SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
Hi ha hoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:22 schreef Bakakame het volgende:
Verdorie jullie allemaal ik wilde helemaal niet
Dus daarom heb je het al heel lang niet meer gedaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Arasu, ik open geen nieuwe topics want dan gaat men haten op mijn niet-creatieve TT
Nou, een vriend van mij postte op Facebook plotseling: "Pff, na al die jaren toch de knoop doorgehakt. De operatie is geslaagd. Jullie kunnen me voortaan Julia (o.i.d., een meisjesnaam in ieder geval) noemen.quote:
Zuchtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, een vriend van mij postte op Facebook plotseling: "Pff, na al die jaren toch de knoop doorgehakt. De operatie is geslaagd. Jullie kunnen me voortaan Julia (o.i.d., een meisjesnaam in ieder geval) noemen.
Daarna waren er mensen die het spelletje dus meespeelden en zeiden: "Ja, goed van je. Op school zat je er al zo mee.".
Vervolgens iets van 40 reacties van mensen die hem succes wensen en het knap vinden dat hij de knoop heeft doorgehakt.
Komt er even later een reactie: "Oh, haha. Ik ben [censuur] en [censuur] liet zijn Facebook openstaan.
gr gr
Ja ik ben bang dat jullie mij dan weer belachelijk gaan makenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dus daarom heb je het al heel lang niet meer gedaan
Arme Maus! Hier heb je een Rikka.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja ik ben bang dat jullie mij dan weer belachelijk gaan maken
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Arme Dakgoot! Hier heb je een Rikka.
[ afbeelding ]
Bedoel meer of hij goed is of nietquote:
Dat had ik kunnen zijn, alleen heb ik niks te zoeken in de buurt van Eindhoeven/Roermondquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:02 schreef wdn het volgende:
Eindhoven 18:00 -> Roermond 18:30
Er zat iemand Dakara Boku wa, H ga Dekinai te kijken in de trein. WIE was dat?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:02 schreef wdn het volgende:
Eindhoven 18:00 -> Roermond 18:30
Er zat iemand Dakara Boku wa, H ga Dekinai te kijken in de trein. WIE was dat?
Oh en er zat iemand achter je met een gezicht te kijken naar het beeld als dit icoon:![]()
![]()
Ik zat linksachter naar Bakuman te kijken. Die was weer ouderwets goed
Die moet ik nog kijken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Bedoel meer of hij goed is of niet
Ik vind her een interessante start. Ga nu Bakuman S3 kijken.
Ooh zo had ik het niet opgevat neequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Bedoel meer of hij goed is of niet
Ik vind her een interessante start. Ga nu Bakuman S3 kijken.
Hadena is echt vreselijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:07 schreef wdn het volgende:
En omfg wat zuigt hadena zeg
Doen die google translate gebruiken ofzo?
Wat. Niets mis met Haruhi, BwTgS, Oreimo en K-ON. Tenzij je een man van 30+ bent.quote:Even for Otaku there are certain anime that you want to share with friends and family who wouldn’t identify themselves as anime fans, and let’s say there are others that you wouldn’t exactly want to be associated with. In a new free-for-all Biglobe poll, two and half thousand Japanese fans named the anime that you wouldn’t want to be seen viewing by a non-otaku.
1. Dakara Boku wa H ga Dekinai
2. High School DxD
3. Oreimo (Ore no Imōto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai)
4. Kiss x Sis
5. Oniichan no Koto Nanka Zenzen Suki Janain Dakara ne!! (I Don’t Like You At All, Big Brother!!)
6. Ro-Kyu-Bu!
7. Kono Naka ni Hitori, Imōto ga Iru! (My Little Sister is among them!)
8. Yosuga no Sora
9. Magical Girl Lyrical Nanoha
10. Health and Physical Education for 30-Year-Olds
11. The Qwaser of Stigmata (Seikon no Qwaser)
12. Mysterious Girlfriend X
13. B Gata H Kei Yamada’s First Time
14. Boku wa Tomodachi ga Sukunai/Haganai
15. Queen’s Blade
16. The Melancholy of Haruhi Suzumiya
17. Hen Semi
18. Nyarko-san: Another Crawling Chaos
19. Uta no Prince-sama
20. K-on!
21. (tie) Cream Lemon (the original loli anime from the ’80s)
21. (tie) YuruYuri
23. Horizon in the Middle of Nowhere (Kyoukai Senjou no HorizonHorizon in the Middle of Nowhere II Episode 04 Uncensored Preview. Read more ... »)
24. Moetan
25. (tie) Jinzo Konchu Kabuto Borg VxV (the troll response on a lot of these polls)
25. (tie) The Ambition of Nobuna Oda
27. dirty joke about classic family anime Sazae-san
28. Mitsudomoe
Waarom is dat voor mannen van 30+ mis dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:10 schreef Kyubey het volgende:
http://www.keymochi.com/a(...)wing-by-a-non-otaku/
[..]
Wat. Niets mis met Haruhi, BwTgS, Oreimo en K-ON. Tenzij je een man van 30+ bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Omdat je familie je kan gaan shunnen als ze doorhebben dat je als 30+'er highschool ecchi bekijkt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waarom is dat voor mannen van 30+ mis dan?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Seikon no Qwaser staat er tussen!
En terecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Ik vond het wel leuk nadat ik eenmaal gewend was aan het feit dat hij aan tieten moet zuigen om zijn stamina/chakra/whatever terug te krijgenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Omdat je familie je kan gaan shunnen als ze doorhebben dat je als 30+'er highschool ecchi bekijkt.
[..]
En terecht.
watquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk nadat ik eenmaal gewend was aan het feit dat hij aan tieten moet zuigen om zijn stamina/chakra/whatever terug te krijgen
quote:Definitie van nieuwe student: student die voor 1 september 2014 nog geen studiebeurs ontvangt.
Mensen die dus bv mbo doen maar nog niks krijgen omdat ze minderjarig zijn, tellen gewoon als nieuwe student als ze 18 worden na 1 september 2014.
kut nederland , 2 jaar stufi en dan dan wil ik naar het hbo en dan moet ik lenen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)udenten-in-maak.html
Fuck you Nederland, tyfus politiek. Moet je is kijken hoelang sommige politici over hun opleiding hebben gedaan
edit: wacht, nu lees ik dit.
[..]
Ja de fuck. Dan zit ik daar net bij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Fuck you Nederland, tyfus politiek. Moet je is kijken hoelang sommige politici over hun opleiding hebben gedaan
[..]
Wat heeft dat ermee te maken eigenlijk? Hoelang de politici zelf over hun studie hebben gedaan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, je zal moeten lenen. De maatschappij heeft je een studie bekostigd, dus is het ook een beetje redelijk dat jij de maatschappij weer wat teruggeeft na je studie. De termijn is erg lang en afhankelijk van hoeveel je verdient.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
kut nederland , 2 jaar stufi en dan dan wil ik naar het hbo en dan moet ik lenen?
Ja heel grappigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken eigenlijk? Hoelang de politici zelf over hun studie hebben gedaan?
[..]
Ja, je zal moeten lenen. De maatschappij heeft je een studie bekostigd, dus is het ook een beetje redelijk dat jij de maatschappij weer wat teruggeeft na je studie. De termijn is erg lang en afhankelijk van hoeveel je verdient.
Ja, ik vind het niet grappig dat ik gevallen op het mbo zie die honderd keer van opleiding wisselen en telkens studiefinanciering trekken. Ik kan er niet op wachten tot ze dat geld mogen gaan lenen. Hopelijk kiezen ze dan ook wat bewuster voor hun studie.quote:
Altijd weer dat gekanker dat alles sociaal moet zijn, je betaalt toch verdomme 42% procent over je fucking loon je houd toch minder over omdat je meer moet betalen voor dat kut volk dat geen zin heeft om te werken en je de staatskas moet spekken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, je zal moeten lenen. De maatschappij heeft je een studie bekostigd, dus is het ook een beetje redelijk dat jij de maatschappij weer wat teruggeeft na je studie. De termijn is erg lang en afhankelijk van hoeveel je verdient.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken eigenlijk? Hoelang de politici zelf over hun studie hebben gedaan?
[..]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Havo, 8 jaar, kom op..
Dat moet dan maar ten koste gaan van de mensen die hun studie wel verstandig kiezen? Toffe reden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ik vind het niet grappig dat ik gevallen op het mbo zie die honderd keer van opleiding wisselen en telkens studiefinanciering trekken. Ik kan er niet op wachten tot ze dat geld mogen gaan lenen. Hopelijk kiezen ze dan ook wat bewuster voor hun studie.
Generiek. Zo'n beetje een concentraat van de gemiddelde shounen/mysterie anime.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ik vind het niet grappig dat ik gevallen op het mbo zie die honderd keer van opleiding wisselen en telkens studiefinanciering trekken. Ik kan er niet op wachten tot ze dat geld mogen gaan lenen. Hopelijk kiezen ze dan ook wat bewuster voor hun studie.
Ditquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat moet dan maar ten koste gaan van de mensen die hun studie wel verstandig kiezen? Toffe reden.
Ik heb nergens last van dusquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hypocriet heeft dat, ikke wel maar jullie niet, gewoon omdat ikke wel jullie nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ga hier geen uitgebreide discussie voeren, maar een studie is toch een beetje investeren in jezelf he.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat moet dan maar ten koste gaan van de mensen die hun studie wel verstandig kiezen? Toffe reden.
Ja, mooie praatjes dus van de Nederlandse politici weer. ''Wij willen werken aan de kennis economie en die behouden''. ja, en dan maak je studeren duurder. Dom volk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:07 schreef omelette het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van dus![]()
Studeren wordt weer voor de elite!
Amen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Hypocriet heeft dat, ikke wel maar jullie niet, gewoon omdat ikke wel jullie niet
Meer in de maatschappij dan jezelf, als je het objectief wilt stellen, dus als je wilt voorkomen dat je een 3e wereldland wordt dien je te investeren in je mensen, ipv te verwachten dat jouw mensen gaan investeren in jouquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ga hier geen uitgebreide discussie voeren, maar een studie is toch een beetje investeren in jezelf he.
Juist mensen die weten wat ze willen komen hiermee goed weg. Verdiep je er maar in, je komt er echt niet zo slecht van af als het lijkt.
pff het enige wat we doen is geld weggevenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Meer in de maatschappij dan jezelf, als je het objectief wilt stellen, dus als je wilt voorkomen dat je een 3e wereldland wordt dien je te investeren in je mensen, ipv te verwachten dat jouw mensen gaan investeren in jou
Goed?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ga hier geen uitgebreide discussie voeren, maar een studie is toch een beetje investeren in jezelf he.
Juist mensen die weten wat ze willen komen hiermee goed weg. Verdiep je er maar in, je komt er echt niet zo slecht van af als het lijkt.
de overheid is ook maar een maffia zonder beschermingquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
pff het enige wat we doen is geld weggeven
Stem jij toevallig VVD, zit je op hockey en rijden je ouders 2 of meer auto's? Zo kom je namelijk over nu.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voor elk klein ding kamervragen jeweet hoe ze rollen daar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Stem jij toevallig VVD, zit je op hockey en rijden je ouders 2 of meer auto's? Zo kom je namelijk over nu. Investeren in jezelf, ja lekker makkelijk als je het thuis niet zo breed hebt.
Ik weet dat je die schuld uiteindelijk naar draaglast moet afbetalen, maar daar komt ook nog eens bij dat wij de schulden die de huidige generatie ''volwassenen'', als ik ze zo nog mag/kan noemen (het zijn net een stel kleuters daar in de 2e kamer tijdens de debatten) moeten betalen.
MY FUCKING GOD. I WANT IT NOW.quote:
WACHTEN DUURT TE LANGquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
MY FUCKING GOD. I WANT IT NOW.
Haha, jaaaaa! Die komt er ook aan binnenkort!quote:
Misaki Mei van Anotherquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:51 schreef outcast_within het volgende:
Leuk die nieuwe eenoog.
Hier zijn wat oudere
ikkitousen ryomou shimei
[ afbeelding ]
ef tales of memories chihiro
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
CØDE:BREAKER gifs? CØDE:BREAKER gifs.
[ afbeelding ]
Zong je niet spontaan de intro? Dat valt me tegenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:29 schreef robin007bond het volgende:
Ik moest trouwens echt zo hard lachen toen een jongen uit mijn klas zei dat hij Lovely Complex had gezien.
Dat had ik dus nooit verwacht en ik kwam niet meer bij van het lachen.
Eens kijken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zong je niet spontaan de intro? Dat valt me tegen
Mijn eerste review op MAL is een feit. Yeah.
Hoopte op iets groters. Leuk. Pleo-fokking-nasmen als 'Korean manwha' treiteren we er nog wel uit.quote:This manga is great. The romance is good, the art is good, the story is good, the execution is well done.
My only problem with this manga is... It's too confusing. Maybe it's because it was my first Korean manwha, but I could not memorize the names. And if you can't do that, the many relationships and conflicts between the characters are hard to follow. The rest is fine and fun to read.
Jajaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hoopte op iets groters. Leuk. Pleo-fokking-nasmen als 'Korean manwha' treiteren we er nog wel uit.
quote:[...] That is, for an anime supposedly set in a middle eastern setting, the characters seem to be rather fair-skinned. [...] the characters are still clearly not dark-skinned. It’s not as though they’re supposed to be seen as all having dark skin. Taking a flick down the character sheet on MAL, there’s 3 in a cast of around 30 that have dark skin. Its one of those things that, now I’ve seen it, it really bugs me.
Mij nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:12 schreef .Cake. het volgende:
Scamp over de eerste aflevering van Magi. Niet dat ik wil opscheppen ofzo, maar het was mij dus ook al opgevallen:
[..]
Waarom denk ik nu aan Kirito?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
*listen*
- Navi, elfje in de game Zelda
ARUFUHEIMU ONREINUquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |