The fuckquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:11 schreef Arashimashou het volgende:
Repost van een repost. Omdat het hier te stil is.
gebruik eens imgurquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kun je 'm niet zien?
[..]
Meh, nee.
Postimage doet het goed genoeg. Imgdumper doet het goed genoeg. Photobucket doet het goed genoeg. Eigenlijk deed Imageshack het al sinds 2005 goed genoeg.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:55 schreef mschol het volgende:
[..]
mooi kruisje, gebruik tinypic ofzo
moequote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:57 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
die doet het zowaar
wat is dat met eenogige anime meisjes en ooglapjes?
oh guttekequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:00 schreef Kyubey het volgende:
Is het mogelijk dat Chuunibyou 2 nog beter is dan de vorige?![]()
Heb je 'm gezien?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:00 schreef Kyubey het volgende:
Is het mogelijk dat Chuunibyou 2 nog beter is dan de vorige?![]()
Ja dat dacht ik ook voor 4 minuten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet nie hoor maar ooglapjes zijn lelijk
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet nie hoor maar ooglapjes zijn lelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]wies dat? lelouch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Retardedness kan voor iemand moe zijn. Hoeft niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:02 schreef robin007bond het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen moe en retarded en waar ligt de grens?
Hirasawa Yui is moe, die ene van chuunibyou is retardedquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:02 schreef robin007bond het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen moe en retarded en waar ligt de grens?
eeh....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Hirasawa Yui is moe, die ene van chuunibyou is retarded
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |