quote:[...] That is, for an anime supposedly set in a middle eastern setting, the characters seem to be rather fair-skinned. [...] the characters are still clearly not dark-skinned. It’s not as though they’re supposed to be seen as all having dark skin. Taking a flick down the character sheet on MAL, there’s 3 in a cast of around 30 that have dark skin. Its one of those things that, now I’ve seen it, it really bugs me.
Mij nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 02:12 schreef .Cake. het volgende:
Scamp over de eerste aflevering van Magi. Niet dat ik wil opscheppen ofzo, maar het was mij dus ook al opgevallen:
[..]
Waarom denk ik nu aan Kirito?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
*listen*
- Navi, elfje in de game Zelda
ARUFUHEIMU ONREINUquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Voor elke grafkop van Bea 0.50E... boeh, weg met dat mens![]()
Zo lang het maar niet met terugwerkende kracht is...dan had ik wel twee keer nagedacht. Moet OV dan ook worden terugbetaald?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)udenten-in-maak.html
Fuck you Nederland, tyfus politiek. Moet je is kijken hoelang sommige politici over hun opleiding hebben gedaan
edit: wacht, nu lees ik dit.
[..]
Mwah dit is geen geldig argument, je krijgt stufi ook maar een aantal jaar. Het is daarom ook niet gunstig om langer te doen over je studie als je dan al geen recht meer hebt op stufi.quote:Gunning dinsdag voor de microfoon van de NOS.
De VSNU ziet de maatregel als een prikkel voor studenten om hun studie snel af te ronden. ''Het helpt studenten om hun studie te structureren en om efficiënt te studeren. We vinden wel dat het geld terug moet naar het onderwijs'',
Efficient studerenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah dit is geen geldig argument, je krijgt stufi ook maar een aantal jaar. Het is daarom ook niet gunstig om langer te doen over je studie als je dan al geen recht meer hebt op stufi.
Fixed.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Chuunibyou heeft wel een hoog schattigheidsgehalte, maar ik weet niet wat ik er verder mee moet.Doorkijken zal ik. Het is geweldig.
Met zo'n leenstelsel tref je de lagere inkomens veel harder dan de hogere, die door ouderbijdrage toch al geen recht hadden op veel stufi (of is dat niet zo met de basisbeurs?). Ik vind het wel goed dat het misschien ontmoedigt om een pretstudie te gaan doen, maar dat is dan ook alles. En ja, het is natuurlijk een manier van bezuinigen, iets wat hoe dan ook nodig is...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Efficient studeren
je zit toch aan die jaren vast die de overheid/school je oplegt voor een opleiding
moe seriequote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Chuunibyou heeft wel een hoog schattigheidsgehalte, maar ik weet niet wat ik er verder mee moet.Doorkijken, niet doorkijken...
Nee. Ik doe dik een jaar minder over mijn opleiding dan normaal. Als je hbo deeltijd doet kun je het hbo-diploma zelfs binnen een jaar halen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Efficient studeren
je zit toch aan die jaren vast die de overheid/school je oplegt voor een opleiding
Eens, maar ik vind de serie ook wel gewoon komisch.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja daarom, moe kan voor mij een serie niet dragen.
Mwah, ik heb vanaf april recht op 70/75 euro basisbeurs door het inkomen van mijn ouders, studenten-OV is wel chill om te hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met zo'n leenstelsel tref je de lagere inkomens veel harder dan de hogere, die door ouderbijdrage toch al geen recht hadden op veel stufi (of is dat niet zo met de basisbeurs?). Ik vind het wel goed dat het misschien ontmoedigt om een pretstudie te gaan doen, maar dat is dan ook alles. En ja, het is natuurlijk een manier van bezuinigen, iets wat hoe dan ook nodig is...
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
*listen*
- Navi, elfje in de game Zelda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |