Hypocriet heeft dat, ikke wel maar jullie niet, gewoon omdat ikke wel jullie nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken eigenlijk? Hoelang de politici zelf over hun studie hebben gedaan?
Ik ga hier geen uitgebreide discussie voeren, maar een studie is toch een beetje investeren in jezelf he.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat moet dan maar ten koste gaan van de mensen die hun studie wel verstandig kiezen? Toffe reden.
Ja, mooie praatjes dus van de Nederlandse politici weer. ''Wij willen werken aan de kennis economie en die behouden''. ja, en dan maak je studeren duurder. Dom volk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:07 schreef omelette het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van dus![]()
Studeren wordt weer voor de elite!
Amen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Hypocriet heeft dat, ikke wel maar jullie niet, gewoon omdat ikke wel jullie niet
Meer in de maatschappij dan jezelf, als je het objectief wilt stellen, dus als je wilt voorkomen dat je een 3e wereldland wordt dien je te investeren in je mensen, ipv te verwachten dat jouw mensen gaan investeren in jouquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ga hier geen uitgebreide discussie voeren, maar een studie is toch een beetje investeren in jezelf he.
Juist mensen die weten wat ze willen komen hiermee goed weg. Verdiep je er maar in, je komt er echt niet zo slecht van af als het lijkt.
pff het enige wat we doen is geld weggevenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Meer in de maatschappij dan jezelf, als je het objectief wilt stellen, dus als je wilt voorkomen dat je een 3e wereldland wordt dien je te investeren in je mensen, ipv te verwachten dat jouw mensen gaan investeren in jou
Goed?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ga hier geen uitgebreide discussie voeren, maar een studie is toch een beetje investeren in jezelf he.
Juist mensen die weten wat ze willen komen hiermee goed weg. Verdiep je er maar in, je komt er echt niet zo slecht van af als het lijkt.
de overheid is ook maar een maffia zonder beschermingquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
pff het enige wat we doen is geld weggeven
Stem jij toevallig VVD, zit je op hockey en rijden je ouders 2 of meer auto's? Zo kom je namelijk over nu.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voor elk klein ding kamervragen jeweet hoe ze rollen daar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Stem jij toevallig VVD, zit je op hockey en rijden je ouders 2 of meer auto's? Zo kom je namelijk over nu. Investeren in jezelf, ja lekker makkelijk als je het thuis niet zo breed hebt.
Ik weet dat je die schuld uiteindelijk naar draaglast moet afbetalen, maar daar komt ook nog eens bij dat wij de schulden die de huidige generatie ''volwassenen'', als ik ze zo nog mag/kan noemen (het zijn net een stel kleuters daar in de 2e kamer tijdens de debatten) moeten betalen.
MY FUCKING GOD. I WANT IT NOW.quote:
WACHTEN DUURT TE LANGquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
MY FUCKING GOD. I WANT IT NOW.
Haha, jaaaaa! Die komt er ook aan binnenkort!quote:
Misaki Mei van Anotherquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:51 schreef outcast_within het volgende:
Leuk die nieuwe eenoog.
Hier zijn wat oudere
ikkitousen ryomou shimei
[ afbeelding ]
ef tales of memories chihiro
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
CDE:BREAKER gifs? CDE:BREAKER gifs.
[ afbeelding ]
Zong je niet spontaan de intro? Dat valt me tegenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:29 schreef robin007bond het volgende:
Ik moest trouwens echt zo hard lachen toen een jongen uit mijn klas zei dat hij Lovely Complex had gezien.
Dat had ik dus nooit verwacht en ik kwam niet meer bij van het lachen.
Eens kijken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zong je niet spontaan de intro? Dat valt me tegen
Mijn eerste review op MAL is een feit. Yeah.
Hoopte op iets groters. Leuk. Pleo-fokking-nasmen als 'Korean manwha' treiteren we er nog wel uit.quote:This manga is great. The romance is good, the art is good, the story is good, the execution is well done.
My only problem with this manga is... It's too confusing. Maybe it's because it was my first Korean manwha, but I could not memorize the names. And if you can't do that, the many relationships and conflicts between the characters are hard to follow. The rest is fine and fun to read.
Jajaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hoopte op iets groters. Leuk. Pleo-fokking-nasmen als 'Korean manwha' treiteren we er nog wel uit.
quote:[...] That is, for an anime supposedly set in a middle eastern setting, the characters seem to be rather fair-skinned. [...] the characters are still clearly not dark-skinned. It’s not as though they’re supposed to be seen as all having dark skin. Taking a flick down the character sheet on MAL, there’s 3 in a cast of around 30 that have dark skin. Its one of those things that, now I’ve seen it, it really bugs me.
Mij nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:12 schreef .Cake. het volgende:
Scamp over de eerste aflevering van Magi. Niet dat ik wil opscheppen ofzo, maar het was mij dus ook al opgevallen:
[..]
Waarom denk ik nu aan Kirito?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
*listen*
- Navi, elfje in de game Zelda
ARUFUHEIMU ONREINUquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |