Ligt eraan wat je in die kelder doet..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
meh
[..]
En hoe zit het met kelderautisten?
Als je die twee tegelijk doet, verandert mijn hele beeld van jou.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
* Mauskoekwaus is even badderen en huiswerk maken, want hij komt er net achter dat hij een shitload moet doen voor zijn integrale opdracht van deze week.
Hmm, heb je een goed beeld van mij dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als je die twee tegelijk doet, verandert mijn hele beeld van jou.
Gooi eten naar buiten. Laat hond los om het op te eten. Hou wat eten bij de hand om de hond weer naar binnen te lokken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:36 schreef mschol het volgende:
ik moet eigenlijk iets gaan eten en hond uitlaten.. maar in beide heb ik totaal geen zin
hmmmm nee gaat niet werken helaasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Gooi eten naar buiten. Laat hond los om het op te eten. Hou wat eten bij de hand om de hond weer naar binnen te lokken.
inb4 hont.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:16 schreef outcast_within het volgende:
[..]
I put the Hi in Hikikimori![]()
Eerste reactie:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Japanse politie getrolld door 2ch
Zoals vakerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Eerste reactie:lol
Na 2 minuten:Godver I don't want to live on this planet anymore.
Hoe bedoel je?? je weet hoe de Japanse rechtssysteem werkt(Ace Attorney is een satire erop)?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de lui verantwoordelijk per direct ontslagen zijn. Dit kan gewoon niet.
HET RECHTSSYSTEEM. LEER WANNEER JE WELK LIDWOORD MOET GEBRUIKEN GR GRquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?? je weet hoe de Japanse rechtssysteem werkt(Ace Attorney is een satire erop)?
Nee, ik weet er eigenlijk heel weinig vanaf.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?? je weet hoe de Japanse rechtssysteem werkt(Ace Attorney is een satire erop)?
Gyakuten Saiban Yomigaeru Gyakuten is daar een satire van!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, ik weet er eigenlijk heel weinig vanaf.
Knuffel?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
HET RECHTSSYSTEEM. LEER WANNEER JE WELK LIDWOORD MOET GEBRUIKEN GR GR
Ja, ach. Ik zie wel eens wat meer foutjes.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik moest wel giechelen bij ''de rechtssysteem''
Vandaag liet de leraar Berlijn zien, zegt iemand achter in de klas: ''waarom hangen er Duitse vlaggen in Berlijn? Berlijn is toch de hoofdstad van Frankrijk?''quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ach. Ik zie wel eens wat meer foutjes.
Op het mbo zit ik telkens mensen te verbeteren. Ik kan er gewoon niet tegen.
Grapjas.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Vandaag liet de leraar Berlijn zien, zegt iemand achter in de klas: ''waarom hangen er Duitse vlaggen in Berlijn? Berlijn is toch de hoofdstad van Frankrijk?''
Nee, ze was serieus. Ze wist het echt nietquote:
Als ik dit soort dingen hoor ben ik altijd spontaan eventjes een sociaal-darwinist.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Vandaag liet de leraar Berlijn zien, zegt iemand achter in de klas: ''waarom hangen er Duitse vlaggen in Berlijn? Berlijn is toch de hoofdstad van Frankrijk?''
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee, ze was serieus. Ze wist het echt niet..
Sorry hoor,robintjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ach. Ik zie wel eens wat meer foutjes.
Op het mbo zit ik telkens mensen te verbeteren. Ik kan er gewoon niet tegen.
Whut??quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |