Geef mij maar Murrican Dad.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van family GAY
Soms geweldig. Soms heel stom.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van family GAY
8 GiB?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Thuis natuurlijk![]()
Misschien moet ik die 70 chrome tabs eens gaan sluiten
Als we het over sitcom-animatie-series voor volwassenen hebben ben ik geneigd je gelijk te geven. Maar dat genre is voor nu wel genoeg uitgemelkt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kijk toch maar eens de dissepisode van south park tegen family guy.
South park is tegenwoordig ook kut trouwens, nu is er geen één amerikaanse serie nog de moeite waard![]()
het meeste op comedy central is ook gewoon niet grappig of gewoon 'watchable'. iets wat je kijkt onder het eten omdat er niks beters op tv isquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als we het over sitcom-animatie-series voor volwassenen hebben ben ik geneigd je gelijk te geven. Maar dat genre is voor nu wel genoeg uitgemelkt.
imgdumper.nl opgelost.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef Arashimashou het volgende:
Vroegah volgde ik elke American Dad aflevering... maar nu al een tijd niet gezien.
Overigens, desktop tiem.
[ afbeelding ]
edit: FUCK WRM SCALED IE
Je zou haast denken dat men maar gewoon een eigen server moet nemen voor opslag van plaatjes
Weet nog niet of ik het zo ga houden. Overigens echt belachelijk dat je 3rd party tools nodig hebt om twee verschillende achtergronden te hebben
Ik dacht dat postimage.org mijn redding zou zijn, gezien ze 1440p wel leken te accepteren.quote:
quote:Beste Gebruikers,
Naar aanleiding van een afbeelding die 7 december is ge-upload hebben wij zeer veel reacties gekregen.
IMGDumper.nl is een upload site waar de vrijheid van meningsuiting gerespecteerd wordt.
Des ondanks zijn er altijd gevallen welke in strijd zijn met de wet, uiteraard kunnen wij deze niet toelaten.
Graag willen wij melden dat wij niet de eigenaar zijn van de afbeelding, maar deze wel toestaan omdat deze in onze ogen niet in strijd is met de lokale wetgeving.
IMGDumper.nl heeft geen mening over de acties die worden uitgevoerd door verschillende partijen.
Mocht u nu nog vragen hebben over het gebruik van IMGDumper.nl, lees dan eerst onze disclaimer,
Met vriendelijke groet,
Daan van Gorkum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op CC kijk ik eigenlijk alleen nog maar de Show en het Report, jullie weten waar ik het over heb, en soms wat stand-up.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het meeste op comedy central is ook gewoon niet grappig of gewoon 'watchable'. iets wat je kijkt onder het eten omdat er niks beters op tv is
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik dacht dat postimage.org mijn redding zou zijn, gezien ze 1440p wel leken te accepteren.
[..]wat zou dat zijn.
Naja, ik klaag nietDie SNES-controller.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk je daar echt naar? Ik keek alleen naar de contouren van die linkers tieten.quote:
daarom (en niet alleen daarom overigens!) Ultramonquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef Arashimashou het volgende:
Vroegah volgde ik elke American Dad aflevering... maar nu al een tijd niet gezien.
Overigens, desktop tiem.
[ afbeelding ]
edit: FUCK WRM SCALED IE
Je zou haast denken dat men maar gewoon een eigen server moet nemen voor opslag van plaatjes
Weet nog niet of ik het zo ga houden. Overigens echt belachelijk dat je 3rd party tools nodig hebt om twee verschillende achtergronden te hebben
Alleen als je keekisama niet boos weet te makenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
[..]Mag ik ook meedoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |