quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:48 schreef Kyubey het volgende:
Goed nieuws! Ik kan anime kijken als huiswerk. Aria wordt beschouwd als een utopisch werk en dat kan ik dus gebruiken voor mijn project over utopieën
Oké, als jullie onder elkaar posten dan is het net of dat meisje in jullie UI enorm uitgerekt en gedraaid is.quote:
Whut??quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:48 schreef Kyubey het volgende:
Goed nieuws! Ik kan anime kijken als huiswerk. Aria wordt beschouwd als een utopisch werk en dat kan ik dus gebruiken voor mijn project over utopieën
Haha, nu je het zegt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[..]
Oké, als jullie onder elkaar posten dan is het net of dat meisje in jullie UI enorm uitgerekt en gedraaid is.
[ afbeelding ]
Ah ik was niet de enigequote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[..]
Oké, als jullie onder elkaar posten dan is het net of dat meisje in jullie UI enorm uitgerekt en gedraaid is.
[ afbeelding ]
Je brengt me op het idee om weer Shingha bier te kopenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:01 schreef .Cake. het volgende:
Wat ik nu vond in de oosterse hoek van de supermarkt!
[ afbeelding ]
BIRRU!!!
Herkende 'm van Kaiji:
[ afbeelding ]
Schandalig duur, dus ik heb alleen deze twee gekocht voor de probeer, ga ik morgen denk ik even proeven.
Sapporo bier??Waar?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:01 schreef .Cake. het volgende:
Wat ik nu vond in de oosterse hoek van de supermarkt!
[ afbeelding ]
BIRRU!!!
Herkende 'm van Kaiji:
[ afbeelding ]
Schandalig duur, dus ik heb alleen deze twee gekocht voor de probeer, ga ik morgen denk ik even proeven.
Had niet eens in de gatenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
DHL bezorger kwam langs,had alleen geen losgeld(¤25,62).![]()
Bovendien zie ik nu pas op My AliExpress menu,dat ik een nieuwe tracking number heb
[..]
Morgen pas!!!
De supermarkt hier, Vomar.quote:
Vomar?? Ik moet helemaal naar Noordwijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:26 schreef .Cake. het volgende:
[..]
De supermarkt hier, Vomar.
Wel ¤1,50 per flesje
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:30 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben bijna lid geworden van de VARA.
In mijn stad zaten ze te recruiten.
ER WAS ZO'N LEUK MEISJE BIJ.
MAAR ZE IS 18.EGNWOgnaeriopgmrepagmaejg
En ik zei per ongeluk dat ik 16 was omdat ik nog moet wennen aan het feit dat ik pas 17 ben geworden> ABNorengaerongoa ik heb haar nummer dus niet gevraagd.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lach maar. Ik vond haar echt leuk.
Ik schatte haar 16/17 eerlijk gezegd. En waaaah. Als je lid bent van de VARA kun je gratis Pauw en Witteman bijwonen. Als je een keer gaat haal je het geld al uit je lidmaatschap.
Maar ik wil geen Paul de Leeuw, Kassa etc. faciliteren.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De toegang is volgens mij alleen gratis voor VARA-leden.
EN anders ben ik misleid.![]()
aerognaeorngaerongaerongaerfaergpkrparmbpm
ik baal als een stekker. Zal ik teruggaan en zeggen dat ik eigenlijk 17 ben en alsnog om haar nummer vragen?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:16 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben terug naar de stad gegaan om te kijken of ze er nog zou zijn.
En tevergeefs, maar ik heb het in ieder geval geprobeerd.
Arme jijquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:22 schreef robin007bond het volgende:
Hebben jullie mijn blooper al gehoord?
Geen zin om het nog een keer te typen, dus quote ik het wel van een ander topic. Misschien moet ik een KLB-topic openen omdat het eigenlijk een klacht is.
[..]
[..]
[..]
[..]
Doe een oproep. Misschien zit ze wel op FOKquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:22 schreef robin007bond het volgende:
Geen zin om het nog een keer te typen, dus quote ik het wel van een ander topic. Misschien moet ik een KLB-topic openen omdat het eigenlijk een klacht is.
[..]
[..]
[..]
[..]
En ik zou PVV'ers zoals jij dan kunnen plagen met het feit dat ik lid ben van de VARA, dat is eigenlijk het grootste voordeel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Doe een oproep. Misschien zit ze wel op FOK
Pauw en Witteman is voor paupers.
Als jou dat gelukkig maakt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En ik zou PVV'ers zoals jij dan kunnen plagen met het feit dat ik lid ben van de VARA, dat is eigenlijk het grootste voordeel.
Ik ben eigenlijk meer van de VPRO, dat vind ik echt de beste omroep. Maar goed, dat meisje vond ik dus zo leuk.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik zou best een paar keer De Wereld Draait Door willen bijwonen (vooral de afleveringen met die TV-chefs, of die bioloog en de roofdieren die maar beter uit Artis kunnen komen want anders...) maar weet niet of ik het wel moet doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat was niet eens het probleem. Ik vond dat meisje leuk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. Ik zou best een paar keer De Wereld Draait Door willen bijwonen (vooral de afleveringen met die TV-chefs, of die bioloog en de roofdieren die maar beter uit Artis kunnen komen want anders...) maar weet niet of ik het wel moet doen.
geef d'r een breezer, zo werkt dat toch tegenwoordig op die leeftijd......quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat was niet eens het probleem. Ik vond dat meisje leuk.
Je dacht alleen dat je haar leuk vond omdat ze je zo'n onweerstaanbaar aanbod deed dat je h'm wel moest weerstaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat was niet eens het probleem. Ik vond dat meisje leuk.
Spuit elfjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
geef d'r een breezer, zo werkt dat toch tegenwoordig op die leeftijd......
Breezers werken niet meer, je kunt ze beter vol gieten met tequilaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
geef d'r een breezer, zo werkt dat toch tegenwoordig op die leeftijd......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |