekt en gedraaid is.

[ afbeelding ]
Haha, nu je het zegt. :') _O-
  woensdag 10 oktober 2012 @ 14:01:37 #131
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117812603
Wat ik nu vond in de oosterse hoek van de supermarkt!

BIRRU!!!
Herkende 'm van Kaiji:

Schandalig duur, dus ik heb alleen deze twee gekocht voor de probeer, ga ik morgen denk ik even proeven.
ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 10 oktober 2012 @ 14:22:58 #132
383398 Kyubey
pi_117813348
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:08 schreef .Cake. het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Ah ik was niet de enige :D
Helemaal super.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 14:23:15 #133
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117813358
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:01 schreef .Cake. het volgende:
[ afbeelding ]
BIRRU!!!
Herkende 'm van Kaiji:
[ afbeelding ]
Schandalig duur, dus ik heb alleen deze twee gekocht voor de probeer, ga ik morgen denk ik even proeven.
Je brengt me op het idee om weer Shingha bier te kopen
pi_117813690
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:01 schreef .Cake. het volgende:
[ afbeelding ]
BIRRU!!!
Herkende 'm van Kaiji:
[ afbeelding ]
Sapporo bier??Waar? :9
pi_117815169
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
DHL bezorger kwam langs,had alleen geen losgeld(¤25,62). 8)7

Bovendien zie ik nu pas op My AliExpress menu,dat ik een nieuwe tracking number heb :')

[..]

Morgen pas!!! :'(
Had niet eens in de gaten _O-

** Blue_Panther_Ninja moet morgen wachten op zijn 7" tablet,om onderweg anime te kijken O-)

[ Bericht 1% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 10-10-2012 15:21:45 ]
  woensdag 10 oktober 2012 @ 15:26:36 #136
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117815646
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Sapporo bier??Waar? :9
De supermarkt hier, Vomar.

Wel ¤1,50 per flesje :{
ANIMEES.
- Scamp
pi_117816064
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:26 schreef .Cake. het volgende:

[..]

De supermarkt hier, Vomar.

Wel ¤1,50 per flesje :{
Vomar?? Ik moet helemaal naar Noordwijk _O-
pi_117820013
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 12:35 schreef .Cake. het volgende:
Wederom: Scamp. Held.
Naam van de site valt me nu pas op....

:') _O-
pi_117820308
Hebben jullie mijn blooper al gehoord? :'(

Geen zin om het nog een keer te typen, dus quote ik het wel van een ander topic. Misschien moet ik een KLB-topic openen omdat het eigenlijk een klacht is. ;(

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:30 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben bijna lid geworden van de VARA.

In mijn stad zaten ze te recruiten.

ER WAS ZO'N LEUK MEISJE BIJ. :'(

MAAR ZE IS 18.EGNWOgnaeriopgmrepagmaejg

En ik zei per ongeluk dat ik 16 was omdat ik nog moet wennen aan het feit dat ik pas 17 ben geworden> ABNorengaerongoa ik heb haar nummer dus niet gevraagd. :'(
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:33 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Lach maar. Ik vond haar echt leuk. ;(

Ik schatte haar 16/17 eerlijk gezegd. En waaaah. Als je lid bent van de VARA kun je gratis Pauw en Witteman bijwonen. Als je een keer gaat haal je het geld al uit je lidmaatschap.

Maar ik wil geen Paul de Leeuw, Kassa etc. faciliteren. ;(
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:38 schreef robin007bond het volgende:

[..]

De toegang is volgens mij alleen gratis voor VARA-leden.

EN anders ben ik misleid. :'(

aerognaeorngaerongaerongaerfaergpkrparmbpm

ik baal als een stekker. Zal ik teruggaan en zeggen dat ik eigenlijk 17 ben en alsnog om haar nummer vragen? :'(
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:16 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben terug naar de stad gegaan om te kijken of ze er nog zou zijn.

En tevergeefs, maar ik heb het in ieder geval geprobeerd. :P
pi_117820450
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:22 schreef robin007bond het volgende:

Geen zin om het nog een keer te typen, dus quote ik het wel van een ander topic. Misschien moet ik een KLB-topic openen omdat het eigenlijk een klacht is. ;(

[..]

[..]

[..]

[..]

Arme jij :+

wanneer trouwens meet? :*
pi_117820471
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Doe een oproep. Misschien zit ze wel op FOK :')
Pauw en Witteman is voor paupers.
pi_117820541
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:26 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Doe een oproep. Misschien zit ze wel op FOK :')
Pauw en Witteman is voor paupers.
En ik zou PVV'ers zoals jij dan kunnen plagen met het feit dat ik lid ben van de VARA, dat is eigenlijk het grootste voordeel. :P

Ik ben eigenlijk meer van de VPRO, dat vind ik echt de beste omroep. Maar goed, dat meisje vond ik dus zo leuk. ;(
pi_117820593
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:27 schreef robin007bond het volgende:

[..]

En ik zou PVV'ers zoals jij dan kunnen plagen met het feit dat ik lid ben van de VARA, dat is eigenlijk het grootste voordeel. :P

Ik ben eigenlijk meer van de VPRO, dat vind ik echt de beste omroep. Maar goed, dat meisje vond ik dus zo leuk. ;(
Als jou dat gelukkig maakt. *)
pi_117820833
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik heb hetzelfde probleem. Ik zou best een paar keer De Wereld Draait Door willen bijwonen (vooral de afleveringen met die TV-chefs, of die bioloog en de roofdieren die maar beter uit Artis kunnen komen want anders...) maar weet niet of ik het wel moet doen.
pi_117820876
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:34 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde probleem. Ik zou best een paar keer De Wereld Draait Door willen bijwonen (vooral de afleveringen met die TV-chefs, of die bioloog en de roofdieren die maar beter uit Artis kunnen komen want anders...) maar weet niet of ik het wel moet doen.
Dat was niet eens het probleem. Ik vond dat meisje leuk. :'(
pi_117820934
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:35 schreef robin007bond het volgende:

[..]

geef d'r een breezer, zo werkt dat toch tegenwoordig op die leeftijd......
pi_117821544
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:35 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Je dacht alleen dat je haar leuk vond omdat ze je zo'n onweerstaanbaar aanbod deed dat je h'm wel moest weerstaan.

Sorry. :+
pi_117821586
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:37 schreef mschol het volgende:

[..]

Spuit elfje o|O
  woensdag 10 oktober 2012 @ 18:06:46 #149
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117822046
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:37 schreef mschol het volgende:

[..]

Breezers werken niet meer, je kunt ze beter vol gieten met tequila :')
pi_117822060
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Spuit elfje o|O
dan maakt het toch niet meer uit of je 16 of 17 ben?
een breezertje is 'het' relatieding toch op die leeftijd?
i.p.v. een vriendschapsring geef je een breezer (of 2...)
pi_117822083
quote:
99s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Breezers werken niet meer, je kunt ze beter vol gieten met tequila :')
ow, ik loop alweer achter.. :(

fijn:

welke moet ik kiezen .......?
pi_117822290
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:07 schreef mschol het volgende:

[..]

ow, ik loop alweer achter.. :(

fijn:
[ afbeelding ]

welke moet ik kiezen .......?
De.... eerste. Nee weet ik veel.
Draai je soms trifire? :')
pi_117822845
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:14 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

De.... eerste. Nee weet ik veel.
Draai je soms trifire? :')
nope.. een enkele HD5870.. maar die heeft wel de mogelijkheid om met een of andere feature (even naam kwijt, geen crossfire ofzo) om 3 schermen als 1 aan te sturen
pi_117823021
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:31 schreef mschol het volgende:

[..]

nope.. een enkele HD5870.. maar die heeft wel de mogelijkheid om met een of andere feature (even naam kwijt, geen crossfire ofzo) om 3 schermen als 1 aan te sturen
Eyefinity.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 18:36:29 #155
383398 Kyubey
pi_117823047
IK KAN NIET WACHTEN OP CHUUNIBYOU 2 GR GR
Helemaal super.
pi_117823063
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:35 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Eyefinity.
ah, dat was em idd :P
wilde trouwens dark reign 2 gaan spelen, damn dat spel ziet er in mijn geheugen echt totaal anders uit :D
pi_117823139
quote:
8s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:36 schreef Kyubey het volgende:
IK KAN NIET WACHTEN OP CHUUNIBYOU 2 GR GR
Wanneer komt ie uit :'(
Ik heb wel Chuunibyou 1.5 gezien :P
  woensdag 10 oktober 2012 @ 18:46:20 #158
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117823349
Eventjes ijskoffie halen bij de Aldi en vanavond maar flink wat anime kijken :D
pi_117823723
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:07 schreef mschol het volgende:

[..]

Wil ik wel :P
pi_117823780
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:07 schreef mschol het volgende:

[..]

Je begeeft je denk ik in de verkeerde kringen. :{w
pi_117823806
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:58 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Jajaja :+
pi_117823823
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:58 schreef robin007bond het volgende:

[..]

oi.. :{w ik lees alles in de media...

zelf ben ik geen relatiemateriaal.. dus geen verstand van...
pi_117823866
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:59 schreef mschol het volgende:

[..]

Je moet het zelf ervaren >:)

*aan het studeren* *O*
  woensdag 10 oktober 2012 @ 19:03:20 #165
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117823984
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:59 schreef mschol het volgende:

[..]

Iedereen is relatiemateriaal, tenzij je een zolder autist bent die 24/7 anime kijkt. :@
pi_117823998
quote:
99s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Iedereen is relatiemateriaal, tenzij je een zolder autist bent die 24/7 anime kijkt. :@
U rang?
pi_117824040
quote:
99s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:03 schreef outcast_within het volgende:

[..]

U rang?
Oh Gut
quote:

[..]

Ik niet hoor :D
pi_117824061
quote:
99s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:03 schreef outcast_within het volgende:

[..]

U rang?
Wil je erover praten? :')
pi_117824101
Ik durf te zeggen dat ik relatiemateriaal ben. Bam. Boem.
pi_117824125
Wat is relatiemateriaal.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 19:07:27 #171
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117824182
Als zelfs ik een boothbabe aan de haak kan slaan kunnen jullie dat ook :') En nee ik heb geen laag zelfbeed :P
pi_117824616
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:04 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Wil je erover praten? :')
I put the Hi in Hikikimori :W
pi_117824647
quote:
7s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:06 schreef Arashimashou het volgende:
Wat is relatiemateriaal.
In het bezit van een penis. Arm scholleke
pi_117824760
quote:
99s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:16 schreef outcast_within het volgende:

[..]

meh :')
quote:

[..]

En hoe zit het met kelderautisten?
pi_117824782
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:17 schreef outcast_within het volgende:

[..]

In het bezit van een penis. Arm scholleke
  woensdag 10 oktober 2012 @ 19:22:09 #176
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117824830
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:20 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

meh :')

[..]

En hoe zit het met kelderautisten?
Ligt eraan wat je in die kelder doet.. :')
  woensdag 10 oktober 2012 @ 19:24:35 #177
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117824949
* Mauskoekwaus is even badderen en huiswerk maken, want hij komt er net achter dat hij een shitload moet doen voor zijn integrale opdracht van deze week.
pi_117825046
quote:
99s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
* Mauskoekwaus is even badderen en huiswerk maken, want hij komt er net achter dat hij een shitload moet doen voor zijn integrale opdracht van deze week.
Als je die twee tegelijk doet, verandert mijn hele beeld van jou.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 19:28:48 #179
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117825153
quote:
11s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:26 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Als je die twee tegelijk doet, verandert mijn hele beeld van jou.
Hmm, heb je een goed beeld van mij dan? :D Ik wou dat ik het tegelijk kon.. Maar goed, bis später!
pi_117825505
ik moet eigenlijk iets gaan eten en hond uitlaten.. maar in beide heb ik totaal geen zin _O-
pi_117825756
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:36 schreef mschol het volgende:
ik moet eigenlijk iets gaan eten en hond uitlaten.. maar in beide heb ik totaal geen zin _O-
Gooi eten naar buiten. Laat hond los om het op te eten. Hou wat eten bij de hand om de hond weer naar binnen te lokken.

inb4 hont.
pi_117825837
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:42 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Gooi eten naar buiten. Laat hond los om het op te eten. Hou wat eten bij de hand om de hond weer naar binnen te lokken.

inb4 hont.
hmmmm nee gaat niet werken helaas :D
pi_117826553
quote:
99s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:16 schreef outcast_within het volgende:

[..]

:D :*
pi_117826562
quote:
Eerste reactie: :D lol
Na 2 minuten: :'( Godver I don't want to live on this planet anymore.
pi_117826617
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:56 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Eerste reactie: :D lol
Na 2 minuten: :'( Godver I don't want to live on this planet anymore.
Zoals vaker :+
pi_117826730
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Zoals vaker :+
Ik mag toch hopen dat de lui verantwoordelijk per direct ontslagen zijn. Dit kan gewoon niet.
pi_117826814
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:59 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat de lui verantwoordelijk per direct ontslagen zijn. Dit kan gewoon niet.
Hoe bedoel je?? je weet hoe de Japanse rechtssysteem werkt(Ace Attorney is een satire erop)? :*
pi_117826847
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?? je weet hoe de Japanse rechtssysteem werkt(Ace Attorney is een satire erop)? :*
HET RECHTSSYSTEEM. LEER WANNEER JE WELK LIDWOORD MOET GEBRUIKEN GR GR ;(
pi_117826919
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Nee, ik weet er eigenlijk heel weinig vanaf.
pi_117827036
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:02 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Nee, ik weet er eigenlijk heel weinig vanaf.
Gyakuten Saiban Yomigaeru Gyakuten is daar een satire van!! >:)

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:01 schreef robin007bond het volgende:

[..]

HET RECHTSSYSTEEM. LEER WANNEER JE WELK LIDWOORD MOET GEBRUIKEN GR GR ;(
Knuffel? *;
  woensdag 10 oktober 2012 @ 20:09:53 #192
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117827260
Ik moest wel giechelen bij ''de rechtssysteem'' :@
pi_117827376
quote:
99s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik moest wel giechelen bij ''de rechtssysteem'' :@
Ja, ach. Ik zie wel eens wat meer foutjes. :P

Op het mbo zit ik telkens mensen te verbeteren. Ik kan er gewoon niet tegen. ;(
  woensdag 10 oktober 2012 @ 20:16:01 #194
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117827574
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:12 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Vandaag liet de leraar Berlijn zien, zegt iemand achter in de klas: ''waarom hangen er Duitse vlaggen in Berlijn? Berlijn is toch de hoofdstad van Frankrijk?''

pi_117827597
quote:
99s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Vandaag liet de leraar Berlijn zien, zegt iemand achter in de klas: ''waarom hangen er Duitse vlaggen in Berlijn? Berlijn is toch de hoofdstad van Frankrijk?''

Grapjas.

Toch? :X
  woensdag 10 oktober 2012 @ 20:19:19 #196
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117827737
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:16 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Grapjas.

Toch? :X
Nee, ze was serieus. Ze wist het echt niet :') ..
pi_117827927
quote:

[..]

Als ik dit soort dingen hoor ben ik altijd spontaan eventjes een sociaal-darwinist. ;(
pi_117827989
quote:
99s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Nee, ze was serieus. Ze wist het echt niet :') ..
pi_117828849
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:12 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Sorry hoor,robintje :*

quote:

[..]

Whut?? _O-
pi_117829025
quote:

[..]

:o wtf? _O-
pi_117829100
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Sorry hoor,robintje :*

[..]

Whut?? _O-
Maakt niet uit hoor. Kan gebeuren. :P
pi_117829198
Oh gawd ik heb echt de full version nodig van de ED van Chuunibyou lite. :(
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2012 @ 20:51:15 #203
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_117829401
Beste animékontjes :0
pi_117829492
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:45 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Maakt niet uit hoor. Kan gebeuren. :P
*;

quote:
9s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:47 schreef Arashimashou het volgende:
Oh gawd ik heb echt de full version nodig van de ED van Chuunibyou lite. :(
Rustig maar :+

*gemarineerde spareribs grillen* :9
pi_117829698
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Beste animékontjes :0
Heb je het over Robins avatar? Over de machtige Rikka?
pi_117829772
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:56 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Heb je het over Robins avatar? Over de machtige Rikka?
Misschien allebei :D
pi_117829803
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Misschien allebei :D
Sssht, zijn avatar IS Rikka :')
pi_117829811
SAO 14 is wel OK.
pi_117829836
quote:
14s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:58 schreef Qunix het volgende:
SAO 14 is wel OK.
Het ging wel ja.

<schuilen gaat>
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2012 @ 21:00:15 #210
pi_117829956
Ik krijg morgen deel 5 en 6 van death note, wat is het toch enorm GOED. 10/10 bazen manga en animé
pi_117829998
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:57 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Sssht, zijn avatar IS Rikka :')
Hype gevoelig :'(
pi_117830057
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik krijg morgen deel 5 en 6 van death note, wat is het toch enorm GOED. 10/10 bazen manga en animé
Volume 1 van Gantz was ook zwaar tof. :P
pi_117830081
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Sorry BPN. Dat ben ik in het echt ook wel een beetje.

Volgens mij heb ik niets dat niet uit merkkleding bestaat. :P
pi_117830084
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

In het geval van Chuunibyou moet je gewoon meegaan met de flow. 8-)
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2012 @ 21:03:45 #215
pi_117830164
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:02 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Volume 1 van Gantz was ook zwaar tof. :P
De anime was anders best matig, heb deel 2 ook niet gekeken... Het was zo sloom en vaag. Het was wel mooi hoe de hoofdpersoon een enorme antiheld is. Misschien toch maar eens het vervolg kijken. Maar dat tempo mán
pi_117830184
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

De anime was anders best matig, heb deel 2 ook niet gekeken... Het was zo sloom en vaag. Het was wel mooi hoe de hoofdpersoon een enorme antiheld is. Misschien toch maar eens het vervolg kijken. Maar dat tempo mán
De manga schijnt veel beter te zijn dan de anime, dus die zou je wel een kans kunnen geven. :P
pi_117830219
Ow! Jemig! We kraken het krakkemikkige Engels van onze leraren af, leuk. Mijn mentor --het schijnt dat hij ook Zakelijk Engels (Business English) geeft, op een opleiding die al in het Engels gegeven wordt-- begon laatst eens na de vertoning van een filmpje over een idioot die een soort open-source inlegkruisjes produceerde te raaskallen over de cultuur in India en gebruikte daarbij meerdere malen het woord 'highmen', alsof dat nog niet gênant genoeg was, bedoelde hij eigenlijk hymen te zeggen en mijn klasgenoten zeiden hem na ' blablabla highmen [...] highmen blabla.' Die dag stierf ik een beetje van binnen.
pi_117830267
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:02 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Sorry BPN. Dat ben ik in het echt ook wel een beetje.

Volgens mij heb ik niets dat niet uit merkkleding bestaat. :P
Aha :P

quote:
7s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:02 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

In het geval van Chuunibyou moet je gewoon meegaan met de flow. 8-)
Doe maar niet :+
pi_117830339
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Aha :P

[..]

Doe maar niet :+
Geloof me, it's good for you.
pi_117830467
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:07 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Geloof me, it's good for you.
nog niet
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2012 @ 21:13:33 #221
pi_117830688
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:04 schreef robin007bond het volgende:

[..]

De manga schijnt veel beter te zijn dan de anime, dus die zou je wel een kans kunnen geven. :P
Oke mag ik allemaal lenen?
pi_117830761
Volgens zo'n widget dingetje zit ik nu op 97% (8GiB) memory usage :')
pi_117830785
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:15 schreef Arashimashou het volgende:
Volgens zo'n widget dingetje zit ik nu op 97% (8GiB) memory usage :')
Waar?? :+
pi_117830823
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Waar?? :+
Thuis natuurlijk :P
Misschien moet ik die 70 chrome tabs eens gaan sluiten :'(
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2012 @ 21:16:55 #225
pi_117830842
Wat vinden jullie trouwens van family GAY
pi_117830905
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geef mij maar Murrican Dad.
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2012 @ 21:19:09 #227
pi_117830956
quote:
7s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:18 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Geef mij maar Murrican Dad.
No way :')
pi_117831142
Baby > Goudvis
Hond < Alien

Amerikaanse Vader = Familie Man
pi_117831192
Jormungand S2 begint leuk. Meer een introductie.

En de ending zou ik wel als instrumentaal willen hebben.
pi_117831241
Here name is Koko she is loko and I said "oh no".
pi_117831253
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Soms geweldig. Soms heel stom.

Deze vond ik geweldig:

Helaas niet in normale kwaliteit kunnen vinden. :P
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2012 @ 21:25:33 #232
pi_117831317
Ik kijk toch maar eens de dissepisode van south park tegen family guy.
South park is tegenwoordig ook kut trouwens, nu is er geen één amerikaanse serie nog de moeite waard :') :@
pi_117831318
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:16 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Thuis natuurlijk :P
Misschien moet ik die 70 chrome tabs eens gaan sluiten :'(
8 GiB? _O-

Een tablet?
pi_117831471
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kijk toch maar eens de dissepisode van south park tegen family guy.
South park is tegenwoordig ook kut trouwens, nu is er geen één amerikaanse serie nog de moeite waard :') :@
Als we het over sitcom-animatie-series voor volwassenen hebben ben ik geneigd je gelijk te geven. Maar dat genre is voor nu wel genoeg uitgemelkt.
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2012 @ 21:30:51 #235
pi_117831607
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:28 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Als we het over sitcom-animatie-series voor volwassenen hebben ben ik geneigd je gelijk te geven. Maar dat genre is voor nu wel genoeg uitgemelkt.
het meeste op comedy central is ook gewoon niet grappig of gewoon 'watchable'. iets wat je kijkt onder het eten omdat er niks beters op tv is -O-
pi_117831697
Vroegah volgde ik elke American Dad aflevering... maar nu al een tijd niet gezien.

Overigens, desktop tiem.

edit: FUCK WRM SCALED IE :(
Je zou haast denken dat men maar gewoon een eigen server moet nemen voor opslag van plaatjes :'(

Weet nog niet of ik het zo ga houden. Overigens echt belachelijk dat je 3rd party tools nodig hebt om twee verschillende achtergronden te hebben :{w
pi_117831844
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef Arashimashou het volgende:
Vroegah volgde ik elke American Dad aflevering... maar nu al een tijd niet gezien.

Overigens, desktop tiem.
[ afbeelding ]
Je zou haast denken dat men maar gewoon een eigen server moet nemen voor opslag van plaatjes :'(

Weet nog niet of ik het zo ga houden. Overigens echt belachelijk dat je 3rd party tools nodig hebt om twee verschillende achtergronden te hebben :{w
imgdumper.nl opgelost.
pi_117831904
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:35 schreef robin007bond het volgende:

[..]

imgdumper.nl opgelost.
Ik dacht dat postimage.org mijn redding zou zijn, gezien ze 1440p wel leken te accepteren.

quote:
Beste Gebruikers,

Naar aanleiding van een afbeelding die 7 december is ge-upload hebben wij zeer veel reacties gekregen.

IMGDumper.nl is een upload site waar de vrijheid van meningsuiting gerespecteerd wordt.
Des ondanks zijn er altijd gevallen welke in strijd zijn met de wet, uiteraard kunnen wij deze niet toelaten.

Graag willen wij melden dat wij niet de eigenaar zijn van de afbeelding, maar deze wel toestaan omdat deze in onze ogen niet in strijd is met de lokale wetgeving.

IMGDumper.nl heeft geen mening over de acties die worden uitgevoerd door verschillende partijen.

Mocht u nu nog vragen hebben over het gebruik van IMGDumper.nl, lees dan eerst onze disclaimer,

Met vriendelijke groet,
Daan van Gorkum
:') wat zou dat zijn.

Naja, ik klaag niet :D
SPOILER
pi_117832089
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

het meeste op comedy central is ook gewoon niet grappig of gewoon 'watchable'. iets wat je kijkt onder het eten omdat er niks beters op tv is -O-
Op CC kijk ik eigenlijk alleen nog maar de Show en het Report, jullie weten waar ik het over heb, en soms wat stand-up.
pi_117832203
Spincity is leuk.
Wie is diegene met het roze haar eigenlijk :')
pi_117833273
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:36 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ik dacht dat postimage.org mijn redding zou zijn, gezien ze 1440p wel leken te accepteren.

[..]

:') wat zou dat zijn.

Naja, ik klaag niet :D
SPOILER
Die SNES-controller. _O_
pi_117833909
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:58 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Die SNES-controller. _O_
Kijk je daar echt naar? Ik keek alleen naar de contouren van die linkers tieten.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 22:20:59 #243
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117834621
Ohayo
pi_117834801
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ohayo
pi_117835078
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:23 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

woensdag 10 oktober 2012 @ 22:29:24 #246
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117835237
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:26 schreef robin007bond het volgende:

[..]

pi_117835258
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef Arashimashou het volgende:

Overigens, desktop tiem.
[ afbeelding ]

daarom (en niet alleen daarom overigens!) Ultramon _O_
pi_117835403
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:26 schreef robin007bond het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:29 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[..]

:') Mag ik ook meedoen?
pi_117835501
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:32 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

[..]

[..]

:') Mag ik ook meedoen?
Alleen als je keekisama niet boos weet te maken :')
  woensdag 10 oktober 2012 @ 22:51:20 #250
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117836524
ROC's zijn aids
pi_117836889
Ondanks voorgaande jaren vind ik het tot dus ver een matig seizoen.

Waar is Psyco Pass?
  woensdag 10 oktober 2012 @ 22:56:59 #252
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117836905
pi_117837030
quote:
kan ik d'r zo meenemen?

heb ook nog wel wat accesoires voor erbij:
SPOILER
pi_117837086
Dit seizoen is vooralsnog wat matigjes ja.

Ik heb net Magi: Labyrinth of Magic gezien. Dat spul was verkeerd op zo veel manieren. :')
pi_117837237
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:58 schreef mschol het volgende:

[..]

kan ik d'r zo meenemen?

heb ook nog wel wat accesoires voor erbij:
SPOILER
_O- _O_
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
ROC's zijn aids
Indeed.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:03:24 #256
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117837324
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:01 schreef robin007bond het volgende:

[..]

_O- _O_

[..]

Indeed.
Ben nu op stage, Ik heb geen project je moet ene project doen of je wordt van school gekickt of het jaar over doen. maar ik ben nog leerplichtig mijn stage begeleider hoord meerdere keren langstekomen maar die is maar 1 keer geweest na een woedende Dakgoot Senior
pi_117837411
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:03 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Ben nu op stage, Ik heb geen project je moet ene project doen of je wordt van school gekickt of het jaar over doen. maar ik ben nog leerplichtig mijn stage begeleider hoord meerdere keren langstekomen maar die is maar 1 keer geweest na een woedende Dakgoot Senior
Pff, wat een gedoe. ;(
pi_117837613
quote:

[..]

hele idee van stage is toch dat je ZELF een project bedenkt?

overigens.. NU nog op stage?
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:08:36 #259
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117837669
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:07 schreef mschol het volgende:

[..]

hele idee van stage is toch dat je ZELF een project bedenkt?

overigens.. NU nog op stage?
School zegt je moet een opdracht doen tijdens je stage bla bla begeleider heeft geen opdracht en zo gaat alles kut
pi_117837793
quote:

[..]

Stage. :')

Is er niets wat jij er zelf aan kan doen? Het lijkt me vervelend om van de welwillendheid van een stagebegeleider afhankelijk te zijn.
Een heleboel school-personeel heeft het rare idee dat ze als begeleiders en leraren geen verplichting hebben aan hun leerlingen duidelijk te maken wat er van ze verwacht wordt ondanks dat wij ze er gewoon voor betalen. :r
pi_117837897
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:08 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

School zegt je moet een opdracht doen tijdens je stage bla bla begeleider heeft geen opdracht en zo gaat alles kut
daarom moet je zelf opties aandragen aan je begeleider en vragen of dat een goeie opdracht is..

initiatief tonen is een onderdeel van je punten voor je stage...

hebben we het nou over de begeleider vanuit het bedrijf ? of je stagedocent (vanuit school)?
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:17:11 #262
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117838165
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dit seizoen is vooralsnog wat matigjes ja.

Ik heb net Magi: Labyrinth of Magic gezien. Dat spul was verkeerd op zo veel manieren. :')
Oppai oppai!
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:17:44 #263
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117838201
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:12 schreef mschol het volgende:

[..]

daarom moet je zelf opties aandragen aan je begeleider en vragen of dat een goeie opdracht is..

initiatief tonen is een onderdeel van je punten voor je stage...

hebben we het nou over de begeleider vanuit het bedrijf ? of je stagedocent (vanuit school)?
Docent vanuit school doet niks, en de begeleider van het bedrijf had geen opdracht voor mijn project
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:19:45 #264
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117838312
Tering, ik heb ff Ano Hi Mita Hana no Namae o Bokutachi wa Mada Shiranai gekeken weer, it's so awesome :@
pi_117838383
quote:
99s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Oppai oppai!
Mark Rutte Aladin is lesbisch.
pi_117838504
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:21 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Mark Rutte Aladin is lesbisch.
wie is dat?
pi_117838697
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:23 schreef mschol het volgende:

[..]

wie is dat?
pi_117838838
quote:
dat is Aladdin o|O
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:31:02 #269
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117838851
quote:
Je kiest ook echt zo'n afbeelding uit met een blik die zegt ''Meen je dat nou?'' :')
Oja, als we toch afbeeldingen gaan plaatsen..
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:33:39 #270
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_117838963
Ik heb een punt bereikt dat ik afgelopen jaren zoveel anime heb gekeken dat er bijna niets meer is om te kijken op de nieuwe na :{
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_117838992
quote:
7s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:33 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb een punt bereikt dat ik afgelopen jaren zoveel anime heb gekeken dat er bijna niets meer is om te kijken op de nieuwe na :{
Uchuu Senkan Yamato?
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:37:27 #272
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_117839101
quote:
7s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:34 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Uchuu Senkan Yamato?
Animes voor 1984 vind ik echt lastig om te kijken :'(
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_117839135
quote:
7s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:37 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Animes voor 1984 vind ik echt lastig om te kijken :'(
Ik begrijp het. Er is momenteel wel een remake draaiende van dit jaar.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:39:27 #274
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117839161
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:40:26 #275
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_117839190
quote:
:{
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_117839223
quote:
7s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:40 schreef Smoofie het volgende:

[..]

:{
Ga maar Girls und Panzer kijken.
pi_117839234
quote:
8)7
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:42:05 #278
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117839237
ik begin wel overigens anime moe te worden
pi_117839273
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tijdelijk verschijnsel.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:43:11 #280
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_117839280
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:41 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ga maar Girls und Panzer kijken.
ALles onder de 7.0 op MAL is de moeite niet waard :P
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:43:19 #281
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117839282
quote:
Ga Ano Hana rewatchen dan. Ik hield het (alweer) niet droog. Tranen sprongen me weer in de ogen.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:43:29 #282
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_117839289
quote:
Ff gundam unicorn kijken en je bent weer tevreden/
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:43:33 #283
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117839291
quote:
7s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:43 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ano Hana gezien?
pi_117839293
quote:

[..]

Afgaan op ratings.... tsk tsk tsk.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:43:58 #285
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_117839304
quote:
99s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ano Hana gezien?
2x zelfs/
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:44:00 #286
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117839308
quote:

[..]

Ff gundam unicorn kijken en je bent weer tevreden/
Unicorn al gezien alle andere gundams ook
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:44:32 #287
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_117839328
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:43 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Afgaan op ratings.... tsk tsk tsk.
Yup, ervan uitgaande dat veel mensen te hoog raten, is , uit mn ervaring, het meeste onde de 7 op MAL ook echt niet de moeite waard.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_117839338
* Blue_Panther_Ninja kan geen animes kijken :')
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:45:05 #289
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_117839348
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:44 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Unicorn al gezien alle andere gundams ook
Gewoon een episode rewatchen :P. Heb je Black lagoon roberta's bloodtrail gezien?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:45:33 #290
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117839364
Oke ik zeg wel niks meer :')
pi_117839372
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja kan geen animes kijken :')
Waarom ook alweer niet? :o
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:48:30 #292
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117839457
Dat ik de M60 ooit nog mocht zien in een anime
pi_117839459
quote:

[..]

Neem jij MAL serieus!? Blijf hier een tijdje langer, dan doen we daar wat aan.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:30 schreef mschol het volgende:

[..]

dat is Aladdin o|O
Gelijk jij hebt. علاء الدين.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:50:27 #294
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_117839520
quote:
7s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:48 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Neem jij MAL serieus!? Blijf hier een tijdje langer, dan doen we daar wat aan.

[..]

Gelijk jij hebt. علاء الدين.
Ik neem het niet helemaal serieus nee, maar ik gebruik het als een soort van indicatie wat wel de tijd waard is en wat niet.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_117839611
quote:
7s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:50 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik neem het niet helemaal serieus nee, maar ik gebruik het als een soort van indicatie wat wel de tijd waard is en wat niet.
Boku no Pico heeft daar maar een zes. De cultuurbarbaren!
pi_117839619
Oke, ik zal eerlijk zijn. G&P is je tijd inderdaad misschien niet waard. Maar niet omdat MAL het zegt.

SPOILER
SPOILER
pi_117839667
Wie weet er een leuke titel voor nummer 341?
pi_117839715
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wie weet er een leuke titel voor nummer 341?
Heil Rikka.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 23:56:59 #299
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117839749
TT's zijn overrated.
pi_117839779
Is het een cliché om te zeggen dat moééé als kanker voor de anime-industrie is?
pi_117839782
Diegene onder mij, verneuk het niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')