moequote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:57 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
die doet het zowaar
wat is dat met eenogige anime meisjes en ooglapjes?
oh guttekequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:00 schreef Kyubey het volgende:
Is het mogelijk dat Chuunibyou 2 nog beter is dan de vorige?![]()
Heb je 'm gezien?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:00 schreef Kyubey het volgende:
Is het mogelijk dat Chuunibyou 2 nog beter is dan de vorige?![]()
Ja dat dacht ik ook voor 4 minuten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet nie hoor maar ooglapjes zijn lelijk
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet nie hoor maar ooglapjes zijn lelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]wies dat? lelouch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Retardedness kan voor iemand moe zijn. Hoeft niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:02 schreef robin007bond het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen moe en retarded en waar ligt de grens?
Hirasawa Yui is moe, die ene van chuunibyou is retardedquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:02 schreef robin007bond het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen moe en retarded en waar ligt de grens?
eeh....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Hirasawa Yui is moe, die ene van chuunibyou is retarded
Het is zo'n typische anime die bijna iedereen gezien heeft.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:04 schreef mschol het volgende:
[..]
staat nog ergens op de to watch list.. tussen de 300 andere titels
Bij mij staat S3 al een hele tijd on hold... ik weeet niet er was iets met de subs... misschien moet ik es opnieuw proberen.quote:
Het is mecha dus ga ik niet kijken. Gr gr.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is zo'n typische anime die bijna iedereen gezien heeft.
Neemt niet weg dat het een leuke is.
Meh, ik vind die zus een beetje stom.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het is mecha dus ga ik niet kijken. Gr gr.
Tevens:
DIE ZUS VAN RIKKA WAT EEN EPISCHE ZUS
heb je episode 2 nog niet gezienquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Tevens:
pic?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Tevens:
Nu wel helemaal.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
heb je episode 2 nog niet gezien
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:13 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nu wel helemaal.
The fuck. Dit is niet episch. Dit is meer dan episch.
10/10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |