Gooi eten naar buiten. Laat hond los om het op te eten. Hou wat eten bij de hand om de hond weer naar binnen te lokken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:36 schreef mschol het volgende:
ik moet eigenlijk iets gaan eten en hond uitlaten.. maar in beide heb ik totaal geen zin
hmmmm nee gaat niet werken helaasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Gooi eten naar buiten. Laat hond los om het op te eten. Hou wat eten bij de hand om de hond weer naar binnen te lokken.
inb4 hont.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:16 schreef outcast_within het volgende:
[..]
I put the Hi in Hikikimori![]()
Eerste reactie:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Japanse politie getrolld door 2ch
Zoals vakerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Eerste reactie:lol
Na 2 minuten:Godver I don't want to live on this planet anymore.
Hoe bedoel je?? je weet hoe de Japanse rechtssysteem werkt(Ace Attorney is een satire erop)?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de lui verantwoordelijk per direct ontslagen zijn. Dit kan gewoon niet.
HET RECHTSSYSTEEM. LEER WANNEER JE WELK LIDWOORD MOET GEBRUIKEN GR GRquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?? je weet hoe de Japanse rechtssysteem werkt(Ace Attorney is een satire erop)?
Nee, ik weet er eigenlijk heel weinig vanaf.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?? je weet hoe de Japanse rechtssysteem werkt(Ace Attorney is een satire erop)?
Gyakuten Saiban Yomigaeru Gyakuten is daar een satire van!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, ik weet er eigenlijk heel weinig vanaf.
Knuffel?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
HET RECHTSSYSTEEM. LEER WANNEER JE WELK LIDWOORD MOET GEBRUIKEN GR GR
Ja, ach. Ik zie wel eens wat meer foutjes.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik moest wel giechelen bij ''de rechtssysteem''
Vandaag liet de leraar Berlijn zien, zegt iemand achter in de klas: ''waarom hangen er Duitse vlaggen in Berlijn? Berlijn is toch de hoofdstad van Frankrijk?''quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ach. Ik zie wel eens wat meer foutjes.
Op het mbo zit ik telkens mensen te verbeteren. Ik kan er gewoon niet tegen.
Grapjas.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Vandaag liet de leraar Berlijn zien, zegt iemand achter in de klas: ''waarom hangen er Duitse vlaggen in Berlijn? Berlijn is toch de hoofdstad van Frankrijk?''
Nee, ze was serieus. Ze wist het echt nietquote:
Als ik dit soort dingen hoor ben ik altijd spontaan eventjes een sociaal-darwinist.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Vandaag liet de leraar Berlijn zien, zegt iemand achter in de klas: ''waarom hangen er Duitse vlaggen in Berlijn? Berlijn is toch de hoofdstad van Frankrijk?''
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee, ze was serieus. Ze wist het echt niet..
Sorry hoor,robintjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ach. Ik zie wel eens wat meer foutjes.
Op het mbo zit ik telkens mensen te verbeteren. Ik kan er gewoon niet tegen.
Whut??quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Kan gebeuren.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Sorry hoor,robintje
[..]
Whut??
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Kan gebeuren.
Rustig maarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:47 schreef Arashimashou het volgende:
Oh gawd ik heb echt de full version nodig van de ED van Chuunibyou lite.
Misschien allebeiquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Heb je het over Robins avatar? Over de machtige Rikka?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |